Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

wtorek, 6 grudnia 2011

...

No i znowu obiecałem i nie zdążyłem...
Mialem dodać filmik. Sorki
Może jutro;) Albo nie, już dzisiaj, bo jest po północy...
Dobranoc

126 komentarzy:

  1. No cóż... taki życie ;)
    Pozdrawiam, Michał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje ze jesteś bardziej dojrzały niż niektóre Twoje fanki ;-) czekam na kolejne filmy/seriale z Twoim udziałem, świetnie sobie radzisz w tym zawodzie :-))
    pozdrawiam.

    21letnia fanka rodzinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdarza się każdemu ;)
    Powodzenia podczas zdjęć do nowego filmu.

    aga. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę, że jest jeszcze jedna fanka starsza ode mnie:) a myślałam, że tylko ja taka stara w tym gronie:)
    Co do notki i filmiku: czekam cierpliwie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo ;)
    Jak kocha to poczeka tak?
    Tak samo się sprawdzi w naszym wypadku, jako twoich fanek ;>
    czekam niecierpliwie, kiss

    Angela ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to cię Maciek podziwiam! Nie dość,że jesteś super uczniem,to jeszcze sławny i w dodatku masz czas na pisanie bloga- dla nas <3 ah.. :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Maciej Musiał kręcisz z Luizą Kramel z tą małolatą??? hahahhahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. Luiza Kramek to dziwka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Maciek chce Cię poinformować ,że Luiza Kramek to dziwka wydaje się normalna ale to pozór daje dupy każdemu w naszej szkole!! Jak nie chcesz to nie wierz ale to prawda Luiza Kramek dziwką!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luiza Kramek to bardzo fajna dziewczyna. Miła, sympatyczna i koleżeńska. Wiem o tym, bo znam ją osobiście. Chodziłam z nią do klasy. Denerwują mnie tacy ludzie jak ty, którzy ją wyzywają. Ogarnij się człowieku, bo to co piszesz źle świadczy o tobie. A poza tym skoro Maciek ją poznał, to trochę o niej wie i mam nadzieję, że nie wierzy takim ludziom, którzy wypisują bzdury z głupoty i zazdrości!!!

      Usuń
    2. Po adresie IP można znaleźć osobę która to napisała (dokładny adres zamieszkania), więc skończcie z pisaniem oszczerstw na temat Luizy.

      Usuń
  10. Nie ma to jak napisać nie odpowiedni komentarz i jeszcze dodać go anonimowo.Szkoda się rozpisywać nad tym tematem.
    Pisz gdy masz czas,na pewno większość jest wyrozumiała i spostrzega że nie masz go tak wiele jak byś zapewne chciał:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hubert dobrze powiedziane:)
    Zgadzam się z tym w 100%:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim drodzy ale taka prawda Luiza Kramek to małolata i jeszcze daje dupy w mojej szkole..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Powala mnie inteligencja niektórych osób ;) Założę się że to jakaś zakochana fanka ;] Która zazdrości Luizie sesji z Maćkiem -.- Uważam że takie coś powinnaś zachować dla siebie.! Nic tym nie zdziałasz i szczerze mówiąc to nie wiem po co Ci to :D Obrażanie jej sprawia Ci taką przyjemność ? Jeśli tak to radzę Ci udać się do specjalisty.! xD Pozdro.! ;]

      Usuń
  13. Ja tylko ostrzegam Macieja

    OdpowiedzUsuń
  14. No dobrze,usunął byś kilka wyrazów i nic bym nie napisał a po za tym Maciek widzi:)i takie wypowiedzi są zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie rozumiem.. po co piszecie takie komentarze ? w ogóle znacie definicje "dziwka" ? To osoba stojąca przy trasie w wyzywającym stroju czekająca na mężczyznę który nie jest dostatecznie zaspokojony seksualnie :P A Luiza.. Luiza to wspaniała, uzdolniona i ładna oraz bardzo sympatyczna dziewczyna której zazdrościcie że udało się jej i że zagrała w serialu a wy po prostu, a może nawet nie wystartowałyście,a mogłybyście mieć szansę. A gdyby role się odwróciły i Luiza dostałaby szanse na role córki Boskich,a Maciek dopiero teraz to pewnie by Maciek tak samo jak Luiza byłby wyzywany. Pomyślcie zanim coś napiszecie.
    Pokój miłość !
    Alex.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha Luiza Kramek ona nie grała w rodzice, tylko wygrała sesje z Maćkiem!!
    wy jesteście chorzy ,ale Luiza Krame to naprawde dziwka!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Luiza Kramek ta dziewczyna wygrała sesje do 13 drogi Alexie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. wgl Luiza to małolata
    a Alex Olga Kalicka która grałą dziewczyn Maćka w rodzice jets naprawde superrr;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tylko swierdzam fakty chodze z nią o skzoły i daje dupy w mojej szkole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd bierzesz takie informacje. Po przeczytaniu twoich wypocin doszedłem do dwóch wniosków. Po 1) Nie wiem skąd masz takie informacje. Wypisujesz jakieś farmazony i wątpię w to, że KIEDYKOLWIEK widziałaś/eś Luizę, a nawet jeżeli, to na pewno z nią nie rozmawiałaś/eś.
      Po 2) Kiedy widzę komentarze takie jak twój, od razu wiem że pisze to jakaś zakompleksiona, brzydka i gruba dziewczyna, która nie dość że NIC W ŻYCIU NIE OSIĄGNĘŁA, to jeszcze próbuje się dowartościować wypisując takie głupoty.
      Wiem że i tak nie obchodzi cię to, co wyżej napisałem (nie oszukujmy się, jesteś zbyt głupia/i), ale mam nadzieję że ludzie MYŚLĄCY zrozumieją, iż takie hejterskie śmieci jak ty, po prostu KŁAMIĄ.

      Usuń
    2. Ogarnijcie się , co wy macie do tej Luizy? Aż tak was zżera zazdrość? Najwidoczniej wasza inteligencja pływa w zbyt płytkim brodziku. Jesteście żałośni tym co piszecie i tyle.

      Usuń
  20. Wiec Maciek radze Ci się z ta małolatą nie wiązać bo ona jest dziwką i ma 14 lat hahahahhahahaha

    OdpowiedzUsuń
  21. bo będziesz miał pozamiatane!!

    OdpowiedzUsuń
  22. no to kurwa sesje ! ale po cholerne ją wyzywać!? Jeśli macie takie zdanie o niej to zatrzymajcie to dla siebie ! A tym że tak wypisujecie bzdury o niej tylko świadczy o waszej inteligencji ;P Maciek może byś dodał i wyraził swoje zdanie w której notce aby twoi fani nie obrażali innych ludzi, z góry dzięki ;p
    alex.

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę jakie komentarze!!Nie i Olga z Rodzinki.pl jest fajna i myślę,że Luiza też osobiście jej nie znam,ale myślę,że jest spoko!!:**Nie róbmy czegoś takiego(wyzywania) na jego suupeer blogu!!:PMyślę,że mACIEK BY TEGO NIE CHCIAŁ I TAKIE COŚ NIEMIŁO się czyta!!:**......i ja przeczytałam kilka i dalej już nie bo dalej napewno jest to samo!!Nie oczerniać ludzi po pozorach,chyba,że ją znacie to sorry:**,
    Naprawdę jest świetny obiecał,że wstawi film nie wstawił i jeszcze przeprasza naprawdę lubię twojego bloga i twoje wpisy można o tobie się wiele dowiedzieć i o twojej bardzo fajnej pracy!!:**A do tego co napisałeś to nie masz za co przepraszać rozumiem,że czasu brak!!:*
    Tyle razy to pisałam i zawsze będę pisać,że ja cię podziwiam za ciebie całego i za ten czas co znajdujesz dla swoich fanów.!!!:):P:d
    Jesteś świetny,naprawdę cię podziwiam i k.c.....
    Magda Sr.:*****!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ludzie po co wam ten komentarze piszac dziwka itp. znajac zycie to osoba ktora to napisala nie zna tej dziewczyny jest zazdrosna fanka..;/ nie zasmiecajcie tego bloga. :)Takie moje zdanie.

    --------------------------------------------------Podziwiam ze otej godzinie chcialo Ci sie napisac krotka notke i przeprosic :D
    Pzdr Kasia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. No to czekamy z niecierpliwością ... :*
    Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ładnie że nie wstawiłeś.x33
    wiesz jaki miałam dzisiaj zajebisty sen z tobą . Śniło mi się ze przyjechałeś do mnie i że potem grałam z tobą w rodzince :)
    szkoda , ze to był tylko sen :(
    A gdy się obudziłam zaczęłam rysować serducha z napisem ,, MACIEK '' :**
    Jesteś taki boski <33
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Maćku mam pytanie : Czy ty masz konto na naszej klasie bo jest ich dużo - wiadomo że nie prawdziwe,ale jedno jest takie na bieżąco ( że dodają zdj. na tym koncie zaraz jak ty na facebooka dodasz itp.) i ma dużo znajomych na tym koncie i pisze wszystko ... dlatego pytam czy ty masz NK czy tylko bloga i facebooka



    Natu$$98

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny blog.. :)
    uwielbiam twoją rolę Tomka

    Pozdro Ola :* xddd

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteśmy cierpliwi:)trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Noo mam nadzieje że dodasz filmik : )
    czekam ;*

    Pozdrawiam !Aga

    OdpowiedzUsuń
  31. Cała masa sweet wpisów !!!
    Za dużo miłości...blee..
    Dodaj ten filmik!!!

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo ciekawe życie ;)
    Tylko pozazdrościć, też chciałabym zostać aktorką.
    Szkoda, że na marzeniach się kończy ;(
    Uwielbiam czytać co się u Ciebie dzieje.
    Pozdrawiam Pati :D ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. Każdy wie że ty nie masz za dużo czasu więc kto jest cierpliwy to poczeka i LOVE MACIUŚ


    Natka twoja Fanka

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie zazdrosne fanki haha ;;D;D;D;

    OdpowiedzUsuń
  35. Siemaka . ja tu nowa .. ; D
    jak Ci minęły mikołajki ? ;]]

    OdpowiedzUsuń
  36. Heej :* Wstaw więcej zdjęć :DD Bardzo podoba mi się twój blog, ostatnio tak się zaczytałam i nie patrzyłam która godzina , a tu rano trzeba wstać do szkoły , niestety :P. Można dużo ciekawych rzeczy o tobie się dowiedzieć, np.: że lubisz marynarki, a najbardziej czerwoną :D POZDRAWIAM Patrycja :*

    OdpowiedzUsuń
  37. CO DOSTAŁEŚ NA MIKOŁAJA?

    OdpowiedzUsuń
  38. spoko loko ;)
    czekam ;)

    Gusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zamieńmy się rolami na jeden dzień.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czeekam na Filmiik.!
    już 20.43.!
    Jeszcze nie dużoo czasu zostałoo.!

    Macieek , bo wyjdzie na to że słowa nie dotrzymujeesz.! <3
    Kochaam.! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. <3 czekam cierpliwie na filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Coś chyba godzina nie ta :D Bo fakt, jest 6 grudnia, ale dopiero 21:08, a data opublikowania notki wyświetla ci się 00:04.. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Też czekam na filmik a poza tym zawsze czytam każdą notke i mam nadzieje że ty tez byś mógł luknąć na mojego bloga:www.girlfromphotographb1.blogg.pl
    Mam nadzieję że jak już wstąpisz to podpiszesz się swoim imieniem i nazwiskiem i napiszesz w następnej notce że tak wstąpiłeś na mój blog:>

    Buziaki Dla Maćka od Ewy:>

    OdpowiedzUsuń
  44. Aaa nie sorki, mój błąd, hahaha! Już załapałam z tą godziną xD

    OdpowiedzUsuń
  45. ohh nareszcie spokój i przyjemnie na blogu : )
    też czekam na filmik ; )
    alex.

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekamy z niecierpliwoscia !!!! Dominika xXx

    OdpowiedzUsuń
  47. Maćiek Maciek ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Każdemu się może zdarzyć :)))
    nie przejmuj się ,poczekamy na filmik :)))
    Dobranoc :**

    Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  49. heh, poczekamy :-----)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie ma to jak chamstwo innych..Piszecie tak bo zazdrościcie, że ona się spotkała z Maćkiem,a wy nie mieliście takiej możliwości!! Nie obrażajcie innych, bo wam tez by nie było z tego powodu miło!
    Maciek czekamy z niecierpliwością;**
    Pozdrawiam Patuśka;*

    OdpowiedzUsuń
  51. maciek nieprzejmuj sie kazdemu sie zdarza .! masz duzo na glwie a i tak cie podziwiam ze znajdujesz czas na pisanie bloga.:) odawna czytam twoj bloog ale nie mialam checi pisac a dzisiaj mikolajki to taki maly prezent ze napisalam.xdd :* :* Pozdrawiam

    kinga k... <3

    OdpowiedzUsuń
  52. sądze ze co niektóre osoby które piszą komentarze u Ciebie na blogu są nieco niedojrzałe i dziecinne nie wspominając o tonie gniewu i zazdrości jaką mają w sobie, obrazając innych własnie tutaj. Nie znam ten Luizy czy kto to tam jest, ale gdybyście miały chociaż za grosz szacunku dla Macieja to NAWET GDYBY się z nią spotykał, chodził, grał w serialu czy robił cokolwiek innego uszanowałybyście/uszanowalibyście to skoro jesteście jego fanami/fankami, niestety widać nie macie nawet szacunku do siebie samych wypisując takie bzdety i robić z siebie pośmiewisko, zamiast pozdrowić Macieja i trzymać kciuki za jego sukcesy, ja własnie tak robie, pozdrawiam Cię Maćku i cenię ;-)

    21letnia fanka rodzinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Branoc. ;*
    Jak tam po Mikołajkach.? :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też czekam:)
    Martini zgadzam się:D

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek :]

    Nieidealna.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiem, że to jeden z wielu komentarzy i prawdopodobnie tego nie przeczytasz, ale chcę tylko powiedzieć, że pierwszy raz odwiedziłam Twojego bloga i jest EKSTRA!!! Pomimo że jestem jedną z wielu fanek chcę ci powiedzieć, że jesteś bardzo utalentowany i podziwiam Cię za to ile wkładasz w to wysiłku. Życzę powodzenia i dalszych sukcesów.
    p.s. Od dziś codziennie będę odwiedzać Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  57. i czy zdąży??:)czy nie zdąży?- Oto jest pytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. I nie zdążył:) ale myślę, że wybaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Do : osób , które piszą, że Luiza K. to dziwka.
    Napisze to raz i nie będę się powtarzać,
    nie znam jej,ale
    skoro jedna z Was nazwała ją małolatą , tak samo jak inna osoba mnie, nie zostawie jej na lodzie.
    Luiza nie jest dziwką!Ogarnijcie sie!
    A po za tym , co z tego że ma 14 lat !
    Myślicie , że skoro ma 14 lat i że przez was ma wątpliwą reputację, to nie może być gwiazdą lub nie ma szans u Maćka ???
    Jesteście chorzy !! Przez jakiejś plotki oceniacie innych bez podstaw : ta jest taka ... , ten taki ..., a ten nijaki... .
    Gdybyście sie znaleźli na Jej miejscu , NA PEWNO by wam nie było przyjemnie !!
    Z tego co przeczytałam tu ostatnio to Luiza jest mądrą,zdolną i miłą dziewczyną , a nie jak pisze tu pewien anonim !!!
    Nie wiem komu przyszły do głowy TAKIE plotki... Jesteście nie normalni !!
    Do:M.
    Prawie zgadłaś ile mam lat... mam 12.

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  60. czekam na ten filmik maciek jakbyś mógł to napisz o swojej serialowej rodzinie chętnie przeczytam:)

    julia b.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystko świetnie i super tylko on nie czyta tych komentarzy wię darujcie sobie obrażanie innych nawet jeśli to "prawda":\

    diversoxc

    OdpowiedzUsuń
  62. Ejj..;/
    No może czyta mniejmy nadziej..;D
    (dobra kogo ja oszukuje on tego nieczyta..;/)

    OdpowiedzUsuń
  63. MAciej Jestem twoją fanką nie wiem czemu nie mogę dodawać komów na twój profil na facebook'u co jest? prosze napisz koma ,,Stępkowska Kasia" :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Maciek nie wytrzymam!:\ dzisiaj są moje urodziny i wszystko jest przeciwko mnie"\
    ostatni odcinek rodzinki
    próbne testy gimnazjalne
    wywiadówka
    i jeszcze do tego po testach uciekłam ze szkoły

    Kocham mieć urodziny:'(

    OdpowiedzUsuń
  65. Miałeś napisać note, i CO ?
    Spoko, rozumiem , że nie masz czasu, ale mógłbyś to powiedzieć a nie.
    Sory za to chamstwo, ale mam czasami takie humory..

    OdpowiedzUsuń
  66. Wiem,że macie prawo nie nawidzić Luizy, ale nie róbcie tego w taki sposób!Nie każdy chce to później czytać!!
    Czekam na filmik <33
    Vercia...

    OdpowiedzUsuń
  67. Spoko, każdy o czymś zawsze zapomina, albo nie ma czasu... jak w miom przypadku. Pozdrowionka, Sara z Radomia ; >

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziewczyny.. weźcie wy sie ogranijcie. Przeczytałam kilka komentarzy i aż mi sie niedobrze zrobiło.
    Robicie z siebie zwykłe idiotki i tyle.
    Rozumiem, że Maciej jest przystojny i jak widać z charakteru też jest świetny ale pisząc takie rzeczy niczego nie zmienicie. I tak pewnie nigdy sie z nim nie poznacie, więc darujcie sobie wszystkie niemiłe komentarze.

    I PYTANIE DO MAĆKA: ILE TY W NOCY ŚPISZ?;D BO DODAJĄC NOTKE O PO PÓŁNOCY WNIOSKUJE ŻE PEWNIE KOŁO 7 GODZIN I NIE WIĘCEJ?:P

    OdpowiedzUsuń
  69. Hejka Maciej.Chciałabymm się spytać jak ci się pracuje z panią
    Małgosią Kożuchowską i panem Tomkiem Karolakiem???Szkoda że nie będzie emisji rodzinki.pl wiosną.Gdzie będzie ciebie można spotkać na ekranie??I jeszcze jedno jak wy gracie te sceny kiedy pani Małgosia Kożuchowska ,,krzyczy" w serialu jak w m.in w odcinku kiedy była scena ze skajpajem?

    OdpowiedzUsuń
  70. Pytanie do Maćka: Czy ty masz swoje (takie prawdziwe) konto na nk?

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowwy pisze: 2 kometarze wyzej:
    PYTANIE DO MAĆKA: ILE TY W NOCY ŚPISZ?;D BO DODAJĄC NOTKE O PO PÓŁNOCY WNIOSKUJE ŻE PEWNIE KOŁO 7 GODZIN I NIE WIĘCEJ?:P

    A ty ile godzin spisz?... 7 h niewystarcza??? a moze 12?

    OdpowiedzUsuń
  72. Ok ,ok ale to widać i myślę że maciek widzi ,że Luiza Kramek tak dziewczyny wydaje się normalna...
    ja tam wiem swoje ,że Luiza jest dziwką i zdania nie zmienie wiem co wyrabia w naszej szkole...
    ja tylko ostrzegam Maciejaa

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja akurat jestem chłopakiem i tylko ostrzegam Maćka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. I Nikit tu nikogo nie obraża ani nie zazdrości, tylko ja tylko ostrzegam nic więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  75. @anonimowy pisze.. 7 Grudnia 2011 18:28 - Rozumiem.. ;p nikt nie każe zmieniać zdania ale zostaw to dla siebie.. w imieniu innych ludzi - Prosze...
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  76. okey ale ja tylko OStrzegam Maćka

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajny, fajny ten blog. Wszyscy lubiący bądź nie lubiący Eminema wchodźcie na mojego bloga www.krolrapu-eminem.blogspot.com/ Macku miło by było jakbyś ty również zawitał. Jestem przyjaciółką Karoliny. Laska była na filmotece i gadałeś z nią :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  78. to go NIE ostrzegaj ! jest prawie dorosły i chyba jest mądry jak bedzie z nia, i przykladowo okaze sie jaka jest to rozumie i bedzie ostrozniejeszy.. ;p po co sie wtracasz w zycie prywatne ? Maciek jest aktorem itp. i informacje o jego karierze powinny was interesować a nie wpierdalać sie w jego zycie ! przepraszam dziekuje dobranoc -,-
    alex.

    OdpowiedzUsuń
  79. Ejejejej ,ale on z nią nie jest!!! i napewno nie będzie! dziękuje dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  80. Dobra skończcie to i tak to pewne że Maciek nie będzie z Luizą więc skończcie to!

    OdpowiedzUsuń
  81. Tak bo kolega się pomylił... miał na myśli Olga Kalicka a nie Luiza Kramek!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. to mówil ze ładna mądra i zdolna to miał na mysli Olgę Kalicką!! to do nicoli g!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. a nie luize kramek!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakbyś miał możliwość urodzić się jako inna osoba, kim chciałbyś być ?

    OdpowiedzUsuń
  85. Podziwiam Cię za ogromną charyzmę. Pierwszy raz na ekranie zobaczyłam Cię właśnie w Rodzince.pl :D Od tego czasu niekiedy oglądam twoje wywiady.
    Mówisz o życiu, o tym co ci się nie podoba, nie owijasz w bawęłnę, nie podlizujesz się do nikogo. Słowem-robisz swoje i nie obchodzi Cię opinia innych ludzi. Moim zdaniem jest to postawa, wbrew pozorom, godna pochwały, gdyż w dzisiejszych czasach każdy chce być sławny, podziwiany, mieć dużo pieniędzy. A nie na tym życie polega i Ty to wiesz. Mówisz rónież o swoich uczuciach. Wspominasz złą przeszłość, mówisz o tym co Cię boli i co związku z tym czujesz. To też mi się bardzo podoba, ponieważ nie robisz tego wszystkiego pod publikę, ale dla aktorstwa i pewnym stopniu dla muzyk, którą jak mi się wydaje się interesujesz. Kochasz to co robisz i to widać.Rób dalej to co robisz, bo robisz to świetnie.

    Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  86. Hej :)
    Jak Ci minęły mikołajki? ;)
    Byłeś grzeczny w tym roku? ;D

    OdpowiedzUsuń
  87. Znam to! Latanie bieganie. Też dość często chciałabym coś w spokoju zrobić ale mi sie nie udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Znam cię z rodzinki.pl i z do dzwonka. Blog fajny. A ten filmik dodaj jak będziesz miał czas chętnie obejrzę. Niedawno czytałem twój wywiad w "Bravo" Zapraszam też na mój blog www.raffie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Obiecanki Sranki ; ((
    No nie Maciek ? ; **
    Czekam na note ; PP

    Natka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  90. wiem, że raczej nie czytasz. no ale zawsze warto spróbować. ;p z dziewczynami dziękujemy bardzo za zdjęcia. :) ;**
    tutaj masz jedno:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=319744038054238&set=a.190556784306298.50145.100000559348591&type=3
    jak już je zobaczysz, to nie obrażę się za jakiś komentarz. ;p
    jesteś wspaniały! <3

    Majka. <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Jesteś taki zapracowany ; P
    trochę luzu chłopie !
    Czekamy na kolejny wpis .
    : ****

    OdpowiedzUsuń
  92. Takie życie !
    Uwielbiam twojego bloga ♥♥♥

    Pozdrawiam Aś <3

    OdpowiedzUsuń
  93. spoko każdemu się zdarzy
    :*

    OdpowiedzUsuń
  94. Zabawne, to prawie jak ja. Też prawie nigy nie mam czasu, a z tego co czytam to mam trzy razy mniej zajęć niż Ty :)
    To takie troche dołujące

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja też nigdy nie mam czasu zrobic wszystkiego co zaplanowałam ;)a to dlatego że dzien jest za krótki !;p

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz.
    Mam nadzieję,że niedługo pojawi się notka i filmik:).
    Pozdrawiam i powodzenia :D
    A

    OdpowiedzUsuń
  97. Hey . . . .Kocham Cięęę . Jest szansa że kiedyś się spotkamy ???? !!!!

    OdpowiedzUsuń
  98. czyżby Maciuś troszkę z nami leciał w kulki ?

    OdpowiedzUsuń
  99. Ludzie powinni zrozumieć. Ale ty i tak pewnie połowy z tych komentarzy nie przeczytasz. A szkoda. ;*

    OdpowiedzUsuń
  100. Maciek miałeś dodać filmik itp czyli napisać notę a dałeś ciała ...mam nadzieje na poprawę i że rozpiszesz się do granic możliwości:>
    A fajnie piszesz więc nie przestawaj!

    OdpowiedzUsuń
  101. dodaj filmik z wakacji

    OdpowiedzUsuń
  102. przestańcie, on też ma życie :/ myślicie że ma czas godzinami siedzieć przed komputerem ? ma też swój własny świat, kolegów, rodzinę i aktorstwo. doda jak będzie miał czas, jeju ludzie :/ to też człowiek

    OdpowiedzUsuń
  103. Fajnie by było jak byś dodał ten filmik.Nie wiem jak inne/inni dziewczyny/chłopaki ale ja cb rozumiem no bo nie masz czasu coś dodać tym bardziej to jest bardzo trudne coś napisać żeby mieć jakiś pomysł i żeby napisać ciekawie:).Przydało by ci się odpocząć przez Święta Bożego Narodzenia i w sylwestra,a potem w ferie zimowe to potem będziesz miał więcej pomysłów do pisania:)

    OdpowiedzUsuń
  104. ludzie, dajcie mu żyć.
    jak będzie miał czas, to napisze.
    + pozdrowienia dla autora bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  105. boziu.. kiedy ty śpisz? a uczysz się? a spotykasz ze znajomymi? bo wiesz sory ale jakoś nie mogę pojąc że ktoś może to wszystko pogodzic i moze mu to wszystko super wychodzic.. rymnelo mi sie ; P

    OdpowiedzUsuń
  106. boże post dodany o 00.04 kiedy ty śpisz? Ale zazdroszcze ci że jesteś aktorem że miałeś szanse się tak wybić chciałabym żyć tak jak ty może nie na taką skale bo to odebrało by mi po części szkołę i czas na naukę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Hej:)
    Mam pytanie czy trudno jest zrobić kariere bo mam 15 lat i maiłam 2 sesje zdjeciowe ale na tym sie skończyło ale bardzo bym chciała zostać modelką.

    OdpowiedzUsuń
  108. ja nwm ja tej Luizy nie znam i nie będę sie wypowiadała na jej temat :P
    a tak wgl to też mam na imię Luiza :P

    OdpowiedzUsuń
  109. Hej mam małe pytanie :) Gdzie Ty mieszkasz jak mogę wiedzieć :)

    Kinga :***
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  110. masz gg ???


    ________________

    :*
    Justa

    OdpowiedzUsuń
  111. Ogarnijcie się wszystkie fanki Maćka. To, że Luiza wygrała sesję z Nim to nie znaczy, że musicie się mścić. Swoje zbędne komentarze zachowajcie dla siebie. Luiza jest na prawdę fajną dziewczyną. To, że jest taka uzdolniona to już dar. A Wy panienki jej zazdrościcie i tyle. Pozdrawiaam.
    PS. Zejdźcie z Luizy, bo ona niczym nie zawiniła.

    OdpowiedzUsuń
  112. ej , ale niby z kim luiza sie ten?

    OdpowiedzUsuń
  113. Luiza jest uzdolnioną i piękną dziewczyną , nie jest taka piszecie tak bo jej zazdroszcicie ponieważ ona jest ładna , uzdolniona , ładnie rysuje i śpiewa ! a wy jesteście brzydkie i jej zazdoszcicie .! : (

    OdpowiedzUsuń
  114. ANKA TRZEPAŁKOWSKA CIĘ KOCHA, HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    OdpowiedzUsuń
  115. O ludzie... Ja się przyznaję - na początku byłam zazdrosna o to, że Luizce się udało, i co z tego?! Nie można marnować czasu na pisanie obraźliwych komentarzy, tylko samemu zacząć się wspinać po drabinie do kariery. Ale to fakt: KAŻDY, kto podejmie się tego wyzwania, na pewno spotka się z takimi przykrymi słowami, często bezpodstawnej krytyki! A jeśli chcecie, żeby ON to czytał, to nie zniechęcajcie go takimi głupiutkimi komentarzami. Pozdrawiam. K&K.

    OdpowiedzUsuń
  116. 33 year old Analyst Programmer Tessa Candish, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Red Lights and Gardening. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a Ferrari 275 GTB/4 ART Spyder Alloy. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń