Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

sobota, 17 grudnia 2011

Za tydzień wigilia!

Hoł, hoł, hoł!!! Dokładnie za TYDZIEŃ wigilia!!

Już nie mogę się doczekać. Śniegu nie ma i być może nie będzie, ale mi to nie przeszkadza. Kupiłem sobie sztuczny! Żartuję. No szkoda, że nie pruszy, ale przynajmniej nie musimy się rano przedzierać przez zaspy. A na święta na pewno spadnie. Tak jest. Pozytywne myślenie. Zawsze i wszędzie! Może oprócz wyników sportowych naszych piłkarzy, tam lepiej być pesymistą i miło się zaskoczyć.
Zdenerwowała mnie jedna gazeta, która po losowaniu grup na Euro na pierwszej stronie dała wielki tytuł GRUPA MARZEŃ WYGRAMY!!!.... Fajnie, fajnie, tylko że przez takie nastawienie,  nasi piłkarze bardziej się zestresują, poczują większą odpowiedzialność i przez to gorzej zagrają.
Ale Smuda czyni cuda więc, może coś z tego będzie.
Dobrze, że orzełek wrócił na koszulki…. Nasi przodkowie walczyli i ginęli za ten symbol, a teraz jakaś banda pajaców, postanowiła usunąć to godło bo ,,niektóre  kraje usunęły, to my też usuniemy”, ,,Wojtuś ma koparkę, to ja też chcem!!!!!!!!”. Prymitywne myślenie. Szkoda tylko, że tych ludzi NIE DA się odwołać. Nie da i koniec. PZPN to państwo w państwie. Dlatego nie dziwię się kibicom.
Też jestem kibicem, ale piłkarskim średnio. Raczej hokejowym. Często chodzę na mecze hokejowej Legii.
Grają w niej moi dwaj koledzy. Jeden z nich ma 16 lat!!!! I gra z 30 latkami…. 1 liga. Na razie są na drugim miejscu, ale jeśli skończą sezon na pierwszym to awansują to ekstraligi. 
Po takim meczu, ciężko jest oglądać piłkę nożną. W hokeju cały czas coś się dzieję, a akcja przenosi się spod jednej bramki pod drugą w 2 sekundy.
Ostatnio byłem na takim meczu ze znajomymi. W przerwie (są dwie, po 1 tercji i po 2) był konkurs i rzucali w publiczność krążkiem, kto złapał ten wchodził na lód, dostawał kija i musiał z połowy lodowiska trafić krążkiem do bramki. Mój kumpel w przerwie podjechał do prowadzącego te konkursy i wskazał na mnie, zanim załapałem o co chodzi - krążek już leciał w moją stronę.
W tym miejscu przerwę tę fascynującą i mrożącą krew w żyłach opowieść, ponieważ mam filmik z tego wydarzenia. Miałem go wrzucić dzisiaj jako ten obiecany filmik z łyżew, ale niestety mój kolega, który to nagrywał, wyjechał i wróci dopiero wieczorem. Także filmik będzie albo dziś później, albo jutro.

TO BE CONITNUED

PS
Pozdrawiam dziewczyny, które spotkałem dziś na łyżwach!!!

166 komentarzy:

  1. hoho.. fajnych świat i szybko nie wracaj do szkoły.. bo komu się chce do szkoły iść.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. święta <3
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale faajnie spędziłeś dzień (:

    Czeekam na filmik ;P

    ja równo z wigilią mam urodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super że dodałeś wpis ! ;]
    Nasz admin ma urodzinki w wigilie ;]
    Pozdrawiamy funclubmaciejmusiał ;]
    (facebook)

    OdpowiedzUsuń
  6. BrakTolerancji17 grudnia 2011 18:26

    No to fajnie, cieszę się, że miałeś udany dzień. ;}

    OdpowiedzUsuń
  7. taaak niedługo Święta < 333 !
    kochaam to :D

    Lech Poznań też <3

    OdpowiedzUsuń
  8. przerwałes zanim sie akcja sie rozkręciła ty to umiesz budowac napięcie ;p
    czekam na dalczy ciag tej mrozecej krew w zylach opowiesci :D
    Marcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaaaak, dziewczyny z łyżew pozdrawiasz, a jak miałeś pozdrowić dziewczyny z tvp z castingu ja to mam szczęście, to nie pozdrowiłeś, haha. (:
    Moim ulubionym sportem jest siatkówka, bo sama w nią gram. Lubisz siatkówkę?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, miło spędzony czas na lodowisku. ; D oby śnieg padał w święta. ; > w końcu zimy jeszcze nie ma. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie byle by był śnieg bo wole snowboard ;D

    Klaudia ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny chłopak z Ciebie Maciek , bardzo chętnie bym Cię poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. odpisz na maila

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywny dzień widzę, że był heh ! To dobrze :) Super wpis :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę piłkę ręczną ;)
    podobnie jak w hokeju wszystko szybko się rozgrywa . są nerwy , napięcie a na końcu miło jak jest radość z wygranej .
    a co do jazdy na łyżwach , to tak poznałam chłopaka który mi się podobał , fakt że wpadłam mu pod nogi , siara ALE przynajmniej przez to się poznaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda że mnie nie było na lodowisku ☻ dostałabym pozdrowienia :( fajnie że napisałeś ♥ by.Theniaaa;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgodzę się z tym,że pisanie w gazetach iż trafiliśmy do łatwej grupy i musimy awansować dalej jest niekorzystne dla piłkarzy.Ogromna presja która już zapewne jest jeszcze bardziej narasta.Ale nie podoba mi się też to co mówi Smuda:"nie jesteśmy faworytami i awans to będzie bardzo trudna sprawa",taka przed wczesna obrona.
    Ok pozostawmy piłkę i przejdźmy do hokeja.
    Nigdy nie grałem i w sumie nie byłem na meczu hokejowym a na pewno chciałbym taki zobaczyć.
    Twardy sport w którym często za bardzo pracują łokciami(nie wiem czy w polsce też tak jest) ale przynajmniej widowiskowy.
    Jestem ciekaw czy trafiłeś do bramki z połowy xD(jeśli w ogóle próbowałeś:)
    A i jeszcze święta.Śniegu nie ma i w sumie jakoś mnie to nie rusza ale gdyby spadł..to by było przyjemnie.Święta bez śniegu tracą odrobinę mocy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz zcęściej, przynajmniej mamy co poczytać.
    Fajny jesteś;*


    Pozdrawiam, Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maciek, mam pytanie z całkiem innej beczki. Jaki rodzaj muzyki preferujesz? ;)
    Alex.

    OdpowiedzUsuń
  20. no mnie na pewno nie spotkałeś na tych łyżwach :P
    no no i szkoda :D
    Luuiza :P

    OdpowiedzUsuń
  21. tylko MMKS PODHALE

    OdpowiedzUsuń
  22. Noo na święta to by ten śnieg mógł pojawić :D
    I Maciek ty ogólnie fajnie piszesz, wiem że wiesz o czym piszesz. ;)
    Naprawdę fajny ten Twój blog.
    Tak wgl to przydało by się zmienić ankietę ;PP
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. pisz częściej! ;D
    czekam na dalszą część historii mrożącej krew w żyłach i na filmik ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. hokej... niezle ;)
    Ja tam wole siatkówkę ;)
    Cóż powiedzieć.
    Super jesteś gość i tyle xd
    Pozderki ;P

    Kaśika ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też lubię hokej

    Moje miasto Sanok jest wysoko w grupie hokejowej

    OdpowiedzUsuń
  26. heh niezbyt lubie hokej ale nie moge sie doczekać filmiku:)
    Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt
    Sylwia<33

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych Świąt MACIUŚ ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Oo..no wreszcie nasz Maciuś się zjawił ; )
    Fajna notka ; p No i czekam na filmik : D

    OdpowiedzUsuń
  29. jeej . ale fajnie ;)) Też bym chciała Cie na łyżwach spotkać.. niestety to tylko marzenia...WESOŁYCH ŚWIĄT MAĆKU ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. No może nie długo zacznie padać śnieg. Bo co to za święta beż śniegu.
    Wesołych świąt Maciek :*

    :B: :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Lato i wakacje coraz bliżej a święta tuż, tuż :D więc wesołych świat wszystkim !
    no i z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg mrożącej krew w żyłach historii ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wesołych i radosnych świąt Maciek ! ;* <3
    Jestem twoja ogromną fanką :) !.
    Masz wieeelki talent aktorski.
    Gratuluję.
    Jak coś to podam ci mojego maila
    klaudek_003@buziaczek.pl
    :)
    Pozdrawiam :> ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Maciek pięknie,a fajnie,że masz swoje zdanie i umiesz się wyrazić!!:):*:P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też się nie mogę świąt doczekać :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Heh, ja kocham piłkę nożną.;D
    A bez łyżew nie umiem żyć...
    Mam nadzieję, że będzie snieg na święta.

    Ewka;*

    OdpowiedzUsuń
  36. A gdzie chodzisz na ten hokej tz. w jakiej miejscowości;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też się nie mogę doczekać świąt ;)..
    I ♥ hokej .
    And you too ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. ja uwielbiam mini hockey!
    Muszę przyznać Maciek, że masz talent do pisania ;) a kiedy odpowiesz na e-maile?

    OdpowiedzUsuń
  39. JA chce snieg !. <3
    Hahah...powiem szczerze że nie interesuje sie hokejem, blizsza mi jest siatkowka < wkoncu gram juz w nia od 6 lat <3 > Powiem ci ze te dziewczyny to maja zajebiscie ze mogly cb spotkac O.o Moze w nastepnym poscie opowiesz jak swieta wygladaja u cb ? choinka juz jest ? Hehe bo u mnie tak ;*
    Pozdrawiam !. <3

    M.

    OdpowiedzUsuń
  40. A Gdzie Chodzisz Na Łyżwy.? :3

    OdpowiedzUsuń
  41. i kolejny post napisany zajebiście ! :D
    już się nie mogę doczekać świat ..
    coraz bliżej świata coraz bliżej świata .. :D
    no właśnie dobry pomysł dala jedna z dziewczyn ,może napiszesz jak święta wyglądają u Ciebie w domu ? ; ]]
    pozdrowionka Maciek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też gram w hokeja ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Też jestem hokejową kibicką :-)
    Pewnie jak Legia awansuje do ekstraligi to będziemy w pewnym sensie wrogami. Kibicuje drużynie z Sanoka. Właśnie jestem w trakcie załatwiania biletów na Puchar Polski.
    U nas w Sanoku też jest taka zabawa, ale rzucają piłeczką tenisową, bo raz dziewczyna dostała krążkiem w twarz i od tamtej pory zaprzestano rzucania krążkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. :D Uwielbiam jeździć na łyżwach nawet przez pół roku chodziłam do szkółki na jazdę figurową i umiem kilka skoków ( trójki, flip, tulup, salchof) i piruety ale z nich to tylko na podstawowe na jednej nodze :) a jak ci wyszła jazda tyłem??

    OdpowiedzUsuń
  45. OOOO ja też kocham łyżwy <3
    Są super i też mam bloga tylko że nie tak fajnego szkoda :(
    zombiak-zombiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. kiedyś cie lubiłam ale moim zdaniem przez ostatni czas bardzo się zmieniłeś myślisz ze jesteś niewiadomo jaki popularny,i przystojny. Zmieniłeś się w lalusia i pozdro dla ciebie i różowego bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  47. No to fajnie :D
    Pozdrawiam cie Maciek ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. zombiak-zombiak.blogspot.com
    Moja koleżanka tam fajnie pisze. wPADAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  49. Maćku, błagam Cię... ten post nic nie wnosi -,-
    piszesz, jak jakieś dziecko z podstawówki, caps lock włączony i full wykrzykników. Z orzełkiem owszem, zgadzam się ale.. coś czuję, że woda sodowa powoli uderza. No ja rozumiem ''sława'' ale mam nadzieję, że jakieś resztki normalności posiadasz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  50. nie wiem jaki miałeś cel zakładając tego bloga.. chcesz się dowartościować czy jak?! Powiem szczerze, że Twój blog jest jednym z najmniej interesujących. Notki raz na jakiś czas i to jeszcze nudne.. każdy raczej (no wiesz..) stara się w jakiś sposób dbać o estetykę.. i ogółem wartość tekstów nie jest za ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  51. Heh super notka :)
    Ja bylam dzis na lodowisko, ale niestety Cie nie spotkalam :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Odbija Ci już tą sławą nie ?

    Kiedyś byłam FANKĄ , ale teraz sory , ale nie..

    OdpowiedzUsuń
  53. Czesc, ja Cie dzis widzialam na lodowisku i mialam niezla pompe z tych wszystkich dziewczyn ktore malo co nie piszczaly z radosci ;p zreszta widziales chyba jak sie z tego smialam ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. haha zgadzam się z Marcią, ty wiesz kiedy przerwać mroczną historie xD
    Jestem ciekawa co będzie dalej.
    Co chcesz dostać na gwiazdke?
    moja mama mi wczoraj powiedziała że chyba w tym roku mi nic nie kupi bo nie wie co, chyba że coś wymyśle, coś niedrogiego no to ja jej powiedziałam że xboxa xd no ale to marzenia i nie wiem co doradźcie.
    A i Wesołych świąt!

    Kaka

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja Cię widziałam dzisiaj na lodowisku, więc co jak co ale też czuję się pozdrowiona :) Dobrze sobie radzisz na tych łyżwach, Twój kolega też :p
    Pozdrawiam również, mimo że wątpię byś odczytał mój marny komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. wnerwiasz mnie tym ze sie tak panoszysz tym ze jestes sławny i wgl.Inni tak nie maja i zyja w nedzy.Zal mi takich bogatych ludzi jak ty!!!!!!!!!!!NIENAWIDZE ICH!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Maciek nie przejmuj się tymi komentarzami ;) Pisz dalej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. większość pisze że Maćka notki są bezsensu iwg. ok każdy ma swojezdanie co nie? no ale jak tak uważacie to po jaką chole*** tu wchodzicie ? hym? no po co!?
    ViVi

    OdpowiedzUsuń
  59. Dlaczego nienawidzisz? no w sumie to jego blog i on tu pisze o sobie co myśli i w ogóle moze dlatego wygląda to tak jak by się "panoszył"
    ja myśle ze prywatnie jest ok niestety przez fb i bloga nie da sie go poznac bo jego wypowiedzi są skierowane do fanek ktore go uwielbiaja i co by nie napisał to i tak bedzie dla nich super

    diversoxc

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo mi się podoba co sądzisz o tym wszystkim. Sądze to samo. Uważam że jesteś bardzo mądry i wiesz do czego dążysz! Oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Maćku proszę mam do ciebie wielka prośbę. Możesz dać na Facebooka albo przesłać na maila mego pusiamojpies@o2.pl przesłać fotki twoich stóp. proszę... bo się zabije proszę...

    OdpowiedzUsuń
  62. ja też lubie hokej :d chociaż częściej na mecze SKRY chodze :D dobra ide już w kime bo dzisiaj mam urodziny i zapiłam troche i mi sie już literki na klawiaturze przed oczami plączą :D branoc :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeden ma więcej,drugi mniej ale takie już jest życie.Wydaje mi się,że osoba która ma komputer i internet aż w takiej nędzy nie żyje ale możliwe,że się mylę.Niepotrzebnie okazujecie złość.No i wydaje mi się również,iż osoba która nie lubi ludzi którzy mają trochę więcej szczęścia w życiu wchodzi specjalnie na bloga,czyta i komentuje notki by wyraźić swoją frustracje ma coś nie po kolei w głowie.(no coś długie zdanie,może zrozumiecie:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. cześć Maciek, chciałam bym kiedyś na ciebie wpaść .. mam nadzieję, że kiedyś się spotkamy w centrum czy gdzieś <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Oke... ;*
    Czekam xd .;D

    Kocham <3

    ps. notka MeGGa <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Proszę wejdź na pocztę i odpowiedz na maile!! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Heej . Jak to brak śniegu . ? U mnie sypie od rana ! Da się już na sankach jeździć ale na narty lub snoowbord ( czy jak to tam sie pisze xD ) muszę sb jeszcze poczekac ,, bo wyciągi Nie czynne ; ( Niestety . Alee może jutro pójdę śmigać na sanki .!
    : PP . No taak wigilia już niemal za tydzień .! ;]
    Ja nie czuję tej świątecznej magii a wy . ? |:
    Dziś piekłam ciasteczkaaa . ^^ . A wracając do cb Maććku to wiesz co . ? Spk. blog , fajnie się czyta twe posty . ; d . ejj czemu przerwałeś tą opowieść . ?! : OO Czekamy na filmik z NIECIERPLIWOŚCIĄ . !
    PS - NIE oleej nas . ! ; pp Chociaż wiem że swoim fanom tego nie zrobisz .? : ^
    Paa .
    __
    ( Madziek . ^^ )

    OdpowiedzUsuń
  68. też wybieram sie na łyżwy ;d i owszem także mam takie postanowienie jak Ty;)
    pzdr Joanna

    http://icooztego.blogspot.com/ wbijać

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam Cie Macku :)
    Pierwszy raz pisze tu do Cb czytam Twojego bloga ale raczej sie nie wypowiadam,mysle ze jestes bardzo madry i duzo rzeczy juz wiesz wiele dziewcząt nie potrafilo by tak jak Ty na zywo np. przemawiac. Rob tak dalej i odnos sukcesy
    Pozdrawia Podkarpacie

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgadzam sie z niektórymi komentarzami. Zmieniles sie + nie znam cię ale jak tak czytam i czytam to tak myśle.. :P myślisz ze jestes niewiadomo kim. A tak naprawdę jestes normalnym chłopakiem któremu sie pofarcilo czy jak to tam i został aktorem... :/

    OdpowiedzUsuń
  71. Maciej słuchaj mnie uważnie teraz.


    Nie przejmuj się tymi chamskimi komentarzami.
    Nie mówię tego w sensie "nie przejmuj się, będzie dobrze" czy coś takiego, ale serio mówię, że masz je zignorować. Nie robisz z siebie gwiazdy.
    Nie znam Ciebie, chociaż chciałabym, może się kiedyś uda. Ale chodzi o to, że uważam, że się nie zmieniłeś na takiego 'zepsutego gwiazdora'
    Jesteś mądrym chłopakiem, który sobie dobrze radzi w życiu.

    Trzymaj tak dalej i proszę cię, nie przejmuj się takimi komentarzami. Powiem ci, że te osoby ci CHLERNIE zazdroszczą. Oczywiście negatywnie. Wiele osób ci zazdrości, ale cieszą się razem z Tobą twoim szczęściem. Ja również ci zazdroszczę, ale ani trochę nie uważam, że jesteś zepsuty. Cieszę się z Tobą, że odnosisz sukcesy.

    Jesteś miły, wiesz czego chcesz.

    Bardzo dobrze !

    pozdrawiam : Ola skorupka


    www.olaskorupka.cba.pl

    -zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  72. O takie koszulki walczyli nasi dziadkowie!! - nie no taki suchar na powitanie bo pisze pierwszy raz :P
    Ogólnie to ja jestem zazdrosna!! Ty sobie śmigasz na łyżwach a u mnie to się można co najwyżej pokapać xD ALe co ja porównuje warszawę do mojej dziury (która w zasadzie jest położona kilka set metrów nad poziomem morza ale do jasnej cholery kogo to obchodzi? xD ) c(:
    Wogóle życze ci fajnych świąt i fury prezętów pod choinką :P osobiście od życzeń zawsze mnie mdli bo komu się chce co roku słyszeć te same teksty które i tak nigdy nie mają szan sie spełnić...? Takm, tak dobrze kombinujesz ,,samych 6 w szkole`` - i kolejny sucharek tym razem na rozwinięcie : D
    Mam nadzieje że nie jesteś zawiedziony ze nie piszę jak co nie którzy ,,kocham cię`` ,,ożeń się ze mną, jestem twoją najwiekszą fanka`` ale jakos wle brać gwiazdy bardziej na luuzie jako normalnych ludzi którym troche sie poszczęściło ( zalezy w sumie jak to prać jako szczęści - sława, pieniądze, zamieszanie wokó cb, czy też jako brak dziecinstwa [ osobiście nie potrafie sobie wyobrazić życia bez wspomnień o ,,gangu`` któremu wydawało się że domek przy ślizgawce należy do nich :D ] brak wolnego czasu i prywatności. No nie bede cie zanudzać zreszta i tak pewnie tego nie przeczytać ale gdyby jednak to na zakończenie nie bede cie zanudzac 3 sucharem ; D
    Kamila (Kayash) :P

    OdpowiedzUsuń
  73. kurcze, odkąd jest rodzinka.pl zawsze ją oglądam, a gdy się dowiedziałam, że niedługo ma jej nie być zrobiło mi się przykro... chciałabym Cię spotkać, ale to nie możliwe bo jestem z okolic Łodzi... zazdroszczę tym dziewczynom, które mieszkają w Warszawie i mają okazję Cię widywać -.- // ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Noom.! Fajnie było na lodowisku. ;p

    OdpowiedzUsuń
  75. Maćku Wesołych Świat ;)
    Szkoda,że nie ma śniegu ;/
    hehe;D

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja osobiście uwielbiam hokej (mam to po tacie) i uważam że jesteś mega szczęściarzem.!!!
    Maćku życzę ci Wesołych Świąt. I żeby u cb w Warszawie chociaż tyle śniegu, ile spadło u mnie.
    Pozdrawiam: Ola Stosiek ;D

    OdpowiedzUsuń
  77. Chciałabym też Cię spotkać na takich łyżwach :) Nie raz to widziałam, jak ciepło rozmawiasz z innymi. Marzy mi się taka fajna rozmowa z miłym człowiekiem jak Ty :) Chociaż i tak wiem, że to się nigdy nie stanie.. Życzę Ci wesołych świąt, miło spędzonych z rodzinom, w świątecznej atmosferze;))

    OdpowiedzUsuń
  78. OPOWIADANIE NA MOIM BLOGU WPADNIJ :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Heh ;d!
    I coo złapałeś teen kijeek? ;)

    Pozdrawiaaam.!
    Ty to zawsze jakieś dziewczyny gdzieś znajdzieesz.! ;d

    Too wesołych świąt i...szalnego Sylwestraaa!

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie hokej mnie nie kręci,zdecydowanie siatkówka bo w nią gram już 5lat. A tak, coś o notce:moim zdaniem spokoXD.
    Wesołych Świąt...
    Aś;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Śnieg może i spadnie albo i nie spadnie. Kto go wie? Jednak, masz rację pozytywne myślenie to podstawa ;).

    OdpowiedzUsuń
  82. http://www.photoblog.pl/touchyourmouth ZAPRASZAM ;> Maciek wpadaj ;d

    OdpowiedzUsuń
  83. writteninstars18 grudnia 2011 13:07

    http://www.photoblog.pl/writteninstars
    nie mówie, ze sam Maciek, ale dziewczyny- wpadajcie ! Komentujcie, lajkujcie i róbcie co chcecie ;) Nawet za krytykę dziękuję ; D
    Wesołych Świąt
    PS- orzełek być musi !

    OdpowiedzUsuń
  84. Czy ty wg. odpisujesz na komentarze
    PS. Po prostu od niedawna tu wchodze i jestem ciakawa :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Cześć, wpadłam na Twojego bloga przypadkiem, szukając castingów i przeglądając banki twarzy:D i kurcze Ci powiem, że mi sie spodobał, uśmiecham się kiedy to czytam i lubie Twoj optymizm. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja co do notki pytań ani komentarzy nie mam Ale...
    Chciał bym Ci z całego serca życzyć wesołych i radosnych świąt abyś całę swoje życie przeżył tak jak chcesz i żebyś zawsze był pełny energi i optymizmu.Abyś soptkał dziewczyne swoich marzeń i żeby ona odwzajemniała twoje uczucia abyśmy mogłi Cię jak najdłużej oglądać w TV i na deskach teatralnych !
    Chciał bym rówież życzyć zdrowia i szczęscia dla całej Twojej rodziny....No i mam nadzieję ze będe miała kiedyś okazję soptkać Cię gdzieś w Warszawie wybieram się tam po świętach...:)
    A i jeszcze szalonego sylwestra w gronie znajomych tylko mi się tam nie upij xD

    OdpowiedzUsuń
  87. Oj Xd W moim komenratrzu wychodzi że jestem facetem xD Tam miało być Chciała bym xD Wszędzie xD

    OdpowiedzUsuń
  88. najprzyjemniejszy dzień w roku!!
    Wigilia!! No i sylwester :P

    OdpowiedzUsuń
  89. @Alex. ; ) chyba musze zmienić moim nick który mam już tutaj dłuższy czas na Alexxx. ;D oj ty ! nie wolno zabierać ludziom nicki ; DD

    a co do notki , bardzo fajny wątek , też mnie wkurzyła ta gazeta jak ją zobaczyłam ; / Ale nie martwmy się , bedzie git ;) Trza w to wierzyć, prawda? jasna cholera w morde jeża ! ZA TYDZIEŃ ŚWIĘTA?! no to szykujmy się na kupe prezentów ;D Wesołych i Pozdrawiam : ))

    Alexxx.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zima- jedna z moich ulubionych pór roku... Oby tylko spadł śnieg ; ) Pozdro : )

    OdpowiedzUsuń
  91. Co łączy Cię z Farną? O ile można wiedzieć.. Coś o twoim życiu prywatnym i o twojej miłości. Jeżeli to przeczytasz to jak możesz, napisz coś o tym w następnym poście na blogu lub na facebooku. ; )

    A tak po za tym świetny blog .. :))

    bella2255 Pozdrawiam! odpisz ;P

    OdpowiedzUsuń
  92. Blog pelen optymizmu to jest to, co lubie najbardziej ! Pozdrawiam :)
    PS.Zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  93. @bella2255 . Raczej nic go z nią nie łączy :) jesli chodzi ci o gazete Bravo to Brawo porównało obojga artystów czyli Maćka i Ewe i wyszło że fajna para z nim było : P sądze że teraz beda szukac i robić wszystko by była afera ;p Jak był z Bieberem i Gomez, to tak samo bedzie z kolejnymi, a potem kolejnymi i kolejnymi ; )) I bedzie wielki Babilon i chuj ; ) pożyjemy polukamyy spotkamy sie tutaj znowu i pogadamy ;P
    Alexxx.

    OdpowiedzUsuń
  94. Looool nasz kochany Maciuśś walnął byka "pruszy" pisze się przez Ó. :0 ! Hahah przystojniejszy od Cb jest ZAYN MALIK!!!! <3 muahahahah!!! pisała Kamaa. ;D

    OdpowiedzUsuń
  95. Eii noo tam napisałam by Marysiaa>!!!

    OdpowiedzUsuń
  96. figurówy lepsze niż hokej , ale z tym drugim też coś mnie łączy <3 i to cos nie małego. pozdrów więc swojego kolegę

    OdpowiedzUsuń
  97. hehe.. :)

    hokej jest spoko ;)

    A pamiętasz o Łukowie???

    Uwzględnij to w swoim kolejnym opisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Właśnie. :)) Pamiętasz jeszcze o Łukowie? :D

    OdpowiedzUsuń
  99. zgadzam się, ta sprawa z orzełkiem, to była porażka, jak można godło wywalać ze stroju sportowca... nie rozumiem tego, przecież sportowcy wygrywają dla Polski, dla Polaków, i żeby nie było orzełka, paranoja...

    OdpowiedzUsuń
  100. Dzięki za pozdrowienia : )

    OdpowiedzUsuń
  101. Fajno, fajno. ;D do mnie to ten śnieg wgl. nie musi padać ;) tyle co na święta, to je dość. ;D
    Na nożnej i hokeju się nie znam, więc o tym nie będę pisać. ;D wiedzę na ten temat wole zachować do siebie ;) tak będzie najlepiej. ;D
    jednynie co to będę kibicowała na Euro 2012 polskiej drużynie ;) myślę, że uda im się wygrać ;) a jak nie to trudno , no nie pierwszy raz przegrają, jedak trzeba być dobrej myśli ;)
    Więc tyle . :) czekam na filmik ;p

    pozdrawiam ;)
    Gusia :)

    wgl. zadałam Ci pytanie na facebook'u ( moje pierwsze, łaaał ) ale nie doczekałam się odpowiedzi ;( szkoda. ;) ale trudno. Myśle że odpowiesz któtko na nie tutaj . Jakie masz plany na sylwestra ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  102. Podziwiam Cię, że chce Ci się czytać te wszystkie komentarze! ;D Już ponad 100! Wow!

    Nie mogę się już doczekać rozwinięcia tej fascynującej opowieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Hejka! "Prószy" pisze się przez "ó". :P Życzę zaprószonych śniegiem świąt! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  104. To będzie długie ale przeczytaj ! A więc... wigilia zbliża się wielkimi krokami, chociaż sobie odpoczniemy od wszystkiego, porządnie najemy, spędzimy trochę czasu z rodziną ;) Wszyscy chcą śniegu,żeby poczuć nadchodzące święta, mi śnieg nie jest do tego potrzebny bo im jestem starsza(a za pare dni będę miała 16) tym mniej odczuwam magię świąt... Nie lubię śniegu, jest zimny i mokry, ogólnie nie lubię zimy, zdecydowanie wole lato, wakacje, i wylegiwanie na plaży, imprezy i oczywiście można się wyspać! ;)się troche rozpisałam ;P przepraszam ;) a i jeszcze zapraszam do mnie. Mój blog świeci pustkami bo dopiero dzisiaj go założyłam, więc byłabym bardzo szczęśliwa gdybyś dal jakiegoś komentarza czy coś (pewnie i tak nie masz na to czasu ale jakoś przeżyje :) Za kilka dziesiąt minut 19 grudzień, zmykam, Dobranoc ; *

    OdpowiedzUsuń
  105. "Dobrze, że orzełek wrócił na koszulki…. Nasi przodkowie walczyli i ginęli za ten symbol, a teraz jakaś banda pajaców, postanowiła usunąć to godło bo ,,niektóre kraje usunęły, to my też usuniemy”, ,,Wojtuś ma koparkę, to ja też chcem!!!!!!!!”- zgadzam się, banda pajaców !

    OdpowiedzUsuń
  106. Hejka fan z Zabrza się kłania. Jeśli kiedyś będziesz w pobliżu daj znać jakoś;) zrobimy wypad na whisky;)Paweł

    OdpowiedzUsuń
  107. haha nie mogę z tych komentarzy, wszyscy uważają Cie za takiego idealnego...

    OdpowiedzUsuń
  108. :) Śnieg to by mógł delikatnie poprÓszyć ;)
    -> w jakimś stopniu ortografia też jest ważna.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. szkoda, że ja i moje kumpele nie byłyśmy tymi dziewczynami, które spotkałeś.Ale może kiedyś ...........

    Pzdro z Łodzi :P

    PS
    Jestem w szkole na lekcji informatyki :P

    OdpowiedzUsuń
  110. też wierzę, że spadnie śnieg na święta, jakbyśmy wszyscy uwierzyli - to może spadłby

    czekamy na filmik
    wesołych świąt xD

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja tam się nie interesuję hokejem, ale wiem że jest super. Może dla tego że mieszkam w małej miejscowości na Podkarpaciu,a tu kompletnie nic nie ma. ;/ A na święta miało coś spaść z nieba, ale deszcz. ;/


    Wesołych Świąt życzę :) Oliwia ;*

    OdpowiedzUsuń
  112. Wesołych świąt;*
    Czekam na dalszą opowieść tej historii i filmik ;)
    Mam nadzieję że śnieg spadnie na święta:D
    Pozdrawiam Patra:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ile masz średnio wejść na tydzień? :P

    OdpowiedzUsuń
  114. Wiecie że Maciek jest na okładce Brava?

    OdpowiedzUsuń
  115. zasiedziałam się nad tym twoim blogiem...

    OdpowiedzUsuń
  116. Wesołych Świąt xD <3

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  117. jak dobrze przeczytać to co może dla mnie nigdy nie byłoby wypowiedziane, a na pewno jest w moich myślach, trzymam mocno kciuki za dalszy rozwój, myślmy pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  118. (do poprzedniego wpisu, którego część się skasowała) :D takie trochę świąteczne: myślmy pozytywnie i bądźmy cierpliwi (co do odpowiedzi na komentarze również)

    OdpowiedzUsuń
  119. nom,widziałam Maćka na okładce w Bravo, łączą go z Ewą Farną...

    Oliwia :*

    OdpowiedzUsuń
  120. Myśl pozytywnie a nie zginiesz wśród tych szarych pesymistów;) Z Ewa farną tworzylibyście ładną parę;) pozdrawiam
    ooooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  121. Skąd u ludzi takie ciśnienie na śnieg? Rok temu była tak potwornie mroźna zima i wszyscy na nią tak narzekali, więc czemu teraz tak jej nagle pragną? Rozumiem, na święta. Ale nie na codzień, gdy niektórzy jadą do szkoły ładny kawałek i zamarzają w komunikacji razem z pukającymi nas wiecznie babciami.

    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  122. Maciek w jednym z postów napisał, że Rodzinka.pl zniknie z ekranów naszych telewizorów na dłuższy czas. A ostatnio w gazecie przeczytałam, że tylko na 1 sezon. Jej miejsce zajmie inny serial z Agatą Kuleszą. Tomek i Małgosia będą serialowym małżeństwem. Zagrają przyjaciół głównych postaci.
    Mam nadzieję, że ten czas bez rodzinki minie szybko, bo ja długo bez niej wytrzymam :)

    PS Wesołych świąt Bożego Narodzenia!

    Ola :D

    OdpowiedzUsuń
  123. Rodzinka.pl ma wócić na ekrany po wakacjach

    OdpowiedzUsuń
  124. Akurat w Poniedziałek obchodziłam swoje urodziny, ale nie cieszyłam się zbytnio na to bo nie lubię urodzin, ale jak wieczorem oglądałam kanał TVP SERIALE o godzinie 22.05 to leciał "OJCIEC MATEUSZ" to akurat był odcinek w którym obchodziłeś swoje 12-ste urodziny:))

    OdpowiedzUsuń
  125. :) zapraszam na rozdanie 100zł do wygrania

    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Maciej,masz rację,pozytywne myślenie się opłaca.
    Nie wiem jak u ciebie ,ale u mnie dzisiaj od rana pada śnieg i zrobiło się pięknie biało ;)

    Pozdrowienia a okolic Gniezna

    P.S Mam nadzieję,że śnieg pozostanie aż do świąt :D:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Być może i Maciek dokonał takiego czynu jak ten... :D
    http://www.youtube.com/watch?v=ccZqU8rJjTs&feature=player_embedded

    OdpowiedzUsuń
  128. Śniłeś mi się dzisiaj i to był chyba najpiękniejszy sen w moim życiu. Oby takich więcej było i piękniejszych. ; D Chciałabym Cię poznać i to bardzo. Bo w moim zadupiu nie ma takich miłych i sympatycznych chłopaków jak ty. I właśnie czytam kolejny artykuł o Tobie w Bravo. ; )Z tej okazji, iż już w sobotę mamy Wigilię, życzę Ci spokojnych i miłych świąt, miłości, zdrowia, szczęścia, więcej odcinków Rodzinki.pl [; d] , udanego sylwestra oraz tego wszystkiego o czym marzysz. ♥ D.

    OdpowiedzUsuń
  129. Zapraszam na mój blog http://fotograficznybloog.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  130. nie daj się Maciek! Bravo chce cię zeswatać z Ewą Farna! Kurde ty weź nie możesz! Ja nie moge się wysłowić w tej kwestii... Pisz więcej o sobie...:D Tak w ogóle to jestem z Przemyśla :D
    Fajnie by było gdybyś tam przyjechał!

    OdpowiedzUsuń
  131. Zapraszam do siebie http://akwaria-ryby-rosliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Ewa Farna nie nie wolno jeden chłopak z liceum jest w niej mega zakochany ale nie lubie go(jakiś taki nie ogarnięty)hah ale ma z nią zdjęcia na fb i autograf

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja również nie jestem jakimś zapalonym kibicem piłki nożnej tak jak otaczający mnie ludzi wyznający "Legionizm". Wręcz pokuszę się o stwierdzenie,że po prostu nie lubię tego sportu:zbyt dużo aktorstwa,kiepskie wyniki polskiej reprezentacji,kibole. Ale to tylko moje zdanie,nikt nie musi się nim sugerować. Za to uwielbiam siatkówkę,bo w porównaniu do piłki nożnej osiągamy międzynarodowe sukcesy,nie ma aktorstwa a jest prawdziwa gra no i mamy wspaniałych siatkarzy. Za to zainteresowałeś mnie hokejem,aż z ciekawości obejrzę przy najbliższej okazji.Jakaś odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  134. wesołych świąt maciek:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Spotkałes moje koleżanki na lodowisku XD Wesołych :D

    OdpowiedzUsuń
  136. u mnie już jest śnieg z czego się baaardzo cieszę (: , hokej również lubię.. nie wiedziałam że lubisz :*

    OdpowiedzUsuń
  137. Nikt Ważny...22 grudnia 2011 20:24

    W bravo piszą , że pasujesz do Ewci (Ewy Farny). Moim zdaniem , mógłbyś poznać ją bliżej. :D Wesołych świąt Fani Macieja i Maćku.

    OdpowiedzUsuń
  138. Mam nadzieję,że nie mylisz się co do śniegu,bo nie lubię świąt bez niego :) Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  139. Święta tuż-tuż;))
    Zazdoszcze tylu fanek.
    Zastanawiałam się, aby po ukończeniu Gimnazjum pójść na aktorstwo (szczerze mówiąc do nie dawna bardzo chciałam, bo miałam nadzieje, że jak tam pójde to gdzieś w przyszłości zobaczymy się na planie lub coś tym stylu) ale stwierdziałam iż nie ma to sensu, bo mi w życiu nigdy się nie nie udaje więc zrezygnowałam-choć zawsze o tym marzyła.

    Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  140. Ludzie przestańcie pisać o tych głupotach jakie wypisuje co gówno "Bravo" . Z tego co wiem to Ewa i Maciek nigdy sie nawet nie spotkali ! To tylko słowa że pasowaliby do siebie a nie że ze sobą są :P no ludzie, czytajcie ze zrozumieniem ;d
    Także pozdrawiam i życze wesołych oraz miłych świąt.
    Alex.

    OdpowiedzUsuń
  141. nachmanka@onet.eu22 grudnia 2011 23:14

    Maćku, widać Twoja siła perswazji działa również na śnieg, który spadł...hmm...wczoraj? No przynajmniej tu na Śląsku ;)
    Chciałoby się rzec, szkoda, że nie pozdrawiasz tych dziewczyn, których NIE POZNAŁEŚ na łyżwach, albo w ogóle nie poznałeś ;p
    A swoją drogą nigdy nie miałam łyżew na nogach i nie byłam na lodowisku, to musi być całkiem przyjemne przeżycie,ale osobiście pozostanę przy rolkach, tak będzie bezpieczniej...dla wszystkich :) Czekam na Twój kolejny wpis.
    Pozdrawiam,
    Asia.

    OdpowiedzUsuń
  142. Wesołych świąt ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  143. Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. Z okazji świąt życzę ci zdrowia, szczęścia, wymarzonych prezentów i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  145. Wesołych Świat ! ;) i szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.Szczęścia,zdrowia,dużo prezętów i szcześliwego Nowego Roku.Pozdrawiam Maja:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Wesołych świąt,
    spędzonych w ciepłym gronie rodzinnym,
    spełnienia marzeń
    i wszystkiego tego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  148. Wesołych Świąt spędzonych z najbliższymi.Dużo radości i wszelkiej pomyślności.
    Życzę Ci,także wspaniałych prezentów... :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Ogólnie spoko, ale znalazłam pewien błąd, którego na blogu u osoby z HUMANA NIE POWINNO BYĆ!!! Mianowicie, "prószy" pisze się przez "Ó", a nie "U otwarte". Sorki, Pozdrawiam :)Wesołych :D

    OdpowiedzUsuń
  150. tylko UNIA OŚWIĘCIM !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  151. Komentarz odnośnie tej "GRUPY MARZEŃ" - najlepsze jest to, że Polska się cieszy, Grecja się cieszy, Rosja się cieszy i Czechy też się cieszą, że trafili do takiej grupy :) IMO to chyba powinna być "Grupa śmierci". Chociaż... dla Polski każda grupa to "Grupa śmierci" :D Merry Xmas!

    OdpowiedzUsuń
  152. Wiesz że przez Cb straciatella chłopaka :/
    z jednej strony to dobrze bo był to totalny idiota bo był zazdrosny że miałam twoje fotki w tel .
    Darcia

    OdpowiedzUsuń
  153. Też lubię hokej. Mój tata gra, ale niestety w lidze amatorskiej bo już jest za stary (choć ma 42 lata) :D
    Życzę fajnej imprezy na sylwka. :P

    OdpowiedzUsuń
  154. Błagam! Popraw ten błąd, bo ja po prostu patrzeć na niego nie mogę! Proszę, zrób to dla mnie! Pozdrawiam - Lorem Dormientem. :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Tapety na pulpit Naruto oraz Bleach

    http://fantasy-bestiarium.blogspot.com/2011/12/naruto-wallpapers.html

    Bierz je !

    OdpowiedzUsuń
  156. Siema! I gdzie te obiecane filmiki z łyżew ?

    OdpowiedzUsuń