Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

sobota, 24 grudnia 2011

Wigilia.

36.7, to znaczy że jestem zdrów?
Oby, oby bo nieciekawie byłoby w ten piękny dzień śmigać na gripexach.
Aaaaa 5 godzin! Dokładnie tyle czasu zostało do prezentów! To znaczy do Wigilii… U mnie świąteczne zapachy budziły domowników już o 7 rano, dziadek dzielnie wstał i zaczął gotować, smażyć, piec… Mniam. Ale dziś do wieczora jest chyba post więc dopiero jutro dane mi będzie delektować się bigosem, ( tak naprawdę już troszkę spróbowałem  :))
Wczoraj ubierałem choinkę z mamą i kurcze zepsuły nam się lampki. Musiałem (bardzo śmieszne…) przez godzinę siedzieć i szukać tej jednej zepsutej. Oczywiście była prawie na końcu z tej drugiej strony niż ta, od której zaczynałem. 
Ciekawe co u Mikołaja, pewnie śmiga właśnie nad Azją bo tam już wieczór jest… Mam nadzieję, że czyta mojego funpaga i wie, że nie wolno kupować chińskich Tigerów za złotówkę… Napracuje się dziś chłop. Na świecie jest 2 miliardy dzieci.
 Święty Mikołaj ma 31-godzinny dzień pracy (różnice czasowe podczas podróżowania przez strefy czasowe ze wschodu na zachód). Czyli ma 17921 odwiedzin na sekundę… ŁAŁ Niemożliwe? Mikołaj jest święty więc ma super umiejętności, może zapierniczać z prędkością światła! Ale co z reniferami? One też są święte? Raczej nie… Przeciętny renifer nie porusza się szybciej niż 24km/godzinę. ALE istnieje ok. 300.000 rodzajów organizmów, które pozostały jeszcze do sklasyfikowania i chociaż chodzi tu o insekty i bakterie, to jednak nie wyklucza to istnienia latających reniferów, które dotychczas mógł widzieć jedynie Święty Mikołaj.
Także nie wierzcie w te bajki o nieistniejącym Mikołaju…
Warszawa w święta jest piękna a Krakowskie Przedmieście i Nowy Świat? Mmm…
Więc jutro może na spacerek. Właśnie tam.
Życzę Wam pięknej wigilii. Dużo miłosci i prezentów z których się ucieszycie.
I na pasterkę! Bo to w końcu Boże Narodzenie ;)


138 komentarzy:

  1. Maciek, życzę Ci spełnienia marzeń, dużo wyzwań w kierunku aktorstwa, dziennikarstwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, obyś był zdrowy ;*
    Hehe, też nie wierzę w te historyjki o Mikołaju ;D
    Może pójdę na pasterkę z koleżankami, ale nie wiem, bo mam 13 lat ;d ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków w świeta jest ładniejszy :D
    +pozdrawiam Anję Rubik która właśnie tu spędza dziś święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jesteś zdrowy ; )
    Życzę Ci wesołych, ciepłych i mile spędzonych Świąt ! ; * ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieerze w Mikuusia ♥
    hahahha! ;D
    Wesołych! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na następne święta jadę do Nowego Jorku, by Kevin nie był sam ^^ a ty? Szczęście, że wyzdrowiałeś i możesz się cieszyć magią Sfjont ;DD
    Wesiołych Sfjont! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych i wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja rowniez chcialabym Ci życzyc wesolych i spokojnych świat

    aga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa ładna, Kraków ładniejszy, ale
    WROCŁAW JEST NAJŁADNIEJSZY ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt ;)
    A życzę Ci przede wszystkim dalszego aktorowania (xd) oraz spełnienia marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :).
    PS:Wczoraj też miałam taką sytuację z lampkami choinkowymi ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.286301028086847.80687.182586208458330&type=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę ci wesołych świąt....Mam nadzieję, zaowocujesz swoje umiejętności w jakimś kinowym Hicie:) Życzę Powodzenia


    Zawirowany!:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Mikołaj jest 6 grudnia a nie 24....

    OdpowiedzUsuń
  15. wzajemnie ; **
    no i napisz nam co dostaniesz ;d
    Aga ; ))

    OdpowiedzUsuń
  16. No , no weeeesołych Świąt, spełnienia Marzeń ;* Maciek xd

    OdpowiedzUsuń
  17. heej, twój znak zodiaku to Wodnik?? mój też ;DD którego się urodziłeś?? ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  19. tez mi sie popsuly lampki..ale ja nie jestem taka madra i nie naprawialam tylko kupilam nowe....wesołych;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Maciek naj zeby te swieta byly najlepsze ze wszystkich..... a i nie zajadaj jeszcze... na wigili zjesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych Świąt Maćku ! ; *
    miłej atmosfery w gronie rodziny , pysznej wigilii:) no i prezentów !

    zapraszam do mnie
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. biedactwo ciesz się magią świąt a nie chorobą :D
    jak możesz to napisz na GG pogadamy sobie ale to po świętach 26582571

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych .!
    ; **

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołych Świąt,miłości(żebyś spotkał swoją wybrankę serca) ^^:D,no i szczęśliwego NOWEGO ROKU !;);*

    OdpowiedzUsuń
  25. hahah,nieźle liczysz ;D
    Wesołych świąt i udanej Wigilii :>

    OdpowiedzUsuń
  26. wesołych Świąt.!
    I dobrze, że wyzdrowiałeś.;D
    Mnóstwo prezentów . ;p
    oczywiście, że na pasterkę...

    Wesołych Świąt;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych Świąt ! ♥
    Kocham Cie ! : )♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Maciek życzę Ci dużo miłości, prezentów i w ogóle spełnienia marzeń !;) I mam taką pyci prośbę. Czy mógłbyś wstawic zdjęcie właśnie na bloga swojej choinki, bo zżera mnie ciekawosc :) Pewnie jest śliczna... Heh ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ty mądry. :D Super wpis. :* Szkoda, że mieszkam 400 km od Warszawy, może bym cię odwiedziła ? :d No mam problem, ale może kiedyś się uda. Kto wie. :) W sumie, to już kiedyś cię widziałam. W październiku dokładnie 15 października :p Ale niestety nie zamieniliśmy ani słowa ;/ nie chciałam ci przeszkadzać. No ale fajnie, że wgl Cię widziałam. Super prowadzisz bloga
    Wesołych Świąt !
    Zdrowych, spokojnych, w rodzinnym gronie.
    Wszystkiego co najlepsze na nowy- 2012 rok !
    No i oczywiście na pasterkę się wybieram. Tylko w zeszłym roku nie byłam, bo kuzyn zgubił klucze od mamy samochodu i trzeba było szukać na drodze w taki śnieg.
    A w tym roku nie ma. :<

    No i bogatego gwiazdora, świętego Mikołaja, czy jak jeszcze inaczej nazywa się rozdającego prezenty gościa w innych miastach. :*

    Ola Skorupka

    OdpowiedzUsuń
  30. na pasterkę wybieram się dopiero na 24 xD Powiedz na później co dostałeś pod chonkę jestem strasznie ciekawa.. :D piękne widoki w Warszawie u mnie mało widoków. pozdrawiam i wesołych świąt! ; )

    bella2255

    OdpowiedzUsuń
  31. Jacie, tez jestem chora. ; < I mama też, więc większość rzeczy dziś na głowie taty i brata... xd No cóż... Zobaczą chociaż ile to jest roboty. Haha. ; ) A pro po Twojego wpisu, to... nieźle liczysz.! ; p
    No więc, Wesołych Świąt.!
    I zapraszam na mojego bloga. ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. o lol, miałam podobnie z tymi lampkami, sprawdzam palą daje mamie ona je kładzie na choinkę podłącza i nic nie świeci haha i jeszcze ten tekst że niby ja to poluzowałam specjalnie i musiałam szukać która to ale nie znalazłam więc skoczyłam do sklepu po nowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. 'Musiałem' ;DD nie mogę ;D
    z tą lampką... mam czasem tak samo ;DD
    Góry prezentów ;***

    OdpowiedzUsuń
  34. 'musiałem' :D heh ! ;]
    ja tak samo mam z lampkami co Ty ;] nie jesteś sam na tym świecie z tym problemem ! ;)

    Wesołych ! :D i góry prezentów ! :D
    karpia bez ości ! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. hehe ja o 15 gripex brałam i głowa dalej boli o 18 mam wigilię ludu to chyba ze 20 osób;p ale z korzyścią :D Więcej prezentów i tak już sie nie mieszczą u mnie pod choinką xd
    Ja w czwartek z mamą ubierałam choinke bo tata musiał lecieć do Marsylii bo jakiś kryzys był ale najważniejsze ,że już jest i odpoczywa;d a co do tej choinki to mieliśmy chyba z 5 lampek a tu patrzeć zostały 2 działające i marsz do sklepu po lampki xd cały czas mi ta piosenka chodzi po głowie Choinka choinka piękna jak las... xd heehe jestem strasznie głodna !;p Moje rodzeństwo cały czas na xboxe grają ja już nie moge bo takie zakwasy od tego kinecta ,że nie wiem ;p Okej ja ide sobie na spacerek może głowa mnie przestanie boleć; ) Wesołych Świąt Wszystkim i bogatego Mikołaja :D a jeszcze Zajebistego Sylwestra:);*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie, dużo dużo miłości, spełnienia marzeń i jak najwięcej ról! ;))

    I koniecznie pochwal się prezentami jakie Ci przyniósł Mikołaj poruszający się z prędkością 17921 odwiedzin na sekundę. :DD

    a w Warszawie jest śnieg w ogóle? :) u mnie taak!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wzajemnie , :*.
    I udanego i Szczęśliwego Sylwestra , :) .

    OdpowiedzUsuń
  38. wesołych świąt maciej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wesołych!! :)
    Ale bez śniegu nie czuć do końca atmosfery świąt:(
    Vercia...

    OdpowiedzUsuń
  40. Wesołych Świąt Maćku ;)

    pat.

    OdpowiedzUsuń
  41. hahha to dobrze że wyzdrowiałeś ^^ !!
    Wesołychhh Świąt Maciek !!
    Miłych,radosnych i rodzinnych świąt !
    Noo i szczęśliwego nowego roku ;) Życzę ci żeby rok 2012 był lepszy od 2011 !
    Pozdrawiam ;**
    Wesołych ^^ !
    SMACZNEGO HAHA

    OdpowiedzUsuń
  42. Wesołych świąt i Tobie! :) Szczęśliwego nowego roku i przede wszystkim bezpiecznego sylwestra.

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  43. Wesołych świąt Maćku . ;)
    Ciekawe czy tez bd oglądał Kevina. ;D
    a tak wgl to wolisz wigilię czy sylwester ? :)

    Ps: Czytałam twoje dane i tam było zawód - spoko człowiek. :D hehe, oryginalny jesteś nie ma co . ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też życzę Tobie i twojej rodzince Wesołych świąt;p

    OdpowiedzUsuń
  45. I wzajemnie ;)i wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  46. Wesołych Świąt i Zaje Sylwestra ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. wesołych świąt! I tak, to bylo śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Tobie też Wesołych świąt ! <3

    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie za mądry jesteś ? :D
    wesołych świąt. ;D
    alex.

    OdpowiedzUsuń
  50. Hehe. ;D ja wstałam dziś o 10;30 , choć budzik był na 9 ;D ale co tam ;) miałam ambitny plan pomóc babci ale nici z tego wyszły :( trudno. pomoge za rok ;p
    a tak to dzień spoko ;) wczorajszy był gorszy .. ale było mineło dziś już jest lajt ;p
    co do Mikołaja to wierze ale nie wierze w niego .. no sama nie wiem. Kiedyś był taki pan co pomagał innym i miał na imie Mikołaj ale on już nieżyje więc ciężko stwierdzić ;)
    aktualnie kolacja zjedzona ( pyszna ), prezenty już rozpakowane ( super ;D ) i teraz czekanie na Kevina i cieszenie się ze świąt spędzonych z rodziną ! ;) dla mnie to jest to BEZCENNE ! ;)

    Wesołych świąt Ci życzę ! ;)

    Gusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. No to życzę wesołych i zdrowych Świąt ;)
    I zaraz Kevin.! W końcu to tradycja ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Ty inteligentny jesteś ;D
    Yyy. to nie sa bajki mikolaj nie istnieje i tyle . wesolych swiat i szczesliwego n. roku ;***

    OdpowiedzUsuń
  53. Wesołych Świąt...
    Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń tych malutkich,i tych mega ogromnych...

    AŚ:))

    P.S Udanego sylwestra:))

    OdpowiedzUsuń
  54. chyba na Pasterkę na %% moi drodzy. :)

    Również Wesołych Świąt. i tej przemiłej atmosfery rodzinnej :) właśnie to jest najpiękniejsze w całych świętach. no i maaaaaase ślicznych prezentów. :)

    Buziaki , Magda.

    OdpowiedzUsuń
  55. życze Ci magicznych świąt spędzonych w gronie rodziny ...
    Ja już po kolacji wigilijnej (mmmm.. pychota)i prezenty juz rozpakowane (chociaż juz wczesniej dostałam ,bo mikołaj mi przysłał kurierem hehe ;p ale jeszcze cos dorzucil)a o 12 na pasterke ...ale ten dzien zlecial

    Marcia

    OdpowiedzUsuń
  56. Wesołych świąt!
    Ja niestety chora jestem i w ogóle dzisiejszy dzień powinnam spędzić w szpitalu, ale wspaniałomyślność jednej z pielęgniarek i jestem w domu nie mogę nigdzie wychodzić ani nikt nie może przychodzić, ale wpuściłam tatę (choć nie powinnam) ale on przyjechał ponad 800 km tylko dlatego, że jestem poważnie chora. I jutro znów do szpitala i tak do Sylwestra a może dłużej najmniej optymistyczne prognozy to te, że wyjdę za parę miesięcy nie licząc mojej babci która mówi, że dwa lata

    OdpowiedzUsuń
  57. WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak na prawdę to Mikołaj istnieje tylko nie jest zaparacowany bo dużo ''dzieci'' nie jest grzecznych, np. ja ;]]

    OdpowiedzUsuń
  59. Maćku Wesołych Świąt.<3

    OdpowiedzUsuń
  60. Wesołych świat Maciek... ; ))
    Zdrówka, spełnienia marzeń i dalszego rozwoju kariery aktorskiej ; **
    Udanego sylwestra ; )) < 33

    OdpowiedzUsuń
  61. 36,7 o nie toz to powazne chorbsko jest ^^ zglos sie do mnie a Cie wylecze ;p

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie martw się ja też tak mam że jak czegoś szukam czegoś to od tej drugiej strony;-) ( to ''szczęście'' ma też mój brat i jego wszyscy kumple oraz połowa moich znajomych;) Święta rządzą;) WSZYSTKIM, KTÓRZY CZYTAJĄ TEN WPIS ŻYCZĘ SZCZĘŚLIWYCH ŚWIĄT I WESOŁEGO NOWEGO ROKU;)

    OdpowiedzUsuń
  63. u mnie to choinka zleciała na telewizor....:D
    i tyle bombek się pobiło że byłam zmuszona pojechać z moją mamą po nowe zapasy do biedronki.....xD
    ale co ja tutaj o sobie a tak wogule to wesołych szalonych.....i zabawnych świąt....

    OdpowiedzUsuń
  64. Wesołych Świąt ;) .

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapewne moje życzenia poprzedza kilkanaście innych ale co tam :)
    a więc życzę wszystkim tu zgromadzonym niezapomnianych świąt Bożego Narodzenia, wymarzonych prezentów, zdrowia szczęścia i spełnienia najskrytszych marzeń bo napewno jakieś tam macie :)
    no i udanego sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  66. wszystkiego naj naj naj

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Wesołych ...<3
    I udanego Sylwka :))
    Pochwal się co dostałeś od Świetego Mikołaja OK ??

    OdpowiedzUsuń
  69. Wesołych świat i oczywiście zajebistego Sylwestra♥ ;** ;) ! .

    OdpowiedzUsuń
  70. jaki zbieg okoliczności..też lampki mi się zepsuły (tylko u mnie te na balkon) też siedziałam i szukałam tej zepsutej i okazało się,że na darmo jej szukałam bo wszystkie były spalone i w końcu trzeba było kupić nowe ;D
    dziękuję i również życzę Wesołych Świąt,zdrowia,szczęścia,rozwoju kariery i spełnienia wszystkich twoich marzeń ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  71. hah miałeś roboty z tymi lampkami xd
    aa no ale pamiętaj napisać co dostałeś, chętnie się dowiemy :D

    Wesołych świąt i udanego sylwka Macieju :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja na pasterkę raczej nie pójdę bo ktoś musi z babcią zostać i wypadło na mnie;()

    OdpowiedzUsuń
  73. no thx i nawzajem :P
    tylko szkoda, że śniegu nie ma:(
    a na pasterkę pójdę na pewno, jak zawsze a najlepsza jest ta droga z koleżkami i koleżankami na pasterkę :P
    mmm...uwielbiam
    Luiza:P

    OdpowiedzUsuń
  74. dziękuję i wzajemnie ;)
    ja nie idę na pasterkę bo za późno jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hahaha bo pewnie pójdziesz ty na pasterke ; PP
    Jeżeli już się zdecydujesz to myślisz żę będziesz się mógł spokojnie skupić na pasterce bo myśle żę jakieś fanki będę do ciebie [pdchodzić i cię zaczepiać a ludzie będą na ciebie całą pasterkę patrzeć ; P

    OdpowiedzUsuń
  76. dzięki i nawzajem ;D
    ha ha ha a na pasterkę pewnie ty pójdziesz co ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  77. Chciałabym zobaczyć Warszawe w świeta :) WESOŁYCH ŚWIĄT MAĆKU

    lolaola11

    OdpowiedzUsuń
  78. zgadzam się, świąteczna Warszawa jest piękna :) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. fajnie by było być teraz w Warszawie... ;)
    no niestety... ja idę na pasterkę, Ty chyba tez ?? :]
    pozdro dla wszystkich fanów i Maćka!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  80. hehe ;) Wesołych, najlepszych, pełnych radości świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. ja za to śmigam gripexsie
    vivi

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Grrr.. ludzie , co wam z tym gwiazdorstwem ( nie chodzi mi akurat o komentarze w tym czy bądź innym poście , ale w postach na fb )? Błagam czy nie macie nic innego do roboty niż pisanie "Maciek kocham Cię )? Przecież to nic nie da ale za to ja mam z was polewkę ;P .Piszę to dla tego ponieważ nie mieści mi się w głowie jak człowiek może wyznać takie wyznanie osobie której nie zna i nie wie jaka jest naprawdę. Przecież to zwykły chłopak tak jak inni...ma zwykły nos, zwykłe oczy i usta więc wszystko w normie ;)
    Do KoloroweWariatki : Co za problem założyć kurtkę /bluzę z kapturem ( tak na logikę ).
    Nie potrzebnie zaśmiecam forum ale lubię wygłaszać swoje głupiutkie poglądy.
    Dziękuje za uwagę , WESOŁYCH ŚWIĄT I UDANEGO SYLWESTRA W GRONIE ZNAJOMYCH !!!

    _____________/
    _________o`* o.@*o`.
    ________.' '*Q o *o@
    ________( () o*o* @ o'.
    _______.-' o *0_Q.-'-;*o)
    _______.' 0 Q @0@ ()* `-.
    ______* @ o*o @. ‘Q * o )
    _____o`-...-@""-Q '-~@'`0*.’
    _____.'` @ Q * 0*’Q. ‘ @`-.)
    _____*.' o . @* '-@‘o’’Q.*-oQ’.
    ____* @ * ._()__0*Q.~-' @ ()* `
    ____(o () * o* Q'._@_Q o ()’´´*.'.
    ___o'-.-' @`--._ @’* Q *.@-* * ``-.
    ___.-' @ _Q_.-'~'-. @ ´()`-*@.o’Q’
    __.' @* o ..-' * o *.@ * 0 *@oQ`) o*'
    _* 0.-~@-._Q * 0 * ~. Q _.~@-.*_0_.'
    _'._@ * o () '-._@__0__@_.-'Q o . '-.*
    _;--@' 0‘Q * Q o *@ * 0‘ o @ *'-*.o
    _.o-' * ‘ '._@__* .Q.~ @- . 0 () Q @ *'.
    _* @ *‘ o * @ _.''Q~o..__@__.--'`@--.*
    _;'-.__@_Q . 0 () oQ * o*♥.*•.¸♥¸.•*♥
    _____________$$$$$
    _____________$$$$$

    OdpowiedzUsuń
  84. A ja wczoraj już spróbowałam tak po cichaczu żeby nikt nie słyszał i wzięłam trochę(dwie łyżki bo wzięłam pierwsze lepsze z szuflady)surówkę i dwa pierogi ruskie były pyszne:)Ja nie wiedziała że Mikołaj(niby)tak szybo rozdaje prezenty:)A ja tam próbuję wierzyć w Świętego Mikołaja!:) chociaż wiem że to moi rodzice wszystko kupują:D A Szczecin jest pięknie ozdobiony.Wejdź sobie na http://swiecsie.pl/ i poszukaj sobie zdjęć ze Szczecina to mam nadzieje że mnie poprzesz:)
    Radosnych świąt Bożego Narodzenia, rychłego spełnienia każdego marzenia. Ciepła, wiary i życzliwości, a w Nowym Roku znalezienia miłości. ;)
    Dużo szczęścia, eee... to banalne. Dużo seksu, aaa... to normalne. Dużo kasy, yyy... nie wiem skąd. Oj, po prostu wesołych świąt! < 33

    OdpowiedzUsuń
  85. Co za głupie lampki heh ;P
    Wesołych Świąt ;);**

    OdpowiedzUsuń
  86. Ekstra wpis;) Fajnie się Ciebie czyta;p Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i zamierzeń dobrych spełnienia, pomyślności i słodkości, dużo szczęścia i radości i słodyczy i choinki błyszczącej, spełnienia co tam Ci sie jeszcze zamarzy i słońca co Nas miło praży, uśmiechu na twarzy ciepłego i jeszcze raz wszystkiego naj, naj, najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jezu Maciek,jak ja lubię czytać twoje wpisy:P:!!!uwielbiam naprawdę!!,Warszawa w Święta piękna,spacerek si odbył???.Nieładnie,nieładnie Maciek!!:P.Dobrze,że zdrowy i thx.za ciekawostki o Mikołajuu!!!!:)M.S:P:)

    OdpowiedzUsuń
  88. ta wszystko ładnie pieknie i tb tego samego :)

    taa pasterka obowiązkowo a ty byłeś ?

    OdpowiedzUsuń
  89. Warszawy nie widziałam na oczy, ani w święta, ani w ogóle. Ale pewnie nie umywa się do mojego zadupia. Te lasy, świeże powietrze i śnieg po kolana. W Warszawie nie doznasz. ;P
    Ciekawie piszesz.
    Jakie obliczenia ;d mi by się nie chciało...
    Ja tam nie idę na pasterkę, a w ogóle kit z tymi świętami w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  90. że Ci się chce to wszystko czytać...;d

    OdpowiedzUsuń
  91. Podjadałeś ! Oj nie ładnie ... Dopiero choinkę stroiłeś ?! U mnie już od tygodnia stoi . Wesołych świąt. Zdrówka , szczęścia i przede wszystkim dużo prezentów :-) Ja to se musze sama kupić , dostałam szal i sto złotych ...

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  92. jaki mądrościowy wpis ;D
    i jak byłeś na pasterce? ja raz byłam jak miałam 7 lat i zasnęłam.xd także jakoś niespecjalnie od tego czasu się na nią wybieram ;)
    jak minęła Wigilia? Prezenty....?
    Pozdrawiam!
    Marta :*

    OdpowiedzUsuń
  93. Cześć Maciek! Święta, święta szkoda tylko, że nie ma śniegu. U mnie spadł w środę w tym tygodniu, a wczoraj rano jak się obudziłam nie było go ani grama. Święta bez śniegu to nie to samo. Dobrze, że chodziarz jest "Kevin sam w Nowym Jorku", którego uwielbiam i mimo tego, że oglądałam ten film jakiś milion razy to dalej go chętnie oglądam. U mnie z prezentami fajnie. A jak tam u Ciebie.
    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, dobrych ocen oraz dużo przyjaciół. Życzę Ci również abyś zawsze był taki przystojny jak jesteś teraz. To ostatnie życzenie to raczej dla nas, Twoich fanek. :D
    Napisz szybko jak Ci minęła Wigilia i jakie prezenty dostałeś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. No to Maciek Wesołych ;D..
    Szczęśliwego Nowego Roku ;**

    OdpowiedzUsuń
  95. O jak ja chciałabym zobaczyć Warszawe...
    Zostaje mi tylko nacieszyć się Jeziorakiem:)

    tecza99

    OdpowiedzUsuń
  96. http://www.youtube.com/watch?v=ihW56Xa3XGQ Wesołych Świąt!!! ;*;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Wypadałoby popracować nad interpunkcją. I polecam używanie znaków polskich.
    Dobrych tych Świąt!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  98. mmm,Wawa jak zwykle w swiatecznym nastroju:***<333

    OdpowiedzUsuń
  99. Wesolych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Haha ... oh!Te światełka,zawsze z nimi kłopoty. Mój tata też tak zazwyczaj ma .


    Wesołych świąt i fajnego sylwka !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  101. a widziałeś ten odlot na googlach grajaca muzyka:)
    KOCHAM ŚWIĘTA ;**** WESOŁYCH ŚWIAT I WYSTRZAŁOWEGO SYLWESTRA ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. wesolych swiat udanego sylwestra :D spelnienia marzen :) i jeszcze wiecej fanow :D:D jesli byc tego chcial :D co dostales pod choinke :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Dziękuję :*, a Tobię życzę.
    Wesołych Świąt, dużo radości i niech Ci miłość w sercu zagości. Oraz OpiteGo Sylwka.! x 33

    OdpowiedzUsuń
  104. Wesołych Świąt Maciek i udanego sylwestra:D

    OdpowiedzUsuń
  105. taa.. a jestem chora i zapierdzielam na gripexie..
    i żal bo u babci każdy siedzi a ja w domu sama. -.-
    szkoda, że w Warszawie nie mieszkam i mimo, że się tam urodziłam to nie mam pojęcia jak wygląda Stare Miasto.
    Chrzestna mi obiecała, że mnie zabierze.. jakieś 3 lata temu.
    Ale u mnie też pięknie mimo, że deszcz..
    Rozpisałam się troszkę.. Sory za spam. :D
    Wesołych Świąt i nie zachlaj się na Sylwku :D

    OdpowiedzUsuń
  106. Wesołych Świąt Macieju :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wesołych świąt i udanego Sylwka Maćku..

    OdpowiedzUsuń
  108. żal mi cię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  109. Wesołych świąt ;) Wszystkim życzę

    OdpowiedzUsuń
  110. oj tak, na pasterce się było. Jak tam wigilia? Fajne prezenty i spotkanie z rodzinką?

    OdpowiedzUsuń
  111. hah... Masz duże powodzenie!! I jesteś świetnym aktorem hmmm... no tylko pogratulować ;) Wesołych Świąt i Szczęśliwego nowego roku życzy Paulina ;*** mmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. pozdrawiam psujące się lampki! też mi wysiadły. nie ma to jak zdejmować lamete i łańcuchy żeby zdjąć zepsuty sznur lampek :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Wesołych Świąt! Maćku ;))
    Dużo miłości, zdrowia, szczęścia, pomyślności, dobeych ocen w szkole oraz wszystkiego czego sobie zapragniesz ;D
    aaaaa zapomniałabym i częstszych wpisów na blogu;d
    PS. nie mogę się doczekać zlotu fanów rodzinki.pl ;PP

    OdpowiedzUsuń
  114. Spóźnione życzenia:

    Radosnych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz dużo szczęścia w Nowym Roku. Spełnienia najskrytrzych marzeń. Dożenia do wyznaczonych przez siebie celów życiowych.

    Umiłowania do tego co robisz.

    A przede wszystkim zdrowia dla ciebie i twojej rodziny. Życzy .....

    OdpowiedzUsuń
  115. są 2 miliardy jak cos

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja was nie rozumiem. Jak można tak słodzić człowiekowi, którego tak naprawdę większość z was nie zna. To takie jakieś dziwne co najmniej jest jakby.

    BTW Wesołych świąt wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Cały świat się w radość stroi w dzień narodzin Chrystusowych. Ślę więc życzenia serdeczne, zawsze świeże choć odwieczne: zdrowia, szczęścia i wesela niech Dziecina Ci udziela. WESOŁYCH ŚWIĄT I NAJLEPSZYCH PREZENTÓW życzy Ola Stosiek ;D

    OdpowiedzUsuń
  118. Macieeek , prze cb znowu uwierzyłam w św. Mikołaja. buhahaha. trochę spóźnione WESOŁYCH ŚWIĄT. ; * ;)Mahtina. :)

    OdpowiedzUsuń
  119. A wiesz dlaczego Einstein wziął się za teorię względności? Chciał się dowiedzieć jak Święty Mikołaj oblatuje cały świat w jeden dzień.

    PS. Maćku, od dziś, po przeczytaniu poniższego tekstu staniesz pierwszym, najważniejszym krokiem w dorosłość:

    Święty Mikołaj NIE ISTNIEJE!!
    Muahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  120. Wykłady o reniferach i prędkościach światła . ;d
    Miłych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku, Maciuś . <3333 ; **

    OdpowiedzUsuń
  121. mały błąd w wigilie nie ma Mikołaja tylko jest gwiadka :)

    OdpowiedzUsuń
  122. haha mi też zepsuły się lampki jak ubierałam choinkę ; D no no mamy coś wspólnego ; p haha Pozdrawiam ; ) ♥

    OdpowiedzUsuń
  123. hahahaha XD uwielbiam czytać twojego bloga ;D ,,mikołaj zapiernicza ...'' <3

    OdpowiedzUsuń
  124. "Musiałem (bardzo śmieszne…)" hahahah :D Twój blog jest zajebisty < 33 . Pozdrawiam ; **

    OdpowiedzUsuń
  125. Kto wie... może sań Mikołaja nie ciągną renifery, tylko zaprzęg pierwotniaków?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Na pasterce byłam, a dzięki twojemu postowi się uśmiechnęłam, albo nawet uśmiałam ; D dzięki

    Guśka

    OdpowiedzUsuń
  127. Hhaha 36.7 to normalna temperatura organizmu, będziesz żył :P

    OdpowiedzUsuń
  128. Heh .. Nom nam też się zepsuły lampi na święta i niestety musiały iśc w odstawke i oczywiście kupiliśmy nowe ^^ Niezły blog CZADERSKIE teksty ( mikołaj zapiernicza !:D

    OdpowiedzUsuń
  129. Może Warszawa jest piękna ale Łódź też pięknie oświetlona, przyjedź do Łodzi to zobaczysz na ul.Piotrkowskiej chyba nawet do lutego będą wisiały te lampki, różne renifery itd.

    OdpowiedzUsuń