Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

niedziela, 4 grudnia 2011

Pokaz mody

Ostatnio zadzwonił do mnie mój menedżer i powiedział, że jest pokaz mody Roberta Kupisza, i że powinienem na nim być.
Nie robi tego często, bo wie, że nie lubię tego typu wydarzeń. Więc skoro już dzwoni to znaczy, że to ważna rzecz i trzeba iść. Trzeba też się odpowiednio ubrać. I tu zaczynają się schody. Na pokazie mody podobno należy wyglądać modnie i nie wolno zakładać tych samych rzeczy jeszcze raz. Ciekawe… Musiałbym mieć chyba 50 marynarek, żeby na każde wydarzenie zakładać inną. Dlatego mam to gdzieś i często ubieram te same. Skoro już wspomniałem o marynarkach to dodam jeszcze, że je uwielbiam i mam ich pięć. Ulubiona- czerwona.
Wracając do pokazu. W końcu ubrałem czarną koszulę z dekoltem. Ale w drodze stwierdziłem, że dekolt jest za duży i zostałem w kurtce. Przed pokazem spotkałem się z moim menadżerem i innymi jego ,,podopiecznymi” w kawiarni. Omówiliśmy plan i ruszyliśmy w drogę. Pewnie zastanawiacie się po co był nam plan. A no po to, żeby się nie zgubić. Na takich wydarzeniach jest zawsze mnóstwo osób i jak raz się rozdzielisz to już się ni znajdziesz. No więc przyjechaliśmy na ten pokaz (gdzieś na Pradze). Po pół godziny szukania miejsca parkujemy i śmigamy na miejsce. Było to zorganizowane w jakiejś starej fabryce. Gigantyczna przestrzeń i bardzo dużo ludzi.
Zaraz przy wejściu stała tzw. ,,ścianka”, na której wypisane są firmy sponsorujące wydarzenie. Ustawia się na niej a fotoreporterzy robią zdjęcia. Co do fotoreporterów, to są spoko, ale ostro między sobą  rywalizują. Często się przepychają, i zasłaniają sobie. Nie ma też litości dla fotoreporterek. Jak  widzę takich panów, to w ogóle nie patrzę im się w obiektyw, wtedy ich zdjęcia się nie sprzedadzą. Moim ulubionym fotografem jest Tomek, z którym nawet się zakolegowałem. Nie przepycha innych, a przede  wszystkim jest sympatyczny i można z nim pogadać, no i oczywiście robi spoko zdjęcia.
Tu daję adres do jego bloga, na który wrzuca zdjęcia z wielu imprez. Możecie tu oglądać zdjęcia z pierwszej ręki: 
 http://www.raczekfoto.blogspot.com/
Wracając do pokazu, zaraz po wejściu wszedłem na ściankę, ale postałem tam przez 5 sekund gdy nagle fotoreporterzy zniknęli. Okazało się, że w drzwiach pojawiła się Agata Kulesza i wszyscy pobiegli do niej. Inna liga : )
Pani Agata gra moją mamę w tym serialu o mafii dla canal +.
Mam tam całkiem fajną rolę, prawie wszystkie sceny - ze swoją serialową dziewczyną.
Są nawet wspólne sceny w basenie! Nie mogę nic więcej powiedzieć, ale będzie gorąco ; ).

Yyyy… POKAZ! Tak, cały czas gubię wątek. Te tróje z polskiego to jednak zasłużone.
Po zejściu ze ścianki szybko pobiegłem do barku po jakiegoś energetyka bo była 22, pokaz się jeszcze nie zaczął, a ja następnego dnia miałem sprawdzian, na który nic nie umiałem. Wypiłem na szybciorka i naładowany niezdrową energią popędziłem na swoje miejsce, bo pokaz właśnie się rozpoczynał. Reszty wam nie będę opisywał tylko wrzucę filmik, który nakręciłem, ale to jutro :))
Branoc

A, i jeszcze link - opis pokazu i zdjęcia:

http://www.topstars.pl/gwiazdy-na-pokazie-roberta-kupisza/

A to ja na ściance, tym razem bez marynarki;)



136 komentarzy:

  1. bd możliwość oglądania tego serialu z Tb w necie?
    pokaz mody Kupisza to duze wydarzenie,a ty sie idealnie w niego wpasowales;) gratuluje Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh też uwielbiam marynarki
    a tak w ogóle to Super blog no i pokaz mody Kupisza niezłe wydarzenie ;D
    Pozdrawiam z nad morza Zuza ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie jakiś wpis, jak zawsze super :D
    Łuu.. czekam na filmik.
    Często gubisz wątek, ale to jest urocze i dzięki temu Twoje wpisy są ciekawe :D
    Pozdrawiam, dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki tym gubieniom wątków twój blog jest inny od wszystkich wyjątkowy!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czerwona marynarka jest mego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no dokładnie, to fajnie, ze tak nawiązujesz do różnych sytuacji życiowych, nawet gubiąc wątek, to takie ciekawe jest. :) Ogólnie wydajesz się być spoko chłopakiem. Ale takim normalnym prywatnie chłopakiem, nie dlatego, że jesteś sławny.. Ale tak, jak czytam twoje wpisy, to jesteś ciekawym człowiekiem. Mam do Ciebie jedną małą prośbę Maciej..

    NIE ZMIENIAJ SIĘ NIGDY PRZEZ SŁAWĘ.

    Serio.. mówię bardzo poważnie, bo później takie gwiazdki nie są takie ciekawe, tylko niektóre piszczące fanki i takie tam. A ty jesteś inny i taki musisz zostać. :)

    Genialny blog. Jeden z najlepszych jakie czytam. :) Pozdrawiam : Ola Skorupka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że piszesz bloga i masz na niego w ogóle troche czasu. Masz ciekawe wpisy + dodaj, dodaj ten filmik : ) dobranooc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem ci że nawet ja chociaż jestem dziewczyną nie mam takich kłopotów z ubierniem ,wkladam co mi sie podoba a nie co wypada włożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow... przeżywasz wszystko o czym ja tylko marze i śnie każdej nocy ;) nie zepsuj sobie takiej szansy.

    OdpowiedzUsuń
  9. A JA POWIEM TYLKO TYLE, ŻE BARDZO CIĘ PODZIWIAM I GRATULUJĘ ... ! : )

    Pozdrawiam : elizakorczak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałeś bosko, jak zwykle zresztą ❤
    A przez te gubienie wątków Twój blog jest o wiele ciekawszy od innych! Pisz częściej, bo zawsze Twoja notka jest genialna i świetnie się ją czyta ;) Czerwony marynarki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezdrowa energia ! <3<3<3<3<3<3<3
    To jest to ! <3<3<3<3<3
    Czekam na filmik KOCIE <3<3<3<3<3<3
    Ciągle gubisz wątek.... podejrzane..<3<3 :-P:-P :-*
    Znów zapraszam do Szczecina ..<3<3<3
    Branoc KOCIE <3<3<3!!

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz czytam tego bloga, coprawda jesteś odemnie młodszy o 10 lat,ale podziwiam za profesjonalne,dojrzałe prowadzenie bloga;)z polotem, finezją i jajem!!!:)tak 3 maj:) pozdrooofki z Gdańska!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy wpis:) może mógłbyś zdradzić kto jest Twoją serialową dziewczyną ? ;p
    Branoc :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest możliwość spotkania się z tobą np. W krk ? ;)Natala

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się twoje wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny dekolt ;p ;-D

    OdpowiedzUsuń
  17. super kurtka <3
    dobranoc :*
    pozdrowienia z Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm... kocham skórzane kurtki ;p A tobie w niej pasuje :D nie będę pisać dobranoc bo już rano, więc Dzieńdobry ;* ;p

    lolaola11

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcie nie zdjęcie tylko ty i super kurtka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. zajebiście ci zazdroszcze. kocham pokazy mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam to gubienie wątku. Ja prawie zawsze jak coś komuś opowiadam, czy piszę to po drodze opowiadam milion różnych historii :)
    A kto gra Twoją dziewczynę? Niech się strzeże, bo nie będzie lubiana przez Twoje fanki ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Maciek <3

    No boskooo <333333333333333
    :)

    a Notka jak zwykle zajebista ; )

    <3
    Pozdro

    Ps. Śliczny <3
    i ta kurtka :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ps. zapraszam do Katowic :) ,lub Krakowa

    <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Maciek zdjęcie super :D generalnie ja zawsze chciałam się wybrać na pokaz mody, ale na takim hm ładnie powiedziawszy zawsiowku o nie wiele się dzieje co raczej jest zrozumiałe, ale do rzeczy od dużych miast mam kawałek drogio więc żeby się wybrać na takie wydarzenie byłoby to troche organizacji transport itp

    Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. @Nikola G,Kasia. - opanujcie troszkę emocje ;-) rozumiem że hormony buzują a zauroczenie Maćkiem nie daje spokoju ale nie trzeba tego pokazywać wszystkim którzy przeczytali wasze komentarze :P Bless. Co do twojego stroju to.. :/ przepraszam ale podobają mi się jedynie twoje buty i grzywka :) takie moje zdanie. a jeśli pomijając moje zdanie to jest GIT ! :D pozdrawiam ; )
    Alex.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm..! Fajna kurteczka.;dd
    Pozdrawiam Mańka ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. www.matrisite.rox.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ej Ludzie Luiza Kramek nie jest dziewczyną Maćka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I nie pierdolcie takich głupot tutaj w necie!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny blog ;)
    Mój jest coprawda modowy ale zapraszam:


    www.fashiondiary-dara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie mi się nie podobają ale buty i fryzura genialne! ;D Po Twoich postach widać, że sława nie działa na Ciebie ,,zakaźnie' to dobrze, bardzo dobrze. ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. No ,no...we wszystkim fajnie wyglądasz..heheeh
    nie żebym sie podlizywała :P
    Jak ci sie podobał pokaz?

    OdpowiedzUsuń
  33. Maciek MEGA przystojny facet z Ciebie!!! az miło popatrzeć na zdjęcia...:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sie ma szczęście xD

    Jesteś taki słodki.< 3333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  35. Do : Alex
    Ty sie może ogarnij....
    Ja mam od niedawna faze na słowo KOCIE i serduszka. Ja ci coś nie pasuje to sie odczep , już sie gorzej nie wyraże przez jakąś idiotkę której sie nie podoba co pisze...

    Ps.Sory Maciek że pisze to na twoim blogu , ale taka jest prawda...

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  36. "Anonimowy pisze...

    zajebiście ci zazdroszcze. kocham pokazy mody ;)"

    Ale on NIE. i dlatego nie zazdroszczę. nie miło jest robić coś czego się nie lubi dlatego,że trzeba. Dlaczego ten blog jest różowy????? O.o xD

    OdpowiedzUsuń
  37. A może napiszesz jak na targach muzycznych było ?;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mmm..^^
    Chciałam powiedzieć że jestem zazdrosna ale pewnie twoje fanki powiedzą że cie nie znam,i ze jesteś ich ;p hahah lub że jestem głupią fanka która myśli że ma u ciebie szanse .. no ale najwidoczniej te co sobie tak pomyślą nie znają się na żartach ;p A tak wgl. .. tróje z Polaka ?! Oj nie ładnie ;D + ogólnie fajnie się ubrałeś na pokaz.. ale wydaje mi się że , bluzka z dekoldem chyba nie pasuje do chłopaka.. no ale każdy ma inny gust ; D Ogólnie to się ubierasz zajbiście !. ;-) A i taka prośba < jeżeli to przeczytasz > jak będziesz mógł to napisz kiedy będzie można oglądać ten serial ^^ Lubie jak grasz w rodzince.pl typowego nastolatka może i w tej roli też się nam wszystkim spodobasz .? Oby <3
    Pozdrawiam :*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  39. niezłe wydarzenie ;D
    taak marynarki są fajne ; ))
    hehe trochę zgubiłeś wątek ale to nic bardzo ładnie ci to wyszło xd
    fajnie piszesz :D pozdrawiam Agnieszka :*

    OdpowiedzUsuń
  40. LUIZA KRAMEK NIE JEST DZIEWCZYNĄ MAĆKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. A kto mówi że jest ? O.o haha
    Oj ... już żal mi twojej serialowej dziewczyny..;x
    Twoje że tak powiem '' chore '' fanki < bo są też normalne fanki np.JA :D > nie dadzą jej normalnie życ.. jak tu się kłócą niektóre ;c
    + Nikola G.
    Ja rozumiem że masz fazę na słowo '' kocie '' ale wydaję mi się ze używanie takiego słowa na forum znaczy tylko ze masz 13 lat czyli wchodzisz w fazę '' słodka i pusta nastolatka '' mi to nie przeszkadza ale przypuszczam że Maciej będzie się z tego śmiać ;> HAHA ... ale nie żeby mi coś nie pasowało ^^
    Znowu się rozpisałam ; p
    M. ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja uwielbiam twoje włosy. Są świetne.;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej! Fajny blog :D Pewnie fani są dla ciebie wielką motywacją do pisania bloga :)
    "Po upływie pięciu pokoleń ginie zarówno dobra, jak i zła sława."
    Życzę Ci żebyś dobrze wykorzystał swój czas ;) Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  44. nie dziwie ci się że nie lubisz takich imprez ;d też nie byłabym zachwycona ;d i właśnie w takim miejscu z ciuchami jest największy problem bo potem jak to zazwyczaj jest zjada cie w gazetach że to do tamtego nie pasuje, że strój nie taki i zawsze się do czegoś doczepią ;d a ten blog fotografa fajny jest i fajne zdjęcie robi gościu ;d ok to trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Do : M.
    Niech sie śmieje...to mój komentaż ... :*

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Heh świetny wpis.. i dziwię się, że masz 3 no ale cóż..co do pokazu fajnie się ubrałeś.. wiesz z tego co napisałeś o tym serialu to chyba nie będę go chciała oglądać haha :D Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. a jaki jest tytuł tego serialu ? x D

    OdpowiedzUsuń
  49. no tutaj ci przyznam rację, dekolt za duży, wyglądasz trochę głupio, ta twoja klata xD i chyba sam się dobrze z nim nie czułeś, dlatego niepotrzebny, ale ogólnie fajnie:) a dzięki temu, że gubisz wątki jest ciekawiej;) zobaczymy jak to będzie z tym serialem, mam nadzieję, że aktorsko będzie dobry, bo ogólnie to wydaje się ciekawy, tylko nie myśl za dużo Maciek, nie tylko o ciebie chodzi;P

    OdpowiedzUsuń
  50. Przykro mi ale, że ty masz tróje z polskiego to ja nie uwierze, bo jak piszesz to mnie to jakoś wciąga, a nie wszyscy mają taki dar pisania. Fotografa podziwiam i chciałabym mieć taki sprzęt do robienia zdjęć jak on ;D Czekam na kolejny wpis - z niedoczekaniem rzecz jasna ;)

    malxusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. No i dobrze wyglądałeś ! : ) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham !!! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  53. post wrzucony o 23:23 ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajnie, że coś napisałeś. :D Zdjęcie zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Wielki szacun dla Ciebie !
    Super notki... :)Masz niezłą wenę
    Stroj super i wgl zazdroscilam Ci do tej pory kiedy nie przeczytałam Twojego bloga, że nie masz na nic czasu... No ale cóż :)Taakie życie ;]

    Kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  56. Naprawdę fajny,fajny blog to nie jest łatwe tak pisać z sensem xd!!Dlatego lubię czytać to co napiszesz za każdym zarazem coś innego o tym co robisz i o sammym sobie!!!:)Maciek nieładnie z tą TRÓJĄ!Ja i tak nie rozumiem,że na wszystko znajdziesz czas na bloga na facebooka na szkołę.......itd.,aaa jeden raz to ttaaammm!!:*Jesteś mega utalentowany boosko.Szkoda,że Rodzinki.pl niema :(:(!!!Lubię jak grasz nie zmarnuj tego,a to co ktoś coś głupiego o tobie mówi to wal to.Mi też tak kiedyś ktoś robił zaczęłam mieć to w dupie!!:P:)Jezuu nie mogę patrzeć na te fotki taki jesteś przystojny,że szook i talentów ,a cechy twoje to p[o prostu bez słow a twój syl nic dodać nic ująć każdy ma swój gust!!:** K.C ja też chcę być aktorką,ale jeszcze nie wiem ???.jakbym mogła to o twojej pracy która jest suuper tyle pytań bym miała.ale coż nie tylko ja tu jetem nie będe samolub!!:P
    Magda!!:*S

    OdpowiedzUsuń
  57. jak ty masz trójki z polskiego, to ja mam szóstki z chemii :D
    fajny wpis, wciągający ;)

    Pat.

    OdpowiedzUsuń
  58. O 23 zawsze gubi się wątki ( ;

    OdpowiedzUsuń
  59. fajnie się czyta
    extra marynarka:)

    tecza99

    OdpowiedzUsuń
  60. chodziło mi o kurtkę ale ta czerwona marynarka też jest super

    tecza99

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajnie piszesz i grasz . Moim zdaniem powinieneś dalej kształcić w tym kierunku.Taki talent nie moze się zmarnować.
    Powodzenia :))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  62. jak na 16 latka to miałeś dość zabieganą niedzielę ;) ja niedziele spędzam zazwyczaj z butelką wody przy sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. @nikola G. - komentaż ? :-)
    przepraszam ale nie lubie błędów ortograficznych :) Zdecydowanie zgadzam się z M. Wchodzisz w wiek dorastania i wszyscy to rozumiemy, w końcu to taki wiek ale na prawdę na 75% Maciek który jest już prawie dorosły nie potraktuje cie jak dorosłego człowieka tylko początkującą nastolatkę ;-) ale mimo wszystko życze powodzenia tobie Nikolo :)
    Alex.

    OdpowiedzUsuń
  64. heh. ;D i jak tam sprawdzian.? :D
    fajnie było? czekamy na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Hejo.. :)
    Może napisałbyś jak tam przygotowania do świąt.. i czy wogóle je lubisz? :D

    Pozdrawiam 'trocola' :))

    OdpowiedzUsuń
  66. No niestety każdy chce zarobić i dlatego fotoreporterzy nawet z fotoreporterkami się przepychają(a mówi się że"kobiety mają pierwszeństwo" chyba ci faceci o tym zapomnieli.Dobrze że wogólę coś zobaczyłeś przez te klisze ja bym chyba nie dała rady(ty jesteś przyzwyczajony;))Fajnie że się odwracasz od takich fotoreporterów,to jet nie normalne żeby nawet z fotoreporterkami się przepychać A PODOBNO ŻYJEMY W XX|WIEKU(dwudziestym pierwszym wieku)Mam nadzieję że przez ten Pokaz Mody nie maż jeszcze większych zaległości.ALE ZA TO CHYBA BYŁO FAJNIE ZOBACZYĆ POKAZ MODY ZAMIAST SIĘ UCZYĆ:)Jak będziesz na jakimś pokazie mody w Szczecinie lub okolicach albo na czymś innym to napisz do mnie:)Fajnie wyszedłeś na tym zdjęciu.Nie przejmuj się tym dekoltem i tak pewnie pełno dziewczyn by napisało albo już napisało "że masz fajną klatę:D" no chociaż ja też się do tego dołączam:)Nie żebym była jakąś twoją super fanką ale chciałam napisać co myślę.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też może kiedyś będę tam stała ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dużo można się dowiedzieć z Twoich notek :D Są ciekawe i interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Trója z polskiego w twoim przypadku jest bardzo dobrą oceną:)Masz trochę na głowie i pozostaje mi życzyć ci ciekawej pracy w nowym serialu.
    Łap doświadczenia by w przyszłości to zaowocowało.
    No ale pewnie już to wiesz:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Do : Alex
    Nie chcę by Maciek traktował mnie jak "dorosłego człowieka" .
    Sory za błąd ort. ,pisze z komórki na klawiaturze Qwerty...

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  71. ;O Ile komentarzy...
    Musiałabym siedzieć przez dobre kilka godzin żeby wszystkie przeczytać i zastanowić się nad nimi.... No i ew. odpisać :) Ogółem sama nie wiem po co piszę xd Może z nudów a może dla zwały :)
    Założę się, że połowa z dziewczyn które tu napisały to małolaty, ale oczywiście nie chcę nikogo obrazić. Wyrażam tylko swoje własne zdanie :) A więc wracając to tego co chciałam ci napisać(chociaż sama dokładnie nie wiem co to miałoby być)....hmmmmm.... no cóż... może bd lepiej jak tylko prześlę pozdrowienia xD No i ten uwielbiam tego małego Kacperka^^ Też chciałabym mieć takich śmiesznych braci, ale rodzice poprzestali na mnie. Mówi się trudno :P Jestem trochę nie rozgarnięta... Trochę bardzo :D Nie chcę być znowu taka anonimowa. Szkoda że nie można się podpisać, więc zrobię to tutaj : Tola.... pffffff o czym ja wgl piszę xd może poprzestanę już na tym. www.natiii2@amorki.pl POZDRAWIAM!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. Ślicznie wyszedłeś na tym zdjęciu ;D
    Madzia;))

    OdpowiedzUsuń
  73. To masz sposób na fotoreporterów, "nie patrzę w obiektyw", dobre :D
    Mam nadzieję, że nie wynudziłeś się na pokazie i że sprawdzian napisałeś na możliwie pozytywną ocenę ;)
    A propos, napiszesz kiedyś notkę o tym, jak jesteś odbierany w szkole? Czy biegają tam za Tobą fanki, codziennie rozdajesz autografy? Proooszę, strasznie jestem tego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  74. fajnie tak czytać w pewnym sensie twoje myśli :) patrząc na fotke myślisz ee wkońcu to gwiazda dla niego to norma ;D a tak jak tu mówisz, że nie patrzysz w obiektyw wrednym fotoreporterom to jest to naprawde fajne i zabawne ^^ świetnie poznać myślenie kogoś z innego świata niż ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. Powiem,że czytam od pewnego czsu Twojego bloga i mi się baaardzoo podoba... fajnie opisujesz swoje przeżycia. Noo czekamy na filmik ; DD

    +trójaa dobra ocena ; pp
    :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Nieźle pozujesz jeszcze tak dalej a może zostaniesz modelem no i aktorem to na pewno chociaż już zostałeś

    POWODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Do: Toli
    Mylisz sie albo mi sie zdaje,jedyną "małolatą", która tu coś pisze jestem ja- niestety.I nie wstydze sie do tego przyznać!
    B-)

    Nikola G.

    OdpowiedzUsuń
  78. Muszę przyznać, że świetnie wyglądałeś ;)
    Pozdrawiam <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  79. @nikola g. - Dobrze to miec dystans to siebie i nie wstydzić sie ile ma się lat :-)trzymaj tak dalej ! Mam propozycje: poprzestańmy na tej wymianie zdań i poglądów . Po co robić Bajzel na blogu ? : )BLESS !
    alex.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Jeśli przeczytasz to to mozesz napisac na blogu czym dokladnie sie zajmuje twoj menager
    fanka

    OdpowiedzUsuń
  82. Do : Alex
    Dzięki i masz rację...nie róbmy Maćkowi bajzlu na blogu ;-)

    Nikola. G.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ależ spokojnie. Nie miałam przecież nikogo konkretnego na myśli :) Każdy ma jakieś zdanie o sobie i tak powinno już zostać :) Macie racje, nie róbmy mu bajzlu... zresztą był to mój pierwszy i zapewne ostatni komentarz na tym blogu;) Więc peace and love for everyone ^^
    Tola

    OdpowiedzUsuń
  84. serialową dziewczynę Maćka gra Dagmara Krasowska:)

    OdpowiedzUsuń
  85. ojej :) a ja nawet byłam na tym pokazie i Cie widziałam, Maciek :P ale jakoś nie odważyłam się podejść haha :D

    OdpowiedzUsuń
  86. heeh ; dd.!
    Macieek Macieek.!
    Ty to maasz skąplikowane zyciee bardzoo.!

    too już nie chce wiedzieć o której to sie zakończyłooo.!
    Pewniee i tak 5 dostaniesz z tego spr.! <3
    heeh ;ddd
    A na filmik czekaam.! :*

    OdpowiedzUsuń
  87. Ładnee zdjcie, PRZYSTOJNIACZKU.! <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Super zdjęcie,wyszedłeś cudnie jak zawsze !
    czekam na filmik z niecierpliwością :***
    trzymaj się :)))

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo fajnie wyglądałeś. Jeżeli sam dobierasz sobie kreacje to szacunek się należy. W końcu jesteś mężczyzną :]

    Pozdrawiam,
    Nieidealna.

    OdpowiedzUsuń
  90. Kaśka - "skąplikowane" ?Normalna jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  91. zdjęcia tego Tomka są naprawde MEGA !!!
    Byłam na jego blogu i jestem zachwycona !!!

    OdpowiedzUsuń
  92. Uwielbiam Macieja Musiała <3

    OdpowiedzUsuń
  93. Fajna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Cześć :) jestem jedną z Twoich fanek!! Uwielbiam rodzinkę.pl i Ciebie :* Super masz zdjęcia i w ogóle!! Mam prośbę, dodaj jakieś zdjęcia jak możesz oczywiście z sesji z Luizą Kramek , :) DZIĘKI Z GÓRY.

    OdpowiedzUsuń
  95. haha, no naprawdę masz fajny dekolt ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. "Cześć :) jestem jedną z Twoich fanek!!"
    ŻENUJĄCE !!
    Wy nie patrzycie na niego przez pryzmat fantastycznego aktora, który może osiągnąć w tym świecie, lecz na to jaki to on jest "piękny". Oczywiście ja nie mówię, że tak nie jest, ale dajcie mu spokój i oceniajcie go patrząc na jego grę. Jeżeli choćby jedna osoba stąd zmieniłaby sposób patrzenia nie tylko na niego, ale i na wiele młodych aktorów ten świat show-biznesu stawałby się lepszy na pewno!!
    Proszę i dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  97. cześć, mam na imię Asia. Chciałam tylko spytać, czy musiałeś się jakoś specjalnie przygotowywać do aktorstwa? odgrywasz bardzo dużo roli i jestem ciekawa jak ty to robisz :) fajnie by było gdybyś odpisał... nie wiem czy możesz tak w komentarzach, więc jeśli nie to mój e-mail : ipromiseyou@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Wyrośniesz na gwiazdę światowego formatu ;)
    Jak Borys Szyc, ale na większą skalę
    Masz talent do pisania, bo trzeba umieć zainteresować własnym życiem. W twoim przypadku nie jest to trudne...
    Mieć tyle fanek... no, nie będziesz miał łatwo, ale to lepiej, niż gdyby miało być nudno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. świetny blog !!
    zapraszam do mnie : http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/
    zostaję obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo mi się podoba twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  101. kurtka boska ale i tak jesteś najlepszy w rodzince ;D i te rozmowy z Kacperkiem xd hahaha ;) Pozdrowienia -.-

    OdpowiedzUsuń
  102. Fajnie się ubierasz;)
    Chciałabym Cię kiedyś spotkać:*

    OdpowiedzUsuń
  103. super wyglądasz i wgl jesteś extra nie dziwię się,że masz tyle fanek :P
    a rodzinka.pl rządzi
    szkoda tylko,że to już koniec rodzinki :(
    Luiza :P z Lubnia :P

    OdpowiedzUsuń
  104. Wiem że może masz tysiąc podobnych komentarzy do moich i pewnie go nie przeczytasz ale cóż,spróbuję i napiszę co myślę xd No więc; jesteś spoko gościem.Kiedy zobaczyłam cię po raz pierwszy w rodzince pl stwierdziłam :,,kolejny Justin Bieber'' ;p jednak kiedy zaczęłam czytać twój blog i oglądać twoje wywiady to zmieniłam zdanie. To naprawdę fajne że masz swoje zdanie i potrafisz być szczery ;)ps.uwiodło mnie też to w jaki sposób podchodzisz do życia ;p Mimo to że nie znam cię(tylko z seriali i wywiadów)to naprawdę zdążyłam cię polubić... Może dlatego że też jestem w twoim wieku i mam bardzo podobne zainteresowania do twoich ;)) Domi ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. i nie rozumiem jak można porównywać cię do Justina nie no nie mówię,że on jest głupi czy coś ale po prostu wy jesteście całkiem inni i koniec :d

    OdpowiedzUsuń
  106. ` jesteś sweet.; ) bardzo Cię lubie; *

    OdpowiedzUsuń
  107. nie podoba mi sie ten zestaw, spodnie okropnie wyglądają z tą kurtką.. Sory ..
    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  108. Hmm... pierwszy raz odwidziłam tą stronkę, super blog tak w ogóle ;D Ogólnie szacun, i jestem pod wrażeniem ;) Przeczytałam sobie ze dwa wątki, żeby nie było, że niby nic nie czytałam.
    Wielu gwiazdom, szczególnie tak młodym, sława strasznie miesza w główkach. Poprzez ten blog uświadomiłam sobie, że z pewnością do tych osób nie należysz i strasznie chciałabym Cię poznać. Wiem, że masz chyba z miliony takich komentarzy jak mój, ale może jest szansa, że go przeczytasz. Pozdrawiam, Lucy ;D

    OdpowiedzUsuń
  109. A mi się ten zestaw podoba wygląda bardzo fajnie i nowocześnie pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  110. no brawo Maciuś, zamiast się uczyć to ty po pokazach biegasz :D :P

    OdpowiedzUsuń
  111. fajne włosy i kurtka!!!! "chłopak z pazuremm" xD hehuhehu!!!......

    OdpowiedzUsuń
  112. No rzeczywiście fajnie wyglądasz w marynarkach!!!
    Ale ta kurtka mrrr... słłłitaśna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Maciek jestem pod wrażeniem łał super strój pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie ktoś może gdzie można kupić takie buty? Proszę o link...

      Usuń
  114. Nie lubisz tego typu wydarzeń jakto przecież jesteś taki modny.

    OdpowiedzUsuń
  115. a ty nie w szarym ?

    OdpowiedzUsuń
  116. Hej. Jestem od Ciebie młodsza o 4 lata xD Ale strasznie Cię podziwiam i zazdroszczę ! <3 Znam osobiście Luize Kramek z którą miałeś zdjęcia i wgl znam ją ze szkoły mieszka w szczytnie i chodziła do sp 6 ; ) Całkiem fajna i ładna , ślicznie śpiewa i rysuję : P Nie mam na twoim punkcie świra jak niektóre dziewczyny one i tak nie mają szans ja też jestem jedną z nich . : < Podobasz mi się z wyglądu jak grasz jak się ubiarasz. Pozdrawiam ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  117. heeej <3 jestem Natalia (;
    jestem od ciebie młodsza o 3 lata. uwieeeeeelbiam cie <3
    słodki jesteś xDD i fajnie grasz w rodzince.pl.
    żyjemy marzeniamii .. bo szans i tak nie ma ;<<<
    kiliknęłam "lubie to" na twoim FunPage'u na Facebook'u <3

    OdpowiedzUsuń
  118. Super!!! A z Sprawdzianem na pewno sobie Poradzisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  119. Pokaz był rebelacyjny :) Jak byś iphona spierował w lewo przy stoisku z wodą :) uchwycił byś mnie :) ... hehe :) podrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie ktoś może gdzie można kupić takie buty? Proszę o link...

      Usuń
  120. Hey mam na imię wiktoria i mieszkam w Birczy inaczej zwane zadupie :P
    Jestem młodsza o 4 lata ale sie tym nie przejmuję nie mam świra na twoim punkcie nie to co moja koleżanka ona to by cie z pokoju nie wypuściła nie mam u cb żadnych szans ale może siee lepiej poznamy pisz jakby co http://www.facebook.com/profile.php?id=100001337330056

    Pozdrowienia z Bieszczad Wiki :*

    OdpowiedzUsuń
  121. http://magnetyzacja.blogspot.com/?spref=fb to mój blog zajrzyj Maciek kocham cię!

    OdpowiedzUsuń
  122. hej zajebisty dekolt pozdrowienia siema

    OdpowiedzUsuń
  123. I love you Maciej
    <3
    <3
    <3
    <3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  124. Jaram się twoimi bluzami *.* Yummy Bear <3 Mam już 3 ;**

    OdpowiedzUsuń