Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

sobota, 31 grudnia 2011

Zielony horror.

Idę sobie ulicą...
a tu nagle zaatakował mnie glucik- katar!
Okropny, lepki, zielony. Zaraz się uduszę – myślę! ,,Zginął uduszony glutkiem”- trochę głupio… Chce się wysmarkać, ale nie mam chusteczek. No to biegnę do najbliższego kiosku. Zamknięty… Do następnego zamknięty… Aaaaa!!! Zaraz padnę!
Zrozpaczony wbiegam na stację metra i podbijam do młodej, wyglądającej na posiadaczkę chusteczek dziewczyny.
- Sory masz może chusteczkę bo mnie złapał glucik... –Jasne masz- odpowiada wyciągając paczkę i częstując mnie… Ale ja zamiast wziąć jedną wyrywam jej całą pakę i zaczynam uciekać! Co ja robię?! Czyżby glucik zaczynał przejmować nade mną kontrolę?
Biegnę w stronę schodów, wymijając ludzi. Czuję się coraz gorzej. Oglądam się za siebie, a dziewczyna biegnie za mną.
–Oddawaj to glucie- krzyczy! Ja glut?! Czy ja zaczynam zmieniać się w ludka glutka?!
Szanse, żeby mnie dogonić kobitka ma marne- 7 sekund na 60m. rekord szkoły. Speeduje i wybiegam na ulicę gdzie zastanawiam się co robić. Nagle glutek atakuje mnie z podwójną siłą blokując mi 2 dziurki na raz!!! Zmęczony, po biegu, z zapchanymi nosorurkami nie mogę złapać oddechu. Upadam na ziemię. Zaczynam się dusić. –Kurdę- myślę- zaraz zejdę…
Resztką sił wyciągam chusteczkę, przystawiam ją do nosa… ostatnim tchem dmucham w NIĄ i…budzę się w łóżku smarkając w poduszkę. Taaa. Dobrze, że chciało mi się smarkać a nie co innego...
Morał z tego, krótki i wszystkim dobrze znany
Nie biegaj po dworze gdy zimno, rozchełstany;))

Sorry za drastyczne sceny.
A... i trzeźwego Sylwestra
lecę na imprezkę. Pa


200 komentarzy:

  1. Szczęśliwego 2o12 ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej imprezy, Maćku ; ) Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pierdziele jaki sen ;o xD
    no właśnie . życze wszystkim żeby pamiętali w Nowy Rok co robili dzień wcześniej .
    i małego kaca ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe fajny sen a raczej koszmar xD
    Udanego sylwestra wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, co za koszmar XD. ale chociaż przeżyłeś :P
    Szczęśliwego Nowego 2012 Roku ludki glutki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, ostro ;D
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, aby 2012 rok przyniósł wiele wspaniałych chwil, które za parę lat będziesz wspominał z radością <3. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne masz sny naprawdę hi hi pozazdrościć :P:P
    Udanej imprezki SYLWESTROWEJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne poczucie humoru xd
    Będe się strzec.
    Nie będe biegać, heh.
    Udanej imprezki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To by było śmieszne jak ktoś by mnie gonił bo wzięłam mu chusteczki hahaha ;p niezłe, fajny sen :D

    lolaola11

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to już nie będe biegać rozechłstana;P.Udanego Sylwestra:)Justyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha ja nie mogę! No pojechałeś nieźle ;) Mi też nieraz się śnią takie rzeczy, ale trochę mniej realne :D No to cóż udanej imprezy :P Ja zaraz też spadam. Szczęśliwego nowego roku 2012! ;)
    Pozdrawiam, Izabela

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, jaki Ty jesteś pozytywnie rąbnięty xD
    dobrze, że Cie biegunka nie dopadła :D

    baw się dobrze, pa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maćku,okropne masz koszmary..
    Teraz glutek będzie mnie nękał po nocach..;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za koszmar...
    Udanej imprezki, i szczęśliwego Nowego Roku <3
    Asia ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołego sylwestra Maćku i szczęśliwego nowego 2012 roku;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. stary ale masz banie :D mi się ostatnio śniło, ze byłam na wojnie i sama do siebie strzeliłam ;O facepalm! pozdrawia włochatka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. trzeźwego sylwestra ? w jakim ty świecie żyjesz ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Hue, hue, hue ... śmieszny sen .. xD
    Udanej imprezy i szczęśliwego 2o12 roku . ;*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahahaha ;))
    Pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. haha. ooo kuurrrde.
    To było mooocne.
    A glucik mnie rozbraja.. ;D haha.
    Żeby moje sny taaakie były.
    Ale naszczęście są o wiele gorosze.
    "Glucik" haha ;D

    Udanego Sylwka. ;D No i Zebyście wszyscy się upili Picolem ;D
    Pozdro.
    Kaśika ;]]]]

    OdpowiedzUsuń
  22. haha :) to mnie zniszczyło :) Szampańskiego Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  23. co ma kurwa być ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Haa! Dobre, trochę tak nienormalne jak moje sny, tyle że u mnie jedni nauczyciele chcą mojej krwi, podczas kiedy inny mnie bronię.. Długa historia.
    A z tym czasem na 60 m. to serio? ;p

    Aaa właśnie, udanej imprezki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Dobrej imprezy życzę ^^

    Mam nadzieję, że pościel zmieniona... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha ;D
    Niezły ten sen ;D
    trzeźwego ? hmm.... xD
    miłej imprezki ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha ;D
    "Ty glucie";)
    Szczęśliwego ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem co bierzesz przed snem, ale bierz mniej
    :D !

    OdpowiedzUsuń
  29. No to Szczęśliwego 2012 roku, udanej imprezy :) No i mniej takich koszmarków :D Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz ostro narąbane w bani. :D pozytywnie ;>
    + życzę Ci, żeby nowy rok był lepszy od starego. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ha,ha:D Ej...teraz ja się boję,że spotkam glucika,nie będę mogła wyjść na powietrze podziwiać fajerwerki hmm.. :/

    OdpowiedzUsuń
  32. O lol !! No ładnie, Maciek .. A raczej Glutku <3

    Ja Tobie też życzę Szczęśliwego Nowego Roku . :*
    Róźka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. hahaha spoko xd
    właśmie udanej imprezy , i upicia TYLKO piccolo.

    OdpowiedzUsuń
  34. ta jakby to było śmieszne

    OdpowiedzUsuń
  35. jesteś żałosny;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Haha, ja bym się bała. oO
    Szczęśliwego Nowego, Glutku! I żebyś coś pamiętał po Sylwestrze. :>

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo Jesteś zajebisty!!! Rządzisz!

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha.. Nieźle ;D

    Ja też Tobie najlepszego na ten nowy rok życzę.:D
    A na imprezce tylko Picolo .. Na razie ;)

    Pss. Sami jesteście żałośni -.-

    OdpowiedzUsuń
  39. widze że nudzi ci sie już? wez skoncz i najlepiej nie wracaj z tamtąd1

    OdpowiedzUsuń
  40. Tobie tez trzezwego sylwestra ;d ale zeby od razu ty i picollo ?;d hah :P Nie rob glupstw :)baw sie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  41. hehe świetneツ ♥
    a tak wgl to piszę bloga wejdzie ktoś? ;)
    http://tajemnice-istnienia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Haha <3
    Nie wiem co mnie bardziej rozśmieszyło historia o glutach czy tekst na koncu : '' trzeźwego sylwestra ''
    Super sen..<3 Ja mam takie codziennie :D

    Pozdrawiam M.<3 (magda)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://icooztego.blogspot.com/2011/12/cheers.html

    zdrowia Maćku!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ha,ha,ha! Dobre.;)
    Dzięki i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. haha, drastyczne sceny ;d
    szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki!:P
    No i oczywiście życzę wielu ciekawych ról do zagrania w Nowym Roku i żebyś znajdywał czas dla fanów! : )

    OdpowiedzUsuń
  47. ja mam 12 lat wiec jezcze bede miala trzezwego, ale ty to juz raczej nie beda %

    OdpowiedzUsuń
  48. Huhuehuehahihiaha :D Masz przejedwabiste sny.. haha.. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  49. trzeźwego trzeźwego, bo jak dla mnie młodziez która tak piję że aż ..., to nie jest fascynujące tylko żałosne zgadzasz się Maciek ?
    tak czy owak udanej impry ...

    OdpowiedzUsuń
  50. hahahahhaahha no niezły horror miałeś:D Tylko się nie upij picolem na tym sylwestrze xd

    OdpowiedzUsuń
  51. myślałam że to naprawdę hahaha
    Szczęśliwego nowego roku:)życzy Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Udanej imprezki ;]
    Księżniczka <3

    Zapraszamy:
    muzyka-to-moj-swiat.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. hahahahahahahahahhahahhahahahahha ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. HA HA nieźle ;D
    miłej zabawy <33
    Paulaa<333

    OdpowiedzUsuń
  55. myślałam na początku, że to naprawdę hahah ;]
    Paulaa<333

    OdpowiedzUsuń
  56. hahahhaha dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hahah,genialne ;D
    Wróć do domu trzeźwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. HAHAHAHAHAHAH ja pierdziele, MOCNE ! :D

    zapraszam: http://pannasowa.soup.io

    OdpowiedzUsuń
  59. nono , horror normalnie :)

    miłej imprezy :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Maćku ja cię kocham jak grasz na planie jak piszesz bloga poprostu bosko !!Jak bym mogła cie lepiej poznać ahhhh !!!! Trzeźwego nowego roku !♥♥♥♥♥♥♥♥☻☺ ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. KOCHAM CIĘ MAĆKU31 grudnia 2011 18:05

    trzeźwego miłosnego ♥♥♥♥♥♥ roku !! jeśli chesz popisać daj jakiś znak ;) miniwerka@.....

    OdpowiedzUsuń
  62. Haha ! To się nazywa horror ! ;D
    Szczęśliwego Nowego Roku i Udanego Sylwestra ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. paaaaaaaa ;****** <3<3<3<3<3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny wpis . Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
  65. Po*ebane masz sny,szczerze Ci powiem

    OdpowiedzUsuń
  66. Przyznam, niesamowite sny masz. :) Można by książkę z tego napisać. Wcale nie taki głupi pomysł :D

    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra! Kacha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. ahahahaah . już myślałam, że na serio . trzeźwego . ;**

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajny wpis :) Masz talent, umiesz pisac.
    Pozdrawiam,
    Nitka

    OdpowiedzUsuń
  69. Hahahahahahahahaha !
    Wbij do mnie ; D
    Panie Glucie xdd

    OdpowiedzUsuń
  70. http://tajemnice-istnienia.blogspot.com/ mój 2 blog

    OdpowiedzUsuń
  71. whahaha...! co brałeś! fakt wole byc trzeźwa niż mieć takie loty ^^

    OdpowiedzUsuń
  72. Troche dziwne masz te sny :) ale ciekawe :)) uwielbiam twoje sny ahahaha :) pan glutek :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Opowieść z dreszczykiem ;P Dzięki za trochę funu. A tak swoją drogą,zastanawiające jest,że nasze mózgi podczas snu wymyślają takie lub inne historie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dobree ;)))
    Miłej zabawy życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajny wpis :D ツ
    szczęśliwego 2012 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie no bosko : DD
    Siego rokuu . :*
    ____________________________
    Olaa..

    OdpowiedzUsuń
  78. Miłej zabawy ;*
    ____________________
    Asiaa

    OdpowiedzUsuń
  79. POŁOWA DZIEWCZYN CHCIAŁA BY BYĆ TWOJĄ PODUSZKĄ ....
    ALE JA WOLĘ JEDNAK POZNAĆ CIĘ NORMALNIE :)))

    NATALIA ( NIEBIESKAAA) :^^

    OdpowiedzUsuń
  80. hahahaha :D

    Szczęśliwego i trzeźwego Nowego Roku :)

    MartuŚ

    OdpowiedzUsuń
  81. No to się chociaż trochę pośmiałam :)
    No sny potrafią być serio dziwne i chyba każdy to wie z własnego doświadczenia^^
    Ogólnie to życzę udanej zabawy:)
    Ja jestem chora więc kołderka będzie na mnie czekać :*

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  82. Do wczoraj nie wiedziałam o istnieniu Twojego bloga i wydawało mi się, że mam szczęśliwe życie. Myliłam się. Teraz to mam szczęśliwe. Przeczytałam xxx Twoich postów, każdy z potrójnym uśmiechem na twarzy. Wow, świetnie piszesz i jesteś cudownie NORMALNY. Dobrze wiedzieć, że są w naszym kraju osoby, które mimo sukcesu zachowują się jak cywilizowani ludzie i nie uważają się za pępek świata. Jak będę w Warszawie to chcę Cię spotkać - to moje postanowienie noworoczne :) Wsystkiego dobrego w 2012! Pozdrawiam, A. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. hahaha,niezła wyobraźnia Maciek :*

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciekawy sen;)
    (początkowo myślałam,że to naprawdę)
    Szczęśliwego nowego roku 2012;))

    OdpowiedzUsuń
  85. hahahahaha xd

    Szczesliwego i trzezwego :):):)

    Madzia ;*

    OdpowiedzUsuń
  86. Hahahaaha ! ludek glutek,bosko to ująłeś ; D
    no to poduszka chyba poszła do prania.. heh ;P
    Życzę ci szalonego sylwestra Maciej no i też trzeźwego ! Baw się dobrze ;]
    napisz czy ładne fajerwerki były !
    Paa ;*

    OdpowiedzUsuń
  87. Haha niezła przygoda xD
    Happy New Year ;))

    Karolka6133 ;*

    OdpowiedzUsuń
  88. Nawazajem szalonego i także trzeźwego sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  89. Ty to masz poczucie humoru!!! :)

    I smerfastyczne sny!!!

    Udanego sylwestra! :D

    Oczywiście bez kaca...

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  90. to jest głupie że wstawiasz o 17.03 a one dają komenta o 17.05 czy tam jakoś p[odobnie ale żal
    spółczucie maciek
    kumpel Daniel

    OdpowiedzUsuń
  91. Hehe ;) Miałam bardzo podobny sen ale wole o nim nie mówić ;D

    OdpowiedzUsuń
  92. taa widzę że ty już jesteś nieźle podpity -.-

    OdpowiedzUsuń
  93. Nie szkodzi z tym "glutkiem" każdy z nas był przeziębiony lub może być przeziębiony.Mnie od dwóch dni strasznie boli gardło ale jakoś przeżyję przez sylwestra.I ty wroć do domu na trzeźwo:D

    OdpowiedzUsuń
  94. Fajny sen ;)
    Musiałeś być strasznie zmęczony, że taki sen miałeś ;D
    Życzę super imprezki ;)

    Dołączam życzenia ;)

    Jeszcze chwila, jeden krok
    i wejdziemy w Nowy Rok.
    Niech się życie z górki toczy,
    niech Ci wiatr nie wieje w oczy.
    Spełnienia marzeń,
    wielu pięknych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  95. Sen rzeczywiście drastyczny. : ) I Tobie też udanego sylwestra ale bez maryny ;))

    OdpowiedzUsuń
  96. Niezły sen ;D
    Szczęśliwego nowego ;P
    Udanej zabawy ;)

    `Kaluś <3

    OdpowiedzUsuń
  97. no prawdziwy senny horror :P
    haha :D

    OdpowiedzUsuń
  98. taa akurat uwierze xD
    _____________
    wiki;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Postanowienie noworoczne :
    Nie chodzić "rozchełstany"
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Uwielbiam Cię, normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Oj Maciuś ty to zawsze możesz poprawić mi humor swoimi notkami, nawet w takiego poje****go Sylwestra ; / Baw się dobrze..! ; ]

    OdpowiedzUsuń
  103. Miłej zabawy.:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Masz zajefajne sny ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Udanego Sylwestra i szczęśliwego nowego roku 2012, żeby był lepszy niż ten, albo przynajmniej tak samo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  106. uuu . glutek nieciekawie . . .
    ale życzę żebyś się go jak najszybciej pozbył szczególnie na dziś . mimo ,że dla mnie to zryte święto to najlepszego tobie Maciek i wszystkim fanom nawet tym psychicznym które piszą do ciebie ,że cię kochają i chcą się z tobą ożenić

    OdpowiedzUsuń
  107. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  108. fdegfrjlkgfdslgkj..... hahahaha....hfdjohwlrdeskadjfgrewl

    OdpowiedzUsuń
  109. hahaha, ciekawa przygoda z glutkiem. :D Dobrze, że to był tylko sen. Moje koleżanki pytają dlaczego masz różowe tło na blogu ? ;) Napisz o tym w swojej kolejnej notce. ;D Z niecierpliwością czekamy na odpowiedź. Udanej zabawy i szczęśliwego nowego roku. Mamy nadzieję, że w marcu uda Wam się nagrać nowy sezon rodzinki.pl ! Pozdrawiamy serdecznie. Magda, Kasia i Ewelina. ♥

    OdpowiedzUsuń
  110. SIEMKA MACIEK SZCZĘŚLIWEGO MIŁOSNEGO NOWEGO ROKU ;) ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  111. Bujna wyobraźnia, hahh. xd :)
    świetny seen .
    a dzisiaj w nocy śniłeś mi się ty na lodowisku. : D tylko to nie byl horror, wręcz przeciwnie.

    pozdrawiam Trussia. < 3

    ps. trochę już późno na życzenia, alee ... Udanego Sylwkaa.
    mam nadzieję, ze go opiszesz potem na blogu. ( jeśli nie zapomnisz co robiłeś. hahh )

    OdpowiedzUsuń
  112. No to tak:
    Skoro czytasz wszystkie komentarze to pewnie przeczytasz i mój...
    Zacznę więc od tego, że jesteś zajebiście przystojny. Napisz kiedyś coś o swoim życiu co?
    Jestem strasznie ciekawa jakie masz życie w szkole i wgl jak wygląda twój typowy dzień... A tak poza tym to jak można złapać z Tobą kontakt? No bo wiadomo fanki fankami i pewnie zasypują Cię niezliczoną ilością wiadomości...

    Pozdrowienia i szczęśliwego Nowego Roku. ;*
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  113. :)HAHAH! glutek ^^ fajne! ;) wiesz co? bardzo miło i fajnie się czyta to co piszesz! ;) czytając Ciebie można się uśmiechnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Prawdziwy horror;D
    Szczęśliwego 2012 wszystikm i Tobie Maćku;)) ;*
    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  115. Hahahah
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*
    I bez takich horrorów ;D

    OdpowiedzUsuń
  116. MACIEK MAM PYTANIE CZEGO TY SIĘ TAK NAPRAWDĘ BOISZ ??! .. CZY CHCIAŁBYŚ BYĆ KIMŚ INNYM NIŻ JESTEŚ NO BO JAK NA RAZIE ZAISTNIAŁEŚ JAKO AKTOR..? A NO I CZY 3 LATA RÓŻNICY MIĘDZY TOBĄ ,A ZNAJOMĄ TO TWOIM ZDANIEM DUŻO CZY WOGÓLE NIE CHCIAŁBYŚ ZNAĆ TAKIEJ OSOBY? ( to ostatnie pytanie akurat moja kumpela chciała znać odpowiedź ) ;x

    OdpowiedzUsuń
  117. Myślę, że nie lubisz czytać opinii na swój temat. Jeśli w ogóle to zobaczysz, to zapraszam:
    http://zycie-w-swietle.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  118. NAPISZESZ GDZIE BYŁEŚ NA SYLWESTRA ;D ??? <333

    OdpowiedzUsuń
  119. hahah . to było dobre ^^
    szczęśliwego Nowego Roku i udanej imprezki ; ]

    OdpowiedzUsuń
  120. Ty jak zwykle imprezujeszz ;)
    Miłej zabawy i nie pij dużo :D
    :**
    Masz poczucie humoru nie powiem Maćku ^^

    OdpowiedzUsuń
  121. Ojacie. Nie wierzę, wmawiam sobie, że to alkoholowe omamy. ;o Czy tu jest serio opisane to co jest opisane? Ziomek! Chroń prywatność póki możesz, nie wpuszczaj 'fanek' aż w taką sferę swojego życia. Nie no, jest śmiesznie(xD), ale powoli tracę wiarę w ludzkość.

    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  122. Wbijaj do mnie :D
    Zajebistego sylwka życzę i miłej zabawy :**
    trzeźwy tylko wróć do domu :))
    Pozdro xD


    Olaa♥

    OdpowiedzUsuń
  123. Che Che Fajny sen ... I już po Slywestrze i znowu do szkoły... :( Mi się kiedyś śniło że mój kolega z klasy miał zamek i zombiaki i zamknął mnie w lochu ze zdechłymi zombiakami... To było straszne !!

    OdpowiedzUsuń
  124. jak tak czytam to jest to żałosne ,kolejny dzieciaczek zakłada bloga i myśli że jest fajny , weź ogarnij się i skasuj go, wchodzą tu same dzieciaczki hehe pozdro dla twoich małolatów co wyczekują jak na sranie kolejnego posta

    OdpowiedzUsuń
  125. mi się snisz co dzień raz cie goniłam a ty uciekałeś bo nie chciałeś dać mi autografu;) powiedziałeś ż masz doś c fanek

    OdpowiedzUsuń
  126. KIEDY BĘDZIESZ NA ŁYŻWACH ,ALBO W KINIE ?? HYMMM.. NATALIA ..

    OdpowiedzUsuń
  127. do-jak tak czytam to jest to żałosne ,kolejny dzieciaczek zakłada bloga i myśli że jest fajny , weź ogarnij się i skasuj go, wchodzą tu same dzieciaczki hehe pozdro dla twoich małolatów co wyczekują jak na sranie kolejnego posta

    co to miało być kolejny dzieciaczek zazdrosty urody sławy my fanki kochamy maćka naj na świecie;) i nie pisz głupot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny żal! Maciek jest supcio! o.O Pewnie mu zazdrościsz i tyle! -.-

      Usuń
  128. Jejku jaki koszmar ! .
    Nie upiłeś się za bardzo na sylwestrze ? ;* ;D

    OdpowiedzUsuń
  129. Chciałabym umieć pisać tak jak ty. Mi nigdy takie coś by nie przyszło do głowy.

    Najszczęśliwszego 2012

    OdpowiedzUsuń
  130. ale masz sny ;p
    Normalnie nie mogłam ze śmiechu xD

    OdpowiedzUsuń
  131. Kurcze, a już myślałam, że tabloidy jutro będą krzyczeć : Maciej Musiał złodziejem chusteczek! xD
    Dobre, dobre, nieźle wymyślasz albo śnisz :D:D

    OdpowiedzUsuń
  132. http://martusia97111.blogspot.com/
    zapraszam do mn ;)

    OdpowiedzUsuń
  133. haha ;D .! na prawdę fajny sen :D
    jak tam po sylwestrze ? ;> upiłeś się ? ;]]
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  134. współczuć :D pozdrawiam Daria :D:D

    OdpowiedzUsuń
  135. Masz talent do pisania !!! Na serio się przestraszyłam jeszcze żaden tekst tak na mnie nie zadziałał , czułam w sobie ziolnego glutka xD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Świetne :D Mam nadzieję, że Sylwester Ci się udał.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  137. Maciek co ty brałeś?! Podeślij mi trochę tego albo daj namiar na dilera, bo też chcę mieć takie odchyły xD
    Pozdro Wera ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Radzę ci zmień dilera bo będziesz miał taka za każda razą jak położysz się spać ,,Glucie,,!!!hue hue

    OdpowiedzUsuń
  139. 'GLUCIE'' ; **
    MASZ GADU ?

    OdpowiedzUsuń
  140. http://wykrzywilesmiusta.blogspot.com/
    Zapraszam na mojego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  141. A może chcesz pieska? Trochę nie na temat ale trudno... Jeżeli tak albo nie to chociaż zajrzyj na swojego maila! Powiedziałeś że będziesz odpisywał na ważne maile a mam nadzieję że mój jest troszkę ważny... -,-

    OdpowiedzUsuń
  142. Fajny horror!
    P.S. Lubie Cię:)!

    OdpowiedzUsuń
  143. dobrze że jeszcze nie piszesz o sraniu gówna na swoim kibelku , żal żal żal

    OdpowiedzUsuń
  144. Żal to mi tego co powyżej napisał ktoś w komentarzu.... Jak cos się wam ludzie nie podoba to nie wchodzcie na to nikt nie karze. A nie obrażacie Macka w komentarzach publicznie.
    Maciek super blog <333 ;D

    Paulaa <333

    OdpowiedzUsuń
  145. Niezłe Maciek , Raczje Sen , czy mi sie wydaje .. Łeełuu . xd ; *** Pozdrawia Ola . Trzymaj się .

    OdpowiedzUsuń
  146. Ty to masz jednak trochę narąbane ;D Pozytywnie człowieku, tak trzymaj! Następnym razem, proszę cię chłopcze wysmarkaj się przed snem, potraktuj to jako noworoczne postanowienie ;]. Pozdrawiam! pioona! Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  147. WYSŁAŁAM CI NA POCZTĘ WIADOMOŚC. NAPISAŁAM WAŻNE PYTANIE... MAM NADZIEJĘ ŻE ODPISZESZ.
    paulaa <333

    OdpowiedzUsuń
  148. Urzekła mnie Twoja historia Maćku .
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i nie mogę się doczekać nowej serii "Rodzinki pl " ;]
    Całuski
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  149. Napisz nowy post jak tam było na imprezce na sylwestra. Kc ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  150. Nie obeszło by się od upicia ;D
    haha PICCOLEM <3
    A tak w ogóle udanego roku 2012 !
    Anka.

    OdpowiedzUsuń
  151. Aaaa xD lubie to . lubie to. ja też mam fajne sny, np. chodzenie ze słoniami autostradami ;p

    OdpowiedzUsuń
  152. hahaha ;D widzę że nie tylko ja mam takie przedziwne sny (np.: uciekanie przed wampirami ze strzykawkami które chcą cię zamienić w wampira ;DD)

    OdpowiedzUsuń
  153. hahahahaha, 'oddawaj to glucie!' xd

    OdpowiedzUsuń
  154. Em według mnie to nie jest śmieszne, ale żenujące -,- Maciek, naprawdę Cię lubię ale cóż, czasami trzeba udowodnić, że ma się jeszcze olej w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Co w tym śmiesznego...? żenada

    OdpowiedzUsuń
  156. Miło było wpaść na twojego bloga. Dzięki temu wiem, że nie jestem taki do końca beznadziejny :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Hahahaha ;DDD
    Glucie ty :D <3

    OdpowiedzUsuń
  158. z tym trzezwym sylwestrem to mala przesada flaszka wodki i szampana a podem przykre konsekwencje XD
    ewusia

    OdpowiedzUsuń
  159. Haha zielony horror ;)
    Śmiesznie ;*;)

    OdpowiedzUsuń
  160. fajny horror Panie Glutku.

    OdpowiedzUsuń
  161. ej czekamy na zdjęcia i filmy (♥)
    Twój blog jest super ! Miło go czytać , jest zabawny , jest miłosny , i jest zaje....jak ty!
    Odwiedź kiedyś Skierniewice ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  162. to super blog, ja też mam na blogspocie to adres:
    http://xgirl-mymusicmyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  163. ja zgubiłam mój telefon 5 razy.. dwa zepsułąm.. 2 zgubiłam.. sweet. wreszcie coś szalonego.. tzn. uwielbiam czytać twój blog, ale strasznie poważny niby jesteś a w to nie wierzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  164. Hah... Glucik? Słyszałam, że koszmary, które nam się śnią mają związek z tym czego się wewnętrznie boimy i lękamy... Widzę, że "glucik-katar" nachodzi Cię nocami :) Przyznaję, że jeszcze tak porąbanego koszmaru nie miałam :P
    Pozdrawiam.
    Rosalie

    OdpowiedzUsuń
  165. obleśne niedobrze mi się zrobił :/

    OdpowiedzUsuń
  166. hahahaha co sen ; d ' .. ludka glutka .. ' jebłam xd

    OdpowiedzUsuń
  167. Jaki sen .. hahahahahah ;)

    OdpowiedzUsuń
  168. Haha :D Też mam czasem takie sny np. miałam psa i został wysłany na badania a ja mu powiedziałam, żeby później do mnie zadzwonił albo napisał na gadu... xD

    OdpowiedzUsuń
  169. hahahahahahaaahhaaa, też miewam takie sny ;p Ostatnio karmiłam moją koleżankę ziemniakiem we śnie.

    OdpowiedzUsuń
  170. O Boziuu... Ty już na serio nie wiedziałeś, co masz napisać? I jestem ciekaw, czy długo myślałeś nad tym `opowiadaniem`... x.x

    OdpowiedzUsuń
  171. masz naprawdę talent i do aktorstwa jak i do pisania. Naprawdę ;)
    Blog po prostu super :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  172. heh.. :).
    Gluty.

    OdpowiedzUsuń
  173. wow też miałeś pomysł<3.!!
    Pozdro.!! Agata/yo

    OdpowiedzUsuń
  174. śmieszne(glucik)-ubawiałam się nieźle ! :)
    masz super bloga...
    Pozdro Wera.

    OdpowiedzUsuń
  175. Dobry glut nie jest zły! :D

    OdpowiedzUsuń
  176. Ha ha ha nie no, czytając twoje posty można się naprawdę uśmiać. ;) W ogóle masz super blog.
    Pozdrawiam
    Ania
    PS.
    Mam nadzieję, że odwiedzisz kiedyś Kraków ;)

    OdpowiedzUsuń
  177. Jak to przeczytałam śmiać mi się chciało że naprawdę hahahahahaha. Dobre

    OdpowiedzUsuń
  178. Horror na całego niewiedziałam że poduszka to chyba chusteczka A1 wielka i miękka.
    Ale słyszałam że nie przepadasz za horrorami mój ulubiony to "OSZUKAĆ PRZEZNACZENIE" I
    "OKO"(kmalaniuk@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń