Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

wtorek, 27 grudnia 2011

Pierwsza miłość;)

Dziś byłem na spotkaniu w sprawie WOŚP.
Może będę prowadził część youtubowo, skajpową w trakcie finałów : ) Po spotkaniu pojechałem z mamą i z dziadkiem na zakupy.
Dziadek koniecznie chciał mi coś kupić, więc wybrałem sobie kolekcję filmów Luca Bessona. Uwielbiam go!
 Leon Zawodowiec <- mój ulubiony film. Oglądając go, pierwszy raz w życiu się zakochałem. Miałem z 7 lat kiedy leciał w telewizji. Gdy zobaczyłem na ekranie Natalie Portman, oszalałem… Nie mogłem spać, jeść, ani chodzić, nie myśląc o niej. Była taka dziecinna, a jednocześnie kobieca... I potrafiła strzelić do człowieka!
Od tamtej pory starałem się pić tylko mleko, bo przecież Leon pił i tak imponował Natalie. Tak było do momentu kiedy, któregoś razu włączyłem telewizor i leciały akurat gwiezdne wojny.
Była tam też księżniczka Padme, wyglądała znajomo, ale trochę staro... ZA staro.
Gdy tata powiedział, że to Natalie, myślałem, że zejdę… JAK TO!? To ona jest taka stara?! Nie zostanie moją żoną? Nie będzie się ze mną bawiła w piaskownicy?!!?!
Minęło trochę czasu ale Natalie dalej uwielbiam. Podobno jej mąż jest dla niej niedobry więc nie wszystko stracone :)))))


207 komentarzy:

  1. hahaha :P O Boże! To sie uśmiałam ...
    przy okazji też te filmy lubie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię te filmy ;p


    Brak zabawy w piaskownicy .. Koszmar ; d

    Ale też tak miałam .. Z johnnym deppem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Gwiezdne Wojny . ;D .
    Zarywaj stary, zarywaj ;P .

    Pozdrawia Mrs. Z

    OdpowiedzUsuń
  4. heh :) Mialaam tak z Bradem Pittem :) ale moze nie bd pisac o niemozliwym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ;)
    to niezła miłość ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. xD Też lubie takie filmy
    a i
    też tak miałam
    Kiedy po raz zobaczyłam cię w Odcinku specjalnym Familiada XD

    OdpowiedzUsuń
  7. masz jeszcze szanse u Natalie, nie schrzań tego. :p

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. : Też chcę się wkręcić w WOŚPa .
    Nie wiem jak . Ale się wkręcę .

    + moje zdj. (Świątecznie)
    http://img843.imageshack.us/img843/6828/img3176o.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. no więc działaj :D powodzenia w zdobywaniu ukochanej ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh... No widzisz każdy ma swoje pierwsze miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaahhahahahahaha.Świetnie to napisałeś.Ty miałeś tak z Natalie a my dzIewczyny mamy tak z Tobą :):))

    OdpowiedzUsuń
  12. mieszkam w UK i tez wlasnie patrze do ktorego sztabu sie zapisac na WOSP ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. WIDZĘ, ŻE STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE. ;)
    NA MIŁOŚĆ NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli tak ją lubisz grała główną rolę w filmie który niedawno wyszedł "Czarny Łabędź". Jeśli nie oglądałeś to zachęcam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam, że byłam zakochana w jakimś mangowym bohaterze z bajki, która leciała bardzo wcześnie rano. Pamiętam tylko, ze miał białe włosy. ^ ^ No i wiesz, Natalie istnieje, a on nie. ; c

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog i ciekawy wpis . <3

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba każdy w swoim życiu przeżywa taką... miłość do gwiazdy z plakatu... też tak miałam... :) ale może lepiej trochę pomarzyć i tworzyć własne historie niż zakochać się naprawdę i później cierpieć... Przynajmniej w dziecięcym/nastoletnim życiu... Tak...

    Shibby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja żona będzie miała wielkie szczęście ;)
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha po tym tytule myślałam ze zakochałeś się w kimś na tym spotkaniu hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha Leon Zawodowiec <3 kocham ten film ;p Oglądałam go chyba z 10 razy ;] A pierwszy raz jak miałam z 10 lat ;] Ale pamiętam cały na pamięć :D Pozdrawiam Klaaudiaa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalie jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojojoj. no to się porobiło :)
    ja mam tak przy każdym filmie :D ale po godzinie mijało.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam tak z tobą i mi zostało do dziś :D Ale nie jesteś taki stary 3 lata róźnicy :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to ona jest taka stara ?!
    No niestety , nie zostanie Twoją żoną ; >
    Szukaj dalej ; )
    Może w następnej notce napisz coś o planach na 2012 rok ; d
    ♥ Patrycja .

    OdpowiedzUsuń
  25. popieram - Besson jest super, ale większość filmów robi "na jedno kopyto" (po pierwszych ujęciach jestem w stanie rozpoznać, że to jego reżyseria. Chodziłem z jego córką do college'u (=gimnazjum) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. masz bardzo fajny blog i nie mozna powstrzymac sie od ich czytania...=9 haha
    w jakims poscie chcemy abys napisal czy przychodzily u ciebie w zyciu takie momenty kiedy nie lubiles swoich fanow

    OdpowiedzUsuń
  27. ach jestes bardzo ładny i masz cudne włosy i ładna twarz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo jak słodko ^^ lubię tego twojego bloga :D
    też tak miałam a pierwszy raz jak oglądałam Titanica jakieś kilka lat temu i zobaczyłam Leonarda DiCaprio to była moja miłość....:)
    A i co z twoim Sylwkiem? ;)

    Pozdrowionka xd


    Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. zgadzam sie z anomimowym do gory

    OdpowiedzUsuń
  30. HAHAHAHA ! xD świetny i bardzo zabawny wpis.. o ja pierdziele xDD
    alexx

    OdpowiedzUsuń
  31. w jakims poscie chcemy abys napisal czy przychodzily u ciebie w zyciu takie momenty kiedy nie lubiles swoich fanow

    OdpowiedzUsuń
  32. w jakims poscie chcemy abys napisal czy przychodzily u ciebie w zyciu takie momenty kiedy nie lubiles swoich fanow

    OdpowiedzUsuń
  33. No proszę Natalie Portman trafny wybór :)

    A filmy Luca Bessona są baaardzo fajne też je uwielbiam :)

    A w ostatnim poście o sesji , też tam miałam sesję, jakieś 3 miesiące temu .:)

    Pozdrawiam :)
    jak coś to mój mail k.orszulik@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny wpis , jak zawsze :) Naprawdę fajnie się czyta to co piszesz i w jaki sposób piszesz. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja to przeżyłam patrząc na rodzinka.pl <3 Może nie wiecie ale był tam taki przystojny Tomek XD heh :**

    OdpowiedzUsuń
  36. haha nieźle.. ;) może jeszcze masz jakieś szanse

    życzę powodzenia!! ; )

    Co nosisz na ręce jakieś sznurki z koralikami, ciągle coś innego >> odpowiedz, możesz na facebooku, ale nie w komentarzach bo nie czytam << ;D Pozdrawiam bella2255

    OdpowiedzUsuń
  37. moja fascynacja to Cristiano Ronaldo- on jest taki piękny no i cudownie gra w nogę ... a pierścionek dla narzeczonej za 3 miliony dolarów WOW za drogi ? ciekawe czy jest tyle warta ??

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobre;) Ja też uwielbiam ,,Leona Zawodowca''. Mam ten film nawet na płycie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się od małego podoba Dicaprio!<3 Jejciu jak on tera strasznie wygląda...MASAKRA!!!Powodzenia z Natalie stary!

    OdpowiedzUsuń
  40. napisz coś jeszcze dzisiaj ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. Też się wkręciłam w WOŚP <3
    Pjona !. ; D
    A tak do twojego wpisu to widząc temat '' Pierwsza miłośc '' myślałam że opowiesz nam o swoich zauroczeniach,i pierwszej miłosci do dziewczynyy ..hihi <3 Wkońcu w bravo pisali cos że pasujesz do ewy farnej :D
    Ale szczerze mowiąc może i pasuujecie ale nie wiem czy dobra by byla z was para... cos typu selena gomez i justin bieber ;xxx wedlug mnie robia to dla slawy ;x
    No ale..pff ;ppp
    Hahaha :DD

    pozdrawiam M.<3

    OdpowiedzUsuń
  42. Aaa...+ zapomnialam napisac ze bardzo fajna historia ... oby wiecej takich ;-)

    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  43. Leon Zawodowiec to mój ulubiony film, mogę go cały czas oglądać <3 Bardzo go lubię !

    OdpowiedzUsuń
  44. Hehe ! Też się uśmiałam !!
    Maćku <3 Jak nie masz jakiś filmów to możesz sobie na różnych stronach pooglądać .. :D
    za darmo ..
    Ja oglądam .. !!

    OdpowiedzUsuń
  45. Natalie jest genialna w "Czarnym Łabędziu" . ;D
    Specjalnie czytałam komentarze, czekając na zazdrosne fanki. xd

    pollyanne.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. huehueheu jakie stwierdzenie huehuehue ;D za stara huehuehue ;D powodzenia ;D huehuehue ;)
    KIEDY BĘDZIESZ W GADŃSKU ??? ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. taa
    wydaje mi się,że jak na cb to troszkę za stara:D Lepsza była by Ewa Farna albo Honorata Skarbek:P
    Ale jeśli ona tak bardzo ci się podoba no to nie widzę przeszkód :P
    Pamiętam jak mi się zawsze jak byłam mała podobał Ricki Martin :P
    PoZdRoWiOnKa Luiza:P

    OdpowiedzUsuń
  48. haha, ale się uśmiałam z tą Natalie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Hah to słodkie szkoda że życie nie jest tak piękne jak na obrazkach :'(

    Ale i tak trzeba żyć chociaż wydaje się nam że żyjemy tylko dla siebie ... I czasem choć płaczemy to najczęściej ludzie tylko wtedy nas widzą ...NIEBIESKAAA

    OdpowiedzUsuń
  50. heh ; D spoko ^ , ^ pozdrów dziadka ; *
    xD

    OdpowiedzUsuń
  51. Hehe. ;d pozdrawiam! x3

    OdpowiedzUsuń
  52. JEJ ALE SŁODKIE, JA TAK MIAŁAM ZE SŁYNNYM DŻAKIEM Z TITANICA :D
    MMMM, NIESTETY LEONARDO MÓGŁBY BYĆ MOIM OJCEM WIĘC W PIASKOWNICY MOŻE BY I SIĘ ZE MNĄ BAWIŁ.

    OdpowiedzUsuń
  53. ja tam kocham tylko komedie ;P



    Oliwia :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Zawsze masz jakieś tam szansę puki stado rozwścieczonych fanek odkocha się w tobie ;p
    Ja się do nich nie zaliczam ;| Ale cie lubie ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. naprawdę, nie wiem jak Ty to robisz, ale zwykle po przeczytaniu jakiegokolwiek twojego wpisu na blogu( a rzadko mi się to zdarza, postaram się naprawić ten błąd ;)) na mojej twarzy mimowolnie pojawia się uśmiech, tak jak teraz :)...
    nie ma to jak zauroczenie w kimś kto potrafi strzelić do człowieka, haha.
    lubię wracać do filmów Luca Bessona, mogę je chyba otwarcie nazwać jednymi z moich ulubionych, np. wczoraj oglądałam drugą część Taxi, dla tych co nie oglądali gorąco polecam :)
    ps. trzymam kciuki za Ciebie i Natalie ;))

    ~ Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  56. miałam taka samą historię i wciąż mam, nie mogę się z tym pogodzić :((

    OdpowiedzUsuń
  57. Już się przestraszyłam, że się zakochałeś w jakieś lasce. Uff,a tak propo napisałam do ciebie na e-maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hah ten tytuł wyglądał groźnie !! Powodzenia u Natalie ;)) : )

    OdpowiedzUsuń
  59. HEJ .MAM PYTANIE DO MAĆKA .. :)
    CO TY ROBISZ W CZAS WOLNY .ZAUWAŻYŁAM ŻE NA FACEBOOKU NIE PRZEBYWASZ ,A JEŚLI TAK TO NIC NIE PISZESZ NA TYM BLOGU RAZ NA DZIEŃ .. MYŚLAŁAM ŻE LUBISZ KOMPUTERY I INT. ??!!

    ODPOWIEDZ (PLIIIISSSS) :DD

    OdpowiedzUsuń
  60. Słodko ♥
    Uwielbiam twojego bloga ;**** ♥ ;d .
    Ja tak miałam jak rodzinkę.pl zaczęłam oglądać uwielbiam Mateusza Pawłowskiego ;** Mały słodziak ♥

    A i szczęścia z Natalią ;)

    Ola;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak przeczytalam tytuł to myślałam że bedzie cos bardziej romantycznego :D:D nie no szacun za wene na notki :P
    Kasia :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Hahaha;D chyba kazdy chociaz raz w zyciu zakochal sie w jakiejs znanej osobie ;P taa, myslimy o nich wszedzie (a szczegolnie w szkole;p) no i oczywiscie wyobrazany sobie z nia zycie ;D Zawsze jak sie w kims zakochiwalam, to siostra taka miala ze mnie beke, ze wole juz sie w nikim ze slawnych ludzi, ktorych nie znam nie zakochiwac ;P. Pozdrawiam, Mania ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. Niezła historia;]
    Ile miałeś wtedy lat?

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajnie by było jakbyś kiedyś zrobił taką notkę o muzyce której słuchasz :)

    OdpowiedzUsuń
  65. masz bardzo bujną wyobraznie :) ale to dobrze . Nie wierzyłam ale teraz wiem że masz talent do pisania ,jeśli Ci nie wyjdzie z aktorstwem (czego Ci nie życze:) zabierz sie za dziennikarstwo .

    OdpowiedzUsuń
  66. Powiem Ci Maćku, że moim zdaniem było to typowe zauroczenie lub fascynacja pewną osobą! :) Też tak miałam. A było to tak: pewnego letniego dnia akurat były to wakacje strasznie mi się nudziło. Więc postanowiłam zobaczyć co jest w TV. Przełączyłam na TVP1 leciał akurat wtedy film Camp rock. Kiedy zobaczyłam Joe Jonasa wyostrzyłam wzrok i wstałam. Pobiegłam do łazienki chlusnełam się strumieniem zimnej wody po czym wróciłam do salonu. Ale kiedy ujżałam go poraz drugi wiedziałam, że on to ten jedyny! Kiedy koniec filmu nadszedł nieubłagalnie przez całe wakacje pisałam liściki miłosne, wiersze, układałam piosenki, myślałam o nim cały czas. Co robi? Co pije? Gdzie jest? Nie miałam czasu na nic innego typu gra z kumplami w siate,kosza. Nie interesowało mnie nic! Koniec WAKACJI! Szkoła:/. Po tygodniu Joe zniknął z mojego życia! A ja czytając swoje głupstwa miłosne uścisnęłam się za głowę i pomyślałam: Anna ty wariatko! Maciek nie wiem jak ty ale pierwszą miłość mam za sobą! Haha :) Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. jak to przeczytałam to przypomniało mi się moje pierwsze wielkie zauroczenie też gwiazdą filmową ;d matko takim małym smarkiem wtedy byłam ;D teraz jak na to patrze to mi się śmiać chce ;d taa.. lata dzieciństwa.. były fazy :D

    OdpowiedzUsuń
  69. to takie słodkie hehehe ;)]



    Kasieńka.

    OdpowiedzUsuń
  70. hehe ;) aż mi się przypomniało moje zauroczenie gwiazdą filmową ;)a;e Maciek napisze Ci tak wyobraźnie to Ty masz :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  71. Żygam tymi Waszymi przesłodzonymi komentarzami...
    "HiHi o MAciuś,to tylkjo takie zauroczenie O Maciuś <3" Kurde WTF! Nie można normalnie jakoś tego posta skomentować ?

    OdpowiedzUsuń
  72. hihi ^^ dobre .
    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam pewną propozycję. Jeżeli oczywiście chcesz ;)
    Załóż sobie gg specjalnie dla swoich fanek ;D Mógłbyś w wolnym czasie popisać z każdą, no dobra prawie z każdą ;] Myślę że dziewczyny byłyby zachwycone ;p Pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  74. Heh, w takim razie życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  75. StArA mIłOśĆ nIe RdZwIeJe.......
    (Wiki)

    OdpowiedzUsuń
  76. haha dziękuje że spełniłeś moją prośbę Maciuś <3

    OdpowiedzUsuń
  77. "SKAJPOWĄ" ? A nie sakjpajową?? hehe. ;p
    Pij mleko, będziesz wieeeeeeelki!. ;-))
    Pozdraawiam -Kamilla- . !

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też miałam coś takiego podobnego;P.Pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  79. Hi odpisujesz na e-maile?? Andzia129

    OdpowiedzUsuń
  80. hahah doobre ;D też mam naimię Natalia;) i jestem... niezamężna ;D choc mam 16 latxd też tak miałam jak cie zobaczyłam w rodzince.pl <3 hahah ;3 wątpie czy to przeczytasz ;d ale zawsze trzeba mieć nadzieje....

    OdpowiedzUsuń
  81. Jestes na fejsie?

    OdpowiedzUsuń
  82. Haha :) "Pierwsza miłość" - na początku myślałam, że chodzi o ten kiepski polski serial:P Też lubię Natalie. Podzielę się z Tobą moją historią :) Pewnego dnia oglądałam sobie Rodzinkę.pl. Gdy zobaczyłam na ekranie Maćka Musiała...oszalałam :P Trudno było jeść, chodzić i spać nie myśląc o Nim. Był taki jak zwyczajny nastolatek, ale jednocześnie wyjątkowy... I potrafił... (hmm...) sprawić, że uśmiechałam się do telewizora. Od tamtej pory czytałam Jego posty na funpag'u, i patrzyłam cały czas na profil na facebook'u. Lecz kilka dni potem uświadomiłam sobie, że On jest z Warszawy, a ja z Krakowa i ma duuużo fanek. JAK TO?!? Załamałam się. Nigdy Go nie spotkam???? Nigdy nie zamienimy nawet słowa??!? Od tamtego czasu minął jakiś miesiąc, ale nadal Go bardzo lubię. Słyszałam, że nie ma dziewczyny, więc nie wszystko stracone :P. Co prawda moja szansa to 1 do 1000000000000. Ale... może kiedyś mi odpisze na e-maila. To będzie i tak dużo. :) haha Mam nadzieję, że to przeczytasz Maciek i powodzenia z Natalie. Pozdrowienia z Krk :P

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie znam tych filmów.
    dlaczego nie wziąłeś mojego e-maila?
    wikusia260@o2.pl PLEASE BŁAGAM NAPISZ!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak ja miałam 10 lat to oglądałam Titanica i się zakochałam w Leonardo DiCaprio ; p

    OdpowiedzUsuń
  85. gdzie na sylwka?:P

    OdpowiedzUsuń
  86. istnieje mozliwosc spotkania cie kiedyś w krk?

    OdpowiedzUsuń
  87. Wolisz starsze czy młodsze dziewczyny??? Lilly2701

    OdpowiedzUsuń
  88. heheh :)Takie słodkie zauroczenie :)) Kto wie, może kiedyś spotkasz ją :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Dobry pomysł z tym gg ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. hehe ;)
    no to życzę ci powodzenia i pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  91. Większość chłopaków których znam to bardziej w Angelinie Jolie się zakochiwała, no ale najlepiej jest mieć własne zdanie bo to jest w życiu najważniejsze ;)

    Pozdrowionka z Gdańska ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Nawet spoko ;] Ale czy Maciek się zgodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  93. Natalia w 'sex story' wymiata ;d.
    była moją ulubioną aktorką do momentu obejrzenia Czarnego Łabędzia. nienawidzę tego filmu , po obejrzeniu zadra w psychice gwarantowana :D
    no ,ale co kto woli xD

    OdpowiedzUsuń
  94. luc besson
    najlepszy z najlepszych <3

    OdpowiedzUsuń
  95. Maciek, napisz coś na temat planów na ferie zimowe i sylwestra :DD
    Dzięki i pozdrawiam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  96. Jak dla mnie film ''Czarny Łabędź'' daje do myślenie i z pewnością nie jest dla każdego nie uważam więc aby ten film był stratą czasu

    OdpowiedzUsuń
  97. aach trzeba przyznać że Leon Zawodowiec to piękny film, chociaż przykry ;c

    K.

    OdpowiedzUsuń
  98. Maciek, ja tak mam od 1 dnia swiat, a tak dokladniej po pastercebardzo mi sie nudzilo a bylam z 10 kolezankami na paterce i bylam rozbudzona i ciagle chialo mi sie smiac i nie bylo mowy o zadnym spaniu. Weszla na Facebook'a i zobaczylam jakis twoj post i weszlam na twojego bloga, a potem jakos tak ciagle siedzialam na twoim fun pagu. A potem ten blog... I ciagle jak sie spotkam z kolezankami to probuja mi wybic cie z glowy gdyz uwazaja ze nie ma co sobie nadziei robic. Zapomnialam o tobie na pol godziny, bedac w kiniezaczelam myslec co teraz Maciek robi. Wyobrazilam sobie ciebie poprawiajacego tak zajebiscie ta grzywke... . Jakos potem zapomnialam i spotkalam sie z moja Naj, naj lepsza przyjaciolka ktora jst odemnie o rok sarsza i ona mi powiedziala ze jak si przez misiac na wakacjach nie widialysmy to na tez miala na cb jakby t powiedziec "faze" i powiedziala ze to nie ma sensu. Potem poszlysmy na zajecia taneczne i przez pol godziny zajec nie myslalam o tobie ale potem juz se zaczelam myslec ze to nie ma sensu na 100 i ze juz sie ogarnelem i znowu teraz mam "fazke" na cb. Ale mysle ze mi przejdzie, ale wiem ze i tak mi sie odmieni. mialam juz tak 1000 razy.

    LoVcia <3

    OdpowiedzUsuń
  99. HAHAHAHAHA
    Natalie to na prawdę dobra aktorka, jedna z moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  100. A różnica wieku!? Oj ta, oj tam :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Masz ciekawą osobowość,kazdy pisząc koma.ma nadzieje i w swoim zyciu jeszcze wiele razy napotkasz negatywy miłości . ;D

    OdpowiedzUsuń
  102. Fajnie byłoby gdyby była możliwość korespondencji i wgl. Każdy by mógł się czegoś dowiedzieć np. poprzez zadawanie pytań xD

    OdpowiedzUsuń
  103. Heh Zakochańcu . ;p
    Mam pytanie ? ?
    Czy mają u ciebie szanse takie zwykłe dziewczyny , proste i wgl ? pytam z ciekawości ?

    OdpowiedzUsuń
  104. Woli straszne dziewczyny! :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Woli starsze dziewczynki:D:D

    OdpowiedzUsuń
  106. Też uwielbiam ten film ;) jest extra mimo tego że się nie zakochałam w nikim jak to oglądałam xp

    Pozdro dla Maćka :)
    Wiesz co czytam twojego bloga cały czas i znam normalnie go całego na pamięć ;p
    Fajnie piszesz ogólnie aż chce się to czytać :)
    Oby tak dalej ;)
    Jeszcze raz pozdro dla Ciebie Maciek xp
    Ola ;P

    OdpowiedzUsuń
  107. HEJ :) TEZ BARDZO LUBIE NATALIE!:D
    OGLADALEŚ MOŻE FILM Z JEJ UDZIAŁEM - CZARNY ŁABĘDŹ?? JA OGLADALAM I BYŁAM ZACHWYCONA !!!!!!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak czytam twoje wpisy, to czasem mam aż ochotę śmiać się na cały dom, a czasem aż płaczę... Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga.. ;)
    A tak wgl. to już wyzdrowiałeś do końca? :>
    Pzdr... :P
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ehh..a ja będę Wolontariuszką na WOŚP ;D
    8.01.2012 STARTUJEMY ;D hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Heh..:* Maciek się rozmarzył ..;D Miejmy nadzieje,że będzie Cię chciała ..!! hah .. Przecież nie może być inaczej ..:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Życzę powodzenia w zdobywaniu Natalie! ;) A Keira Knightley też Ci się podoba? One są takie podobne do siebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ależ masz marzenia, a tak w ogóle to Twoja nauczycielka języka polskiego z podstawówki- pani Alicja Cię pozdrawia :)

    K... :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zabawna historia... heh...
    K@sia :-*

    OdpowiedzUsuń
  114. Genialna notka, a jeśli chodzi o WOŚP zawsze kupuję serduszka ^ ^. Podro

    OdpowiedzUsuń
  115. Haha :)
    Super post!
    Postaraj się może Ci wyjdzie z Natalie!:D

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetnie się czyta Twoje posty, ja w internecie szukam dla siebie inspiracji, fajnie jakbyś wrzucał co akurat czytasz albo słuchasz np. jako link na yt, można tak odkryć wiele ciekawych rzeczy :)
    Pzdr
    T.

    OdpowiedzUsuń
  117. ja wiem, że to jest pytanie nie na temat, ale mnie straaasznie korci żeby je zadać :P Maćku, ile masz centymetrów wzrostu?:) Może głupie, ale jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  118. O.o. No widzisz Maciek zawiodłeś się na Natalie . ; P . Pij mleko . ; ** xdd

    OdpowiedzUsuń
  119. no a ja już myślalam,że poznałeś przyszlą żonę... ufff... to może jeszcze mam jakieś szanse... <3 :D


    ***
    może to zabrzmi głupio ale jestem w tobie na maxa zakochana! bez ciebie dnia nie moge sobie zaplanowac! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Ludzie zadają Ci w komentarzach mnóstwo pytań... Może byłbyś w stanie poświęcić jeden wpis na odpowiedziach? Tzn chodzi mi o te bardziej kreatywne niż jaki masz kolor oczu.

    OdpowiedzUsuń
  121. Haha pozdrawiam powyzej Kaske. Zostawie bez komentarza. Ale mam banana na twarzy po przeczytaniu tego. Filmu nie kojarze, akurat jest wolne od szkoly to sobie obejrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. Maciek a ja nadal czekam na notke o pierwszej dziewczynie takiej prawdziwej
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  123. Leon zawodowiec - Uwielbiam < 33 zagadzam się z Powyższym. :) Jakiś wpis o pierwszej dziewczynie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Tak patrzę, że niezłe wyznania się tu sypią... :D Twoje do Natalie Portman... Dziewczyn do Ciebie... A ja tylko chcę zapytać, jakim programem sklejasz filmiki... :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Cześć :)Zacznę od tego że uwielbiam czytać Twoje wpisy (bo kto ich nie lubi):D Może dodałbyś wpis o tym co myślisz o komentarzach typu "Kocham Cie" itd., bo ciekawi mnie to bardzo.
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  126. Fajna notka ;] Załóż gg ,Maciek ;**

    OdpowiedzUsuń
  127. O, Luc Besson! Uwielbiam jego filmy, a zwłaszcza "Leon Zawodowiec" i "Uprowadzona". Jeżeli jeszcze nie oglądałeś drugiego to musisz oglądnąć! Oglądałam go chyba z 50 razy, z czego raz na TVN-ie, a resztę na DVD, bo tata dostał za tankowanie xD Jakbyś miał przycisk "Lubię Maćka!", albo "Lubię Rodzinkę.pl!" to z chęcią bym kliknęła! Nie zawahałabym się też z kliknięciem w przycisk "Lubię Luca Bessona!".
    Pozdrawiam Maciek!

    Wielbicielka rodzinki.pl (i chipsów Ludwika z jednego z ostatnih odcinków xD)

    OdpowiedzUsuń
  128. Moja pierwsza miłość t był Piotruś Pan;.p
    Nie wiem czemu akurat on..a był nawet ładny..hehhe..nigdy tego nie zapomnę
    Ja również nie mogłam ani spać..no jeść ,jadłam..ale ciągle oglądam go na płytach...i myslałam o nim...;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Hahaha :D Dobre :) Zgadzam się z tym co napisała Rosalie miałam dokładnie taką samą historię. Chodziarz ja mam gorzej niż ona. Rosalie jest przynajmniej z Krakowa, a ja z jakiegoś tam Sosnowca...Do Warszawy długa droga. Cieszę się, że prowadzisz tego bloga, to jest jedyny sposób na komunikowanie się z Tobą. Powodzenia z Natalie. Również ją lubię, Gwiezdne Wojny też. Maciuś korzystaj z dobroci dziadka jak chce coś kupić to nie odmawiaj. :D Stosuję tą strategię i skutkuje :) Napisz coś na temat Twoich ferii.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  130. Cześć, jestem tu po raz 1 i nie chce mi się logować (po co macie coś o mnie wiedzieć :D). Napiszę parę rzeczy do autora i wszystkich komentatorów.
    Ekhem... Od czego zacząć? Myślę, że od komentarzy, będzie łatwiej. Co tu do cholery robią antyfani? Bo przecież, jak się kogoś nie lubi, to zachowuje to dla siebie. Dalej, a propos "kochania" pewnie będę powtarzać innych krytykujących, ale co mi tam. Uważam, że takie osoby powinny urządzić sobie głębsze przemyślenia, co to znaczy kochać. Choć pewnie miło jest czytać takie wyznania. Ciekawe, czy połowa osób co podziela online zainteresowania autora miała je przed przeczytaniem postu...? Mniejsza, to może przejdę do komentowania Maćka :)
    Ciężko będzie przebić te ochy i achy co są tu powypisywane, ale spróbuję. Nie będę kłamać, to jest Twoja trzecia notka przeczytana przeze mnie, a z tego co wymieniłeś tu i w różnych wywiadach oglądałam tylko Gwiezdne Wojny i ich parodię. I chyba jedyne co nas "łączy" to pianino i poczucie humoru (chyba). Nie będę pisać o sobie, bo po co to komu, a Ciebie Maćku podziwiam. Taaa... mówię tu o super grze aktorskiej i cierpliwości do tego wszystkiego. Nie wiem czy bym wyrobiła. Ale się rozpisałam! Czekam na kolejne notki :D

    Pozdrowienia
    RiNi

    OdpowiedzUsuń
  131. no tak to czasem bywa, a tymczasem zapraszam was na mojego bloga http://myownworld.dinstudio.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. cześć. fajna notka. :) liczę na promocję, i wchodzenie na mojego bloga : http://zwariowana-klasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Taaaa. Notkaaa fajnaaa xD.
    Napiszesz .?
    martusia1991@poczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Co ty robisz że jesteś tak mega przystojny ?.




    Beatka1996

    OdpowiedzUsuń
  135. No tak tak pierwsza milosc. Ja gdy w wieku 11 lat zobaczylam w internecie mlodego (nie przerabianego )Michaela Jackson tez sie zakochalam : byl po prostu swietny. Lecz pozniej uslyszalam znajomy glos w radju i wiedzialam, ze musze zobaczyc teledysk. Weszlam na you tube i bylam przerazona . Kto to jest ? I tak sie zmienilo moje podejscie do jego wygladu, ale.... nie do muzyki :)

    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do siebie :
    www.pory-roku-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. bardzo ciekawa miłość
    masz jeszcze u niej duże szanse nie poddawaj się XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  137. Ona jest z 9 czerwca 1981 ; )) ; D
    Pozdrawiam Andzia004

    OdpowiedzUsuń
  138. Moją pierwszą miłością też był Piotruś pan :)
    Opowiadali mi ostatnio jak okna kazałam na noc otwierać a potem płakałam, że on nie przychodzi. No XD I mówiłam, że Wendy jest głupia i wgl. :p
    Pozdro. Melodie :D

    OdpowiedzUsuń
  139. Ty tu marzysz o Natalie, a jak sam możesz zauważyć szaleją za Tobą polki :)
    Też lubię Leona Zawodowca .

    OdpowiedzUsuń
  140. Z tego co słyszałam to Natalie ma POLSKIE KORZENIE! :)
    A na Star Wars można powiedzieć, że się wychowałam :) Film mojego dzieciństwa :))

    OdpowiedzUsuń
  141. ooo, ja będę wolontariuszką WOŚP, dziś biegnę na kolejne spotkanie organizacyjne. fajnie, ze ludzie chcą pomagać. trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  142. ja też będe wolontariuszką

    OdpowiedzUsuń
  143. WOŚP...raz byłem...śniegu po kolana,mróz,szalony wiatr,serduszka których nie można było odkleić skostniałymi palcami i te grosze...grosze które upadły i zanurzyły się w śniegu.
    To był koszmar:D,każdy grosz się liczył więc trzeba było wszystko wyzbierać.A dziadek który owe grosze porzucił chichrał się obserwując całe zdarzenie.
    Ale jednak miło się zbiera wiedząc,iż wszystko to trafi na szlachetny cel.
    A wiele było tych filmów z ciekawymi kobietami xD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  144. W tym roku też biorę udział w WOŚÞ, ale w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Maciek...pamitasz to uczucie jak sie w niej zauroczyles ?? Pomysl sobie ze okolo (nie wiem ale mi si tak wydaje) 1450 dziewczyn czuje to samo ale do ciebie. Pewnie teraz czujesz to samo co te dziewczyny(ja tez) "zawod" ze jest 1 szansa na 1000000 ze sie chcociaz z tb zobacz


    Lokach

    OdpowiedzUsuń
  146. Do dziś wspominam spotkanie z tobą w TVP :D
    Wszystkie dziewczyny no i ja będziemy zbierać kasę i znowu jedziemy do ciebie ;d
    Lokach ma rację, w tym też jestem ja. :)
    Ja już od 3 lat jestem wolontariuszką WOŚP ;P
    Kiedy odwiedzisz ŁUKÓW ?! ;d Jak będziesz mógł to odpisz w następnej notce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. Kiedy tuuuuu przyjedziesz do Głu.......yc do swojego dziadka ????????? Pliiis napisz . . . XD

    OdpowiedzUsuń
  148. Tak, tak zgadzam się z werccią... też miałam takie uczucie, że się "niby" zakochałam w Maćku przez "Rodzinkę.pl" ale to tylko zauroczenie. Chciałabym się z nim zapoznać, jest mądry ( w gazecie czytałam że miałeś chyba średnią 5.0) i to mi by wystarczyło. Ty masz 16 lat, no a ja niestety 12... ;/. Jak będziesz miał czas to przyjedz do małej miejscowości Mogilno, chociaż to kawał drogi z Warszawy. :)



    PS.Wysłałam Ci E-maila, jakiś miesiąc lub 2 i nie odp. (e-mail wzięłam z facebooka). Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  149. Ejo! Czy możesz, Maćku, poprawić jeden błąd w poście "Za tydzień Wigilia!"? Chodzi o słowo "prÓszy". Bardzo Cię o to proszę, bo ja już, sorki, ale na ten błąd patrzeć nie mogę. Błagam Cię, zrób to dla mnie. Pozdrawiam - Lorem Dormientem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  150. A, i tak poza tym, to jak byłam mała, zakochałam się w Simbie z "Króla Lwa II". ;) Oglądałam to na okrągło. :P Pozdrowionka po raz drugi - LD. ;D

    OdpowiedzUsuń
  151. Dokładnie Cię rozumiem ;)
    Jak byłam mała to także się zakochałam w aktorze z filmu.
    Jednak tak samo jak ty go zobaczyłam w jakimś filmie i się okazało, że się pomyliłam co do jego wieku ;)
    Takie są te "dziecięce miłości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  152. No a co do WOŚPu to też będe wolontariuszką jak pewnie większość komentujących tutaj :)
    Radomsko pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Ja tam wolę "Hubert zawodowiec" :D

    OdpowiedzUsuń
  154. Widzę, że Natalie zawsze pozostanie w tw pamięci;d ;p ;-)

    OdpowiedzUsuń
  155. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  156. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  157. Mam na imię Natalia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  158. Uwielbiam ten film-> "Leon Zawodowiec"
    Szczerze mówiąc to kiedyś Natalie mnie kiedyś przerażała, ale to minęło :D

    OdpowiedzUsuń
  159. Też mam na imię Natalia:D
    Ale źle napisałam miało być Natalie mnie kiedyś przerażała, a nie kiedyś Natalie mnie kiedyś przerażała przepraszam za bład.;d

    OdpowiedzUsuń
  160. 1. hahahahahahah! a już myślałam, że nic mnie dziś nie rozbawi:D
    2. popieram - Natalie była oraz -MIMO WSZYSTKO;P- jest i będzie jedyna w swoim rodzaju!
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  161. Hah... Pozdrawiam Paulinę z Sosnowca, która kilka postów niżej od mojego, napisała, że jest w podobnej sytuacji jak ja ;P Pozdro!!! :) P.S Sorka, że troszkę z opóźnieniem :P

    OdpowiedzUsuń
  162. UWIELBIAM CIĘ :*
    SUPCIO :)P

    OdpowiedzUsuń
  163. kocham cię :)p
    zakochałam się w tobie od pierwszego wejrzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  164. zakochałam się w Tobie Maciek :****

    OdpowiedzUsuń
  165. ahahahahahahha pozdro

    OdpowiedzUsuń
  166. Tęż to mam gdyż ty jesteś moją pierwszą miłością. Lowciam cię, Kocham cię itp. Jesteś najlepszy i najpiękniejszy choć wszyscy mówią że jesteś niemęski. Ale dla mnie liczy się tylko miłość. ZAKOCHANA FANKA ILONKA>> PozDro

    OdpowiedzUsuń
  167. ludzie wy marzycie o rzeczach nie realnych marzcie o rzeczach bardziej do spełnienia , króre uda wam się zreaizować bo z pewnością Maciej olewa wasze wyznawanie miłości także pozdroo

    OdpowiedzUsuń
  168. Ja do dzisiejszego dnia uwielbiam oglądać Polską komedie która była w kinach w 2007roku "Dlaczego Nie!"i do oglądałam to ostatni raz w telewizji w Niedzielę.Uwielbiam ten film:)Do "Ilonka" to ci ludzie co tak mówią to są chyba jacyś nienormalni.

    OdpowiedzUsuń
  169. Ta pamiętam swoją pierwszą miłość Zac Efron .
    A teraz to dla mnie masakra :D
    Teraz to dla mnie są słodcy One Direction <3
    Kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  170. Nie będę orginalna i napisze,że wpis mi się bardzo podoba :D
    pzdr z okolic gniezna

    AŚ :*

    OdpowiedzUsuń
  171. Dziewczyny przestańcie!

    Mówie wam to zauroczenie, a nie kochanie.

    Tzw: szklane uczucie.

    Jak można kogoś kochać nie znając go osobiście, tylko z obrazka!

    Nie mówie tego żeby kogoś urazić! Tylko mówie to co czuje!

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  172. Natalie :)
    Cudowna aktorka, uwielbiam ją. ♥

    A tak a propos widzę, że miałeś podobny stosunek do Natalie, jak twoje obecne "fanki" do Ciebie. :)) Zerknęłam z ciekawości na twój profil na facebook'u i powiem szczerze, to co się tam dzieje trochę mnie to rozbawiło... Ale z drugiej strony musi być to miłe. :)) No tak zawsze marzyłam o karierze. Obojętnie jakiej, ale karierze, udzielać się artystycznie.. ale to były marzenia (są nadal :)), niespełnione marzenia. Idzie nowy rok, nowe postanowienia i nadzieje, więc kto wie, kto wie. Pewnie przez te moje niespełnione marzenia, tak bardzo interesuję się jak wygląda życie sławnych osób (chyba za bardzo). Się rozpisłam a Ty i tak tego nie przeczytasz, ale jakoś tak mi się lepiej zrobiło :D Powodzenia i wielu sukcesów w życiu zawodowym, jak i prywatnym życzę Ci w Nowym Roku! :)) Milciaa. ; )

    OdpowiedzUsuń
  173. Leon zawodowiec- brzmi bardzo romantycznie

    OdpowiedzUsuń
  174. No , te Twoje fanki na fejsie są pro :D xD
    No , pozytywnie mnie zaskoczyłeś tym blogiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  175. o rany.... haha xd
    też ją uwielbiam
    a Star Warsy są the best
    ale Padme nie jest stara w Star Warsach, fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  176. Będziesz na WOŚP-ie?
    Wiesz może czy będziesz w studiu TVP podczas finału??


    Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń
  177. hehe to masy jeszcze szanse x D

    OdpowiedzUsuń
  178. hah, ja mam podobnie ;D podoba mi się taki wokalista z los angeles ;DD też ciut starszy ;DD nie za dużo jednak ;333

    OdpowiedzUsuń
  179. Moja pierwsza miłość to Jony Depp, i muszę się przyznać ze dalej go bardzo lubię :)
    Ale wracając do twojej historyjki to nieźle się uśmiałam :P

    OdpowiedzUsuń
  180. haha . a ja podobno ja przypominam.
    bynajmniej tak na mm mi piszą :D
    pozdrawiam serdecznie zapraszam na
    dagusiaczek.maxmodels.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. ja tak mam teraz. tylko, że jestem laską i zakochałam się w Tobie ; /

    OdpowiedzUsuń
  182. Ogarnijcie się dziewczyny ale wy jesteście takie słit takie macie komentarze fajne, że nie wiem to był sarkazm jeśli wiecie w ogóle co znaczy to słowo jak coś chcecie powiedzieć to najpierw przemyślcie to za nim coś palniecie głupiego. Pozdro dla Maćka i jego bloga widać stara się :)
    Edytka :D

    OdpowiedzUsuń
  183. KOCHAM CIĘ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  184. hahahahahah jak moza kogoś nie znając go! hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  185. można kogos kochać nie znając go!

    OdpowiedzUsuń
  186. jak można kogoś kochać nie znając go hahahah
    jakie dzieciaki ..........hahahah
    pewnie średnia wiekowa to 13-14-15 lat żałosne

    OdpowiedzUsuń
  187. Jojku, uśmiałam się po pachy czytając tego posta :D. Matylda była faktycznie niezwykle urokliwą i tajemniczą postacią. A co do Leona... miał niezłą rękę do kwiatów doniczkowych i za to mu chwała :). Po tym filmie można było kochać ich oboje... i kwiatka też.

    OdpowiedzUsuń
  188. Tak jak Ty zakochałeś się w Natalie, tak ja zakochałam się w Tobie! Jezuu jesteś boski, uwieelbiam Cię, Bożee jeszcze te Twoje teksty, czasami myślę, że sie pośikaam !
    Nie moge się zawsze doczekać filmów, w których grasz, rodzinkii, cuudny jesteś . ;**

    OdpowiedzUsuń
  189. Dobra, wyluzujcie :)
    Lubimy Cię wszystkie więc, nie powinno Ci to przeszkadzać :)
    Po za tym prędzej czy później się spotkamy, bo ja także gram :) Pozdrawiam Kasiaa

    OdpowiedzUsuń