Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

środa, 28 grudnia 2011

Z dziadkiem w Rodzince.

Wczoraj pokazalem dziadkowi miejsca, w których kręcimy Rodzinkę ;)



Stanęliśmy na schodach prowadzących donikąd...





Pobawiłem się trochę zabawkami z pokoju moich 'braci'...


Pokazałem w jakie książki wkładamy ściągi ze scenariuszem, kiedy zapomnimy nauczyć się tekstu....



Postraszyłem zatopionymi w plastik robalami...

wszedłem do łazienki ...


Zaprosiłem do mojej ulubionej lodówki...


I wypiliśmy za kolejne odcinki, które mam nadzieję powstaną...

jeszcze odpoczynek w sypialni na lóżku moich "rodziców"...



 pjona z powodu fajnego wnuka...



i zdjęcie przed domem (czyli przed fototapetą ze zdjęciem domu;)

 

Dziadek byl zadowolony.
A ja miałem poczucie dobrze spełnionego obowiązku ;)))


228 komentarzy:

  1. Super, tez chcial bym miec takiego dziadka, i takiego wnuka

    LoVciA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis :)))
    Mam pytanie . Poczytasz mojego bloga ?Dzisiaj załozylam ? Skomentujesz?

    http://pauli-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ;D
    Ładne zdjęcia ;) Pozdrów dziadka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę wzorowy wnuczek ;) Tylko tak dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że mimo różnicy wieku masz takie dobre stosunki z dziadkiem ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga:
    Super Maciek, tak trzymaj! Ten wpis mi się bardzo podoba, oraz co nieco zdradziłeś tu tajemnice rodzinki: schody donikąd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;) Pozdrów dziadka przy następnej okazji ;))
    mam wrażenie, że jesteś wnukiem na medal! ;D

    my również z niecierpliwością czekamy na kolejne odcinki Boskiego serialu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. OO fajnie
    fajnie że fajnie :))

    P.S - Twój dziadek ma szczęście ,że Cię zna ..:))
    (Taki żart ) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że tak troszczysz się o rodzinę doceniam to w tobie nie które gwiazdy to się od rodziny oddalają :(

    OdpowiedzUsuń
  10. dom jak dom...
    a dziadek naprawdę pozytywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twojego dziadka mina na ostatnim zdjęciu mnie rozbraja ;D
    A na pierwszym jak byś chciał powiedzieć
    fajnie fajnie ;D
    Mam pytanie czy możesz sb wchodzic na plan kiedy chcesz i ile chcesz ?
    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fototapetą ze zdjęciem domu? Czyli jak robicie ujęcia przed domem? Albo jak wchodzicie do domu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maćko - piona a nie pjona :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie to! Co nosisz na prawej ręce? ;D

    MAAAAAAAAAAAAAccccieeekkkkkkkkkkkkk!!!
    Odpowiedz w końcu, bo będę Cię tak męczyć przez jedno głupie pytanie ;d

    Pozdrawiam! bella2255 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odnośnie wcześniejszego komentarzu nie chodziło mi oto że jesteś niefajny po prostu w tym żarcie chodziło o to że wiele twoich fanek chciałoby cię znać a twój dziadek na serio ma szczęście
    ;)
    (No i popsułam żart ) :( ;;/

    OdpowiedzUsuń
  16. zapomniałam dodać... świetny sweter! xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wpis! I ciekawe zdjęcia ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  18. hy niezły jest twój Dziadek-kciuk w górę pewnie ty mu kazałeś tak zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziadek jest na pewno dumny z takiego
    wnuczka jak ty . <3 Fajne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  20. aaa < 3 . świetne < 3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzorowy wnuczek ;**
    Najlepsze zdj z samolotem;)
    Urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. super , że wziąłeś dziadka na plan . ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. A który dziadek nie był by dumny z takiego wnuka??;) Pozdrowienia dla Ciebie i dziadka. Mam pytanko. Czy czytasz e-maile i odpisujesz na poczcie? Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. aaale masz fajnego dziadka ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale twój dziadek miał rozrywkę :)

    tecza99

    OdpowiedzUsuń
  26. Maciek, ale Ty jesteś kochany! Fajnie, że spędzasz czas z dziadkiem, bo dużo osób w Twoim wieku już nie interesuje się swoją rodziną. Pozdrawiam Twojego dziadka i gratuluje mu SUPER WNUKA :d

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale z ciebie pedał,Maciek

    OdpowiedzUsuń
  28. Siemka .. ;**

    Fajnego masz dziadka ..

    I fajne robaki w plastiku xdd

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie, że jesteście tak zżyci, widać, że go kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja naiwny wierzyłem,że ten dom jest prawdziwy

    - Zawiodłem sie : (

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzisiaj Międzynarodowy Dzień Całowania, więc ;*

    Pozdrawiam Maćka i jego fanki! heh bella2255

    OdpowiedzUsuń
  32. To moze teraz dodal bys kilka twoich zdjec z rodzicami, takich rodzinnych ?


    LoVciA <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie że jesteś kochającym wnukiem ♥:*
    Nie każdy taki jest.
    Pozdrowienia dla Ciebie i Twojego Dziadka :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj widać że bardzo kochasz dziadka :) Jest pewnie z ciebie dumny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziadkowi pozazdrościć no i dziadka też pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój dziadek ma szczęście że ma takiego wnuczka♥
    A i dzisiaj dzień całowania ;*********

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko fajne ale foto-tapeta najlepsza ja myślałam że to prawdziwe domy;)ale czekam na następny sezon rodzinki ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo fajny styl ubierania . ; >
    Mam nadzieje, ze dziadek jest dumny z wnuka.
    Pozdrawiam Cię i Twojego dziadka ♥
    A co do zdj. to najlepsze jest to z samolotem ; D
    Mam do Ciebie prośbę. Czy mógłbyś napisać notkę na blogu jaki jest twój ideał dziewczyny ?!
    Mam nadzieje że przeczytałeś ten komentarz ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. OSOBA ,KTÓRA ZAWSZE POWINNA BYĆ PRZY NAS BEZ WZGLĘDU NA TO CO ROBIMY I KIM JESTEŚMY
    NIEBIESKAAA :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że spędzasz czas z dziadkiem, widać, że się dogadujecie :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Twój Dziadziuś ma w sobie mnóstwo ciepła, widać to w oczach i uśmiechu :) Pozazdrościć takiego Dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnie, że spędzacie ze sobą czas, masz fajnego dziadka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz fajnego dziadka... Sam też jesteś fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  44. O jak miło. :) I zdjęcia fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne foty chciałabym by mój dziadek też mógł być ze mnie taki dumny :) Jeszcze raz prosze abyś dał jakieś zdjęcia z dzieciństwa taki mały słodki tomek (teraz też jest słodki) ;*

    lolaola11

    OdpowiedzUsuń
  46. dobrze, że prowadzisz bloga:) Gdybyś tego nie robił pomyślałabym pewnie, że jesteś kolejnym pustym nastolatkiem, któremu sława uderzyła do głowy. Dzięki pisaniu na tej stronie - stwierdzam, że na prawdę fajny z Ciebie koleś;) sympatyczny, miły, wygadany. Miło byłoby poznać osobiście, haha... no może kiedyś. Jak też zostanę gwiazdą :D Pozdrawiam Agatka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. znasz Monike Kazyake???

    OdpowiedzUsuń
  48. !!!!!!!!!SZUKAŁAM NA INTERNECIE
    INFORMACJI O TWOICH PRAWDZIWYCH RODZICACH I NIE MOGŁAM ZNALEŹĆ . cZY MÓGŁBYŚ WSTAWIĆ TU ICH FOTKI ALBO INFOO ???!! :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam Cię! ;) Notka jest jak zawsze świetna, zdjęcia jeszcze lepsze :). Widać, że łączy Cie z dziadkiem niesamowita wieź. Jesteś świetnym młodym aktorem, niesamowitym czlowiekiem. Mimo tego, ze już osiagnales w jakims stopniu sukces i slawe pozostales normalnym, na pozor niczym nie wyrozniajacym sie chlopakiem (no, oprocz urody i genialnego stylu) ;). Oby tak dalej, życze Ci jak najlepiej, spelniaj marzenia i do przodu! ;)
    Mam nadzieje, ze to przeczytasz i np. w nastepnej notce w jakis sposob dasz mi o tym znac ;d (chociaz wiem, ze to nie mozliwe ;d).
    Pozdrawiam, buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie, dziadek musi być dumny z Ciebie. Na tych zdjęciach wygląda na zadowolonego. Chciałabym kiedyś zwiedzić wasz "dom", ale wiem, że raczej do tego nie dojdzie.
    Dzisiaj Rodzinka.pl obowiązkowo oglądam!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super notka :) Jestes prze !! podziwiam! :) dziadek musi byc dumny z Ciebie :p

    OdpowiedzUsuń
  52. Maciek załóż sb GG ;)
    Popiszesz :)
    z nami zamiast tego czatu ;d
    To gg będzie fajne i opublikuj je tutaj na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  53. czekam na dzisiejsze odcinki bo w końcu środa ;d

    OdpowiedzUsuń
  54. Super zdjęcia:) Fajnie że są jeszcze młodzi ludzie którzy nie wstydzą się albo nie naśmiewają się za starszych osób. Po tych zdjęciach nie zaliczasz się tylko do dobrych aktorów ale także (w moim przypadku) do autorytetów:D Pozdrów Dziadka i życz mu DUŻO zdrówka♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie że pokazałeś dziadkowi i udostępnileś nam zdjęcia na prawde jesteś równy gosc, moim autorytetem mam nadzieje ze będe miała okazje sie z toba spotkac :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziadek jest pewnie z ciebie dumy.A ty jesteś najlepszym aktorem ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziadek - mobilna promocja.

    ech...

    OdpowiedzUsuń
  58. Miła notatka, zdjęcia też ciekawe fajnie tak spędzić czas z rodziną dziadek na pewno jest z ciebie dumny. Andzia126

    OdpowiedzUsuń
  59. to miłe że tak dbasz o dziadka :) rzadko kiedy spotyka się takich ludzi :) a z tym gg to się zgodzę przydało by ci się ,takie dla fanów .

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz zarąbistego wręcz dziadka :-)
    I oczywiście ty ♥
    Uwielbiam czyatć twojego bloga!
    Wstaw jakieś filmiki !
    Więcej zdjęć !
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Twój dziadek musi być bardzo miły .
    Ja też bardzo kocham mojego dziadka który żył w drugiej wojnie światowej .
    W raz w tygodniu w niedzielę idę do niego.

    Pozdrowienie dla Dziadka ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam pytanie . w jakim studiu nagrywacie rodzinke.pl ? jesli mozesz to napisz w następnej notce . : )

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest i dziadek! Nie znam go, ale uwielbiam! :)
    - Kachaa ;))

    OdpowiedzUsuń
  64. Maciek muszę ci powiedziec, że masz zarąbistego dziadka!

    Pozdro!.

    OdpowiedzUsuń
  65. hej wpadłeś na ciekawy pomysł z zaproszeniem dziadka na plan rodzinki.Dobrze że chociaż nie którym gwiazdom kariera nie uderzyła do głowy pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajnego masz dziadka ;)
    Też chciałabym kiedyś odwiedzić tą halę ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. superrr;P w konkursie na blog roku na 100% wygrasz!

    OdpowiedzUsuń
  68. No spisałes się, nie ma co :D pozdrawiam wszystkich i zachęcam do obserwowania moich blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Możecie tam tak wchodzić ? ;)
    Kto cykał fotki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz extra zdjęcia,super dziadka i wszystko gra.
    Miło,że dbasz o swojego dziadka,był napewno bardzo szczęśliwy mogąc spędzić z tobą czas :)
    '' fajnego wnuka '' ? raczej ' zaj*bistego wnuka ' :)
    Do kolejnego wpisu ;P :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny sweterek (szary;))
    Maciuś widze podobieństwo między tobą, a dziatkiem... teraz wiem po kim jesteś taki przystojny xd. Super te zdjęcia ;* Już nie mogę się doczekać kolejnych odc. rodzinki.pl
    Pozdro dla Ciebie i fanów ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. po tym co tu piszesz na blogu widze że dziadek jest ci bliski i mega ważny :) podoba mi się to ;d ja w swoim życiu miałam jednego prawdziwego dziadka, który zawsze ze mną był i też o te nasze relacje dbam jak tylko mogę :) i nie wyobrażam sobie życia bez niego ;d

    OdpowiedzUsuń
  73. Napewno Twój Dziadek jest szczesliwy , ze ma takiego wnuka...To , że jest sławny nie przeszkadza w tym , że jest taki jak zawsze był ; miły , poporstu został sobą...:) Pozdrowienia dla Dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziadek wygląda na przesympatycznego człowieka ;))
    też bym była dumna z takiego fajnego wnuka :* ♥.
    życzę Ci dalszych sukcesów ♥ : )) :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Twój dziadek wygląda na takiego... sympatycznego, miłego człowieka... Na pewno jest dumny z powodu fajnego wnuka.. ;D
    Fajnie, że masz bdb kontakty z dziadkiem i tak dobrze się z nim dogadujesz.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Heh fajnie;P
    Szkoda, że mnie tak nie oprowadzisz.:(
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Też bym chciała takiego wnuka :]
    rozwala mnie Twoja mina na zdjęciu z samolotem "Twoich braci" ; D

    OdpowiedzUsuń
  78. Odałabym mój komputer za pobyt z Maćkiem na planie rodzinki i z resztą aktorów <3 :D
    POZDRAWIAM CB MACIEK Z SIOSTRĄ Z GDYNI

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajny czarno biały komin czy szalik:P ale chyba komin:P

    OdpowiedzUsuń
  80. Moim zdaniem to cudowne, że dobrze dogadujesz się ze swoim dziadkiem.
    Sama bym pokazała coś takiego mojej babci.
    Twój dziadek na 100 procent jest z ciebie dumny i ma ku temu powody.

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  81. Super wyglądacie razem ; )
    Wnuk i dziadziu :D
    I mam nadzieje, że odcinki rodzinki będą dalej takie fajne jak są ; D Lubie Was oglądać pośmiać się możnaa! ; p
    Pozdrawiam Cię ; dd ;*
    Ja też chce się tak przejść z tb po domkuu hahah :D Nie no ale serio fajnie się na Was patrzy! ♥☺

    OdpowiedzUsuń
  82. trochę się zmartwiłam, że nie ma "na serio" tego domku, bo jest b. ładny ale zdjęcia wyszły supeer!
    pozdrawiam
    Kinga z Radomska ;))

    OdpowiedzUsuń
  83. Hej :)
    Tak Twój dziadek jest z pewnością najszczęśliwszym dziadkiem pod słońcem. Wnuczek-nastolatek-aktor taak to jest coś :D
    Będę obserwowała Twój blog Panie Aktorze ;)
    Życzę powodzenia i cierpliwości, bo na pewno nie jest Ci łatwo pogodzić szkołę, aktorstwo i jeszcze życie osobiste. Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  84. Myślisz "immortal dream" że dla dziadka Macieja to się najbardziej liczy ? Ja była bym z niego dumna bo jest dobrym człowiekiem a nie dobrym Akorem :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Hej. Maćku!No więc byłabym bardzo szczęśliwa gdy to naprawdę przeczytasz.... nawet nie wiesz jak bardzo!
    Chciałabym Ci powiedzieć, że jesteś po prostu znakomitym aktorem, świetnym chłopakiem ( nie znam Cię, ale czytając tego bloga tak stwierdzam ) i twierdzę, że jesteś przesympatycznym kolesiem xD heh ;) Twój dziadek ma super wnuka xD hah! ♥ Może wpadniesz kiedyś do mojego miasta Zduńskiej Woli to wyskoczymy na jakąś imprezę! xD hahahah! ;P Pozdrawiam i przesyłam buziaki! Natalia ♥

    OdpowiedzUsuń
  86. Widzę że miły dzień sobie razem spędziliście :)
    I muszę dodać że zaje*iście się ubierasz ^^


    Ania

    OdpowiedzUsuń
  87. Super :)
    Twój dziadek musi byc najszcześliwszym dziadkiem, bo ma takiego super fajnego wnuka :)
    Maciej jesteś zajebisty ! ♥

    Pozdrawiam Madzia :*

    OdpowiedzUsuń
  88. haha ,,wszedłem do łazienki`` napisane tak jakby na co dzień nie pozwalali ci tam wchodzić xD Ale dobrze sieć na planie i kręć Rodzinkę <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Jestem pełna podziwu że mimo tylu zajęć masz czas aby tutaj pisać.
    Trafiłam na tego bloga wczoraj i zaczęłam czytać.
    Tak się wciągnęłam że przeczytałam wszystko od początku aż do najnowszego wpisu.
    Co do dziadka to naprawdę zazdroszczę że masz z nim takie dobre kontakty i życzę aby wciąż było tak między wami. :D
    A zdjęcia są super! Trzymaj tak dalej. Pisz kiedy tylko znajdziesz czas bo te opowieści są wspaniałe. :)
    Pozdrawiam i czekam na następne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. HAA WIEDZIAŁAM, ŻE TO FOTO TAPETA KOLEGA WISI MI ZŁOTÓWKĘ :D
    A ZDJĘCIA Z DZIADKIEM SŁODKIE, TEŻ CHCIAŁABYM SPĘDZIĆ TAKI DZIEŃ NA PLANIE RODZINKI NO I JESZCZE Z TOBĄ MMMM :D
    AHA NO I KIEDY TY W KOŃCU ZERWIESZ Z TĄ MAGDĄ BO JUŻ NIE MOGĘ Z ZAZDROŚCI -,-
    NIE NO OCZYWIŚCIE ŻARTUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  91. oooo.. jakie to urocze . ; ** ;)

    Gusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. To miłe , że znajdujesz tyle czasu dla rodziny .♥
    Zdjęcia bardzo ładne . ☺

    Pozdrawiam. ,, Nestlee'' ♥♥♥♥♥♥♥♥

    P.S: Czekam na więcej zdjęć z rodziną. ☻

    OdpowiedzUsuń
  93. dziadek fajny gość...:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Nie często spotyka się ludzi , którzy pracują oraz uczą się i jeszcze do tego znajdują czas dla rodziny ♥
    Tak po za tym świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  95. widać że lubisz swojego dziadka :)
    To rzadki widok :*

    OdpowiedzUsuń
  96. no no na zdjęciach widać,ze Twój dziadek to spoko gość :) huehue ;]] 'aaa! Wydłubcie mi oczy, zakochalem sie we wlasnej matce ;D' ten tekst mnie rozwalił ! :))

    pozdrawiam Ciebie i Twojego dziadka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Najwspanialsze chwilę to te z dziadkiem, ja coś o tym wiem, bo w końcu ludzie starsi to ludzie z natury bardzo silni i pozytywnie nastawieni, swoje przeżyli komunizm, niektórzy wojnę. Historię mojego dziadziusia są bezcenne, twojego na pewno również :) Gorąco pozdrawiam Ciebie i dziadka! Blog bardzo ciekawy. Szczęśliwego nowego roku Maćku i sukcesów nie tylko w karierze ale również w nauce. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  98. Wiesz , szczerze mówiąc nie jestem jakąś tam twoją wielka fanką(choć jako dziewczyna w twoim wieku stwierdzam ,że przystojny jesteś).Chociaż nie powiem uwielbiam rodzinkę.pl i twoją postać w niej również ;D Okej, do rzeczy. Czytam twojego bloga jak mi się przypomni , ale stwierdzam na jego podstawie , że jesteś strasznie inteligentny. Mimo , że czasem mam wrażenie , że się trochę lansujesz , ale to tylko moje głupi odczucie , bo przecież cię nie znam, a szkoda bo wydajesz się fajną osobą ;)Ja niestety nie mam mamy po polonistyce , więc sorki za wszelkie błędy ;) A.

    OdpowiedzUsuń
  99. Widać, że kochasz swojego dziadka ;D
    Fajne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ostatnio no może nie tak ostatnio ale dość nie dawno rzucił mi się w oczy pewien twój wywiad, w którym było gadane o dziewczynach : Czy umówiłbyś się z jakąś fanką czy coś takiego. Wszystkie dziewczyny, które to piszą pewnie podnieciły się twoim zdaniem na ten temat xd . No ale dobra mógłbyś mi powiedzieć jak to z tobą jest, znaczy się z Tymi dziewczynami ;d. Liczę na odpowiedź ale za pewne nie otrzymam jej. Pozdrawiam i Dobranoc ;))

    OdpowiedzUsuń
  101. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  102. Proszę cię powiedz do jakiej szkoły uczęszczasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale fajne zdjęcia <3
    Masz fajnego dziadka ; D
    No a on wnuka ^^

    Jesteście podobni :)

    Pozdrawiam Magda <3( już nie M. bo ktoś podpieprzył ten mój ''podpis'')
    Pozdrawiam tą osobę ;D

    + huhu <3 powiedz swojemu dziadkowi że dzięki tobie nie tylko ty masz fanki, ale on już pewnie też .. hmm... niech zakłada już fanpage :D

    OdpowiedzUsuń
  104. Mam nadzieję,że będzie kolejny sezon Rodzinki.pl ;)
    Ja nie mam dziadka.Ty masz szczęście!I dziadek też...
    Vercia...

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie wiem dokladnie do jakiej szkoly uczeszcza ale moge sie zapytac kolezanki bo jej kuzynka chodzi z nim do tej samej szkoly i jest w tym smamym wieku ale nie chodza razem do klasy szkoda bo pewnie zalatwila by autografa
    ;dd Pozdrawiam Weronike B...

    OdpowiedzUsuń
  106. wzorowy wnuczek ;)
    miejmy nadzieję, że będą jeszcze nowe odcinki rodzinki.pl
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  107. Na pewno dziadek byl zadowolony, anyway.. No ja mam nadzieje (za pewne nie tylko ja), ze beda kolejne odcinki. Dzisiaj lecialy powtorki, a jak zwykle sie usmialam do lez. ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Jesteś spoko człowiek i wnuczek tak sądzę, wiesz?;) Poza Tym do Twarzy Ci w tym sweterku. Lubie Twój styl ubierania się, tak męsko wyglądasz i seksi;D:)

    Fajnie masz... Ja niestety nie mam już żadnego Dziadziusia:( Znałam tylko jednego, ale za to najwspanialszego i najukochańszego!

    OdpowiedzUsuń
  109. ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  110. hej. maciek
    jestem twoją fanką
    też tak sądze że jesteś spoko człowiek i wnuczek a zapewnie synem..:)
    i seksi... hehe ale to między nami;)
    pozdro:) pozdrów całą rodzinkę i Resyżerów

    OdpowiedzUsuń
  111. Ślicznie naprawde .Taki seksi jesteś;*

    OdpowiedzUsuń
  112. nie pij tyle ;D
    ładnie to tak nie uczyć sie tekstu ; > ?
    fajnego masz dziadka ; )
    i ładny sweterek < 33
    ♥ Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  113. bardzo fajne zdjęcie :) fajnie , że spełniłeś swój obowiązek .. przynajmniej widać , że jesteś dość uczuciowy i kulturalny ;) inni by na pewno tego obowiązku nie spełnili .. a tak przy okazji naprawdę fajny sweterek ..
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  114. Hejka, świetne są te zdjęcia.. ! A mam takie pytanko, czy sam wybierasz sobie co masz ubierac na codzien i jaka masz miec fryzure czy tym sie zajmują twoi menadżerowie (czy ktos tam inny, nie znam sie na tym ;p ) ? Moze napiszesz na ten temat coś ? Bo to by byl bardzo interesujacy "rozdzial" :D
    a tym zdjeciu gdze jest opis "jeszcze odpoczynek w sypialni na lóżku moich "rodziców"...to zauwazylam pewne podobienstwo :D Jestes bardzo podobny do dziadka, nawet jak on ma zmarszczki ale to juz wiek ;p !
    Pozdrawiam Ciebie i Twoje FANKIII <3 !!
    <3 YORKA <3

    OdpowiedzUsuń
  115. Super blog!
    P.S Widziałeś artykuł o sobie i Farnej w Bravo?

    OdpowiedzUsuń
  116. No i czekam na ten temat o fryzurze i ubraniach ;p
    dolaczam do mojego komentarzu ! XD
    <3 YORKA <3

    OdpowiedzUsuń
  117. Fajne...... Widać, że masz dobre stosunki z dziadkiem. Nie każdy się tak dogaduje ze swoimi dziadkami. Ja np: nie mam już dziadka, ale mam babcie i nie za bardzo się rozumiemy. Ona np: cały czas mówi żebym sprzątała albo uczyła się gotować, a ja wtedy zamykam drzwi na klucz , zakładam słuchawki i słucham muzyki......Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  118. Wzorowy wnuczek:)
    Zawsze pamięta o dziedku:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Jestem tu przypadkowo ale nie sposób nie opisać rzeczy, które rzucają się na pierwszy rzut oka w niezwykle sympatycznym mam wrażenie i rozsądnym chłopaku. Intryguje mnie Twoja 'prostota'. Jesteś niesamowity. Jednocześnie świadomy swojej sławy i zachowujący się jak zwykły chłopak, który daje ludziom to, czego chcą: zdjęć, informacji, filmów etc. Wg mnie na blogu nie grasz kogoś kim nie jesteś. Po prostu nie wstydzisz się rzeczywistości... I nie sądzę, że ten kom jakoś cię dowartościuje czy cooś ..ale serio wieeelkii + dla Ciebie (zwykłego-niezwykłego chłopaka ;p). Współczując Ci tych tandetnych pytań, fanek rzucających się do zdj jak na filmikach, dziewczyn szalejących na punkcie Twoich włosów i zajeb*ście idealnego ubioru życzę powodzenia i jeszcze większej kariery ;))

    OdpowiedzUsuń
  120. Maciek! Pewnie i tak tego nie przeczytasz, ale fajnie by było żebyś przyjechał do SIEMIATYCZ.
    Co prawda małe miasto, ale przytulne.
    Chciałabym się kiedyś z Tobą spotkać, bo wiem że jesteś normalnym nastolatkiem takim jak każdy ;)
    (PS. nie mówię że Cię kocham itp.itd., bo nie można mówić że uwielbiam Cię jak nawet Cię nie znam, ale chciałabym Ciebie poznać;)
    Pozdrowienia z Siemiatycz;*

    OdpowiedzUsuń
  121. Skoro tak bardzo cie fascynują normalni nastolatkowie to równie dobrze mogłabyś sie spotkać ze swoim kolegą, albo pierwszym lepszym chłopakiem z ulicy
    przecierz Maciej Musiał jest jeden i niepowtarzalny tak jak kazdy ( i wierz mi ty nie chcesz go spotkać dlatego ,że jest normalny tylko dla tego że jest sławny )

    OdpowiedzUsuń
  122. Teraz znam całą nieprawdę o Rodzince.pl ;(

    OdpowiedzUsuń
  123. Maćku.. mam do ciebie pytanie.
    JAK bardzo różnisz się od postaci którą grasz w rodzince.pl ?

    Rogalik :D

    OdpowiedzUsuń
  124. trzeba sie uczyć tekstów a nie sobie ściąge chowasz co ty sobie wyobrażasz xD

    OdpowiedzUsuń
  125. Oby te odcinki rodzinki powstały :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  126. Twój dziadek ma fajnego wnuka :)

    pannasowa.soup.io

    OdpowiedzUsuń
  127. No Siema ;)
    Ja mam tylko taka sugestię żebyś sprawdził maila ;) jest tam banalne pytanie do Ciebie ;d I'm wainting MAN ! :d

    OdpowiedzUsuń
  128. fajnego masz dziadka pozdrów go:)
    a i czemu na odpisujesz na poczte e-maila? wysłałam ci wiadomość i nie odpisujesz:)
    co jest?
    mam do ciebie pytanie czy możesz napisać coś o swojej rodzinie czyli mamie tacie i o swoim mieszkaniu?
    jak się czułeś wracając do domu kiedy nagrywałeś rodzinke.pl
    dodaj jakieś fotki i filmiki które sam nagrasz:)
    ok? prosze, chętnie przeczytam :D
    DOZOBACZENIA:) Wpatnij kiedyś do małej wioski Przytocko jak będziesz miał czas gdzieś po drodze numer domu 21:) wpisz w interniecie Przytocko i wejdź w mapke jak nie wiesz gdzie to jest:)prosze:)
    papa
    a i możesz dać link do swojego bloga bo jest ich tam dużo:)
    załóż sobie gg:) i opublikuj go tu:)
    julcia:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Tak założy gg i będzie mu się blokowało bo NAPALONE 37645035690384675908657 fanek bd do niego pisać gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  130. To dziadek ma szczęście i fajnego wnuka oczywiście . :)

    OdpowiedzUsuń
  131. kurcze przystojny jesteś :P
    Ps. Zapraszam do mnie

    http://cumha.blogspot.com/

    http://cumha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Hejka Maciek wy piliscie wódkę ?? Napisz w którejś notce o tym jak żyjesz czy za tobą chodzą wszędzie paparacji ?? :)
    Udanego Sylwestra tylko sie nie opij
    HAHA

    OdpowiedzUsuń
  133. wow Maciej, zadziwiasz mnie, bardzo mi sie spodobalo to, ze masz takie dobre stosunki z dziadkiem, podziwiam ;) az milo popatrzec na te zdjecia, i ze jeszcze mlodzi ludzie maja tyle szacunku do starszych osob, tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. masz naprawdę fajnego dziadka, też bym takiego chciała :)
    Maciek, napiszesz do nie na gg? Na wszelki wypadek zostawię ja Tobie 6398623

    OdpowiedzUsuń
  135. masz cudownego dziadka :) mój, jak jeszcze żył nawet do mnie nie przyszedł :(
    pozdrawiam :)
    Marlena.

    OdpowiedzUsuń
  136. co wy się przyczepiliście do tego gg ? myślicie, że Maciek będzie miał czas, żeby odpisywać wszystkim fanką, które nie chcą dać mu spokoju? Albo pewnie liczycie, że jak wyznacie mu miłość to coś z tego wyjdzie... Sory dziewczyny, ale to jest chore -,-
    pozdrawiam :)
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  137. zgadzam się z Marleną : D piona : pp niektórzy chcą się podlizać z nadzieją : pp nie no pozdro ludzie : D

    OdpowiedzUsuń
  138. dziewczynko marlenko z małej litery m ,ponieważ ja
    nie mam zamiaru bronić dziewczyn które wyznają mu miłość bo mam takie samo zdanie ale po co o tym piszesz myślisz że jak tak napiszesz to Maciek cie zauważy jesteś w ogrąmnym błędzie i nie powiększaj go .Jesli ty masz problem z okazaniem uczuć do naszego Maćka to chyba jesteś trochę głupia i nie dorosłaś do pisania komentarzy na jego blogu.Musisz trochę wydorośleć.Mam nadzieję że tak uczynisz.Moim zdaniem na blogu powinny pisać osoby inteligentne i wyuczone dobrych manier <3.
    Wiem że nikt tego nie czyta ale dobra napiszę bo się lepiej czuję gdy może marlenka przeczyta tego posta i wyrośnie na mądrą Marlenę przez duże 'M'.
    wikusia pisze....
    Maciek nie zapomnij o napisaniu do mnie wiadomości czekam na nią od kilku dni wikusia260@o2.pl piszzzzzz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  139. Świetny post!! Uwielbiam czytać twojego bloga.
    Czekam na następne posty. :)
    Pozdrowionka! xD

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetny post..! Kochasz dziadka.. i to widać... A i jeszcze mam prośbę, odpisz na mój E-Mail.. Pozdrowionka... xD Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  141. O beka rozwaliło mnie no przy lodówce i znowu mi się przypomniał odcinek kiedy 10 minut stałeś prze a właściwie głowę miałeś w lodówce i patrzyłeś a Natalia ( kożuchowska ) była ty zafascynowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. Uuu ściągi się ma w książkach hehe:)Oj nie ładnie straszyć swojego dziadka sztucznymi robalami:D ...gdzie piłeś codziennie rano w rodzince.pl mleko.Na pewno powstaną nowe odcinki,a ja wypijam razem z tobą i twoim dziadkiem za nowe odcinki herbatę:)To fajnie że twój dziadek i ty(pewnie z grzeczności)uważasz że jesteś fajnym wnukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  143. Fajnie że kochasz swojego dziadka i tego nie ukrywasz:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Fajny post.
    Podoba mi się twój blog i sposób w jaki piszesz :)

    Pzdr:)
    Asia :D

    OdpowiedzUsuń
  145. Dobry z ciebie wnuczek:P
    Ja niestety nie mam możliwości tak spacerować ze swoim dziadkiem, ale oglądając te zdjęcia aż się cieplutko na sercu robi:)

    pozdrawiam z wielkopolski
    NATALIA

    OdpowiedzUsuń
  146. http://everythingaboutonedirection.blogspot.com/

    świetn blog < 33333

    OdpowiedzUsuń
  147. Maciek mógłbyś zrobić jakieś zdjęcia na lodowisku i je dodać na bloga ? ??????? ;D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  148. Witam !!! fajny jesteś że pokazujesz Twojego dziadka !!! pozdrawiam , Natalia W. z Gdynii :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Fajnego masz dziadka. Fajnie by było chodzić po planie serialu Rodzinka.pl .Lubię czytać Twój blog. Pozdrawam Wera

    OdpowiedzUsuń
  150. No cóż pewnie wiele razy to już słyszałeś,ale ją napisze to jeszcze raz TWOJE OCZY SĄ MEGA ŚLICZNE

    Sorry ale musiałam to napisać:)

    Pzdr
    A.:p

    OdpowiedzUsuń
  151. Fajnego masz dziadka hehe ;)
    Zdjęcia są spoko, pewnie dziadek był bardzo zadowolony z takiej wycieczki ;)

    Pozdrawiam.. Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
  152. Wiesz mam cala Rodzinke Boskich na tapecie :D X D
    Czujcie sie wyroznieni.
    LoVciA <3

    OdpowiedzUsuń
  153. właśnie oglądam Ojca Mateusza, jak palisz papierosy : O i jestem ciekawa, czy rzeczywiście pozwolili Ci palić czy jak z tym było?? Jenny.

    OdpowiedzUsuń
  154. No właśnie tez to ogladalam ...ciekawe.
    A co do notatki to bardzo fajna :) Widze ze masz zazyle stosunki z dziadkiem ,wzorowy wnuczku :)

    MartuŚ

    OdpowiedzUsuń
  155. mam pytanie, kiedy w tv lecą nowe odcinki Ojca Mateusza? będę wdzięczna za odpowiedź ( ; ;*

    OdpowiedzUsuń
  156. To urocze :)
    Perfekcyjny wnusio :)

    P.S masz genialne przedramienia ♥
    -Ewka

    OdpowiedzUsuń
  157. strasznie podoba mi się ten wpis! :)

    pat.

    OdpowiedzUsuń
  158. Ja z koleżanką wymyśliłyśmy dla cb kródki wierszyk XD
    Pewnie wszyscy o tym wiecie, że Maciej Musiał jest najprzystojniejszy na świecie, on jest super aktorem i jeździ motorem a gdy motor sie zepsuje zsiada z niego i go reperuje a gdy już go zreperuje nic nam sie nie rymuje XD
    koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  159. ślicznie wyszłeś :P
    PoZdRóW dziadka :D\
    Luiza:)

    OdpowiedzUsuń
  160. http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=8210

    Jeśli chcecie uratować Poziom podpiszcie się pod petycją:) Nie wiemy czy petycja pomoże ale na pewno nie zaszkodzi:)

    pozdrowienia dla dziadka:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Luizo, pisze się "wyszedłeś" :) Sorki, że poprawiam... Pozdro! :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Proszę cię człowieku, zmień ten oczojebny szablon!

    OdpowiedzUsuń
  163. Bardzo miło się patrzy na wnuka razem z dziadkiem.
    Podziwiam to i cenię .Ja nigdy nie miałam takich relacji z dziadkiem ani z babcią.
    Nawet gdy babcia przyjechała do mnie to atmosfera nie była luźna i spontaniczna.
    A chyba taka atmosfera która daje radość jest najważniejsza w życiu pomiędzy dziadkami a wnukami.
    Jeszcze raz fajny jest twój dziadek i dobrze się trzyma na 86 lat.MAĆKU powiedz nam jak twój dziadek ma na imię!! Prosimy!
    wikusia pisze........

    OdpowiedzUsuń
  164. A Sanok ma puuuchar!!

    OdpowiedzUsuń
  165. Pozdrów dziadka od fanek regularnie śledzących bloga :)
    Udanego Sylwestra maciek :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Hej. Mam pytanie czy będzie ten filmik z łyżew? ;D Bo pisałeś, że dodasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  167. Przez przypadek weszłam na ten blog;/;D ale wy się nim jaracie! masakra, bez obrazy dla cb Maciek. Ale ja tego nie rozumiem może i jesteś znany i wogóle, ale każdy cb lubi itd chociaż cb nie zna. piszą,że cb kochaja i lubią ,nie rozumiem tego ale ok. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  168. `. Ja zapewne też bym była zadowolonaa jak być oprowadzał po "rodzince" ;) martusia1991@poczta.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  169. Dziadek musi być z Ciebie dumny:)

    http://panna-wi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  170. Znaczy jak byś mnie oprowadzał xD ;)

    OdpowiedzUsuń
  171. Fota z samolotem wymiata ♥ Bawiłam się takimi gdy byłam mała xD

    Fajnie, że dziadkowi się podobało :)
    Buziaki,
    Karolina :*

    PS Nie miałam pojęcia że ten dom to fototapeta o.O

    OdpowiedzUsuń
  172. maciek masz faceboooka ?

    OdpowiedzUsuń
  173. Hej. Mam pytanie czy będzie ten filmik z łyżew? ;D Bo pisałeś, że dodasz ;***
    Paulaaa <33

    OdpowiedzUsuń
  174. Zdjęcia bardzo fajne, podobają mi się.
    Przepraszam, że pytam ale...Od jakiegoś czasu zastanawiałam się skąd byś wolał dziewczyne, miasta czy ze wsi?
    Bardzo proszę o odpowiedź.
    .Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  175. KIEDY WSTAWISZ COŚ NOWEGO !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  176. jak słodko wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
  177. Podoba się dziadkowi wasz 'dom' bo Nam bardzo ;):)

    OdpowiedzUsuń
  178. WSTAW JAKIEŚ ZDJĘCIE ZE SWOIMI PRAWDZIWYMI RODZICAMI
    !!
    PLISSS

    OdpowiedzUsuń
  179. jejka jak to fajnie wygląda maciek i dziadek...
    ŚLICZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  180. Ładne zdjęcia:) Obyście kręcili dalej Rodzinke.pl, bo bardzo lubie ten serial ; **

    OdpowiedzUsuń
  181. super, a nawet genialnie ALE DAJ TEN FILMIK Z HOKEJEM CZY TAM KRĄŻKIEM PROSZE OBIECałeś!!!

    OdpowiedzUsuń
  182. Fajne zdjęcia ;)☺
    pozdrów Dziadka :D

    OdpowiedzUsuń
  183. Super Zdjęcia .
    Ej mam prośbę możesz napisać o tym jak wogóle trafiłeś do telewizji ? O swoim dzieciństwie ?
    O rodzinie ? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  184. Aaa no i Pozdrawiam .; ) ;):);)

    OdpowiedzUsuń
  185. Dawno mnie nie było na tym blogu, ale miło zaskoczył mnie ostatni wpis. Ogromnie cieszy mnie to, że są jeszcze sławni ludzie na tym świecie, którzy nie wstydzą się swojej rodziny. Zazdroszczę Ci, ponieważ ja straciłam obu dziadków dosyć niedawno i nie zdążyłam się jeszcze dobrze na nich poznać. Ciesz się dziadkiem tyle ile tylko możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  186. Maciek ja(Marcin Zmuda) i moje przyjaciółki kochamy cie i uwielbiamy cie ogladac .Podziwiamy cie jak spedzasz czas z dziadkiem i najwazniejsza jest rodzina. Razem z moimi kumplami i kolezankami i cala okolica ogladamy rodzinke.pl siedzimz razem na dworze i nie wazne czy zimno wystawiamy tv na zewnatrz i ogladamy. No to co ze leci mecz MU z kims .
    Kochamy CIE CAla Boguchwala

    OdpowiedzUsuń
  187. hej super fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  188. Fajny wpis i blog:)
    Życzę Ci wspaniałego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku.Mam nadzieję ,że spełnią się twoje marzenia te mega ogromne i te malutkie:)
    Pzdr:)
    Asia::D

    OdpowiedzUsuń
  189. http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com
    http://no-witam-was-kochani-kc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  190. kocham cie i jesli nie masz dziewczyny to zadzwon do mnie 784290016 razem z moimi kolezankami lubimy cie ogladac , moja babcia tez cie lubi ;)
    Żaneta Besciak

    OdpowiedzUsuń
  191. Hej . <3 Super zdjęcia ;**

    OdpowiedzUsuń