Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

czwartek, 9 lutego 2012

AKCJA ZNACZEK ROZPOCZĘTA

No to dzięki Emilce (pozdrawiam)
która prowadzi bloga www.dotyknadziei.blogspot.com i pomaga chorym dzieciom- mamy naszą wspólną akcję "ZNACZEK"
Wszystko już dopięte. Teraz  tylko trzeba zacząć zbierać znaczki. W szkole, albo indywidualnie.  Na pewno przyjadę do szkoły, która zbierze najwięcej znaczków (jeśli oczywiście będziecie chcieli). Nie ważne, czy szkoła będzie w Warszawie, czy na drugim końcu Polski.
I może coś wymyślę dla tych, którzy indywidualnie je zbierali;)
No to do roboty. Dzieci czekają.

Naszą akcję juz dziś opisali:

http://www.kotek.pl/kotek/1,87050,11114427,Wielka_akcja_charytatywna_na_blogu_Macka_Musiala_.html


A tu plakat - do wydrukowania i powieszenia na każdej wolnej ścianie w szkole.
Trzeba się przecież jakoś reklamować;))


I jeśli macie jeszcze jakieś pytania - to wpisujcie w komentarzach, nie mailowo ( bo tych ze względu na ilość ostatnio nie czytam;)) Odpowiem w następnym wpisie.

OGŁASZAM ROZPOCZĘCIE AKCJI!!!
POZDRÓWCIE ODE MNIE WASZYCH NAUCZYCIELI, DYREKTORÓW
I... DO ZOBACZENIA W MARCU W KTÓREJŚ ZE SZKÓŁ!







241 komentarzy:

  1. Hej :)


    ale skad bedziesz wiedzial ktora szkola najwiecej zebrala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mailu ma być napisana ilość :)

      Usuń
    2. Drogi Maćku

      Tyle myślę i myślę i myślę i nie przesypiam nocy, i nadal nie mogę tego pojąć jak taki prosty i zwykły chłopak (nie zrozum mnie źle jak coś. Ja mam na myśli same pozytywy :)) ma tyle pomysłów i tyle dobroci w sercu. Mało można spotkać takich osób, a ty jesteś wyjątkowy. To wspaniałe, że nawet zbierając znaczki można pomóc tylu ludziom i zobaczyć uśmiech na twarzy dziecka. Nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić, a jeśli chodzi o Ciebie, drogi Maćku to jestem pod WIELKIM wrażeniem Twojej postawy i chęci aby zorganizować tę zbiórkę.

      Mam nadzieję no i trzymam mocno kciuki, aby ta akcja się udała. Już sobie wyobrażam stosy znaczków pocztowych :P.

      Usuń
    3. Brawo !
      Duma mnie rozpiera :D
      Może za stara jestem żeby ogłaszać akcje w której nagrodą jest spotkanie z Tobą, ale może po prostu powiem o tych znaczkach.
      Nie będę zabierać przyjemności młodszym koleżankom, które chętnie się z Tobą spotkają.. ;P

      Zobaczę. Coś na pewno uczynię w tym kierunku ;)
      Prywatne osoby, też mogą wysyłać znaczki, prawda? I tak zrobię.

      Ps: Ładny plakat, propsy dla zdjęcia ! (niczym dziki KOT WŚRÓD TRAW) ! ! !
      Myślę, że będzie to udana akcja :)

      Powodzenia.

      Pozdrawiam,
      Pauli

      Usuń
  2. Hej.
    Mam pytanie,bo pani Dyrektor z mojej sq chce jakieś pismo z fundacji,która to prowadzi.
    I co mam jej powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie takie pismo by się przydało. :p

      Usuń
    2. I to bardzo.
      Bo p.Dyrektor musi wiedzieć,że to jest na legalu.

      Usuń
    3. no takie pismo by się przydało

      Usuń
    4. Kochani,
      fajnie, że macie takie wielkie serducha dla chorych maluszków i chcecie pomóc :)

      Nasze Stowarzyszenie Pomocy Chorym Dzieciom bierze udział w tej akcji, ale nie jest jej organizatorem.
      Na plakacie wyraźnie zaznaczono, że organizatorem zbiórki jest szkoła.

      Do nas został wskazany adres do wysłania znaczków. Znaczki zostaną przeliczone i przekazane rodzicom choruszków. Na naszej stronie i forum zostaną opulikowane wyniki akcji wraz z podziałem które dziecko ile znaczków od Was otrzymało.

      Karolina_S
      Stowarzyszenie Pomocy Chorym Dzieciom

      Usuń
    5. pomyślimy jeszcze jak to zrobić, by Wasze dyrektorki się zgodziły i były pewne tej akcji :)

      Karolina_S

      Usuń
    6. Wszystkie osoby, które potrzebują zaświadczenia do szkół proszę o kontakt mailowy z Emi.

      nadzieidotyk@gmail.com

      Usuń
  3. Właśnie, podpisuję się pod pytanie wyżej. Wysłałam także e-mail'a i chciałam się zapytać czy jest jakieś pismo, które by potwierdzało , że ta cała akcja jest legalna, znaczy że nie zbieramy tej kasy tak sobie dla siebie dając najprostszy przykład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zbieracie kasy tylko znaczki pocztowe za 1,55zł :)
      W celu weryfikacji akcji zawsze można się skontaktować ze stowarzyszeniem które czuwa nad przebiegiem akcji http://www.podaruj-zycie.eu.org/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=92

      Usuń
  4. Cieszę sie że rozpoczęta powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoła która wygra też ma wysłać znaczki czy odbierzesz osobiście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no logiczne, że tak, bo inaczej skąd będzie wiadomo, która wygrała? troche myślenia ludzie...

      Usuń
  6. Super Macku, ja juz zaczynam zbierac ;>>

    Pozdrawiam , Wera ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. a moze jakies porady jak lepiej zbierac znaczki macek Domi

    OdpowiedzUsuń
  8. a te znaczki to mają być pocztowe ?

    OdpowiedzUsuń
  9. z częcią bym pomogła,ale moja szkoła niestety nie będzie chętna:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz zapytać, może akurat - gdyby każdy tak powiedział...
      Zapytaj chociaż, zawsze jest to sposób pomocy :)

      Usuń
  10. Potrzebuję jakiegoś pisma z fundacji dla p.Dyrektor.
    Pomocy!!
    Karo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt w tej sprawie na maila: nadzieidotyk@gmail.com

      Usuń
  11. Ok Maciek ja tez zaczyanm zbierać narka
    Pozdro Radek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy to maja być jakieś zwykłe znaczki ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz tego przedłużyć? Bo w Krakowie to bezsensu, bo nie ma się jak zareklamować w tak krótkim czasie( teraz zaczynają się 2 tyg ferie)

      Usuń
    2. Zareklamuj jutro, żeby szybciutko po feriach zacząć. Jeszcze mamy miesiąc - Maciek wszystko przemyślał :)

      Usuń
  13. ei wazna sprawa do fanek i fanow maćka piszcie na gg 31575895

    OdpowiedzUsuń
  14. suuper :)
    Życzę wszystkim powodzenia :) he

    OdpowiedzUsuń
  15. Supeer , napewno bede pomagac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maciek jeśli możesz sprawdź maila,pilne

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w szkole się zgodzili.:)
    Teraz niestety zaczynamy ferie, ale potem od razu zabieramy się do roboty.:)
    W szkole prowadzimy gimnazetkę także tam też napiszemy artykuł i wszystko powinno jakoś ruszyć.:D
    Tylko mam pytanie kto będzie te znaczki przeliczał.??
    Tak żebyśmy wiedzieli kto wygrał. Ktoś przyjedzie czy każda szkoła robi to indywidualnie.??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie informacje są na plakacie.
      Znaczki należy wysłać do Stowarzyszenia Pomocy Chorym Dzieciom i tam tez zostaną przeliczone

      Usuń
  18. a gdzie wysyłać zebrane znaczki? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Stowarzyszenia Pomocy Chorym Dzieciom adres na plakacie

      Usuń
  19. Świetny pomysł z tą akcją. :PP Tylko mam 1 pytanie odnośnie tej akcji. Nasze województwo w piątek ma już ferie i byłoby trochę niesprawiedliwie że mamy mniej czasu na uzbieranie tych znaczków. Nie dałoby rady tego przedłużyć..? ;/
    Pozdrawiam, Nikola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moja szkoła też teraz w piątek zaczyna ferie i dołączam się po pytania :)

      Usuń
  20. hej !!! Chciałabym zorganizować tą akcję w szkole tylko nie mam pojęcia jak zachęcić do tego moich rówieśników. Jakie masz pomysły Maćku??? To jest gimnazjum :p

    OdpowiedzUsuń
  21. pomogłabym ale nie wiem jak mam namówić do zbierania bo w mojej szkole nie ma takich ludzi jak ty czy ja olewka totalna na ludzi :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę wszystkim powodzenia w zbieraniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Maćku;) Genialny pomysł, wspieram w 100% ;) Napewno wyślę jakieś znaczki, w pierwszej kolejności 100 szt. Nie chodzę już do szkoły więc indywidualnie włączę się w akcję. Pozdrawiam serdecznie Paweł z Zabrza

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko mam problem jak przekonać szkołe do zbierania liceum

    OdpowiedzUsuń
  26. ok muszę pogadać z dyrektorką...albo innymi nauczycielami
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli chodzi o indywidualne zbieranie znaczków to w jaki sposób można to robić? Bo w mojej szkole uczniowie nie zbyt chętnie biorą udział w takich akcjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo, jak w przypadku szkół. Proszę o zgłoszenie na maila, natomiast znaczki proszę przesłać do Stowarzyszenia (adres podany jest na plakacie)

      Usuń
  28. Jeśli chodzi o indywidualne zbieranie znaczków to w jaki sposób można to robić? Bo w mojej szkole uczniowie nie zbyt chętnie biorą udział w takich akcjach.

    OdpowiedzUsuń
  29. A co jest dla osoby indywidualnej?:)
    Przyjedziesz do niej??:)
    A może zrobić to kilku osoboowa grupa?:)
    I czy też do nich przyjedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej !! chce wprowadzic tą akcje w naszej szkole w Panówkach to troche dalaeko ale... W poniedziałek kończe ferie i od razu zapytam sie naszej pani prowadzoącej samorząd < jestem przewodniczoca szkoły> a czy tej akci nie szło by troszkę przedłużyć ??

    OdpowiedzUsuń
  31. ale dlaczego do 10 marca to nie fer bo moja szkoła zaczyna od poniedziałku ferie i co mamy mniej czasu!!!!!!!! :(



    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny plakat jak i pomysł. : D

    Magda z Warszawy (tłocznego miasta) : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już rozmawiałam z panią od wolontariatu i na pewno wesprzemy akcję, ale nie wiem czy weźmiemy udział w konkursie, bo trzeba przekonać panią dyrektor. Ale mam nadzieję, że się zgodzi, bo już zaczynam zbierać znaczki. :) U mnie w szkole jest na szczęście dożo osób, które naprawdę chcą pomagać. :) Na tym kończę, bo jutro musze przekona c panią dyrektor.
      Pozdrawiam Justyna z Lubania Śląskiego
      (trochę daleko, bo drugi koniec Polski). ;P

      Usuń
  33. Spoko to dobry pomysł porozmawiam z dyrektorką i nauczycielami. Pogadam też oczywiście z kumplami i kumpelami żeby zbierali :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej Maciek ! :)
    Mam pytanie , chcę zbierać znaczki indywidualnie to jak mam zaadresować kopertę( mam napisać jako nadawcę tylko swój adres czy szkoły także) Czekam na szybką odpowiedź , gdyż mam bardzo dużo znaczków i jak najszybciej chciałabym pomóc tym dzieciakom.
    Pozdrawiam Marysia Łódź .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Marysiu mam nadzieję, że doczytałaś że chodzi o znaczki nowe (zakupione na poczcie) za 1,55zł tj znaczki na list

      Usuń
    3. Wszystkie znaczki należy przesłać na adres Stowarzyszenia. W przypadku osób indywidualnych również proszę o zgłoszenia mailowe. Pozdrawiam :)

      Usuń
  35. I super robota ;) Napewno pójdzie świetnie i będzie wiele znaczków;) Powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy będzie coś dla indywidualnych?

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć Maciek ;) Strasznie ciekawa jest ta akcja, ale niestety ludzie w moim gimnazjum nie są tak ambitni by się w to zaangażować. Dlatego obawiam się, że nie zebralibyśmy dużo znaczków. Chciałabym więc zapytać czy mogłabym zbierać te znaczki sama? A wtedy dla takich osób jak ja mogłaby być nagroda typu po prostu spotkanie się z Tobą, czy wyjście do kina w Warszawie - tak jak to jest w konkursie walentynkowym. A więc jest taka możliwość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może uśmiech chorego dzieciaka wystarczy?? :) Dobro powraca

      Usuń
  38. Witam!
    Na Pana blog trafiłam przypadkiem (blog o moim synku też startował w konkursie) i jestem mile zaskoczona, zwłaszcza tym że angażuje się Pan w akcje które mają pomóc chorym dzieciom. Jestem mamą niepełnosprawnego chłopca, wcześniaka któremu nikt nie dawał nawet najmniejszej szansy na przeżycie,udało nam się ale nadal walczymy z powikłaniami, jest to walka nierówna, a nam jako rodzicom czasami brakuje nadziei, jednak dzięki ludziom takim jak Pan można pozytywnie naładować akumulatory do dalszej walki a wspaniałe jest to że angażuje Pan innych młodych ludzi, że pańska postawa jest dla nich inspiracją. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan on ma 17 Lat !! I pozdrawiam synka

      Usuń
    2. Jest bardzo dojrzały jak na swój wiek :-) a Pan jest zwrotem grzecznościowym

      Usuń
  39. Nie da się w szkole, a też chciałabym pomóc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na forum http://www.podaruj-zycie.eu.org/forum/index.php

      Usuń
  40. Czy można indywidualnie zbierać znaczki?

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej Maciek,
    Wiec mam pytanie jak mogłabym ja pomoc jeśli nie mieszkam w Polsce. Czy w ogóle dałoby rade jakoś ? Bo jeżeli nie to trudno po prostu będę trzymać za Was kciuki ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na http://www.podaruj-zycie.eu.org/forum/index.php
      Jest wiele możliwości pomocy chorym dzieciom

      Usuń
  42. Hej! Ja mam takie pytanie.. Czy ja ten plakat moge rozwieszać gdzieś na tablicach w mieście i na wioskach? Czy moge pozostawić jakiś karton czy coś w sklepach,pocztach,bankach itp? Czy komuś zgłaszać,że istnieje taka akcja (np. burmistrzowi,wójtowi itp.)? No i czy mnie za to nie wsadzą?
    Bo w szkole to nie przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja mam podobne pytania :)
      Kasja.
      pozdrawiam!

      Usuń
  43. Maćku to świetna akcja ! Już zaczynam zbierać znaczki .

    OdpowiedzUsuń
  44. Maciek, a skąd będziesz wiedział ile kto zebrał znaczków? (wiesz ktoś może zrobić Cię w bambuko) ;)

    pat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stowarzyszenie Pomocy Chorym Dzieciom zapewne nie zrobi nikogo w "bambuko" przy liczeniu znaczków

      Usuń
  45. Ja mam pytanko.
    Czy te znaczki moga być naprzykład zakupione na poczcie (nowe) za 1,55 zł.
    Bo nie jestem pewna, czy można. Bo chyba taka akcja jest u nas :)

    Maciek, wspaniała akcja :)

    Pozdrawiam,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie chodzi o nowe znaczki zakupione na poczcie za 1,55ZŁ

      Usuń
  46. Na czym ma polegać indywidualne zbieranie? I można wysłać znaczki dopiero 13 lub 14 marca, czy koniecznie 10 trzeba wszystko zamknąć?

    OdpowiedzUsuń
  47. a jak ktoś zbierałby indywidualnie znaczki to gdzie miałby je wysyłać? Maćku ogarnij ta sprawę bo wielu osobom zależy na zaangażowaniu się w tą akcję indywidualnie właśnie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a nei jest ogarnieta? jest adres na plakacie. ludzie czytajcie informacje a nei tylk osie wgapiacie w jego zdjecie

      Usuń
    2. Tak dokładnie adres i instrukcja jest na plakacie
      w razie wątpliwości zapraszam na forum http://www.podaruj-zycie.eu.org/forum/index.php?topic=2322.msg36681#new

      Usuń
  48. A gdzie te znaczki mają byc zbierane?
    Bo nie wiem czy np do jakiegos specjalnego pudelka czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  49. A nawet jeśli będzie niewiele tych znaczków to też przesyłać? np. 10,20 ?
    Patt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie każdy jeden znaczek to dla chorego dziecka szansa na wpłatę na konto i dalszą rehabilitację

      Usuń
  50. Maćku!
    Odetchnęłam z ulgą czytając dzisiejszy wpis. Jutro spotkanie Samorządu Uczniowskiego,więc zabiorę głos. Dyrektor i opiekun SU zgodzili się;) Owszem przydałoby się pismo z fundacji,ale jeżeli nie ma takiej możliwości to trudno... Zresztą,jeżeli dzieciaki się zgodzą to od poniedziałku ruszamy pełną parą! Pobieram plakat i drukujemy! Życzę wszystkim szkołom powodzenia! Myślę,że uzbieramy stosy znaczków,które sięgną aż do nieba...Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Maćku fajnie że robisz takie akcje - jesteś naprawdę w porządku i jesteś super;)) tylko żałuję że w mojej szkole raczej to nie wypali;/ no ale będę próbować ile się da:>
    pozdrawiam Julcia<333

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej Maciek !
    Ja po feriach organizuję podobną akcję - lub w laśnie tę - tylko że to mała miejscowość i z pewnością do nas nie przyjedziesz...A jak by to wyglądało, że byś przyjechał do którejś szkoły ?
    będziesz soboioe strzelał foty z fankami czy może podpisywał autografy ?
    Pozdrawiam, Mari.
    PS
    Zacznę zbierać.Naprawdę, masz wielkie serce, Maćku :) Może wiele osób pomyśli, że szpanujesz, albo że jak cię nie lubi to jak na złość nie weźmie udziału w tej akcji...A przecież tu idzie o zdrowie wielu osób...
    Maciek, nawet nie wiesz jak bardzo lubię te Twoje dobre serce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Co zrobić jak chcę zbierać znaczki indywidualnie, bo w szkole to nie przejdzie? Czy będą też akcje dla indywidualnych? Czy można zbierać znaczki samemu i tak samo wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasada jest dokładnie taka sama- proszę przesłać zgłoszenie mailowo, natomiast znaczki wysłać do Stowarzyszenia. Pozdrawiam :)

      Usuń
  54. Jezeli nagroda,dla tych ktorzy uzbieraja jak najwiecej(indywidualnie) bedzie spotkanie z Toba to bierzemy udzial!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. W poniedziałek pokaże nauczycielce plakat :D po jutro jej w szkole nie ma ;p oby się zgodziła . Nie rozmawiałam z nią po nie miała czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  56. Cześć MAciek . !
    A co będzie dla osoby która indywidualnie zbiera znaczki ? :) Aha i one muszą być takie całkiem nowe ?

    p.s TO jak to powiedzieć ? Przyjmujesz na klatę ten konkurs walentynkowy na facebook ???

    Klaudia .
    Proszę odpisz .

    OdpowiedzUsuń
  57. O ! Indywiduaalnie też może być? No to gites majonez ;)).

    OdpowiedzUsuń
  58. Może jak ktoś będzie zbierał indywidualnie to mógłby dostać autograf...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak to dobry pomysł:)Ja bym mogła zbierać indywidualnie.Pewnie nie byłoby tego jakoś super dużo tak jak w przypadku szkół ale każda pomoc się liczy.
      U mnie tylko indywidualnie wchodzi w grę bo ze szkołą nic by z tego nie wyszło.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  59. A jeżeli ktoś chce indywidualnie to ma napisać wtedy swoje dane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. List może być anonimowy :) Ważne aby pomóc dzieciakom

      Usuń
    2. Zasada taka sama- zgłoszenie na maila (swoje dane), natomiast znaczki wysyłamy do Stowarzyszenia (jako nadawce podajemy takie same dane jak w zgłoszeniu).

      Usuń
  60. hej;*
    to ja Paulina
    ja napisałam e-maila.. dotyczący szkoły i wogl... więc bardzo proszę odpisz chociaż na tego^^.., bo nie chcę mi się pisać tego drugi raz

    i pozdrowionka Paulina;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy mozna zbierac znaczki i wyslac,w parach? Bo to zawsze troche latwiej:)
    Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. A Ty jaką nagrodę preferujesz dla osób zbierających indywidualnie znaczki?
    Bo ja już mam 3 znaczki po 1,55 ;))

    OdpowiedzUsuń
  63. A właśnie..można zbierać indywidualnie ale nie tak zupełnie samemu tylko na przykład z koleżankami?
    No bo to nie to samo co w szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja bym zbierała bardzo chętnie ale moja szkoła to taka patola , że nie wiem czy nawet z 5 się uzbiera przykro mi trochę ale życzę innym powodzenia ; D

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam pytanie ; )

    Czy znaczki muszą być koniecznie po 1,55 zł, czy mogą być droższe ; )

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej maciek a skad bedziessz wiedzial do ktorej szkoly przyjechac ? I czy finalistow napiszesz na swoim blogu? Na jaki adres wyslac ci te znaczki?
    - Karolina

    OdpowiedzUsuń
  67. Cześć Maciek moja koleżanka ma niedługo urodziny a jest twoją fanką ma
    na imię Wioleta :))Chciała bym jako prezent urodzinowy dać jej twój
    autograf i oczywiście bym dokupiła jakiś prezent. Urodziny ma dopiero 10
    marca więc trochę czasu jest,a ty masz za 2 dni.Najlepszego:)).A czy
    były by szanse na ten autograf. Ja oczywiście tez bym chciała. Życzę
    powodzenia na planie "POZIOM 2:0".
    A moja szkoła to jest w ogóle nie zorganizowana na takie akcje. Taki sam e-mail wysłałam na pocztę więc jak możesz to opisz na niego mój adres e-mail to Gabryiella12345@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ok bende prubowac namuwic innych no z dziewczynami pujdzie latwo bo jak powiem ze do wygranej szkoly przyjerzdza Maciek Musial to benda mialy bzika gorzej bendzie z chlopakami kturzy cie niecierpia bo podobno jestes zbyt miekki i zbyt yyy jak by to napisac zbyt zbyt yyy a mam zbyt popularny i delikatny .Mam pytanie od majego kumpla Tomka umiesz sie bic ? Nie ale wrucmy do tematu bende zbierac a kumple szukac w smietnikach nie zartuje chociasz kto wie no to wsumie tyle pozdrawiam cie .

    OdpowiedzUsuń
  70. Maciek, mam pomysł :) !
    Nagrodą dla osoby która uzbierała najwięcej znaczków może otrzymać t-shirt z twoim zdjęciem, autografem i dedykacją. Co ty na to?
    Może lepiej by było gdyby przyznać nagrodę 3 osobom, tzn. 1 miejsce , 2 miejsce i 3. A wam podoba się taki pomysł :)?

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł, fajnie było by gdyby dla osoby, która zbierała sama przyjechała tez Maciek:) pozdrawiam Martyna

      Usuń
    2. Mhh...mi ten pomysl srednio sie podoba...;) Ale sql. moze namowie.
      -Mallow.

      Usuń
  71. Ta zgadzam się z osobą co napisała : Ja bym zbierała bardzo chętnie ale moja szkoła to taka patola , że nie wiem czy nawet z 5 się uzbiera przykro mi trochę ale życzę innym powodzenia ; D .

    Też tak mam , i nie wiem czy cokolwiek byśmy uzbierali :( . Bardzo bym chciała zbierać , ale raczej chłopcy by nas wyśmiali i dorysowywali jakieś 'ambitne' rysunki na tych plakatach . Kurde ;/ .

    A wgl jestem w podstawówce < 6 klasa ;d > i raczej się nie uda :<. A tak bardzo chciałabym Cie spotkać ; < .
    Ale zastanowię się z koleżanką , bo jeszcze ferie ;) . Albo zaczne indywidualnie .. Nie wiem .
    Ale spróbujemy pomóc , choć napewno nie wygramy ;< .


    I mam pytanie :


    Jeżeli będę chciała indywidualnie czy mogę np. z przyjaciółmi ?

    I czy jak będzie indywidualnie to też przyjedziesz ?

    I czy przyjedziesz i do szkoły która zebrała najwięcej i do osoby indywidualnej , która zbierze najwiecej ?

    Proszę o odpisanie na maila : mery676@gmail.com ;) .


    Kurde , tak bardzo chciałabym Cię spotkać ;> . Ale gesty się liczy i pomoc dla dzieci ;> .

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cześć!
    Mam pytanie napisałeś, że wymyślisz coś dla tych którzy indywidualnie zbierali. No więc skoro moja szkoła nie budzi zainteresowania do pomocy innym to mogę zbierać znaczki wraz z moją przyjaciółką? Jeszcze chciałam wiedzieć czy to mają być jakieś konkretne znaczki, czy zwyczajne znaczki pocztowe?
    Pozdrawiam! Matylda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest coraz lepiej mój kolega jest przewodniczącym w szkole i jest zachwycony Twoim pomysłem jeszcze tylko dyrka do urobienia le to będzie trudniejsze :(

      Usuń
    2. Zwykłe znaczki pocztowe za 1,55 zł. Pozdrawiam :)

      Usuń
  73. Ty to masz dobre serducho <3 :D

    Fajnie, że chcesz pomagać innym :)
    Porozmawiam z samorządem może damy radę ! Musimy ! to w ważnej sprawie !

    Innym życzę powodzenia ; ) To ZBIERAMY ZNACZKI I POMAGAMY INNYM :)

    S :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Witaj Maćku. Jutro porozmawiam w szkole z panią i spytam co o tym myśli i się zgadza. Mam nadzieję, że się uda! :) MAM PYTANIE: Jeżeli wygra osoba, która zbierała znaczki indywidualnie to spotykasz się z nią osobiście czy przewidujesz jakąś inną nagrodę? Dla wszystkich osób, które zbierać będą indywidualnie wręczysz jakąś nagrodę? Czy tylko dla zwycięzcy? Czekam na odpowiedź i pozdrawiam, Michał z Białegostoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Na pewno zaangażujemy się w akcję! Dodatkowo umieściłyśmy post o akcji na naszym blogu: http://okularyotwartosci.blogspot.com/ co mamy nadzieję zachęci więcej osób do wzięcia udziau w akcji :) życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja mam tylko pytanie czy znaczki muszą być koniecznie nowe ?
    Nie chodzi mi o używane tylko o takie z przed kilku lat. :>

    tyruryru

    OdpowiedzUsuń
  77. Oj, Panie Macieju ;) pięknie, z Pana strony, pięknie. :)
    Jak to jest, że niektórzy ludzie siedzą na tyłkach, nic nie robią, a tu nagle Ty wyskakujesz, chłopak z masą swoich spraw i można by pomyśleć, że ostatnią rzeczą o jakiej Ty myślisz to... pomaganie innym, no cóż zaskoczenie, oczywiście w pozytywnym sensie. I mega, mega szacunek dla Ciebie.
    Życzę powodzenia, oby jak najwięcej osób się zaangażowało.
    Pozdrawiam Sylwia;)

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo chcałabym pomuc ale mieszkam w Angli i może miałbyś jakiś pomysł co moglambym zrobić ze znajomymi tutaj w Angli. Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  79. Ludzie ogarnijcie się! Czy Wy w tej akcji widzixie tylko spotkanie z Maćkiem. Może dzięki waszym znaczkom uda się uratować ktoremuś maluszkowi życie?! Nietwierdze, że niechciałabym się z Tobą spotkać Maćku bo jest to moje marzenie ( z resztą proszę odczytaj maila ) ale może warto też pomyśleć o tych biednych dzieciaczkach. Sama mam problemy zdrowotne ale nie tak wielkie jak te dzieci chodź raz kiedy leźałam w szpitalu było dosyć źle chcieli mnie dać do centrum zdrowia dziecka jeszcze do tego lek niechciał iść przez pompe i poszedł dzięki pompie z wośp. Tak więc bardzo chcę pomóc chodź moja szkoła to tak jak większość ( z tego co czytałam ) niezły nieogar ale pogadam z dziewczynami i zobaxzymy. Podejrzewam, że one się włącza ale nie chłopcy no nic może same będziemy zbierać.

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
    Ola z TBG :*

    OdpowiedzUsuń
  80. Ludzie ogarnijcie się! Czy Wy w tej akcji widzixie tylko spotkanie z Maćkiem. Może dzięki waszym znaczkom uda się uratować ktoremuś maluszkowi życie?! Nietwierdze, że niechciałabym się z Tobą spotkać Maćku bo jest to moje marzenie ( z resztą proszę odczytaj maila ) ale może warto też pomyśleć o tych biednych dzieciaczkach. Sama mam problemy zdrowotne ale nie tak wielkie jak te dzieci chodź raz kiedy leźałam w szpitalu było dosyć źle chcieli mnie dać do centrum zdrowia dziecka jeszcze do tego lek niechciał iść przez pompe i poszedł dzięki pompie z wośp. Tak więc bardzo chcę pomóc chodź moja szkoła to tak jak większość ( z tego co czytałam ) niezły nieogar ale pogadam z dziewczynami i zobaxzymy. Podejrzewam, że one się włącza ale nie chłopcy no nic może same będziemy zbierać.

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
    Ola z TBG :*

    OdpowiedzUsuń
  81. Ludzie ogarnijcie się! Czy Wy w tej akcji widzixie tylko spotkanie z Maćkiem. Może dzięki waszym znaczkom uda się uratować ktoremuś maluszkowi życie?! Nietwierdze, że niechciałabym się z Tobą spotkać Maćku bo jest to moje marzenie ( z resztą proszę odczytaj maila ) ale może warto też pomyśleć o tych biednych dzieciaczkach. Sama mam problemy zdrowotne ale nie tak wielkie jak te dzieci chodź raz kiedy leźałam w szpitalu było dosyć źle chcieli mnie dać do centrum zdrowia dziecka jeszcze do tego lek niechciał iść przez pompe i poszedł dzięki pompie z wośp. Tak więc bardzo chcę pomóc chodź moja szkoła to tak jak większość ( z tego co czytałam ) niezły nieogar ale pogadam z dziewczynami i zobaxzymy. Podejrzewam, że one się włącza ale nie chłopcy no nic może same będziemy zbierać.

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
    Ola z TBG :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja w poniedziałek wracam do szkoły, chciałabym się przylączyć do akcji, ale mam baaardzo małą szkołę ( uroki mieszkania w ok.czterotysięcznej mieścinie ;D ) i wątpię, żeby coś z akcji wyszło. Ale od dziś oszczędzam kasę i postaram się kupić kilka znaczków. Tak z dobrego serca ;)
    Dobrej nocy ;p
    Łiii...spełniam obietnicę i zaglądam codziennie. Wprawdzie drugi dzień, ale zawsze coś ;D
    Pani P., 16.

    OdpowiedzUsuń
  83. spróbuję coś uzbierać, przecież nawet jak każdy uzbiera po 10 takich znaczków to już jest tego dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest każdy znaczek jest bardzo ważny i cenny
      Każdy znaczek pomaga choremu dziecku
      Brawo za postawę

      Usuń
  84. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego zaangażowania, jednak zastanawia mnie sens tej akcji… Znaczki?! Żyjemy w XXI wieku! Te apele można wysyłać mailem i tym samym zaoszczędzić mnóstwo kasy.
    Załóżmy, że do akcji zgłosi się 300 szkół. Każda uzbiera 200 znaczków.
    300 x 200 x 1,55zł= 93 000 zł
    To jest już ogromna kwota, którą można przekazać bezpośrednio na leczenie dzieciaków. A znaczki są inwestycją, która nie musi się zwrócić. Mało która firma przekaże środki pieniężne na ten cel, niestety, takie są realia…

    Mam nadzieje, Maćku, że rozwiejesz moje wątpliwości. Dlaczego apele należy wysyłać listownie, a nie drogą mailową? Może rodzice uważają, że jednak papier jest bardziej formalną drogą porozumiewania?

    Gratuluję realizacji pomysłu i życzę sukcesu! Oby te znaczki przyniosły mnóstwo kasy na leczenie dzieciaków! :)
    Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apele można rozsyłać jedynie tradycyjną pocztą, skierowane do konkretnego adresata. Rozsyłanie apeli mailem traktowane jest jako spam i w związku z tym taka forma nie jest dozwolona.

      Pozdrawiam

      Usuń
  85. Czyli zgodnie z moimi przypuszczeniami. :) Mam nadzieje, że wiele firm odpowie na te apele, dzięki temu te pieniądze nie będą wyrzucane w błoto. Może ta akcja pomoże nagłośnić sprawę i inwestorzy będą bardziej wrażliwi na tego typu prośby...

    Serdecznie dziękuję za odpowiedź!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  86. Aj, piękna akcja, cudowny cel!

    Jeszcze nie wiem, czy uda mi się namówić szkołę na tę akcję, w każdym razie w weekend z pewnością plakacik wydrukuję i w poniedziałek idę do dyrektorki z zapytaniem, czy mogę to rozwiesić w kilku miejscach. Ciekawa, wspaniała akcja, cieszę się, że są jeszcze gwiazdy, takie normalne, jak reszta ludzi, a nie z sodówką w głowie. Pewnie jako szkoła nie wygram ani jako osoba prywatna, ale jeżeli dużo tego zbiorę/zbierzemy ze szkołą, to będę z siebie dumna, że takim małym kosztem tak bardzo mogłam pomóc tym dzieciom, jestem jak najbardziej za takimi akcjami! Myślę, że jeżeli każdy z nas kupi jeden znaczek tygodniowo (co najmniej) to nic nam się wielkiego nie stanie, w każdym razie majątku nie wydamy, nie poczujemy tego, a bardzo pomożemy potrzebującym tego dzieciom!
    Udzielam się w tego typu akcje, np. zbieram plastikowe nakrętki, a teraz będę zbierała znaczki!
    Mam nadzieję, że namówię szkołę na tę akcję i dużo tego uzbieramy - im więcej tym lepiej!
    Pozdrawiam Cię i życzę, aby tych znaczków było co najmniej tysiące!

    - Ania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. a osoby indywidualne ?! Dosaną coś od Ciebie ?? Jakiś autograf , coś takiego typowo od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Super Akcja :)
    A jeśli będę zbierała znaczki sama to jest możliwość że będzie jakaś nagroda od CIEBIE ?
    A jeszcze mógł byś napisać coś o tym konkursie walentynkowym ? Proosze :**

    Pozdrawiam Asia <33

    OdpowiedzUsuń
  89. Do ktorego ta akcja.? Bo ja mam teraz ferie i niwim (;p) czy zdaze namowic szkole.
    -Mallow

    OdpowiedzUsuń
  90. Znaczki należy wysłać 10 marca prawda? Nie wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  91. Fajnie Maćku że się tak angażujesz w sprawy charytatywne można od cb zdobyć autograf ??? Fan Damian

    OdpowiedzUsuń
  92. Jestem pod wrażeniem jak dobry jesteś. Napisałeś, że fundacje trudno założyć, że to skomplikowane, ale nie poddajesz się. Jesteś na prawdę dobry. Chciałabym być taka. Postaram się dołączyć do tej akcji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Mamy kryzys kryzys kryzys10 lutego 2012 09:08

    Gdzie mamy wysyłać te znaczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy kryzys kryzys kryzys10 lutego 2012 09:16

      a sory już wiem xd . No to czy nagroda bedzie taka, że spotkasz się z całą szkołą czy tylko z osobą, która w danej szkole rozpoczęła tę akcję ?

      Usuń
    2. Po zakończeniu akcji wysłać do Stowarzyszenia Pomocy Chorym Dzieciom adres i instrukcja znajduje się na plakacie

      Usuń
  94. oki.. wszystko rozumiem ale mam jedno pytanie.
    Co z małymi szkołami do których chodzi niewielka ilość uczniów ? czy liczbę uczniów też bierzecie pod uwagę ?

    OdpowiedzUsuń
  95. super to wymysliles ...w mojej szkole to nie wypali ....szkodaa.! :( Nie wiem czy jutro nie zapomne a wiec zycze ci juz wszystkiego naj najlepszego na urodzinki;***** ( moim marzeniem jest by cie spodkac..<3) fajnje by bylo! ;*
    Pozdrwaiam Dominika z Gdyni;**

    OdpowiedzUsuń
  96. Super, cieszę się że to wypaliło...Pomożecie wielu dzieciom i jest mi strasznie przykro że nie chodzę do innej szkoły, która bierze udział w takich akcjach... No ale pozostaje mi tylko życzyć powodzenia... Mania:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Hej;-)
    Mam taką sprawę...Napisałam już na poczcie ale jak nie czytasz to napiszą tu...
    Chodzi o to, że aż 5 województw(w tym moje) ma ferie od 13 do 26 lutego i szkoły nie dadzą rady zebrać większej sumy znaczków w tak krótkim czasie...Zwłaszcza, że to jeszcze trzeba poświęcić co najmniej tydzień na namówienie dyrekcji do wzięcia udziału...Mógłbyś przedłużyć tą akcję??? Nie wiem czy to możliwe, ale byłoby fajnie, bo tak to nie mamy szans na zebranie...

    Martyna;-)

    OdpowiedzUsuń
  98. hmm .. popieram , jeśli mógłbyś prosimy o przedłużenie :))

    OdpowiedzUsuń
  99. W naszej szkole niestety trudno będzie tą akcję zorganizować :(. Jestem przewodniczącą klasy ale klas 1 nie biorą do samorządu, więc nie ma za bardzo jak zorganizować akcji. Poza tym nasza szkoła liczy tylko ok. 300-400 uczniów więc nie damy rady uzbierać takiej ilości znaczków. Bardzo podoba mi się jednak Twój pomysł i uwielbiam Twojego bloga. :) Natalia

    OdpowiedzUsuń
  100. Już wydrukowałam 2 plakaty i zaraz po feriach powieszę je w naszej szkole :). Wiem, że nasza szkoła nie wygra tej akcji, bo jest u nas za mało osób, ale pomóc zawsze warto :)
    Pozdrawiam, Pajka

    OdpowiedzUsuń
  101. Cześć Maciek !
    Czy ta akcja nie mogłaby być osobno dla osób indywidualnych i osobno dla szkół ? Bo każdy chciał by się z nas włączyć w taką akcje ale z całymi szkołami nie mamy szansy :( A tak będą zbierać znaczki szkoły i osoby w których szkołach nie zgodziła się na to dyrekcja . A nagroda (spotkanie z Tobą będzie i dla osób które zbierały same i dla szkół ) :) To rozwiązanie będzie bardzo dobre :)
    Napisz co o tym myślisz :P
    Pozdrawiam Karola Ka... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  102. A co wymyślisz dla osób które zbierały indiwidualnie? ;>
    Przyjedziesz do nich?
    Czy co?
    Bo ja bym chciała, żebyś się wtedy z nimi umówił w ich mieście.
    Bo napewno zoorganizujesz spotkanie z nimi w Warszawie a ja mieszkam 4 godziny od Warszawy..

    OdpowiedzUsuń
  103. bardzo fajny pomysł tylko zły termin :( ponieważ ma np teraz zaczynamy dopiero ferie i mamy mniej czasu na zbieranie tych znaczków niz w innych szkołach

    OdpowiedzUsuń
  104. Maćku!
    Bardzo podoba mi się Twoja akcja zorganizowana również z innymi osobami, o których nie można zapominać... : )
    I wiem, że nie robisz tego dla jakiegoś rozgłosu : )
    Moje ferie właśnie się kończą, do szkoły idę już w ten poniedziałek. Rozmawiałam już o tym z niektórymi osobami ( mam na myśli na razie swoich znajomych, wiem, że ja na razie to mało, ale jeszcze coś zrobię.) Teraz jeszcze Nauczyciele : ) Zobaczymy co z tego wyniknie : )
    Przecież my Nastolatki potrafimy wiele : )
    Na swoim blogu tez napiszę o tej akcji :*

    Someone like you : *

    OdpowiedzUsuń
  105. A jeśli zbiera się indywidualnie?? To też będzie spotkanie ;P hehe,.

    OdpowiedzUsuń
  106. Dobre uczynki wracają jak bumerangi :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Czy osoby, które zbierają indywidualnie też mają wysyłać e-mail na adres nadzieidotyk@gmiail.pl i tam podać swój adres i ilość znaczków czy mają je od razu wysłać na adres fundacji ?

    OdpowiedzUsuń
  108. Grasz na gitarzę ?

    OdpowiedzUsuń
  109. a trzeba wysłać jakieś zgłoszenie ze sie zgłaszamy do konkursu czy co?

    OdpowiedzUsuń
  110. Oh.. szkoda, że ta akcja tylko do marca, bo my teraz mamy ferie i nie zdążymy uzbierać zbyt dużo znaczków w tak krótkim czasie (nie licząc ferii) :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  111. Świetny pomysł, tylko nie wiem czy te znaczki mam wysłać na adres fundacji, czy może do ciebie? Mógłbyś coś o tym napisać w kolejnym poście?

    OdpowiedzUsuń
  112. Takie jedno zpytanie: czy akcja zostanie przedłużona? Ze względu, że właśnie (tzn. od poniedziałku) zaczęły się ferie, większość osób wyjechało gdzieś i nie jestem w stanie się z nimi skontaktować, co skutkuje brakiem akcji w mojej szkole. (Chyba żeby nastąpiła totalna mobilizacja i w te 10 dni od pierwszego marca, po mym cud przemówieniu ;] kiedy wszystko wróci do normy wszyscy pobiegliby na pocztę kupować znaczki, może by coś było, ale w to już niestety nie wierzę.) W podobnej sytuacji są WSZYSTKIE SZKOŁY Z MAŁOPOLSKI!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  113. Maciej, nie smutaj się i nie dołuj!!!<3 jutro urodziny!!! Dodałam moją prace na konkurs to jest piosenka :D dzisiaj mają być już wyniki, nie robię sobie nadziei, że wygram, ale cieszę się że moja praca nie będzie obojętna i ktoś ją zauważy :D

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja dzisiaj zaniosłam do wychowawcy to kazała mi powiedzieć to do samorządu, a jak się samorząd nie zgodzi to klasowo zbiórkę robimy :P
    A plakat zabrała do domu, pewnie nie odda będę musiała jeszcze raz wydrukować :< :P
    A ile szkół już jest tych co zbierają?
    A u nas w szkole jest pianinko xd
    To tak jakby wygrała moja szkoła to tam wiesz pograłbyś trochę :>
    Haha tak skormna ja :D Soryy... ;p

    OdpowiedzUsuń
  115. Haha, no to szykuj się bo będziesz musiał przejechać ponad 400 km :D A tak na serio to jutro masz urodzinki staruszku ;] Tylko nie przesadź juto z % =)

    OdpowiedzUsuń
  116. Maciek a co z osobami indywidualnymi? No bo ja raczej będę zbierać indywidualnie... Byłam dziś w szkole na początku spytałam się klasy co do tego pomysłu, ich odpowiedź mnie zwaliła z nóg - nie chcę im się wydawać kasy bo mają swoje własne wydatki ;o (było coś ok. 4 osób które mnie poparły) Moja wychowawczyni powiedziała tylko coś w stylu "róbta co chceta". No ok. pochodziłam trochę po innych klasach z osobami które się zgodziły. I jestem zszokowana - poparcie wyraziła chyba tylko 1/4 szkoły, gdzie w naszej szkoły chodzi ok. 900 uczniów (zespół szkół - liceum, technikum, zawodówka). A najbardziej byłam zszokowana zachowaniem dyrektora. Na początku mnie wygonił i powiedział delikatnie, abym mu po prostu du** nie zawracała. Gdy przyszłam na następnej przerwie i przedstawiłam jemu ten projekt to spytał UWAGA-jego słowa: "A co z tego będziemy mieli". Myślałam, co najpierw zrobić - po prostu paść na ziemie, bo mi się słabo zrobiło, czy też walnąć mu w pysk.
    Tak więc jak widzisz, nie wszyscy mają zgraną szkołę. Mi np. się zdaję, że popełniłam błąd i zapisałam się do jakiejś patologicznej szkoły. Więc mam nadzieję, że pomyślisz również o tych którzy zbierają indywidualnie ;)
    PS. Mam już 15 znaczków :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Ta szkoła która nazbiera najwięcej znaczków to do niej przyjedziesz i zrobisz wywiad z kim? dyrektorem ? uczniami? czy przewodniczącym szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja w mojej szkole rozgłoszę :) powywieszam oczywiście plakaty. Ale pewnie i tak moja szkoła nie wygra, jesteśmy z małego miasta... tzn nie aż tak małego. ale ok. 80tys. mieszkańców.. a w mojej szkole jest jakoś 200 do 300 uczniów, chyba że jeszcze by się porozwieszało w podstawówce, tam jest tych dzieciaków trochę więcej. Zobaczymy, postaram się pozbierać znaczki, dziś zaczynam ferie (woj. Wielkopolskie) ale jak skończą się, to pójdę do dyrektora. ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja powiesze takie trzy plakaty. I dodam karteczke że do 9 Marca znaczki muszą trafic do 5a (moja klasa) Postaramy sie jak najwięcej znaczków nazbierac bo musze się z Tobą spotkac i miec twój autograf! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. To jest niesprawdiedzliwe,bo dużo szkół bedzie się starało a i tak tylko jedna odwiedzisz.. beznadzieja .
    Matild

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nie chodzi o to, żeby zobaczyć Maćka, tylko żeby POMÓC. ogarnij.

      ogólnie fajna akcja ; ). w mojej szkole przejdzie na bank, bedziemy zbierać ; ).

      Usuń
  121. A jak nie będę zbierała to przestaniesz mnie lubić? :D

    OdpowiedzUsuń
  122. Pomysł uważam za świetny tyle,że nie mam pojęcia jak ludzie na nią zareagują.Nie obraź się,ale nie wszystkim musi zależeć na Twoich odwiedzinach,a argumenty o bezinteresownej pomocy do wielu nie trafiają.Jednak razem z moją koleżanką już postanowiłyśmy,że spróbujemy,więc...życz nam powodzenia!
    Amanda

    OdpowiedzUsuń
  123. a co z tymi znaczkami np. jakaś szkoła zbierze 500 a jakaś szkoła 498 to co z tymi 498 znaczkami mamy zrobić wywalić do kosza, czy można wtedy ci je jakoś przekazać?!
    proszę odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież znaczki trzeba przesłać do Stowarzyszenia!! Pocztą!!

      Usuń
  124. A jeżeli ktoś sam zbiera znaczki, to co ma z nimi później zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  125. Hej. Masz dużą oglądalność, więc mógłbyś umieszczać reklamy na blogu z różnych firm, a kasę z reklam przeznaczać na cele charytatywne. Myślę, że kilka tysięcy można wyciągnąć, zawsze komuś się przyda. Przemyśl to :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Znaczki nie muszą być różne? Jeżeli zbieram sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. mam pytanko czy te znaczki mogą być od razu naklejone na koperty ? w ten sposób będzie już wszystko i koperta i znaczek

    OdpowiedzUsuń
  128. Zajebiście tylko u mnie dzis sie zaczynają ferie :c

    OdpowiedzUsuń
  129. Mądra akcja.Na moim blogu powiedziałam wszystkim ludzią o tej akcjii i podałam link na plakat jeśli chcesz mojego bloga odiedzic to on asiuuunia444.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Super akcja.! :) W poniedziałek pogadam o tym z panią. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  131. Mam pytanie, by było to zorganizowane lecz dyrektorka mówi, że za mało czasu, czy mogła by byc przełożona ta akcja o jakiś dłuższy czas? ;d
    Pozdrawiamy, ekipa z Sobień Jezior- Avonlea (koło Otwocka) ;d

    OdpowiedzUsuń
  132. Dziękujemy za wszystko Macieju ;* Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  133. w poniedziałek pogadam z dyrektorka ;))
    tylko co z szkoła która zbierze znaczki lae przegra ?? to ktoś po nie przyjedzie czy co??

    OdpowiedzUsuń
  134. No trzeba trzeba się reklamować:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Przeczytałem o Twojej akcji w którejś z gazet i jestem pod wrażeniem.
    Dlatego postanowiłem umieścić w notce link do tego posta, aby więcej osób o tym usłyszało.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Maciej bardzo fajny plakat, możesz napisać kto go wykonał ?

    OdpowiedzUsuń
  137. Maciej, Maciej z okazji Twojego święta życzę Ci wszystkiego najjjlepszego, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia najskrytszych marzeń iii znalezienia TEJ JEDYNEJ.! I oczywiście tego co sobie życzysz.!:)
    _____________________________________________________________________
    A co do akcji to świetna sprawa. Ciesze się że została zorganizowana taka akcja i mogę pomóc tym dzieciom. Pozdrawiam Gabi. :))

    OdpowiedzUsuń
  138. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!
    ;*** Nika97

    OdpowiedzUsuń
  139. Jak tam Monika Kazyaka ?

    OdpowiedzUsuń
  140. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO STARUCHU ! ;*
    W dniu twojego święta życzę ci dużo pięknych chwil (na melanżu z znajomymi :D).
    I wg spełnienia marzeń !
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  141. Hej Maćku , pozdrawiam i zapraszam do zagrania w grę IMVU - naprawdę świetna , Doskonała dla Ciebie . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  142. Akcja to super pomysł..D Najlepszego.;]

    OdpowiedzUsuń
  143. LUDZIE! Maciek ma dopiero jutro urodziny...-.-

    OdpowiedzUsuń
  144. Chciała bym pomóc , ale moja szkoła za bardzo nie włącza się w takie akcje :/
    Więc może w inny sposób bym mogła pomóc? :)

    OdpowiedzUsuń
  145. U mnie w szkole wszyscy byli zachwyceni akcją, ale od 13 lutego mamy ferie więc raczej nie weźmiemy udziału, ponieważ za późno opublikowano plakat. Bardzo żałuję. Może jest szansa na przedłużenie konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  146. Witaj Maćkuu . Już jutro twoje urodziny o ile się nie mylę . ; ) . Pewnie dostaniesz wypasione prezenty . ROBISZ imprezkę . ? Czy nie masz czasu . ?;* .
    Ale wrócimy do wpisu . Więc akcja jest Megga FAJNA , lecz u mnie w szkole raczej tego nie bd popierać. Nie bd tłumaczyć czemu . Moja szkoła to takie zadupie ( sorki za słownictwo ;| ) . Ja bardzo bym chciała pomóc , ale ja nie moge iść sama do dyrekcja , bo ja mam taką dyrekcje że do samorządu tez nie4 bo ich w ogóle nie znam . A więc nie włączę się w akcję ale będę was wspierać duchowo . ; ]]

    Dominika . K / Wawa / 14

    OdpowiedzUsuń