Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

niedziela, 5 lutego 2012

NIC

Trochę milczę, trochę myślę, trochę odpoczywam... Niedziela w końcu.

190 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jasne,że tak ;) Jutro od nowa :) Odpoczywaj ;) a jak tam sesja ? :) Fajnie było? :*

      Usuń
    2. Jednak kurde nie tylko zwykli ludzie mają problemy i złe dni... ;)

      Trzymaj się Maćku cieplutko i życzę Ci weny!
      Do pisania i uszczęśliwiania Twoich fanek :)
      Ja niestety będę musiała chyba skończyć z uzależnieniem jakim jest Twój blog, także pewnie to jeden z moich ostatnich postów tutaj :)

      Pozdrawiam,
      Pauli

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ja tego do cholery nie rozumiem ; / po co wy mu wysyłacie ":*" albo jakieś serduszka ?! Dziewczyny, czy wy nie rozumiecie , że on nigdy nie będzie z żadną z was ? Jasne, można sobie pomarzyć itd. Ale przeciez wy go wcale nie "kochacie" To ta jebana pseudo miłość. Laski, otwórzcie się na innych chłopaków. Albo chociaż rozejrzyjcie dookoła. Bo, uwaga, Maciek nie jest jedyny! Słuchajcie, dajmy mu własne życie. Niech sam znajdzie sobie dziewczynę, która go pokocha za to, kim jest. Każdy ma do tego prawo. Nawet jakiś znany chłopak, który ma fanki tylko ze względu na swój wygląd. Jak już pisałam, byłam na finale WOŚP i widziałam Maćka. Może mi nie uwierzycie, ale byli też ładniejsi od niego chłopcy o.O . To nieprawdopodobne ? A rozejrzyjcie się. Dziewczyny, jak będziecie się tak zatracać w tym chłopaku, możecie przeoczyć tego jedynego, pisanego tylko dla was. I jak już pisałam w komentarzu do tego wpisu, mówią, że "jesteś tym, czemu najwięcej poświęcasz myśli". Maćku, zastanów się, ile dziewczyn, przesiadujących tutaj i czekających na kolejny wpis, jest Tobą ;d.

      Usuń
    5. I komentarz mój wyżej był do wszystkich pseudo fanek Maćka lub tych "zakochanych " w nim. Po prostu dałam go do pierwszego wpisu, iż jeśli już ktoś czyta te komentarze, to od góry. Chciałabym żeby dziewczyny, które to czytają, uświadomiły sobie, jak jest. I chciałam też wyrazić swoje zdanie ;d

      Usuń
    6. jednak nie wezmę udziału w konkursie walentynkowym ;(

      ni dojadę niestety do Warszawy :( a szkoda...

      Usuń
    7. kudre dziewczyna/chlopak ktory/ktora podpisuje sie K jest wprost zajebista/zajebiisty ; )
      haha to jest troche niesamowite myslisz dokladnie tak jak ja ; D
      ja tez nie rozkminiam dziewczynek ktore jak psychofanki '' ohh kocham cie Maciuś '' i tak dalej komentuja ale to na blogu ciekawe ile w rzeczywistosci polek byloby w stanie tak do niego twarza w twarz powiedziec ?
      wczesniej tez komentowałam twoj komentarz jako pierwsza dzisiaj niestety jestem lekko nizej ; DD
      Pjonteczka ;DD : *

      Usuń
    8. Dzięki, że mnie mnie popierasz ^^. I dziewczyną jestem xD wiesz co twarzą w twarz to wątpię, ale niektóre zaczęłyby tak do niego krzyczeć "Kocham Cię" .. Sama tego nie kumam ale wiesz.. Trzeba im uświadomić, że to głupie, przeciez nie można przez całe życie gonić za "Maciusiem". Ciekawe, czy w wieku np. 24 lat też będzie miał tyle fanek. Nie mogę się doczekać Maćka z zarostem i odpowiedzi na to pytanie.. Nużą mnie już te komentarze od tych "kochających fanek"...

      Usuń
    9. no tak juz wiem bo dokladnie widocznie nie doczytalam xd ;DD
      alez oczywiscie puste dziewczyny ktore w oczkach maja zdjecia Mcieja huehuehue ; DD
      chociaz ja tam nic do niego nie mam bo go nie znam a jak one all czas ze go kochaja tylko pytanie na jakiej podstawie ze co ma bloga i pokazuje swoja wrazliwosc . jestem pewna ze zadna z nich nie pomyslala ze on jest np taki poniewaz agent kaze bo przeciez rozni ludzie z tv maja do tego wglad i na bloga tez i patrza co on robi ile osob go lubi i takie tam pierdoly a jak dobry to i dobrze sie sprzeda ( bez urazy ale taki showbiznes ; ( )

      Usuń
    10. no nareszcie znalazlam to co chcialam teraz bd wiadomo kto dla Cb ''K.'' odpisuje ; D

      Usuń
    11. Hah ^^ . Zgadzam się z Tb "Pjonteczko" ; ** A Natalio, nom, specjalnie to jest na początku hahah : ) . Dziewczyny dobrze że chociaż wy zdajecie sobie sprawę z tego, jakie to jest żałosne ; / . Ja nie chcę oceniać tego chłopaka, nie mam do tego podstaw. I nikt z nas nie ma, bo go nie znamy. A już na pewno nie możemy go "kochać" . One lubią tylko jego postać, którą widzą w telewizji i ładną buzię. Ale to nie wszystko...
      Szczerze powiedziawszy myślałam, że tu są same puste i próżne dziewczynki, ale widzę, że jednak się myliłam. Dzięki za poparcie . < 3

      Usuń
    12. trzeba sie wspierac ja myslalam dokladnie tak samo ; ))
      sa jeszcze normalni ludzie na tym swiecie ; DD

      Usuń
  2. czasami warto jest tak pomyśleć...

    pat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maciek, wkręć mnie do rodzinki na 3 sezon ;D

    Pozdro
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... Ja już chcesz kogoś wkręcić Maciek, to też się zgłaszam :D

      Usuń
    2. Haaaha :D To ja tez chce ;*

      Katarzyna! xD

      Usuń
    3. Ja tez chce do "rodzinki"!!!
      K@sia :-*

      Usuń
    4. a mnie nie ;p
      i tak szczerze mowiąc, to chyba nie chcialabym byc slawna... nawet tak troszke jak Ty...

      Usuń
    5. Ha ha ty byś chciała do rodzinki .... w rodzince to nie maciek decyduje !
      POzdrawiam ciebie i maćka♥

      Mila .

      Usuń
  4. Nie ma to jak wstać sobie jutro o 12.00 i zacząć kolejny tydzień ferii :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie : D

      Usuń
    2. Tak. Mam 2 tydzień ferii. Ale i tak wstaje na 7:35. Na mój ulubiony film.:> Pozdro. Maciek. Karolina...:>

      Usuń
  5. Trochę dołuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ha wczoraj sie rozpisales a dzisiaj dwa krotkie zdania. Mam nadzieje ze kolejne wpisy bd dluzsze . Pozdrawiam Ola ze slaska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie to już prawie koniec. :-) A czemu Maćku tak mało dzisiaj napisałeś ?

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, dokładnie. a tak poza tym, to dasz się wkręcić w ten wypad do kina z konkursu ? byłoby miło, każda by chciała wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Milcz,myśl,odpoczywaj,po to jest niedziela:)
    Zapewne wyczerpujący dzień.Hmm...xD
    Po raz pierwszy jest mi ciężko napisać komentarz:D
    Nie mam się do czego odnieść.
    Mogę napisać,że jutro poniedziałek.A jak poniedziałek to szkoła.
    A jak szkołą to nauka.A jak nauka to złe samopoczucie.I tak dalej i dalej:)
    Pozdrawiam i życzę weny do pisania na blogu oraz siły do działania na planach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz trochę Twojej rodzinie.O i jeszcze jedno jak poszła Ci sesja zdj. ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha... Miłego odpoczywania :D A ja muszę się przygotować jutro pierwszy raz po feriach do szkoły ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpoczywaj, odpoczywaj.:)
    należy Ci się.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się. Ja wróciłam od babci i dziadka, bo był tam mój kuzyn. No i wiadomo trochę się wygłupialiśmy, bo jest dla mnie jak brat. A teraz jak przyszłam to padam :( Fajny konkursik na wyjście do kina. Niestety mieszkam w Bydgoszczy, ale jeżeli był wygrała to bym przyjechała :)

    Pozdrawiam,
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo odpoczywaj.. ;P
      A gdzie będzie można zobaczyc zdjęcia z sesji a której dzisiaj byłeś ? ;]

      Usuń
    2. Oj, to Cie urobili z tym konkursem :p A w ogóle to miałabym prośbę żebyś napisał coś o walentynkach, bo w końcu się zbliżają.Trochę o tym jak Ty je spędzasz, jakbyś spędził z dziewczyną itp.

      Pozdrawiam M.A

      Usuń
  14. Z tym konkursem to prawda?
    A to szkoda mi tu coś pisać na ten temat.Oby wygrała przynajmniej ładna i mądra dziewczyna:)
    Chyba tylko tego można Ci w tym przypadku życzyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Maćku, co 5 minut sprawdzam, czy czegoś nie dodałeś, a ty mi z jednym zdaniem wylatujesz ? :D
    No, odpoczywaj!! Tym razem Ci wybaczę.
    Kurcze, mam jakąś słabość do Ciebie! :)) I już się nie martw! Dla nas jesteś największym wygranym. Franciszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpoczywaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma to jak niedziela co nie ??
    Miłego odpoczynku... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. a mi sie chce spać.. a jutro szkoła ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przytłaczające, czyż nie?
    Wczoraj konkurs... dziś cisza.
    Martwa, dzwoniąca w uszach cisza.
    Jakoś tak ciężko na sercu.

    Ale pocieszę cię.
    Nie tylko ty masz dziś TAKI dzień.
    Zgubiłam się.
    Złamałam...
    Ale nie poddałam :)

    I ty też nie pozwól sobie upaść... jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twórcze bardzo ;D
    A ja mam FERIE !!!!!!!!!
    Malinka ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpoczywaj, w końcu dużo pracujesz..aż nie wiem czy ci zazdrościć czy współczuć..ale przecież każdy boryka się z jakimiś problemami ;(
    Ja mam jtr sprawdzian z fizyki z całego półrocza, a nie jestem nawet w pobliżu połowy tego co powinnam umieć. ;//
    Ja życzę Ci dużo wolnego czasu i odpoczynku, no i oczywiście sukcesów w 'pracy'. ;) Teraz niestety idę się uczyć.

    Miśka ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Maciej mógłbyś nam coś napisać o tym konkursie ?

    OdpowiedzUsuń
  23. No pewnie, Tobie też należy się odpoczynek ;D

    A co do sesji, to Ty o tym nic nie wiedziałeś?! Jeśli nie to nie za fajnie i trochę chamsko, ale może trafi Ci się jakoś spoko dziewczyna a nie słitaśna hot 13 :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie łap doła! Nie wolno! Blog Roku to nie jest całe życie, a przegrana to nie jest koniec świata, ziom! Nie ma co się smucić bo życie toczy się DAAAALEJ! A Twoj smutek może spowodować to, że przegapisz coś fajnego, bo będziesz się snuć bezczynnie ;D Ogara i dalej pryskaj optymizmem, trzymam kciuki i liczę na Ciebie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. No to się rozpisałeś, cóż za wena :D
    Ale wreszcie sobie odpoczniesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzisiaj byłam w empiku i oglądałam książkę Charlie pisałeś że fajna to może warto przeczytac ;p Niedługo kupie i sama zobaczę ;]
    Paula^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpoczynek po całym tygodniu to coś pięknego :) Wiem coś o tym ;)
    Pozdrawiam;* Kassia

    OdpowiedzUsuń
  28. Tia.. uwielbiam weekandy. Miłego odpoczywania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też odpoczywam i mam dziś wszystko gdzieś...

    OdpowiedzUsuń
  30. mycholandia.blogspot.com/ zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem już co o Tobie myśleć. Wiele osób postrzega Cię jako Tomka Boskiego, ale ja go w Tobie nie widzę. Podoba mi się jak piszesz i to co piszesz. Jak wiele osób tutaj, chciałabym się z Tobą spotkać.Nie dlatego, że mi się podobasz i jestem w Tobie zakochana ,jak wiele dziewczyn, ale po prostu wydaje mi się, że jesteś jedną z niewielu osób, która by mnie zrozumiała i z którą umiałabym szczerze porozmawiać,a nie usłyszałabym głupich komentarzy.


    Pozdrawiam A.M

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście weekend jest więc odpoczywaj;))
    pozdrawiam Julcia<333

    OdpowiedzUsuń
  33. hahah, napisałeś 10 wyrazów,
    a już masz ponad 40 komentarzy ;p
    Fanom wiele do szczęścia nie potrzeba.
    Powiesz im wszystkim, że ich kochasz
    i będą się za tobą uganiać do końca życia xd

    OdpowiedzUsuń
  34. Zachęciłeś mnie do przeczytania książki "Charlie", lubię takie książki! - dzięki!
    Faustka

    OdpowiedzUsuń
  35. A mam taka małą prośbę... Możesz napisac tytuły piosenek, których słuchasz ??
    I co w nich Ci się podoba...
    Proszę... :)
    Izka :]

    OdpowiedzUsuń
  36. haha..
    Racja;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpoczynek dobra rzecz;D Pozdrowienia od Oli:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niedziela zawsze zamulona , hehe
    Nic się nie chce :))) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czasem lepiej jest pomilczeć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. http://najlepsze.blogi.pq.pl/?cat=blogspot.com
    gratuluję 1 miejsca !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. fuck yeach . ;D
    a ja mam jeszcze tydzień ferii ! <3 ;p

    pozdrawiam ;)
    Gusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. :) Dokładnie Niedziela dla Lenia :D;)
    Natt:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Taka niedziela... że uczyć się trzeba, nie ma mowy o odpoczynku. Jutro znów się uczyć, we wtorek i w środę i w czwartek = życie ucznia. W piątek na szczęście trochę luzu(od 14). A teraz np. taka ja, musi przeczytać lekturę, a w zasadzie bardzo szczegółowe streszczenie tej lektury. Nie lubię niedziel!

    OdpowiedzUsuń
  44. No to odpoczywaj:) Jutro od nowa, ciezka praca. Gabi:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Miłego odpoczywania ; )))

    OdpowiedzUsuń
  46. To dobrze, że choć chwilę masz wolnego, możesz się zatrzymać, pomyśleć i napisać o tym do nas na blogu :P

    Ja miałem to szczęście, że cały weekend się leniłem, siedziałem w domu i nigdzie nie wychodziłem z powodu niskich temperatur :D

    Udanego odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  47. :| liczyłam na jakiś bardziej głęboki wpis pod koniec tygodnia.
    jutro szkoła...może trochę przemyśleń na temat przemijania i egzystencji ?Takie tematy mogłyby wybić Twojego bloga.
    Bardziej kierujesz się zasadą Carpe Diem czy Memento Mori ?
    Przemyśl to i mi odpowiedz, bo jak na razie...nie zawsze się z Tb zgadzam w pewnych sprawach, opiniach na temat niektórych ludzi.
    Zapraszam do mnie. Prowadzę dwa blogi:
    Jeden zaczęłam dzisiaj-o podróżach, zdjęcia z mojego życia.
    Drugi prowadzę od stycznia, moja własna biżuteria ;] HAND MADE.
    Pozdr i udanego tygodnia życzę ;] (liceum bywa męczące) xxD

    OdpowiedzUsuń
  48. ahh. ja też jutro do szkoły po feriach, ale się nie chce. ;D

    Maćku, dzisiejsza notka chociaż krótka a jak dużo wyraża. ;pp
    Odpoczywaj, odpoczywaj..;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Myślałam ,że będzie trochę dłuższy wpis i tu nas wszystkich zaskoczyłeś:) No ale masz rację niedziela-po to by odpocząć od codzienności.
    Pozdrawiam Oktawia

    OdpowiedzUsuń
  50. 1.Wchodzę.
    2.Patrzę.
    3.Dziwię się.
    4.Uśmiecham :D
    5.I życzę Ci MIŁEGO ODPOCZYNKU :)
    Pozdrawiam Sylwia;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo Cię pozdrawiam, mam nadzieję że odpoczniesz. I będziesz miał siły do dalszej pracy. Uwielbiam filmy i seriale w których grasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. W pełni zasłużony ten odpoczynek i tak się dziwię jak ty znajdujesz na to wszystko czas. Pozder

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobrze wiedzieć hhehehee

    OdpowiedzUsuń
  54. Racja zasłużony odpoczynek , od tego jest niedziela :)!
    Pozdrawiam Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  55. Siemanko! Podaj nr. GG jak możesz! Polkikamy ... no wiesz w końcu nudy ; p Rafał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja . Możesz odpisać na nr. 4719082 ; D

      Usuń
  56. Myślałam,że coś długiego dzisiaj,a tu wchodzę i zdziwiona patrzę że NIC nie ma :P ale zresztą niedziela-zasłużony odpoczynek i naprawdę podziwiam cię,że umiesz tyle rzeczy pogodzić ze sobą.Twoja Fanka. Paula

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj Maciek, ale Cię załatwili w walentynki z tym kinem. Jeśli trafi ci się dziewczyna w podobnym wieku i inteligentna to myślę, że miło spędzisz czas. Chyba, że ten konkurs pokrzyżował Ci jakieś prywatne spotkania, czy randki, a organizatorzy Cię nie zapytali o zgodę. Chociaż wątpię, że udostępnili taki event bez zapytania się, czy ci takie coś pasuje. Śmiesznie to moim zdaniem wyszło, bo wygląda na to, że jesteś, jako nagroda w konkursie ;> W każdym bądź razie życzę ci udanego dnia, a ja spróbuję swoich sił i może, jeżeli mi się uda wygrać (choć nie mam szczęścia do wygrywania) porozmawiamy sobie w 4 oczy już za kilkanaście dni ;))

    OdpowiedzUsuń
  58. "Myśli mogą pozostawić głębsze ślady niż cokolwiek innego."

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Czytałam na facebooku o tym kinie.../haha to cię załatwili
    Ale na prawdę nic na ten temat nie wiedziałeś???

    Zasłużony odpoczynek... Niestety jutro idę do szkoły,po feriach
    NIESTETY!!!

    Pozdrawiam (Może w następnej notce napiszesz coś o walentynkach?czy je lubisz,obchodzisz?)

    OdpowiedzUsuń
  61. Moda jest srebrem, a milczenie złotem ;-)

    agatabrz

    OdpowiedzUsuń
  62. aaaa ale piekielna literówka!!!!

    MOWA jest srebrem, a MILCZENIE złotem :)


    agatabrz

    OdpowiedzUsuń
  63. a oto coś na niedziele http://www.youtube.com/watch?v=1bJxYRtGUM4&feature=related xd ostrzeżenie! później siedzi w głowie!pozdr. dla Maćka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Poczytałam trochę komentarzy i ludzie ! Ogarnijcie się trochę! Nie piszcie do niego: napisz o tym czy o tamtym. Bo blog jest przede wszystkim dla Maćka by mógł uwolnić to co w nim siedzi, to na co sam ma ochotę i o czym myśli... jak będzie chciał pisać o muzyce to o niej napisze, jak będzie chciał pisać o konkursie - to o nim napisze.
    A czasami takie 9 słów, które Maciej napisał, wyraża więcej niż cała rozprawka. Jakość a ilość to jest różnica. A z tego co ja wnioskuję Maciej potrzebuje stanąć, pomyśleć... A czasami cisza to też krzyk.... bez zbędnej i większej filozofii - powtarzam - ludzie ogarnijcie się to trochę...

    agatabrz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za to co napiszę... Ale Maciek sam prosił o propozycje tematów na posty. Więc to robimy. Zgadzam się. Są niektóre osoby co każą Maćkowi o czymś napisać. Więc proszę, żeby prosić a nie narzucać. Propozycje to propozycje...
      Izka :]

      Usuń
    2. Nie musisz przepraszać. Jest wolność słowa. ;)

      Usuń
  65. Zgadzam się z 'agatabrz', być może dlatego, że też jestem Agatą :P
    A tak nawiasem mówiąc to wszystkiego naajlepszego dla wszystkich Agatek z okazji ich imienin :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Maćku powiem ci że uwielbiam twojego bloga nie dla tego że jesteś sławny ale dlatego że jesteś świetnym człowiekiem i lubie wejść tu od czsu do czasu i zanurzyć sie w twojej codzienności . a co do dzisiejszego postu , każdy w końcu musi odpocząć przecież :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Tu Believer...ja siedzie caly dzien w pirzamie,wiadomo sobota,imprezki wyjscia i tak dalej ale dla mnie niedziela to dzien swiety,z domu sie nie ruszam i koniec,lekcij tez nie odrabiam,ztaram sie je zrobis w sobote lub wciagu tygodnia zeby miec wolna ta cholerna niedziele...mam na sobie ubrana moja pizamke niebieska z bialymi misiami,ogladalam dzis filmy z mama,jadlam czekolade i lody,no i na koncu ciepla kampiel...nic innego do szczescia mi nie trzeba,chociaz w sumie tak wiele rzeczy mi brakuje...W niedziele jest kompletnie inna atmosfera jak w inne dni i da sie to odczuc,moze to i glupie ale jak dla mnie to nie samowite...nawet sie zdomu nie chce wychodzic!jak spedziles to twaja niedziele mmh? JEZELI KTOS CHCIALBY ZERKNAC NIE TAK BARDZO NA MOJ BLOG JAK NA MOJE ZYCIE TO ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA... no i zycze ostatnich 40 minut udanej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  68. Jejku! zrozumcie chce tez miec odpoczynek co nie Maciek ?? ;* Boski jestes !

    OdpowiedzUsuń
  69. myślenie niewprawionym szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Tu Believer...ja siedzie caly dzien w pirzamie,wiadomo sobota,imprezki wyjscia i tak dalej ale dla mnie niedziela to dzien swiety,z domu sie nie ruszam i koniec,lekcij tez nie odrabiam,ztaram sie je zrobis w sobote lub wciagu tygodnia zeby miec wolna ta cholerna niedziele...mam na sobie ubrana moja pizamke niebieska z bialymi misiami,ogladalam dzis filmy z mama,jadlam czekolade i lody,no i na koncu ciepla kampiel...nic innego do szczescia mi nie trzeba,chociaz w sumie tak wiele rzeczy mi brakuje...W niedziele jest kompletnie inna atmosfera jak w inne dni i da sie to odczuc,moze to i glupie ale jak dla mnie to nie samowite...nawet sie zdomu nie chce wychodzic!jak spedziles to twaja niedziele mmh? JEZELI KTOS CHCIALBY ZERKNAC NIE TAK BARDZO NA MOJ BLOG JAK NA MOJE ZYCIE TO ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA... no i zycze ostatnich 40 minut udanej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  71. a ja dziś z siostrą nie milczałam;p najpierw koncert zrobiłyśmy a potem nakręciłyśmy odcinek-Boso przez Trzebaw ale w butach- no wiem, taki suchar;) Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Lubie sobie czasem poczytać twój blog (choć nie czytam go regularnie):)
    Wydajesz się fajnym chłopakiem, udaje ci się w ciekawy sposób przelać swoje myśli na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  73. http://aromat-zycia.bloog.pl/
    Świetny jest ten twój blog czytam go codziennie i daje mi dużo do myślenia;]

    OdpowiedzUsuń
  74. Szanowny Panie Macieju!
    Jestem nieco starszym czytelnikiem Pańskiego bloga. Z ciekawością śledzę kolejne Pana wpisy. Jednak poprzedni Pana post nieco mnie rozczarował. Nie przypadł mi do gustu ton Pańskiej odpowiedzi na owy werdykt.
    Proszę mnie nie zrozumieć źle, jednak to, że nie otrzymał Pan rekomendacji od eksperta, nie oznacza, iż owy ekspert się pomylił, że jest „głupi”, że nie zna się na swojej pracy. Jak w każdym konkursie, w którym mamy do czynienia z jury, wygrywa jego zdanie. Należy to przyjąć na klatę – zgadzając się na to, bądź nie… Jeśli się nie zgadzam, mam prawo wyrazić swoją opinię. O mojej osobie będzie świadczyło to, w jaki sposób to zrobię. Jestem wielkim fanem konstruktywnej krytyki, czyli takiej, która pozwoli na rozwój, rozwinie mnie…
    Na marginesie: czy gdzieś jest udostępniony werdykt jury (Eksperta)? Nie znalazłem na stronie konkursu. Jeśli może Pan, proszę o link, z chęcią zapoznam się z uzasadnieniem.
    Osobiście nie wiem, które blogi w Pana kategorii nominowałbym do oceny przez całość jury. Czy rzeczywiście ilość wejść, komentarzy i oddanych głosów, ma być kartą przetargową? Czy naprawdę ekspert „olał”, jak Pan stwierdził, wszystkich tych, którzy oddali na Pana głos? – dla mnie daleko idące to wnioski.
    Jest Pan aktorem, czyli osobą będącą na świeczniku. Tak się składa, że osoby parające się tą profesją, niejako automatycznie stają na piedestale, są oświetlane jupiterami i je widać. Ma to swoje plusy i minusy, o których z pewnością nie raz już się Pan przekonał.
    Cieszę się, że postanowił Pan dalej tworzyć swojego bloga. Rezygnacja oznaczałaby, w mojej ocenie, przyznanie się do bycia… próżnym. Nie wygrywam, nie ma to sensu, po co coś robić? Blogi są prowadzone… dla samorealizacji. W szczególności taki, jaki Pan tworzy. Uważa Pan, że stworzył ciekawe miejsce wymiany zdań. Rewelacja! Czy zatem jedno niepowodzenie w zmaganiu, mającym być tylko pewnym dodatkiem do tego, co robię, ma przekreślić całość? Gdyby Pan zrezygnował to Pan by „olał” swoich fanów i tych, którzy na Pana głosowali, nie ekspert.
    Czy o. Leon zrezygnowałby z tworzenia swojej świetlicy, gdyby nie otrzymał rekomendacji od eksperta? Uważam, że nie! Wie, co robi, dlaczego to robi i widzi w tym sens…
    Wierzę, że wyciągnie Pan odpowiednie wnioski z tego konkursu i się nie podda. Kibicuję Panu i Pańskiej karierze. I warto się wczytać/wsłuchać w to, co o. Knabit głosi. Można w tym znaleźć Odpowiedź na wszystko! ;)
    Gorąco pozdrawiam,

    Pan Kostek

    OdpowiedzUsuń
  75. http://www.photoblog.pl/kaatee/114606715
    bardzo serdecznie zapraszam wszystkich i Ciebie Maćku również ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Lubię czytać twojego bloga i chociaż cie nie znam to śmiało stwierdzam, że fajny chłopak z ciebie musi być :) piszesz to co myślisz, a nie to co ci inni narzucają i to jest najważniejsze:) Oby Cię tylko to aktorstwo doszczętnie nie zniszczyło, bo szkoda by było:)
    Jak będziesz miał czas, a przede wszystkim ochotę to zajrzyj do mnie:) Tak jak Ty, dopiero od niedawna zaczęłam przygodę z blogiem.
    www.zwyczajnadobolu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Chodzi mi o serial rodzinka.pl. Jest w nim taki fragment co Tomek i Kuba stoją pod drzwiami łazienki w której się ich rodzice "bawią". Chocian numer odcinka proszę.

    OdpowiedzUsuń
  78. Maćku !! Martwię się o Ciebie. Na pewno pisanie poprzedniego posta Cię dużo kosztowało, czytając go odczułam wiele emocji. Kurde miej w dupie ten konkurs (przepraszam że tak się wyrażam ale inaczej się nie da). My nadal go czytamy, zapewne jak i dla nas jak i dla Ciebie ten blog dużo znaczy, i tylko to się liczy ;)
    Odpoczywaj,po to są niedziele, a poza tym należy Ci się. Ciągle szkoła i plan, nie wiem jak dajesz radę, i jeszcze znajdujesz czas dla nas... miło ;)
    Chciałam jeszcze zapytać co robisz w walentynki i z kim je spędzasz, ale widziałam że rodzinka ma już plany dla Ciebie na ten dzień... Miałeś jakieś plany już zaprosić jakąś szczęściarę? Ciekawe co to za konkurs będzie.. chciałabym go wygrać (chyba jak każda dziewczyna...;(...)- kolejne marzenie do kolekcji... Nie mam szczęścia do żadnych konkursów, nigdy żadnego nie wygrałam i już chyba nie wygram. I stąd nazwa mojego bloga, na którego oczywiście jak zawsze Ciebie zapraszam a ty oczywiście ani razu u mnie nie byłeś -.-
    Tak czy siak: http://szukamszczesciaa.blogspot.com/

    Mam nadzieje że kolejny post będzie już normalny. Długi i pozytywny ;D
    Pozdrawiam i Dobranoc, Iza ; *

    OdpowiedzUsuń
  79. Good for You..to bardzo wazne.Kiedys ktos zwrocil mi uwage,ze nie potrafie odpoczywac...i mial racje..moje zycie jest busy i pelne stresow dlatego musialam zmienic pare rzeczy,zeby sie nie wypalic.Na przyklad "uczylam" sie na nowo oddychac prawidlowo bo okazalo sie,ze totalnie o tym zapominam..a to mega wazne.Strasznie ciezka sprawa opanowac takie bycie tu i teraz,wylaczyc sie i ODPOCZYWAC na 100% nie wazne co sie dzieje dookola..Ale od jakiegos czasu calkiem dobrze mi to wychodzi.Regularnie trenuje :)Swiat nabral kolorow,jest git..Odpoczywaj na sto procent kiedy tylko mozesz xx Tati

    OdpowiedzUsuń
  80. Odpoczynek dobra rzecz... :) Pozrowka ;* i dobranoc przy okazji ;)

    KaaJti

    OdpowiedzUsuń
  81. Nawet przy tak " ambitnym " wpisie prawie 100 komentarzy XDD
    Skoro wpisu tak jakby nie było, to przy komentarzu też się nie wysilam , pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  82. Jest tak późno, a ja zastanawiam się nad swoim życiem. Doszłam do wniosku, że panuje w nim rutyna. Brak nowych twarzy na ulicach, a ja bardzo lubię poznawać nowych ludzi. Nic mnie nie cieszy. Zastanawiam się nad swoją przyszłością i tak naprawdę nie wiem co chce robić. Kim chcę być z zawodu. Wiem jedno bez względu na wszystko pozostanę sobą.

    Kartka z pamiętnika.

    OdpowiedzUsuń
  83. Szkoła jutro , a ja Feriee ♥ ! Granie do 4.00 w nocy na kompie i Spanie do popołudnia ! ; DD Życie.. jak u zwykłego nastolatka x33

    OdpowiedzUsuń
  84. Współczuje ci bardzo . No tak , jesteś gwiazdą i wgl , ale powinieneś miec więcej wolnego . Jesteś teraz w najlepszym wieku a siedzisz tylko na planie zamiast wyjsc gdzieś z kumplami czy cos . Alee nic , nie wiem co ty o tym myślisz . Ale dobra . Odpoczywaj ^^ ; )

    OdpowiedzUsuń
  85. heh ;) moze to zabrzmi smiesznie , bedziesz mial kiedys okazje przyjechac do Trojmiasta? wiem ze miales tam zdjecia robione do filmu ,,krew z krwi ".!! ;********* jestes bardzo przystojny...pozdrawiam Dominika z Gdyni;*

    OdpowiedzUsuń
  86. "Czasem milczenie tworzy prawdziwą rozmowę między przyjaciółmi. Bo nie zawsze liczą się słowa, lecz to, co chce się powiedzieć bez słów."

    Rozumiemy Cie doskonale .
    Pozdrawiam
    AGA

    OdpowiedzUsuń
  87. Udał się odpoczynek...? ;D

    OdpowiedzUsuń
  88. Odpoczywaj sobie Maciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  89. nie zapomnij pomarzyć! ;)

    I miłego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Kim jest Victor Orwellsky?

    Przesłanie dla Macieja Musiała

    http://www.orwellsky.blogspot.com/2012/02/przesanie-dla-ojca-leona-i-macieja.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Hehe dokładnie i właśnie po to jest niedziela , odpoczynek i w ogóle ...
    Od nie dawno cię polubiłam ... Jestes napradwę fajny i spoko chłopak .... ☺
    Pozdrawiam Milena :*

    OdpowiedzUsuń
  92. Kim jest Victor Orwellsky?

    Przesłanie dla Macieja Musiała

    http://www.orwellsky.blogspot.com/2012/02/przesanie-dla-ojca-leona-i-macieja.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Mówią, że jesteś tym, czemu najwięcej poświęcasz myśli. Zastanów się, ile dziewczyn przesiadujących tutaj, jest Tobą ; DD

    OdpowiedzUsuń
  94. łooo no to pojechałeś z długością posta
    pozdro ;)

    Domi

    OdpowiedzUsuń
  95. Masz prawo do odpoczynku.:> Karolina...

    OdpowiedzUsuń
  96. niedziele są do bani

    OdpowiedzUsuń
  97. Przy Twojej aktywności odpoczynek serio jest wskazany ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Nie lubię niedziel gdy trzeba się uczyć;)
    Lubię tylko na wakacjach i jak się do szkoły w poniedziałek nie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja tak sobie myślałam właśnie, jak to jest mieć prawdziwych przyjaciół. Ty takowych posiadasz? Bo wiesz, przez lata może nam się wydawać, że nasz \PRZYJACIEL jest najlepszą, najukochańszą osobą pod słońcem; można na nim polegać, nigdy nie zdradzi, nie zrani. Aż tu nagle... Gdy będziesz potrzebować swojego PRZYJACIELA, on zniknie. ZNIKNIE, po prostu Cię zostawi, właśnie wtedy kiedy go najbardziej potrzebujesz!!

    OdpowiedzUsuń
  100. cześć , cenię sb twój blog i wgle .
    piszesz tu sporo fajnych rzeczy ,
    ale trochę dziwi mnie to
    że nawet jak byś ; napisał głupią
    kropkę też było by multum komentarzy :D
    rozumiem że inni dzielę się swoim zdaniem
    ale bardzo mnie to dziwi :D
    niech mi to ktoś wytłumaczy ;p .
    blog świetny i wgle , Pozdrwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. To miłego odpoczynku, tobie przecież tez się należy ;***
    Nika97

    OdpowiedzUsuń
  102. No, jasne! Przecież ty też musisz sobie odpocząć :). Co chwila na najpierw do szkoły później na plan... A ja mam ferie i jestem w Wiśle z moją NNPNZNCŻOS (wiem, że cię to nie obchodzi ale to skrót od: Naj Najlepsza Przyjaciółka Na Zawsze Na Całe Życie Od Serca ;))
    Twoja wielka fanka :*

    OdpowiedzUsuń
  103. No tak tak Musiałku trzeba trochę odpocząć :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  104. Ah no tak trzeba odpoczywac ale napisz cos dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  105. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  106. Fajnie. Należy ci się odpoczynek :). Z tego, co czytam na twoim blogu (znalazłam go parę dni temu i bardzo mi się spodobał. Piszesz bardzo ciekawie i wesoło. Choć czasem twoje notki są smutne xd. Hah doszłam do wniosku, że jesteś wszechstronnie uzdolniony. Nie dość, że jesteś super aktorem, grasz na pianinie to jeszcze tak pięknie piszesz na bolgu :) ), widzę, że nie masz zbyt dużo czasu na odpoczynek. Więc odpoczywaj :)
    Pozdrawiam,Pajka :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Każdemu potrzebny jest czasem odpoczynek ;DD

    OdpowiedzUsuń
  108. 1 zdanie, a tyle komentarzy ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  109. Niedziela - dobry dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Tak, każdy wtedy musi odpocząć. Szkoła to udręka T.T Ale Ty nie tylko to musisz przeżywać co dzień, tak? Jeszcze plan filmowy. Nie wiem czy mam Ci zazdrościć, czy współczuć. Filmy, seriale, sława, czerwony dywan-to wszystko brzmi świetnie, ale jednak czasem brakuje czasu, jest się zmęczonym. Podziwiam Cię. Mimo tylu obowiązków, zawsze wpadniesz i coś tu napiszesz. Hm, chciałabym poczuć jak to jest być Tobą przez jeden krótki dzień. Ciekawi mnie, czy jesteś tym zmęczony. To naprawdę trudne biegać z jednego miejsca do drugiego... Hmm... Czujesz czasem chęć do porzucenia tego wszystkiego? Do wyrwania się i życia jak normalny chłopak? Ale jednak coś cię trzyma, no nie? :) Hm, wieeem. Fajnie by było jakbyś odpowiedział... No cóż. Czekam. Aż coś znów tu napiszesz. Ciao.
    Emilia M.

    OdpowiedzUsuń
  111. Hejka.
    Tak wgl nie wiem po co to piszę no ale.
    Wkurwiają mnie takie konkursy w których wygraną jest kino z tobą.
    No sorry ale kochają cię tysiące nastolatek i każda by chciała iść z Tobą do kina.
    Dały by się za to pokroić.
    Znam jakie osoby mają świra na twoim punkcie, a to jest chore.
    Albo z tym kinem robią nadzieję sobie że one wygrają i pójdą z Tobą do kina.
    No to co najbliższe kino w Łodzi, i niby starsi ich zawiozą do cb żebyście mogli iść do kina.
    No wątpię, czytam twojego bloga i widać że jesteś normalnym chłopakiem, przynajmniej takie próbujesz zrobić wrażenie.
    Bo pisząc bloga masz coraz więcej fanek który by się dały zabić za spotkanie z Tobą.
    Piszą listy, wiadomości że cię kochają a ty pewnie nawet tego nie przeczytasz bo o odpowiedzi to można śnić.
    Twojego bloga tak naprawdę czytam od dziś, bo przypadkowo na niego trafiłam.
    Czytam do od początku ale nic nie pisze jaki byłeś przed sławą.
    Prawie w każdej notce głównym tematem jest laska.
    A to że na dekolcie chciała autograf i tego typu.
    A nic nie ma konkretnego o Tobie czym się interesujesz.
    Widać że poruszają Cię historie tak jak z rakiem pewnej dziewczyny.
    I widać że cię to trochę wkurwia komentarze niektórych lasek typu " Maciuś jaki ty słodki lovciam Cię'
    Nie dziwię ci się bo mnie też by to wkurwiało.
    Tysiące dziewczyn potwierdziły by moje zdanie że jesteś ładny ale nic więcej.
    one zachowują się jakby cię znały bo oglądają rodzinkę.
    to jest chore!
    Narson !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak już byś raczył cudem odpisać to odpisz na klauuus@wp.pl

      Usuń
    2. Zgadzam sie z klaudią : )

      Usuń
    3. Hah, wiedziałam że nie dostanę żadnej odpowiedzi.
      Bo przecież gwiazda nie raczy odpisać bo w końcu tyle lasek do niego pisze to nie ma czasu. Macie jego emeil?

      Usuń
  112. Ku pokrzepieniu :-)
    Witaj Maćku !!!
    Trafiłem na Twój blog trochę przez przypadek i muszę przyznać, że jestem pod sporym wrażeniem Twojej dojrzałości. Ja co prawda zaliczam się do nieco starszej młodzieży ;-)(w tym roku będę obchodzić swoje ćwierćwiecze, no cóż starość nie radość, młodość nie wieczność, jak powiedział niegdyś pewien mądry człowiek ), niemniej jednak duchem wciąż czuję się na góra 18 ;-). Miło wiedzieć, że tak młody człowiek ma ciekawe spostrzeżenia dotyczące problemów życia codziennego i jak deklarujesz, jest ciekawy historii zwykłych ludzi i co ważne nie izoluje się od nich. To rzadko spotykana postawa we współczesnym, nieco zepsutym świecie, gdzie pozytywne cechy nie ubłagalnie przemijają, ludzie nie okazują sobie wzajemnego szacunku, a naczelnymi wartościami stały się kariera, pieniądze itp. Myślę, że śmiało mogę powiedzieć i nie będzie to przesada, iż możesz stanowić przykład dla wielu ludzi w Twoim wieku i w pewien pozytywny sposób oddziaływać na nich. Maćku czapki z głów i wielki szacun dla Twoich rodziców, którzy jak widzę wychowali Cię na przyzwoitego człowieka :-) Oby więcej takich ludzi. Mam nadzieję, że dalsza popularność nie zaszkodzi Ci, a wręcz przeciwnie. Cieszy mnie niezmiernie, że odniosłeś spory sukces, a mimo to nie odbiła Ci przysłowiowa palma. Nie mam zamiaru też oblewać Cię błotem w postaci niepochlebnych opinii (chociaż to takie polskie), często podyktowanych zwykłą zazdrością i chęcią dokopania drugiej osobie.
    Jak więc widzisz Twojego bloga mają okazję czytać nie tylko osoby bardzo
    młode,ale również nieco starsi koledzy i koleżanki :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia, dla Ciebie i Twoich bliskich, oraz dalszych sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym.
    Trzymaj się ;-)
    Przemek
    PS. Na Twoim miejscu nie przejmowałbym się w ogóle tym całym konkursem, sam wysłałem dwa smsy na Twojego bloga i nie żałuję, dzięki temu mogłem wesprzeć niepełnosprawne dzieci, także jak sam widzisz każdy medal ma zawsze dwie strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym w 100% iż jestem także starsza jak tutaj Przemek i lepiej nie można tego napisać,chociaż już wcześniejszej notce pisałam co o tym myślę ;) A.

      Usuń
  113. Nie ma nic lepszego od odpoczynku ! euheh ; )
    Poz. Zakopane

    OdpowiedzUsuń
  114. To ja w niedziele nie myśle ani w sobote w końcu wolne od szkoły;)ee to tak na serio to ja wcale nie myśle;)

    OdpowiedzUsuń
  115. W Końcu każdemu należy się wolny weekend ;D

    OdpowiedzUsuń
  116. Odpoczywaj . ; *

    to .. bd jakiś konkursik.? ; pp

    OdpowiedzUsuń
  117. jak tak czytam tego twojego bloga i profil na fb, to wydaje mi się, że niewiele masz takich wolnych weekendów i chwil spokoju. Ech, bycie sławnym ma swoje niedogodności.

    OdpowiedzUsuń
  118. najkrótszy Twój post ; DD ^^
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  119. odpoczywaj, odpoczywaj. ja dzisiaj zrobiłam sobie wolne od pisania na blogu, czasem potrzebna jest taka przerwa ;-) a propos, zapraszam + pozdrawiam wszystkich ;-)

    http://reebelis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. ojj, mam nadzieję, że dobrze wykorzystałeś tą niedzielę. wkońcu dziś wszystko od początku: pooooniedziałeek, który się tak dłuży, wtorek, środa, czwartek i wreszcie ten upragniony dla niektórych piątek. niemogę się doczekać, ponieważ wkońcu od poniedziałku zaczynam dwutygodniowy chillout . FERIE <3 . ahh.. ty już pewnie zapomniałeś co robiłeś w ferie, co? jakby to było wieki temu, hmm? lecz nie mogę się nawet do ciebie porównywać, ponieważ ja teraz sobie siedzę na komputerze i odrabiam lekcje, a ty pewnie zapierdalasz na planie.. powodzenia i duuużo wolnych chwil życzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  122. Uuu ktoś tu nie ma humoru z powodu konkursu na bloga... Nie wiem jak poszedł konkurs ale jakoś mi sie wydaje że te żadkie odwiedzanie swojej strony jest spowodowany przegrana

    OdpowiedzUsuń
  123. hm.. ten komentarz, który teraz pisze pod tą notką jest właściwie moim pierwszym zostawionym komentarzem na Twoim blogu. Czytam Twojego bloga od 3 miesięcy i naprawdę dzięki Tobie zrozumiałam kilka spraw, ukształtowałeś po części mój charakter, dzięki Tobie myślę inaczej w pewnym stopniu. Mam 15 lat i przez jakieś 3 lata zmarnowałam sobie życie, przejmując się opiniami innych, można powiedzieć byłam zakompleksioną nastolatką- która płacze po nocach, po każdym obraźliwym komentarzu jaki padł na nią, były takie momenty (noce) kiedy myślałam nad sensem życia, kilkakrotnie miałam myśli samobójcze ( na szczęście to były tylko myśli), widzisz Maćku ''normalni'' ludzie też są podstawieni opiniami innych, szczególnie w szkole. Jesteś szczególnie dobrym chłopakiem, nie znam Cię osobiście, ale Twoje notki przedstawiają Twoje myśli/przemyślenia- które są naprawdę inteligentne i pełne zrozumienia. Szczególnie największy plus masz u mnie za to, że tak pięknie zagrałeś na pianinie ten utwór dla Bereniki.. mam sentyment do pianistów, bo sama jestem jednym z nich, z chwilą kiedy siadam do pianina- mam całe życie tylko dla siebie, wszystkie złe myśli odchodzą, wracając do tego, że ukształtowałeś mój charakter- udowadniasz, że marzenia się spełniają, jesteś dla mnie taką inspiracją.. zmieniłam nastawienie do życia dzięki Tobie.Gdyby takich chłopaków było więcej na tym świecie... chciałabym kiedyś zamienić z tobą kilka słów, poznać tego dobrego chłopaka- posłuchać jego ciekawych opowieści i z uwagą słuchać jego rad, w sumie nic nie jest niemożliwe także.. ;)
    -Agatha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgododzic. Ja przezyłam coś bardzo podobnego. Też zmarnowłam swoje życie przez opinie. Ale ciesze się bo dzięki temu jestem silniejsza. Choć wciąż nie mogę znaleść przyjaciela.. ciesze sie , że choc nie znam was to istnieją jeszcze i ci który myślą podobnie

      Usuń
  124. ...żyj każdą chwilą, nie oglądaj się za siebie.. nie przejmuj się tym co mówią ludzie, bo ludzie zawsze będą mówić! Przeżyj swoje życie jak najlepiej, przecież masz je tylko jedno... doceń to, że możesz robić to co kochasz, że dostałeś szansę od losu. Na świecie tyle zła, dzieci umierają z głodu, mają patologiczne rodziny. Nasze problemy to błahostki w porównaniu z ich problemami- a najgorsze jest to, że właśnie takie dzieci są najbardziej szczęśliwe i cieszą się każdą chwilą( mimo tych nieszczęść), a my ciągle narzekamy na swoje życie, bo nie dostaniemy jakiejś konsoli czy coś, idź za głosem serca i niczego nigdy nie żałuj. Jeśli to teraz czytasz włóż to głęboko do serca.. wiedz, że to wskazówka od takiej jednej dziewczyny, której zmieniło się życie dzięki Twoim wpisom i która Ci bardzo za to dziękuje! ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=NZiEqhrIL_k&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  125. Zapraszam was na najlepszy blog w sieci o sporcie komentujcie. Maciek mam nadzieję, że wejdziesz i dasz jeden komentarz, a jak nie to bardzo się obrażę,

    Żartowałem, ale mam nadzieję, że mnie odwiedzisz

    kamil-blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Aj zapomniałabym, jeśli czujesz się źle, narzekasz na los to zawsze powróć do powyższego komentarza, który Ci tu zostawiłam, tu u góry ..
    przeczytaj to i się uśmiechnij! Uśmiech to najlepsze lekarstwo.. jeden Pan mi to kiedyś powiedział gdy siedziałam sobie sama na ławeczce, zapamiętałam- wcieliłam w życie i wiesz co..?! To serio działa, także Maćku uśmiechaj się! A swoją drogą- to chyba była jakaś wskazówka dla mnie, taki starszy Pan z laseczką- średnio wykształcony a taki wpływ na moje życie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że te twoje rady nie były skierowane tylko do Maćka ;))
      Sam ich posłucham chętnie aż miło się czyta jak dziewczyna jest taka wartościowaa. Dziewczyno ożeń się ze mną!! Beatlesi zajebiści!

      Usuń
  127. A co można robić w niedziele jak nie toche myśleć,milczeć i odpoczywać!!!?? xD Pozdrowienia dla Ciebie Maćku!!
    Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Kurczę to,że siedzi,milczy i odpoczywa to nie znaczy,że od razu w depresje wpadł.. Ogar ludzie,ogar!
    PozdrO.

    _Welina._K <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żal jakieś rady zakompleksione dziewczyny .......... OGAar on nie wpadł w depreeeeesje LOL!!!! zgadzam sięęę!
      KCCCCCCCC <3
      Kocham cie Maćku ;****

      Usuń
  129. yyyyy buuuuu nie masz co robić??
    wybierz się na łyżwy!! ze mnąąą
    wiktoriaa

    OdpowiedzUsuń
  130. Tu Believer...ja siedzie caly dzien w pirzamie,wiadomo sobota,imprezki wyjscia i tak dalej ale dla mnie niedziela to dzien swiety,z domu sie nie ruszam i koniec,lekcij tez nie odrabiam,ztaram sie je zrobis w sobote lub wciagu tygodnia zeby miec wolna ta cholerna niedziele...mam na sobie ubrana moja pizamke niebieska z bialymi misiami,ogladalam dzis filmy z mama,jadlam czekolade i lody,no i na koncu ciepla kampiel...nic innego do szczescia mi nie trzeba,chociaz w sumie tak wiele rzeczy mi brakuje...W niedziele jest kompletnie inna atmosfera jak w inne dni i da sie to odczuc,moze to i glupie ale jak dla mnie to nie samowite...nawet sie zdomu nie chce wychodzic!jak spedziles to twaja niedziele mmh? JEZELI KTOS CHCIALBY ZERKNAC NIE TAK BARDZO NA MOJ BLOG JAK NA MOJE ZYCIE TO ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA... no i zycze ostatnich 40 minut udanej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  131. Może ten komentarz nie będzie na temat twojego postu ale chciałam ci bardzo podziękować. Przez 7 miesięcy nie miałam przyjaciela. Straciłam przyjaciół przez oszustwa innych. Choć było to tylko 7 miesięcy... jednak przez ten czas zaplątałam się w rożne złe rzeczy. Zapomniałam o swoich marzeniach, zaczęłam się ich bać i przestałam się szanować. Byłam pewna że nie ma ludzi, który myslą podobnie jak ja. Od tamtego czasu nie mam przyjaciela. Ale gdy wczoraj zaczełam czytać twojego bloga zmieniłam zdanie o sobie. Zrozumiałam że mogą być tacy ludzie jak ja, który myslą podobnie ;> Choć cię nie znam i moze się mylę, ale czytając twoje posty zauważyłam, że często wyciągasz wnioski tak samo jak ja. Czyli nie jestem odludkiem za którego się uważałam. Dziękuje ci za przywrócenie mi wiary. ;>>

    Ps. Nie dawno też przeprowadziłam się pod Warszawę, do Konstancina i rzeczywiście autobusy tak jak dla cb, sa dla mnie oknami na "Warszawkę" :PP

    OdpowiedzUsuń
  132. też bym chciała pójść z Tobą do kina, a tym konkursem na bloga to się nie przejmuj dla nas to zawsze bedziesz na pierwszym miejscu :)

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  133. odpoczywaj i odpoczywaj należy ci się ,tyle wyczerpujących dni

    OdpowiedzUsuń
  134. ten konkurs to chciałabym się zgłosic ale się zastanawiam mieszkam niedaleko warszawy ale nie wiem TO JEST DLA MNIE WYZWANIE

    OdpowiedzUsuń
  135. Słusznie,należy się odpoczynek,a zwłaszcza tobie :)
    Do tego zrób sobie budyń(jeśli lubisz),pomaga się odprężyć ;)
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  136. Szczerze ? To sama nie wiem po co pisze , skoro pewnie i tak nie przeczytasz go albo coś xd
    Heh .. Weszłam tu przez przypadek .
    Eei. a to prawda. ? Nie ma już rodzinki.pl ? ;( Łee
    Szkoda . bo naprawdę bardzo lubię to oglądać .
    Nie chce rodzinę Polaków. Bd Tęskniła Najbardzije za Tobą i AKcperkiem. Aach ten jego śmiech ; D
    Zazdroszczę cholernie. pewnie jest taki ubaw przy kręceniu tego .
    Ale z drugiej strony ostro harujesz . Hmm.
    Ja nie chce być sławna , bo dla niektórych sława się otwiera i mają suoper a niektórzy jak np. Hanna Montannah - każdy jej nie nawidzi , prawie każdy . I wgl .. Dlatego nie chce mieć tak jak to , ty to masz fajnie , dużo osób cie lubi. w Mojej klasie gadamy o tb miłe rzeczy . heh.
    Życzę Ci powodzenia i wgl. ; pp

    OdpowiedzUsuń
  137. Jak masz okazje to odpoczywaj !:D.
    ZAPRASZAM na blogaa ; pp.
    http://kala-ika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Maciek, odpocznij sobie w końcu...Odeśpij wszystko co masz do odespania, i ciesz się kolejnymi dniami...Nie ma sensu sobie wszystkim zaprzątać głowy...A wracając do postu, który kiedyś napisałeś...Jak tam z tą twoją cierpliwością..??? Mania:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Cześć Macieju ość długo mnie nie było al przez te dni straszne zamieszanie się działo a wiesz co jest najgorsze że nie mam się komu wygadać a ty masz i jeszcze wiele osób ci odpowiada i daje rady lepiej się robi prawda?Piszę tu bo nie ma tak wielu komentarzy ale i tak napisze na poprzednim może odnajdziesz mój komentarz
    Magda L

    OdpowiedzUsuń
  140. Hej.
    Bardzo lubię czytać twojego bloga jest taki "prawdziwy"....
    Pozwala oderwać się od problemów. ^^

    OdpowiedzUsuń
  141. HEj!
    MOŻE WSZYSCY JUZN ZAPOMIELI ALE JA PAMIĘTAM DODAJ FILM Z LYZEW CZY TAM HOKEJA
    blagam... POzdr...

    OdpowiedzUsuń
  142. Hehehe. ;) jeden z najlepszych dni tygodnia- niedziela :>

    OdpowiedzUsuń
  143. Kocham ferie...za niedługo mi się kończą...dlatego z niecierpliwością wyczekuję WAKACJI :D!
    A wtedy przesłodkie lenistwo i wycieczki :D!!
    Ja jeszcze bym dodała...słucham muzyki i to tyle :))

    OdpowiedzUsuń
  144. Ja musiałam się uczyć wczoraj na kartkówki i na 3sprawdziany

    OdpowiedzUsuń
  145. to jest niesamowite, że jesteś tak popularny, że nawet gdy napiszesz dwa zdania to i tak masz ogrom komentarzy.
    nie jaram się Tobą tak bardzo jak dziewczyny wyżej, ale fajny blog. Ciekawa jestem ile jeszcze dasz rade wytrzymać jako 'normalny', niesfiksowany człowiek.: )

    OdpowiedzUsuń
  146. Tak... cudowna niedziela ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. Uwielbiam Twojego bloga i to jak go prowadzisz ♥

    OdpowiedzUsuń
  148. A ja tam wole niedziele :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Strasznie długie powiem Ci. :D

    OdpowiedzUsuń
  150. pewnie ani K ani Anonimowy tego już nie przeczyta ale popieram was!:)
    to bez sensu. jest tyle super facetów na świecie!<3 nawet jak się rozejrzeć po szkole to są tam tłumy super facetów!:)

    OdpowiedzUsuń