Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

niedziela, 12 lutego 2012

SIEDEMNAŚCIE LAT!

Wczoraj był wyjątkowy dzień, skończyłem 17 lat!
Właściwie to skończyłem 16 a zacząłem 17 ( tak? dobrze mówię? bo sam już nie wiem)Leżąc w łóżku, przekręcałem się leniwie i ospale z boku na bok i nagle poczułem się staro... Przypomniał mi się czas kiedy zrywałem się skoro świt i leciałem do kolegów na osiedle kopać piłkę. Zrobiło mi się trochę smutno. Pomyślałem, że już nigdy nie wstanę o 7 rano, żeby pooglądać Power Rangersów. Już nigdy nie wstanę o 8 żeby pograć w piłkę. To wszystko minęło i nigdy nie wróci. Założę się, że wam też zdarza się powspominać jak to kiedyś było super a teraz jest źle. Na szczęście po chwili przypomniałem sobie słowa mojego pana z biologii, że człowiek zapamiętuje tylko najlepsze wspomnienia i najczęściej przeszłość wydaje mu się piękniejsza. Dlatego postanowiłem nie przejmować się tym, że już nigdy przenigdy nie będę mógł powiedzieć, że mam 16 lat, bo przecież trzeba szukać pozytywów. A jest ich całe mnóstwo. Zaczynam dostrzegać nowe rzeczy, staję się coraz bardziej samodzielny, więcej się skupiam, więcej myślę. I to, że nie obejrzę już Power Rangersów, nie oznacza, że jestem stary. Zamiast nich za 9 miesięcy mogę zapisać się kurs prawa jazdy!!!! To jest dobra wiadomość:)
17 lat! Podobno najpiękniejszy wiek. Mało nauki, dużo czasu wolnego, brak pełnoletniości- czyli przyjemność płynąca z kombinowania gdzie kupić Picolo i jak wyjść wieczorem. Także teges śmegeś cały czas do przodu, i na koniec stare chińskie porzekadło.
Gdy jedne drzwi szczęścia zamykają się, otwierają się drugie.
Ale często zdarza się, że za dużo czasu spędzamy wpatrując się w te zamknięte. Adios!

I dziękuję za życzenia. Było ich setki. Pomyślałem sobie, ze pomimo mojego rapu, pomimo nie odpowiadania na maile - trochę mnie lubicie:)
DZIĘKI


242 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tymi nostalgicznym mówienie już nigdy, a nie prawda! Wstań w wakacje o 7 rano pooglądaj Power Rangers pójdź o 8 pograć w gałę, dlaczego nigdy? Zawsz ale to ZAWSZE można poczuć smak szczenięcych lat z podstawówki, kiedy najfajniejsze przysłowie to było ,,Albo dziecko czyste , albo szczęśliwe". Wiadomo to już nie będzie to samo, ale wiecie co to oznacza? Powinniśmy swoje dzieci wychować nie w dobie 24h na necie tylko tak żeby nie chciały wracać z podwórka nie wiem jak wy, ale chwytaj chwile żyj szczęśliwe to mój życiowy priorytet :)) cinnamon-orange

      Usuń
  2. Haha, wiem, co czujesz. To samo uczucie niecały miesiąc temu. Już nie 16, jeszcze nie 18.
    Fajne uczucie a jednak takie zwyczajne. BO tak na serio, nikt nie zwraca uwagi czy 16 czy 17. U mnie i tak i tak zawsze widza 13 haha (mowię poważnie).
    Stary nie jesteś, ale dzieckiem też już Cię nie można nazwać. Na dodatek masz doświadczenie. A drzwi szczęścia...zawsze powinny zostać uchylone, abyśmy mogli powrócić do chwil z przeszłości.
    Wpadnij na mojego bloga. A nuż Ci się spodoba ;]

    http://indiferencia4ever.blogspot.com/

    pozdrawiam
    Koleżanka ze stolicy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nawet mając 17 lat, możesz oglądać Power Rangers ;]

      Usuń
  3. Rozumiem, że "Picolo" to taka alegoria? : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę miała 17 dopiero pod koniec listopada :<
    Ciesz się, że Ty jesteś z lutego, też bym tak chciała :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak też mi się zdarza myśleć o przeszłości :-) jak każdemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czeka w tym roku 18-stka więc korzystaj z tej 17-stki xD

      Usuń
    2. Oj tam , Oj tam. Ja mam 12 i już ledwo co chodze : ) Mi też się czasami zdarza myśleć o pszyszłości.Mi do 18 jeszcze dalekoo. Ale bycie dorosłym ma swoje pluusy. Pozdrawiam , Weraaa : **

      Usuń
  6. Stara z ciebie dupa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dupa, tylko tyłeczek jak już :D

      Usuń
    2. Mniejsza z tym ;D

      Usuń
  7. Maciek skończyłeś 17 (rok życia) a zacząłeś 18 (rok życia). Wiem ja też tego na początku nie kapowałam a teraz jakoś tak. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, choć siedemnastka jeszcze przede mną to pewnie to szybko zleci. Dzieciństwo.. hmmm... te czasy w przedszkolu. Chciało by się wrócic. Dziwne, prawda? Że jak jest się dzieckiem to chce się być dorosłym, a jak się jest dorosłym to chce się być dzieckiem.. No ale cuż człowiek to dziwne stworzenie :) Pozdrawiam cieplutko. Majka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pare pytań do akcji znaczek :

    Czy jezeli bede zbierać indywidualnie to.mogę z przyjaciółką ?
    I czy jeżeli wygra osoba indywidualna także przyjedziesz ?
    I czy przyjedziesz i do szkoly i do.osoby indywidualnej ?

    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze gadasz. ;)
    Jak to dobrze siedemnastolatek rozumie siedemnastolatka. :D

    Ja również często myślę o tym co było, ale i o tym o będzie, co nas spotka, przeważnie wieczorem, kiedy siedzę sama...
    Pozdrowienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to po 17 roku zycia nie mozna juz ogladac Rangersow??heej,why not?;)Fajnie powiedziane z tymi drzwiami do szczescia,wlasnie mam taki moment na otwieranie nowych :/ troche ciezko ale bedzie cool :)jade na narty bo konczy sie moja sielanka wolnego czasu...uciekam przed valentynkami takze,ktorych raczej nie kupuje...Trzymaj sie i wiesz,jak cos to kop w te drzwi mocno!;)) xxTATI

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heyy..
    Mam nadzieje, że nie stwierdzisz, że jesteś za stary na granie piętnastolatków w filmach =). Power Rangersów możesz oglądać bo podobno nikt nie jest za stary na bajki =). Ja najbardziej jestem ciekawa jak spędziłeś swe urodzinki i co takiego dostałeś =). Jeszcze raz wszystkiego naj .
    Pozdrawiam Matylda

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne przemyślenia ;) najbardziej spodobały mi się słowa o szczęściu ;). Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie było wczoraj wpisu, a na fanpag’u nie chce pisać, tutaj to chociaż może przeczytasz, a tam to jeden wielki spam. Trudno się składa życzenia osobie, którą się zna (nawet nie wiem czy „z widzenia” to dobre słowo)a w zasadzie nie zna. Ale jakaś nadludzka siła uzależnia mnie od czytania tego co tu piszesz, a przecież normalnie to ja nie wchodzę, ani na blogi, ani nie jestem jakąś wielbicielką. Nawet się nad tym ostatnio zastanawiałam i nadal nie wiem. To tak jakbym musiała, a jak zacznę to nie mogę skończyć. Co najgorsze śniło mi się, że to ja pisze Twojego bloga o Tobie, nie znając Cię, ale wiedząc co robisz, no nie wiem jak to wytłumaczyć. Tak jakbym była w tobie, albo tobą. Kurcze, to głupie. Dziwne i do mnie nie podobne. Nie rozumiem to jest jakieś abnormal. Do rzeczy:

    Wszystkiego najlepszego!

    Przede wszystkim duuuużo zdrówka, pomyślności , jak najlepszych ocen w szkole, spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń (albo chociaż tych najważniejszych) osiągnięcia swojego celu w życiu, uśmiechu, radości, szczęścia, odwzajemnionej miłości, grona przyjaciół, samych pięknych, niezapomnianych chwil, bo każda chwila jest wyjątkowa tylko trzeba ją dostrzec. Nie napisałam o rzeczach materialnych, ani o pieniądzach. Bo nawet jeśli człowiek ma ich bardzo dużo to nie znaczy, że jest szczęśliwy. Oczywiście życzę ci dalszych sukcesów w tym co robisz, a więc aktorstwie, ale pamiętaj, że kariera to piękna rzecz, ale nie możesz się do niej przytulić w zimną noc. Nie popadnij w rutynę. Ciesz się życiem póki jest, żebyś później siedząc w bujanym fotelu nie żałował, tych najpiękniejszych chwil, doświadczeń..
    Nie wiem czego mogę jeszcze Tobie życzyć..
    Bycia sobą. Nie zmieniaj się w kogoś kim nie jesteś (no chyba, że na planie) i nie zapominaj że Najgorsze rzeczy w życiu przychodzą do nas za darmo bo zawsze mamy pod górę i głupiejemy dla kilku gramów.

    Jeszcze raz Wszystkiego co najlepsze ! ^^

    ty nie obejrzysz Power Rangersów, a ja już raczej nigdy nie wejdę na starego dęba po środku głuchego pola. Już go nie ma. Zawadzał. Od tamtej pory śpiewam ogórkom i pomidorom w szklarni dziadka. Haahah, wtedy szybciej rosną. Tak jakoś się rozmarzyłam o letnim czasie.

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku zawsze się cieszy, że się jest coraz starszym, a później tęskni się za dzieciństwem. Pozdrawiam.
    Proszę zajrzyj na maila.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty urodziłeś się 11 lutego 1995 roku... i niedawno odkryłam że moja siostra też sie urodziła 11 lutego 1995 ;D Jak sie dowiedziałam to jakos nie mogło to do mnie dojsc. Zbieg okoliczności czy co sama nw. Teraz na pewno nie zapomnę kiedy masz urodziny.
    A tak wgl to 100 lat spóźnione ale są

    Paula ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochany Maćku! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji 17 Urodzin! Dużo zdrówka, spełnienia marzeń i uśmiechu na co dzień!
    A tak poza tym to jakich języków się uczysz? (zdecydowałam się Ciebie o to zapytać po Twoich słowach ,,Adios'' ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hah a wczoraj cały dzień czekalam na notke . Moj przyjaciel też miał urodziny i co 15 minut wchodzilam na Twojego bloga by sprawdzic czy nie ma notki ><

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój pan od biologi się pomylił. U mnie zostają te złe wspomnienia. Pamiętam wszystkie do dziś. A te pozytywy jakoś słabiej, ale najważniejsze że mam jakieś wspomnienia to się liczy :D
    Wszystkiego najlepszego Maćku !
    Zapraszam do mnie.. Są tam życzenia dla Ciebie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spełnienia marzeń;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie powiedziane !
    Całuski dla miłej buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm.. ja też tak miałam że wstawałam o 7 czy 8 żeby oglądnąć odcinek power rengersów czy jakoś tak xd a teraz to śpię do 12 i ani mi się śni żeby wstawać wcześniej , też stara jestem :D ale młodsza od Cb o 2 lata :) .. pozdrowienia ; * MadziuSS

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie co do akcji. Już rozmawiałam z nauczycielka i doszłysmy do wniosku że z taka mała ilością uczniów nie mamy szans. A czy byłaby taka możliwość,żeby zintegrować dwie szkoły albo w jakiś sposób wynagrodzić tych uczniów którzy się starali? Napisałam email i bez odzewu więc pytam tu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że mozna
      a na pytania odpowiem jutro, bo dziś już trochę nie dam rady;)

      Usuń
  24. No, trzeba zawsze isc do przodu ;D ahhaa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Maciek miałeś odpisać w kolejnym poście na pytania, które zadawaliśmy w komentarzach odnośnie sprawy ze zbieraniem znaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ah te stare dobre czasy ;) Ja dopiero za 9 miesięcy będę miała te 17 lat. Power Rengers uwielbiałam tą bajkę szkoda że jej już nie puszczają. Tak szczerze to czasami chciałbym ją jeszcze kiedy zobaczyć na antenie polsatu, ale to nie możliwe jest raczej. Dziwnie tak pisać, ale podoba mi się twój tok myślenia, to że sprawiłeś Berenice szczęście swoim postem i prosiłeś aby czytelnicy kierowali komentarze do niej a nie do ciebie. To jest bardzo dobre zachowanie. Podziwiam cię. Szkoda tylko że mało taki chłopaków jest na tym świecie takich jak Ty. Twoja przyszła dziewczyna będzie miała wspaniałego chłopaka.

    Pozdrawiam Kinga ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja mam za tydzień w środę siedemnastkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Heh! No tak "stary koniu", nie no żartuję, nie masz powodów aby czuć się staro, Twoje życie dopiero się tak naprawdę zaczyna. Jak zwykle pouczający wpis i jednak się myliłam, dodałeś go dzisiaj... chyba przestaję w Ciebie wierzyć, sorki:) już się poprawiam i myślę tylko pozytywnie. Okej na dziś to wszystko do jutra, kolorowych jak Power Rangers:) snów...
    Pozdrawiam Sylwia;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko jakiś ty stary :D Nie no żartuje xd. Ja sama nie mogę się doczekać 17. - dopiero za dwa lata :/ ale może to i lepiej. Bo przede mną dwa lata pełne dosłownie wszystkiego a potem bedę się martwić tak jak ty.
    Nie złożyłam Ci życzeń ale nie bedę pisać 100 lat bo to tandeta. A więc spełnienia marzeń bo gdyby nie one nasze życie byłoby puste.

    OdpowiedzUsuń
  30. No ba .!! ;** ja nigdy sie na cb nie obraze..hh teraz to chyba bedziesz zyl wiek jezeli tyle zyczen..!? Nom niestety kazdy sie starzeje szkoda ze nie mozna cofnac czasu! ;( ..tak bardzo chcialabym cie zobaczyc na zywo nie tylko na tych slicznych zdjeciach...! ;******
    Dominika ( Gdynia! )<3

    OdpowiedzUsuń
  31. spóźnione wszystkiego najlepszego. ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. heeh , to mamy w ten sam dzień urodziny . ;D
    to wszystkiego najlepszego . ; )) trochę spóźnione , ale jest . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  33. Heheh:D Też tak miałam podobnie tylko ja zaczęłam 16 wydaje się, że jesteś taki stary;/ i jak fajnie było byc dzieckiem, chodzic do przedszkola, nie miec problemów itd...:)
    Pozdrawiam i jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego:):*

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też jeszcze trochę (bo w wakacje) i będę stara, 17 lat - przesada :D też lubię kombinować z Picolo i miejscami, gdzie można to wypić, jednak czasami jest ciężko i wolałabym sama iść i kupić :) jescze raz spełnienia marzeń, dużo miłości i wszystkiego czego sobie życzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. w takim razie :
    Wszystkiego najlepszego , dalszych sukcesów , radości i miości ;)
    100 lat ;]

    troszke spóźnione , ale jak to mówią " lepiej późno niż wcale " ;p
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Maćku, Maćku a jakżeby Cię nie lubić :P A Power Rengersów można obejrzeć na youtubie :D Ale to była fajna bajka.. Ja 15 lat i lubie sobie pospać do 12 :P

    Pozdrawiam, Betti :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  38. Maciek my Cię nie lubimy, my Cię uwielbiamy! :D
    I wszystkiego, wszystkiego najlepszego, żeby Twoje wszystkie marzenia sie spełniły! :* Przepraszam, że spóźnione, ale szczere! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Milena ;) Uwielbiamy!! :)
      Kaś

      Usuń
  39. w sumie, to ja nie lubię urodzin. przecież człowiek jest wtedy o rok bliżej śmierci, no ale cóż, czekają nas miłe chwile i życzę Ci Maćku, abyś miał takich chwil jak najwięcej. bądź tym kim jesteś i nie zmieniaj się, bo takich ludzi jest coraz mniej. wspaniałych ludzi. żyj nam długo i szczęśliwie! ;DD
    Nikola. ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Podasz swojego emaila.??
    Dominika.! Heh ten komentarz wyzej tez moj.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. nie zapomniane czasy ;) jesze raz wszystkiego naj !

    OdpowiedzUsuń
  42. Maciek, nie martw sie, mozesz ogladac rangersow!:D nie jestes stary, tylko starszy:) Gabi:)

    OdpowiedzUsuń
  43. heh... ja sie za cb pomodliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  44. `Koniec nie zawsze jest końcem, czasami jest początkiem czegoś lepszego.. 3-maj się staruchu;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jasne,że lubimy! ;) Nie może być inaczej! Też oglądałam Power Rangersów.. to były czasy.. A teraz tak jak napisałeś trzeba kombinować z picolo i takimi tam :D Ale jest fajnie :) Podobno najfajniejszy wiek.. to się okaże.. Na pewno nie może być stracony! No więc pozdrawiam Cię serdecznie! A może jakieś fotki? Czy coś ? Bo jakoś tak dawno nie było.. :)
    ___________
    Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. hehe.:D No tak, tak ja w styczniu skończyłam 13, a zaczęłam 14. (chyba, też tego nie czaje), a czuję się jak staruszka. W kółko to samo dom, szkoła, dom i spać. I tak codziennie. Ale dobra teraz ferie i moje postanowienie to wstać o tej 7 rano i obejrzeć tych Power Rangersów (dziewczyna też może).:D
    I trochę cofnąć się do dzieciństwa.:D

    A no i najlepszego staruszku.:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak tak czasu się nie cofnie .Jak jest się małym to narzeka się na szkołę ale jak dorośniemy to za tęsknimy ;) tak to juz bywa. Lat nie ubywa (zrymowałam hehe)niestety.A z tym prawem jazdy to nie ma się co śpieszyć ;]
    Pozdrawiam Okta

    OdpowiedzUsuń
  48. A Mega szalona imprezka urodzinowa była ? ;)
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  49. Spóźnione: wszystkiego Naj. :D
    Ciekawa jestem czy czytasz te komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  50. SKOŃCZYŁEŚ 17, CZYLI TERAZ ZACZYNASZ 18!!
    LOOOOOOOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie.. skończył 16 a teraz zaczyna 17 ;DD

      Usuń
    2. A na Twoją 18-nastkę wszyscy wbijamy! I nie ma tłumaczenia!!
      Pozdro;)
      Loola

      Usuń
  51. Też tak mam że czasem wspominam dzieciństwo i zdaje sobie sprawę że już nigdy nie zrobię tego co kiedyś. Mieszkałam kiedyś w innym mieście i tam spędziłam prawie całe dziecięce lata. Fajne uczucie wrócić tam czasem ;) Ale najbardziej tęsknię za tym że jak byłam młodsza nie miałam tyle problemów. Mam na myśli głównie te sercowe ;) Ale ktoś mi kiedyś powiedział żeby wykorzystać czas teraźniejszy tak, aby powstały kolejne fajne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dokładnie jak jest powyżej..Skończyłeś 17 a zaczynasz WIELKĄ 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  53. No jasne że cię lubimy a twój rap nie był taki zły HeHe : )

    OdpowiedzUsuń
  54. ooooo panie 17-latku XD pan uważa że 17 jest łatwaa . XD uhuhuhu !!!
    Pan sie MYLI ! ; << Moja siostra ma 17 lat za 6 miesięcy 18 ..
    taa prawie co dziennie do godz 3 w nocy siedzi nad nauką . XD
    więc powodzenia ; ***
    hueheueheeuehe : D < 33
    Dobranoc PANU ! ; >

    OdpowiedzUsuń
  55. Ha! Jestem starsza o 25 dni !:)) Mam się czym pochwalić
    Wszystkiego najlepszego ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. Panie staruszku spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  57. HAPPY B-DAY!!!! :)
    (sorka że spóźnione )

    OdpowiedzUsuń
  58. Co jak co,ale w pewnym sensie zawsze pozostaniemy dziećmi.. :)
    Nie ważne czy 13,17,27 lat.. I w tym cos jest. :)
    Siuuulinka ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. hej, nom się pomyliłeś, skończyłeś 17, zacząłeś 18, widać że jesteś na kierunku humanistycznym :P
    możesz w między czasie napisać coś o tym rejestrowaniu się w marcu? z góry dzięki
    Gośka zach-pom

    OdpowiedzUsuń
  60. skończyłeś 17 a leci Ci już 18 ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. wszystkiego najlepszego Maciek (przepraszam że tak późno )

    OdpowiedzUsuń
  62. skończyłeś 17 lat i zacząłeś 18 rok życia :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Taa... A co do tych maili:
    Wiem, że dostajesz, ich codziennie dwieście, ale przeczytaj czasem co kto ci napisze. Rozumiem, że przy takich ilościach nie jest łatwo, ale wiedz, że każda odpowiedź to jeden usatysfakcjonowany, szczęśliwy i doceniony człowiek więcej ;-)
    (i looknij na nk! XD)

    Pozdrawiam Ciebie i całe 17-letnie społeczeństwo ;))
    Gaduła8743823

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam i nigdy nie miałem nk

      Usuń
    2. O, to tak jak ja, też nigdy nie miałam i nie mam nk. Kto jeszcze wogóle ma profil na tej stronie??? Myślałam, że w dobie facebooka wszyscy o tym zapomnieli... :)
      Pozdrawiam Sylwia;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  64. Maciek to nie prawda, że już nigdy nie wstaniesz o 8 żeby pograć w piłę ;p nikt nigdy nie rozstaje się z czymś z dzieciństwa ;) może kiedyś będzie taka okazja... nie wiadomo. Mnie łza się w oku zakręciła (co rzadko się zdarza) i pomyślałam, że już tyle czasu zmarnowałam na .. tak na prawdę NICZYM. Ale trzeba szukać plusów! Może i zaginął mój kochany pies, ale halo dzięki temu mój zwierzak którego mam teraz nie został uśpiony ;))
    Maciek mam nadzieję, że poradzisz sobie w tym świecie 17- latków :))

    Pozdrawiam młodziutka 14-latka (za pół roku :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja na torcie liczbę 17 zobaczę dopiero za 2 lata.. ;>
    Ale też prawdy jest trochę w tym powiedzeniu ' Wiek,to stan umysłu,nigdy nie wiadomo na ile jest dojrzała dusza'
    Też zdarza mi się myśleć o przeszłości,chyba każdy czasem lubi sobie przypomnieć jak kiedyś było i ile się pozmieniało..
    Nie ma za co ;*
    Trochę lubimy ? ja cię uwielbiam ! :)
    Paa ;-*

    OdpowiedzUsuń
  66. może chcesz ze mną zagrać?

    demo na yt - user: tamboo2000

    OdpowiedzUsuń
  67. Chyba sobie żartujesz;p 17 lat to najlepszy wiek? no chyba nie;p ja właśnie za półtora miesiąca konczę 17lat( zaczynam 18) i nie powiem że to był moj najlepszy rok xD ale może dla kogoś innego ten wiek jest dobry;] pozdrawiam;] Tyn

    OdpowiedzUsuń
  68. Ojej, fajnie jest mieć 17 lat - piękny wiek, to prawda, wiem co mówię, mam już 18 skończone, w sumie na tę osiemnastkę się czeka z utęsknieniem, no ale potem to tak szybko leci... Za pół roku będę miała 19 lat i naprawdę czuję się dziwnie. Nie jestem na tyle dojrzała jeszcze.. Hm, dziwne uczucie. A życie tak mi umyka między palcami... A 17 to piękny wiek i korzystaj z niego!
    Powiedz nam jak tam Twoje urodziny, impreza była ? A i dodam, że moja siostra ma urodziny w tym samym dniu co Ty - wczoraj skończyła 10 lat. :D
    Ja już Ci życzenia złożyłam na FB, także nie będę się powtarzała.

    Aa i my Cię nie lubimy kochany, ale uwielbiamy! :D
    Pozdrawiam - Ania. :*

    OdpowiedzUsuń
  69. spóźnione Najlepszego!:D
    Ja dopiero za rok albo juz za rok bede miec 17lat;O jak ten czas szybko leci;(

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam. Myślę, że ta refleksja jest trochę za wczesna. Masz dopiero 17 lat!!! A młodym można być w każdym wieku. Haha, kiedy przekroczysz 20 to wszystko będzie tak szybko leciało. Nie wiadomo nawet kiedy, a już będzie za późno, aby cokolwiek zmienić. Dzisiejsza wiadomość o śmierci Whitney stwierdza, że życie jest strasznie kruche. Cieszmy się każdą chwilą i bądźmy jak najdłużej młodzi duchem.
    Pozdrawiam
    Marcia

    OdpowiedzUsuń
  71. Drogi Maćku!!!
    Dużo szczęścia ,pomyślności, fajnej dziewczyny, zdrówka i spełnienia marzeń, nie ważne czy są one związane z aktorstwem, dziennikarstwem czy czymś innym. Ważne, żeby każda chwila dawała Ci szczęście i wywoływała uśmiech na twarzy:)
    pozdrawiam-Kajka:)

    OdpowiedzUsuń
  72. No to kiedy robisz imprezkę dla fanów ? ; D

    Prawda, każdemu często zdarza się myśleć o tym co było, to jest takie przyjemne, a jednocześnie frustrujące, że już nigdy tak nie będzie, bo to przeszłość ;(

    OdpowiedzUsuń
  73. Cześć . Ostatnio nie miałam czasu czytać twojego bloga i jestem strasznie do tyłu.... Ale muszę to nadrobić .
    Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie straszne ! . Pisałam tu nie dawno . Była cały tydzień pod respiratorem , serduszko jej nie biło ale ona walczyła cały tydzień i dokładnie tydzień temu zmarła .Mam doła totalnego . W środę był pogrzeb . Od środy nie byłam w szkole ale jutro już chce iśc bo nie chce już tak dłużej siedzieć sama w domu . Jeżeli ktoś chce to moge opisać całą historie lub jak ktoś chce pocieszyć...popisać . To piszcie na e mila . : austin.mahone@op.pl . czekam aż ktoś napisze . :* Pozdrawiam i czekam . :)

    OdpowiedzUsuń
  74. mozna sie na Ciebie wkurzać... ale nie da się Ciebie ni lubić....

    OdpowiedzUsuń
  75. Zrobiło mi się smutno po przeczytaniu Twojego posta, też czasami sobie wspominam jak byłam mała i było super! ;p chodziłam sobie do przedszkola, nie miałam obowiązków...tylko wtedy tego nie doceniałam ;D
    Ja mam na razie 16 lat, tzn rocznikowo 17 ale jestem z grudnia :D i jak sobie pomyślę, że za rok będę mieć 18 to z jednej strony się cieszę a drugiej nie. W końcu wtedy już jest się pełnoletnim, sam o sobie decydujesz i jesteś za siebie odpowiedzialny. Dlaczego nie można by było zatrzymać się w wieku 16 lat ;p przecież to taki fajny wiek xD

    OdpowiedzUsuń
  76. Maciek mam dla Ciebie tort :) http://szaryburek.blox.pl/2010/09/Pyszny-tort.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie chcę rozpamiętywać, ale "Adios" pisze się przez dwa d i bez s. :P Aj taki drobny błądzik. Moja siostra też kończy w tym roku 17 lat. :D
    A ja życzę zdrowia, przyjaźni, powodzenia w karierze i tego co chcesz. :P

    OdpowiedzUsuń
  78. Tak , to fakt. Często wspominamy te najlepsze chwile z dzieciństwa. Ja bardzo często mam takie myśli. To są najpiękniejsze chwile w życiu :) Tak sądzę. Kiedyś kiedy będziemy mieli 30-tke, będziemy chcieli mieć 15, czy 17 lat. A kiedy mamy 17 lat chcemy wrócić do młodych lat. Tak to już jest:) Ale w każdym wieku jest coś pięknego, naprawdę :) Wczoraj składałam Ci już życzenia, ale dzisiaj też złoże. Wszystkiego Dobrego Maćku. Dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia najskrytszych marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspomnienia pozostają w pamięci i nie przemijają ;)
    A za rok HOT 18-nastka :D

    Pozdrawiam Justynaa :*

    OdpowiedzUsuń
  80. fajnie wyszło, bo ja tydzień temu skończyłam 15 :D A Ty tydzień po mnie 17 :D

    OdpowiedzUsuń
  81. to spóźnione najlepszego :) i chyba skończyłeś 17, teraz ci leci 18, tak mi się wydaje :D ja za półtora miesiąca kończę 18, i ten ostatni rok był najlepszy w moim życiu jak dotąd! tak więc fajny czas przed Tobą :D
    ja akurat nigdy nie wspominam że kiedyś było lepiej, mam wrażenie, że moje życie z roku na rok jest bardziej kolorowe i mam coraz więcej świetnych wspomnień :) trzeba korzystać! co do prawka to już się zapisałam, ale na razie mam beznadziejną teorię, chcę już praktykę! :D

    OdpowiedzUsuń
  82. No, to ja Ci życzę Wszystkiego Najlepszego w ostatnim roku wolności :) I przepraszam, że dopiero dziś, ale tak jakoś wyszło...
    Żebyś zapamiętał ten rok jako najwspanialszy w swoim życiu.

    Natalia( Peggy15)

    OdpowiedzUsuń
  83. 17 lat minęło, jak jeden dzień.. ;)
    upss nie wiedziałam, że miałeś swoje święto, dlatego SPÓŹNIONEGO NAJLEPSZEGO! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  84. kornelusia141112 lutego 2012 22:38

    Wow, to już stara dupa jesteś, ale w sumie to zajebiście, więc wszystkiego najlepszego, zdrowia szczęścia pomarańczy niech tam ci dziewczyna nago tańczy, powodzenia w karierze i takie tam duperelki ;)) . Hymmm, tak czytam wszystkie komenty i stwierdzam fakt że każdy ( w tym mój ) jest praktycznie taki sam i i tak większości z nich nie przeczytasz więc wow, ale co tam, chce żebyś wiedział że cie podziwiam, nie będę już pisac czemu bo to wiadome, ale tak, nie ma co jesteś zajebisty xD.

    OdpowiedzUsuń
  85. A ja zacznę od spóźnionych życzeń (napisałabym wczoraj ale miałam awarie internetu - a bez niego ani rusz)
    Więc z okazji twoich 17 urodzin życzę Ci abyś miał w życiu trochę więcej czasu
    (czasu na wszystko, bo wiem że czasami ciężko jest się wyrobić ze wszystkimi sprawami).
    Byś zawsze osiągał cele do których dążysz, aby twoje życie nigdy nie było "pod górkę".
    I przede wszystkim abyś między wszystkimi swoimi zajęciami znalazł jak najwięcej czasu na życie prywatne i oczywiście inwencji twórczej do pisania bloga. :)

    A tak poza tym to ciężko mi ocenić czy Cię lubię czy nie, skoro nie znam Cię osobiście, jednak dzięki temu blogowi już sporo się o Tobie dowiedziałam :D
    Każdy ma jakieś wspomnienia i rzeczywiście zazwyczaj pamiętamy te dobre zdarzenia... jednak nie zapominaj że nie zależnie od tego ile masz lat z każdym rokiem, dniem jesteśmy coraz mądrzejsi. Zdobywamy doświadczenie oraz mądrość.
    Każdy dzień jest inny i ma w sobie coś wspaniałego, tylko trzeba nauczyć się to dostrzegać.
    Jutro wyjeżdżam (w końcu mam ferie!) i nie będzie mnie tu przez tydzień. Jak tylko wrócę nadrobię zaległości bo liczę że przez ten tydzień jakieś nowe posty będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. ja tam cię lubię:)

    Jak czytałam sobie twój wpis od razu przypomniały mi się słowa 2 piosenek:"Ale to już było i nie wróci więcej" albo "W życiu piękne są tylko chwile..."
    Fajnie jest sobie tak czasem wrócić do przeszłości...

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  87. Oj tak chyba kazdy tak ma jak ty.. ja tak mam ostatni ciagle tak mysle...... Tych zyczenn byly setki tysiecy. :)Ja zlozylam na fc ale pewnie e widziales bo to bylo wczoraj o 1;24 w nocy :)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkiego najlepszego ! :* Dużo zdrowia, szczęścia ,a przede wszystkim więcej wolnego czasu :) Wybacz, że piszę dzień po Twoich urodzinach, lecz wczoraj nie było mnie na komputerze i dopiero dzisiaj się dowiedziałam o Twoich urodzinach :P Mam nadzieję ,że mi wybaczysz :)
    Pozdrawiam Gosia :D :*

    OdpowiedzUsuń
  89. czasami myślę, ze kiedyś było lepiej. może nie było komputerów, fejsa czy xbox-a ale był lepiej. chciałabym cofnąć się w czasie i znowu być małym dzieckiem, który nie ma żadnych problemów... ;)
    i życzę Tobie, aby ten rok był najwspanialszy w Twoim życiu! :)

    pat.

    OdpowiedzUsuń
  90. Spelnienia marzen,zdrowia,samych sukcesow:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. ja jutro kończę 17 lat i wiesz tez się jakoś tak staro czuję;( za rok 18 a potem to już tak będzie szybko leciało;/ pozdrawiam Martyna:)

    OdpowiedzUsuń
  92. my cię nie lubimy, tylko KOCHAMY ;D;D

    OdpowiedzUsuń
  93. A mnie ciekawi co Maciek dostał na te urodziny ?:P

    OdpowiedzUsuń
  94. ja ciebie nie lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak go nie lubisz to po co wchodzisz na jego bloga i interesujesz sie jego życiem

      Usuń
    2. No dokładnie, niby nie lubi, a śledzi jego każdy krok :)
      Pozdrawiam Sylwia;)

      Usuń
  95. Wszystkiego Najlepszego ! :)
    Sorki,że dopiero teraz ,ale wczoraj nie miałam dostępu do neta.
    Też,oglądałam Power Rangers , haha :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jesteś rocznik '95, więc skończyłeś 17 lat, a dziś jest już jeden dzień mniej do 18stki :-) Tak to się liczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  97. A ja tam mam jeszcze czas. Moje 17 urodziny będą 17,05 w tym roku ^^ Więc także teges śmeges mam jeszcze czas sie powygłupiac :d

    OdpowiedzUsuń
  98. hehe. ;D ja 20 lutego mam urodziny, no ale 15 :d

    jeszcze raz wszystkiego naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  99. stary to jest pies albo kot

    OdpowiedzUsuń
  100. Skończyć 17 lat .....mnie to czeka za równe 3 miesiące licząc właśnie od 11 lutego ;) Będzie dobrze ;) Jasne, że wspominam to co było i pewnie, że myślę o tym co będzie. To normalne i fajne ;) no cóż, tak już jest;) Ale na zawsze głęboko w sercu pozostaniemy dziećmi ;) I to jest super ;) To jest fakt, że zaczynamy żyć inaczej, samodzielniej, świadomiej. Zaczynamy patrzeć na świat szerzej, z innej perspektywy. Czasami nie jest lub nie będzie łatwo, ale zawsze bedzie można liczyć na pomoc najbliższych, czyli babci, mamy, przyjaciela ;) Ja np. u babci mam super wparcie, pomoc, daje mi świetne rady ;) ;* Życzę każdemu takiej właśnie osoby, która pomoże ;) I nie martw się! ;) Życie jest ciągłą wędrówką, na której stoją różne sprawy ;) Dasz sobie radę i w tym jeszcze niepełnoletynim jak i w dorosłym życiu ;) Głowa do góry ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Maćku oczywiście rozumiem Twoje rozczarowanie, i wcale sie nie dziwię. Co prawda mam już swoje lata - nie będę tu zdradzać ile bo jest ich za dużo :D oczywiście tak jak Ty chciałabym czasami obejrzeć Madlen tak właśnie to moja ulubiona bajka z dzieciństwa. Fajnie jest wrócić do przeszłości - jak to było kiedy byłam mała ale niestety czeka na nas szara rzeszywistość tuż za rogiem :D każdy ma swoje marzenia do których dąży chce je realizować, spełniać je tak by móc cieszyć sie sukcesem odnosić satysfakcję. :D Ja jeszcze długo nie poczuję jak to jest cieszyć się z sukcesów bo idą bardzo w wolnym tempie - choroba wyniszcza człowieka i choć starasz się z dnia na dzień podejmować walke i stawać oko w oko z twoim przeznaczeniem nie jesteś wstanie zmienić hmm zmienić tego w jakiej sytuacji w danym momencie się znajdujesz :D Jestem zaszczycona tym że mogłam czytac Twojego bloga czuc się jakbym była na Twoim miejscu co bym zrobiła w chwili obecnej jak podeszła do spraw które nie raz przerastają możliwości człowieka. Dziękuję za tą możliwość. Dziękuję za wsparcie jakie dajesz nam - osobom niepełnosprawnym i dziękuję z całego serca za to że dałeś nam wiarę w to iż nie ważne jaki jesteś czy zdrowy czy chory zawsze jesteś człowiekiem. Mam do Ciebie wielki szcunek :) Dzięki Tobie uwierzyłam że życie człowieka nie zależnie od tego w jakiej sytuacji staje zależy tylko od niego samego. Dzięki Tobie pojawia się uśmiech na mojej twarzy każdego ranka gdy czytam tego bloga, odzyskuje siły na walkę z przeciwnościami bo wiem że tego właśnie wszyscy ode mnie oczekują.Choć nie raz mam dość wysiłku jaki musze włożyć w to żeby postawić krok kolejny, nie raz sie załamuję ale wierzę w to że kiedyś będzie lepiej że dam radę kolejnym wyzwaniom jakie stawia przede mną życie. Wiesz zawsze myslałam że ludzie sławni nie są wrażliwi na ludzkie cierpienie i tu jakże pięknie udowodniłeś mi, że sie myliłam. Dziękuję za wszystko jeszcze raz. Pozdrawiam Sylwia Kuźmińska

    OdpowiedzUsuń
  102. ahhh, 17lat, to były czasy :) ja za 9 miesięcy będę już mieć 20lat i nie cieszy mnie perspektywa "bardziej dorosła niż naście". uważam, że miałam super dzieciństwo - Kaczor Donald, Power Rangers, zabawy w chowanego i berka, itd. nasze dzieci będą nam zazdrościć ;))
    ciesz się Maćku każdym dniem :)) wszystkiego dobrego:]


    zapraszam do mnie caroline-in-manchester.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carolina witaj w klubie dwudziestolatków;p i masz rację Nasze dzieciństwo było wypasione:) pamiętam zbieranie karteczek, tatuaże w gumach i gumy Turbo i jeszcze pasmo bajek na TVN-nie chyba się to nazywało Bajkowe kino czy jakoś tak:)a zawsze na końcu był Jan wężyk:) oj się działo:)

      Usuń
  103. Mówi się, że skończyło się17naście- zacząłeś 18sty rok życia:)
    Powodzenia:D
    Ja już niestety w tym roku 20-ścia okrągłe,jak chcesz to w lipcu zapraszam na jakąś kawkę albo deser;D
    i Jeszcze raz najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Hmm... ja właśnie z okresu mojej małoletniości lubię wspominać jak to nazwałeś " kombinowanie gdzie kupić Picolo" ;) Nawet powiem, że trochę mi tego brakuje. :) Ale cóż, czas leci nieubłaganie. Fajnie jest sobie powspominać...:)

    Co do porzekadła- stare i mądre, ja lubię je zastępować fragmentem wiersza ks. Twardowskiego
    "...Nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
    kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno"

    OdpowiedzUsuń
  105. skąd ja znam to kombinowanie Picolo ;D

    OdpowiedzUsuń
  106. ps. moje 17 urodziny będę miała równo 2 miesiące po Twoich ;p

    OdpowiedzUsuń
  107. Nooo to chłopie-spóźnione ale szczere: wszystkiego najfajniejszego:) a myk z odliczaniem czasu do "możności" pójścia na kurs prawa jazdy znam na przykładzie mojej siorki, która mniej więcej podobny wniosek wysnuła przy okazji swoich 17 urodzin:P btw-w maju ma 18tkę:P
    pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  108. "Starość nie radość", ale smutek też nie. Odliczaj do kursu na prawko i baw się właściwie ciesz się życiem. =]
    Pozdrawiam Matylda

    OdpowiedzUsuń
  109. Siema. Ja niestety 17rok życia mam już za sobą. Obecnie jestem w klasie maturalnej i nie mam problemu z kupnem napojów wyskokowych. Chociaż pamiętam ten dreszczyk emocji ;). Czy rodzice wyczują ? Czy się kapną ?A może lepiej nie ryzykować i kupić gumę do żucia ......heheh każdy to przechodzi.

    PS. Wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam Ola.

    OdpowiedzUsuń
  110. Wszystkiego naj! Kurcze, też bym chciała być w twoim wieku. a prawo jazdy to moim zdaniem powinno być od 12 roku życia :P

    OdpowiedzUsuń
  111. Jaa ciebie o wiele więcej lubię niż trochę ;) Pozdrowionka ;D

    OdpowiedzUsuń
  112. hej maciek wiem że nie masz czasu na odpisywanie e maile ale masz może gg albo powiesz kiedy bedzie najbliższy zlot twoich fanów i gdzie ;D
    Nie jesteś stary...;D

    OdpowiedzUsuń
  113. Tego, co najlepsze! Spełnienia marzeń i aby kariera aktorska się rozwijała. Życzę również spełnienia w życiu, żeby Pan się nie "zmanieryzował" i sukces nie uderzył Panu do głowy. 100 lat!, a przynajmniej wieku o. Leona ;)

    Pozdrawiam,
    Pan Kostek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jesteś stary...
      :)
      a mnie cieszy fakt,że urodziłam się tego samego dnia co ty !!!!
      XD

      Usuń
    2. Ja tez :D

      Usuń
  114. Skończyłeś 17 ;D nie 16 ;pp teraz leci Ci 18 rok życia :)
    Żyj pełnią życia :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie ogarniam ,nie Maćek skończył 16 teraz leci mu 17 rok , bo jak by mu leciał 18 to znaczyłoby że jest pełnoletni ;

      Usuń
    2. Człowieku. Spokojnie. Czysta matma i logika. Kończysz 1 roczek i tym samym rozpoczynasz 2 roczek. Kończysz 17 lat i rozpoczynasz 18 roczek. Potem skończysz 18 i jesteś pełnoletni :D

      Usuń
  115. Jeszcze raz wszystkiego naj i spełnienia marzeń!! :D ja mam właśnie ferie :D:*
    ja znowu, mam czasami tak,że jak siedzę ze znajomymi w jakiejś kanjpce, robimy głupie rzeczy, śmiejemy się z byle czego itp. to potem wieczorem jak kładę się spać uśwaidamiam sobie, że to juz się nigdy nie powtórzy, może będzie podobnie, ale już nigdy tak samo ... i właśnie dlatego moim mottem na życie jest ; "KOCHAJ I SZALEJ NIE PYTAJ CO DALEJ" !! uwielbiam wspominać różne rzeczy z dzieciństwa, pamiętam, że mieliśmy taką baze, w której zawsze spotykaliśmy się 0 9:30 i robiliśmy se niespodzianki, biliśmy sie błotem (haha to było mega) i wiele wiecej rzeczy :D ale już nie przynudazam pa;*

    pozdrawiam:)
    Aneta :D

    OdpowiedzUsuń
  116. siedemnastka jeest piękna! ;d uwierz mi na słowo. (skończyłam 17 w listopadzie). Jesteś dokładni rok młodszy od mojej kumpeli, w sobotę miała 18stkę. ; ) a Tobie 1oo lat życzę i żeby "sodówa" Ci do głowy nie uderzyła. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ci życzę więcej niż 1oo lat ; ) xd
      pozdrawiam M. ; *

      Usuń
  117. Hej Maćku, co do twojego postu : niesmutaj mi tu. !!!! ;* ;DDD
    Zawsze możesz pograć w piłkę, czy obejrzeć Power Rengers ( chyba tak się pisze. ) To nie znaczy , że jak jesteś aktorem nie możesz wrócić wspomnieniami do tych lat ... Pan od biologii dobrze gada. ; ).
    Napisała Ci wiadomość na e-maila ( tego podanego na blogu ;D )
    coś w sprawie akcji ze znaczkami.
    Myślę , że bardzo Ci pomogłam. Dużo osób nie wiedziało o tej akcji, Postanowiłam działać i wydrukowałam chyba 200 plakatów a to dużo jak na mnie. ;/ ;DD i porozwieszałam . Teraz więcej osób będzie wiedziało o tej akcji. Nawet nauczycielka , która mnie nie znosi podziękowała mi za to ;D
    (CUD)
    haha. !
    Wiesz masz już 17 lat i jesteś starszy i masz więcej obowiązków. ;p
    Ja też mam urodziny . !!! Już 18 lutego .
    I MAM OGROMNĄ PROŚBĘ, JAK BYŚ DODAWAŁ POSTA 18 LUTEGO TO BYŚ NAPISAŁ : " WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MADZIU " BYŁABYM NAJSZCZĘŚLIWSZA.
    JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ. DOWÓD. ?? WYDRUKOWAŁAM 200 PLAKATÓW NA AKCJIĘ ZE ZNACZKAMI . DUŻO PRAWDA. ?!
    Napisała Ci BARDZO WAŻNĄ WIADOMOŚĆ NA TEGO E-MAILA PROSZĘ ABYŚ GO PRZECZYTAŁ I ODPISAŁ NA E-MAILA ALBO TU POD MOIM KOMENTARZEM. !!!
    MÓJ E-MAIL : madza123@interia.pl .
    Napisałam Ci tam także moje GG, bo jak byś mi coś więcej napisał o tej akcji , to bym mogła Ci pomóc. !!
    Proszę odpisz . ; )
    Mdzia;]

    OdpowiedzUsuń
  118. Mnie się wydaje, że w pewną piękną, WOLNĄ od pracy niedzielę ktoś kiedyś Cię obudzi o 7.00 włączyć Ci te Power Rangers i że razem będziecie się cieszyć jak dzieci z tego że oglądacie bajki...I nie zapominaj, nigdy nie mów nigdy...A co do tej 17-tki to pamiętaj, że Piccolo jeszcze aktualne...
    Mania:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Oj Maciek "Troche Mnie lubicie" ..
    mY Cię nie lubimy Tylko Uwielbiamy i Kochamy !

    :*
    Pozdrawiam Gabii ♥.!

    OdpowiedzUsuń
  120. Picolo.! Ym... - Mallow

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo lubię twojego bloga, z niecierpliwością oczekiwałam notki na temat twoich urodzin (Wszystkiego co najlepsze). Szkoda,ze nie napisałeś jak spędziłeś ten nowy etap w życiu. Może jeszcze się tego doczekam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  122. Mi ostatnio stuknęła 15:) I też poczułam się strasznie staro:P Tym bardziej że jestem z 1 stycznia i jestem najstarsza w klasie:) Czasami fajnie byłoby cofnąć się do przedszkola np:) Oh to były czasy człowiek się niczym nie przejmował:P
    No i wszystkiego naj:*

    OdpowiedzUsuń
  123. Hyhy nie smuć się a i my cię troszkę nie lubimy tylko bardzooooooooooooo kochamy :*

    OdpowiedzUsuń
  124. Maciek my cię nie lubimy...tylko uwieelbiamy!!!:>
    I ja czasem też leżąc wieczorem w łóżku rozmyślając..........
    Myślę sobie że jestem stara(hmm mam niby dopiero 14 lat a jednak)no i tak jak ty wspominam myśląc, że już nigdy nie będę oglądać rano scooby-doo, że nie będę już nigdy latać z moim kolegą po łąkach, lesie, wszędzie łażąc po gałęziach albo strzelając w siebie z procyxdd
    Myślę że już nigdy nie będę bawić się w przedszkolu:)) albo już nie pójdę do pierwszej klasy z tubą pełną słodyczy albo do pierwszej komunii świętej... nie wrócę do podstawówki a strasznego kocenia na początek gimnazjum już nie przeżyję... nie wrócą osoby których brakuje i moje pierwsze miłości( np. Michael Jackson gdy zobaczyłam jego zdj. w wieku może 20 paru lat to oszalałam na jego punkcie).................. i myślę sobie -''ach, dlaczego te piękne magiczne i szalone wybryki lata nigdy nie wrócą??? dlatego dokładnie rozumiem cię co leżąc czułeś :P
    kurde ale się rozmarzyłam i rozpisałamxD
    pozdrawiam Julcia<333

    OdpowiedzUsuń
  125. trudno cie nie lubic:) U nas w klasie z dziewczynami stwierdzamy ze bardziej pamieta sie te smutne rzeczy niż to co było dobre... Ale lepiej cieszyc sie tym co dobre i śmiac się z tego co jest powodem łez niż płakac nad zlymi rzeczami i nie cieszyć sie tym co dobre.
    Stare czasy były fajne....Piłlka nożna na parkingu z kolegami i oglądanie bajki chociaż widzialo by sie ten odzcinek 100 raz. Stare ale za to jakie fajne czasy:D Pozdrawiam 17-latku...;*

    OdpowiedzUsuń
  126. A dlaczego cię nie lubimy?! Nie da sie ciebie nie lubić. Może ktoś, ale większość cię lubi, a nie wie jaki jesteś ! Ja też nie wiem. Ale dzięki temu, że piszesz o sobie, każdy co raz bardziej ciebie poznaje.
    I to chyba dobrze, prawda?!

    OdpowiedzUsuń
  127. Palma Ci nie odbiła to można Cie lubić ^^ żartuje xd
    Myszka

    OdpowiedzUsuń
  128. Cześć Maciek! :P Nazywam się Marta... Przyjaciele wołają na mnie Kisiel. W sumie to.. na bloga wpadłam przez przypadek, zobaczyłam na demotywatorach Twoje zdjęcie - wszystkiego najlepszego, spóźnione ale szczere. Poznałam Cię od razu z charakterystycznej roli w rodzince.pl ;) myślę sobie - a znajdę jego stronkę na fejsie, może jakiś blog? Patrzę, jest! Patrzę dalej - oficjalny - na prawdę super! Przeczytałam każdą Twoją notę od nowa, od deski, do deski, no i na prawdę blog mi się podoba, zyskałeś jedną czytelniczkę więcej. Jestem Ciekawa do jakiego liceum w Warszawie chodzisz, mógłbyś się podzielić ze mną tym faktem? Ja pochodzę z zachodniopomorskiego, wydaje mi się, że jestem w tej mniej licznej grupie Twoich czytelników, uczęszczam do klasy maturalnej, ahhh to liceum, niedługo studia, nie mam pojęcia do jakiego miasta i na jaki kierunek. Ehh.. Za bardzo zbaczam z tematu. W sumie to już nawet nie pamiętam po co tu napisałam tak konkretniej. W którejś z Twoich poprzednich notek pisało, że nie lubisz bardzo szkolnej monotonii. - Ja również, bardzo często mam do szkoły na 7, rozumiesz to?! To w sumie podobna sytuacja do Twojej, przy czym mieszkam również w troszkę zakorkowanym mieście :P No więc może to przeczytasz i może mi odpiszesz, jeśli tak, to byłabym wdzięczna gdybyś doradził mi coś w związku z moją przyszłością, być może w Warszawie :P ,

    P.S Myślę O Stosunkach Międzynarodowych

    P.S 2, to świetnie, że utrzymujesz tak bliski kontakt z fanami, czytelnikami itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile dobrze pamiętam to do Kochanowskiego chodzi.

      Usuń
  129. Najlpeszego:) moze z okazji urodzin zorganizujesz jakies spotkanko :)? w warszwie:) co ty na to? Odpisz:)

    OdpowiedzUsuń
  130. mi za niedługo wybije 15. ;D cieszę się z tego, bo zawsze przed każdymi urodzinami myślę sobie, że 15 to dużo.. a 14 to takie dzieci. Zawsze tak mam. tak się cieszyłam, że miałam 13 bo przecież 12 lat to takie małe. xD
    znając życie jak będzie bliżej 16 to będę myśleć, że 15 to mało. ;D

    OdpowiedzUsuń
  131. Z tymi wspomnieniami to masz racje.. ; D
    Ale zastanawiam się który chłopak, a czasami też dziewczyna w wieku siedemnastu lat piją Picola .?? ; PP
    Super post .! ; **
    Love. < 3
    Iza ; )

    OdpowiedzUsuń
  132. Gdzie chcesz zrobić 18?

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja pije Piccolo. <3
    Wszystkiego najlepsiego. :D
    A ja mam 15 i się ciesze. !

    OdpowiedzUsuń
  134. Mam dokładnie tak samo :) Już w kwietniu też kończę 17 lat , to znaczy tak jak mówisz zaczynam 17 a kończę 16. Czuję się staro ,nie dociera to do mnie,
    że niedługo będę pełnoletnia :* I też czasem chciałabym powrócić do oglądania tych bajek o 7 i nie przejmowania się niczym . No tak ,ale czas tak szybko leci ,nim się obejrzymy ,a stuknie nam trzydziestka :*
    Pozdrawiam Serdecznie :*
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  135. Też czasem myślę, że jestem stara, a rocznikowo mam 15 lat ;D To chyba jest tak.. Masz skończone 16 i zaczunasz 17 rok swojego życia. Ale, jako że tego nie przeczytasz, to się nie rozpiszę. Mirime-Glatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Świetnyy blog ;p
    No to 1o0 latek Maciek ;**

    OdpowiedzUsuń
  137. Cześć!
    Wow jestem w szoku;O Przeczytałam juz Twoje wszystkie posty oraz obejrzalam wywiady i jestem zdumiona ile nas laczy.Mam wrazenie ze kazda Twoja wypowiedz jest moja,jednoczesnie :) Twoje przemyslenia,zainteresowania,styl bycia...to wszystkie jest identyczne,zupelnie jak u mnie.Troche jak taka bratnia dusza,brat blizniak,albo cos w tym guscie. Nie wiedzialam,ze mozna byc do siebie podobnym,az tak.Za kazdym razem gdy Cie slucham,czytam,mam wrazenie jakbym slyszala sama siebie,to niewiarygodne! :) Szkoda tylko ze dzieli nas odleglosc ok.130 km,bo miloby poznac kogos podobnego do siebie samego i pogadac z nim,choc przez chwile:P
    Moze kiedys będzie taka okazja!
    Anka;)

    OdpowiedzUsuń
  138. będę miała ten sam problem za kilka miesięcy bo mi tez wypadnie 17 .
    A na razie jestem szesnastolatką :D

    OdpowiedzUsuń
  139. TEN CZAS TAK SZYBKO LECI.... NIEDAWNO PIERWSZE KROCZKI,BAWIENIE SIĘ ZABAWKAMI.... A TERAZ?!.... NOWE KROKI PO DOROŚLIEJSZYM ŻYCIU, NOWE ZABAWKI TYPU "MÓJ WŁASNY SAMOCHÓD" I WIELE INNYCH................:)
    Bo życie przecież jest jak taniec- trzeba stawiać kroki tak aby to jakoś wyglądałoO!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  140. Sorki , że spóźniona jestem wszystkiego Najlepszergo , spełnienia marzeń zdrowia itp . :*
    Pozdrawiam Milena :)

    OdpowiedzUsuń
  141. zawsze pozostaną wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Tak nieraz jest, że nieraz będziemy czuć się staro, chociaż naprawdę jesteśmy jeszcze młodzi ;DD

    Wspomnienia niekiedy jeszcze nas bardziej dobijają ... Ale dobrze, że chociaż je mamy ;DD ;P

    OdpowiedzUsuń
  143. dokładnie, święte słowa Maciek :) ten okres najlepszy, imprezy, ciągłe kombinowanie xd a ja chętnie bym się dowiedziała jak spędziłeś urodziny :P chyba że to tajemnica , pozdrawiaaam

    OdpowiedzUsuń
  144. Ja czekam na 16-tke ;) 8 kwiecień niedługo. Ja czasami też tak mam, że cofam się w przeszłość i widzę siebie w różowej sukience z barbie jedzącą lody czekoladowe cała upaćkana ;) Oj to były czasy. Bez problemów, bez zmartwień. Wszystko było takie oczywiste, proste. No ale niestety trzeba pogodzić się z tym, że wiecznie młodzi być nie możemy. Czeka nas nastolatków dorosłość i w końcu starość gdzie będziemy mogli odpocząć po ciężkim życiu.
    Z biegiem czasu nabieram doświadczenia, jest ciężko. Ale takie jest życie.

    Pozdrawiam KASIA

    OdpowiedzUsuń
  145. Wspomnienia są zawsze ♥
    Agata.

    OdpowiedzUsuń
  146. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  147. Ja czekam na 16 ;P
    I taak.. masz rację..
    Faktycznie cały czas wspominamy to, co byłoo..
    Tęsknimy za tym, narzekamy, że już nie wróci..
    Sama często tak mam..
    Jednak potem mówię sobie:
    'Jeszcze tyle przed Tobą. Trzeba myśleć o tym, co będzie.'
    No i mi przechodzi..
    Ale wspomnienia nigdy nie wygasną..
    Zawsze będą z nami.. i te dobre i te złe ;)
    Dlatego warto do nich wracać, ale trzeba iść do przodu.
    I tego się trzymajmy ;P
    Wszystkiego dobrego, jeszcze raz :)
    Dżesi :)

    OdpowiedzUsuń
  148. kończysz 17, zaczynasz 18 rok życia ;) pozdrawiam i życzę wszystkim miłej łamigłówki :D

    OdpowiedzUsuń
  149. Podasz swojego emaila??;*
    Dominisia;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest podany w zakładce kontakt. -.-

      Usuń
  150. następny post może o fankach???!
    Hmmm..!? a zreszta to twoja decyzja...
    Czekam na emaila!!heh;**
    Dominisia;**

    OdpowiedzUsuń
  151. Jak spędziłeś swoje urodziny ???
    Jeśli możesz to opisz je w następnej notce :P
    I wszystkiego najlepszego trochę spóźnione ale myślę że się nie obrazisz :*
    Wiesz też czasami lubię powspominać te lata jak byliśmy mali chciałabym wrócić do tamtych wspaniałych dni...wstawałam rano wszyscy wychodzili na dwór bawiliśmy się na placu zabaw, opowiadaliśmy sobie kawały, niezapomniane pikniki gra w piłkę nożną haha właściwie to ja zawsze stałam na bramce ach te chłopaki każdy chciał być na ataku :) a wieczorem zabawa w chowanego i straszenie mnie babajagami :) noi oczywiście straszne historie i spanie w namiocie na podwórku. To były super lata a teraz wszyscy zabiegani nie ma czasu żeby wyjść na dwór bo szkoła i tak dalej. Przez ciebie teraz mi smutno przypominam sobie starszego brata który jest w Anglii. I siostrę która ma dwóch synów i też pojechali do Anglii zaledwie rok temu (już u nich byłam i było extra tylko szkoda że w morzu nie można pływać bo są rekiny wiesz wole nie ryzykować) babci też już niema. Zrobiło się tak pusto. Ja też pewnie wyjadę do Anglii.

    Maciek mam taką prośbę wiem że to może głupie ale jak przeczytasz ten komentarz to odpowiedz na niego wystarczy uśmieszek i będę wiedziała że go przeczytałeś.

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  152. Nie dawno odkryłam twojego bloga i czytanie go wpadło mi w nawyk codzienny. Czekam z niecirpliwością na następny wpis. Pozdrawiam buziaki straszy kolego, jak na razie starszy bo w maju również 17 lat stuknie ;)
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  153. Następnym razem możesz nakręcić filmik, w którym się uśmiechasz i dodać do tego szczyptę rapu ; ) bo jak już kiedyś pisałam śmiech masz bisty x d fajnie by to wyglądało ; D kilka słów rapu i 1 minuta uśmiechu ; DDD
    pozdrowionka i miłej 17-nastki !

    OdpowiedzUsuń
  154. Lubimy cię Maciek, przynajmniej ja Cię lubię. Też tak czasami mam, że wspominam chwile z przeszłości, z podstawówki, przedszkola. Zgadzam się ze słowami Twojego pana od biologii, pamiętamy tylko dobre chwile, tych złych niekoniecznie. Chodziaż ja pamiętam kilka takich, w których najchętniej zapadłabym się pod ziemię. Wspominając je czuję się głupio, gdybym mogła cofnąć czas to nigdy bym tak nie postąpiła. No, ale cóż uczymy się na błędach. A co do Power Rangers to zawsze możesz obejrzeć, to nic dziwnego, że ciągnie Cię do starych, ulubionych filmów. Ja czasami oglądam Scooby-Doo, albo inne bajki z mojego dzieciństwa. To naprawdę miłe uczucie poczuć się tak jakby czas się zatrzymał i mieć wrażenie, że nadal ma się te siedem lat i największym zmartwieniem jest to czy się zdąży na bajkę.
    Pozdrawiam i nie martw się. :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Za pare lat, bedziesz wspominal ten czas gdy byles jeszcze nastolatkiem i rowniez bedziesz za tym tesknil. Kolejny dzien to nowe wyzwanie, to cos pieknego. Szkoda , ze nie odpowiadasz na e-maile. Pozdrawiam cieplutko.;);*

    OdpowiedzUsuń
  156. ja nie chcę Cię martwić Maćku i ale yyy skończyłeś 17 i zacząłeś 18 rok życia. Tak że tego. Bez załamki. Ja mam jeszcze 16. Podgrupa :p.
    A tak wgl. to życzeń Ci nie złożyłam. Wybacz. Teraz mam czas to jedziemy : Wszystkiego kurde najlepszego na te twoje 17 urodziny :D. Nie wiem w sumie czego Ci życzyć. Wszystkie pomysły już chyba zostały wykorzystane ( nie dziwne ! ). Albo wiem. Chyba. Tzn jak czytałam niektóre życzenia to często się pojawiało ' żebyś nie miał w życiu pod górkę ' albo ' żeby spełniały się wszystkie twoje marzenia '. A ja Ci właśnie życzę żebyś nigdy nie miał cały czas z górki bo łatwe życie w którym spełniają się wszystkie marzenia to zmarnowane życie. Cała zabawa jest w próbach dojścia do celu a nie w osiąganiu tego celu. Oczywiście fajnie jak się dużo osiągnie i spełnią się marzenia, no ale o czym będziesz marzył jak Ci się wszystko spełni i osiągnie ? A poza tym smutne chwile i porażki kształtują charakter. " Kto nie doznał goryczy ni razu, Ten nie dozna słodyczy w niebie. czy jakoś tak >_<. Więc pracuj nad sobą, ciesz się z życia, uszczęśliwiaj i bądź szczęśliwy.

    Dobra, napisałam. Nie wiem czy napisałam wszystko co chciałam i tak jak chciałam ale chyba mnie rozumiesz. :) Spoczko. Ja to odstawiam za każdym razem takie monologi kurna że aż się z siebie dumna robię. Boże. Ciekawe czy Ty to wgl czytasz czy ta moja twórczość liryczna to tak sobie po prostu uchodzi w przestrzeń. oke oke nie zanudzam. Pa cześć czołem.

    OdpowiedzUsuń
  157. Spóźnione życzenia. Wszystkiego najlepszego!!!
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  158. Oczywiście Maćku, że cię lubimy ;)

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  159. Spóźnione życzenia . Wszystkiego Najlepszegoo ;)
    Wczoraj nie weszłam bo u babci byłam ...
    Noi Oczywiście że cię Lubiimy :)

    OdpowiedzUsuń
  160. no pewnie, ze cie lubimy ;D ja chce jeszcze wiecej takich filmikow z twoim rapem ;)) a co do akcji to na razie nie jest ogloszona w szkole, bo teraz sa ferie.. ;] ale po feriach na pewno ;D
    pozdrawiam Ania ;**

    OdpowiedzUsuń
  161. Siema Maciek!
    Fajny wpis:P Ja będe mieć w Październiku dopiero 13 lat :(
    My cie bardzo lubimy :D
    A i twój filmik z rapem był zajebisty ^^
    Pozdrawiam Jessica

    OdpowiedzUsuń
  162. hah,pięknie to ująłeś z tymi Power Rangersami. No i oczywiście 100 lat, trochę spóżnione, ale zapewne i tak nie zwrócisz uwagi na mój komentarz więc się nie przejmuję. Hah, tak wiem, szczera jestem, no ale co poradzę;) Ah..co do twojego wieku.. siedemnastka jest chyba najlepsza. Chociaż,w sumie,jeżeli ma się wyjątkowe chwile, każdy rok jest niezwykły na swój sposób.Jakoś nigdy nie myślałam o tym,że ta chwila się już nigdy nie powtórzy, nie będę oglądać tego i tamtego , bo w sumie.. cieszę się każdym dniem, i czym starsza jestem tym bardziej to rozumiem.Wiesz o co mi chodzi? Zapewne nie, bo mi samej jest to trudno ogarnąć;) Ah i oczywiście,że większa część dziewczyn cię lubi. Ale szczerze, ja cię tak naprawdę nie znam. Lubię postacie jakie grasz, lubię to w jak się w nie wczuwasz i jak świetnie grasz. O właśnie to lubię. Wiem, trochę pokręcone te moje pisanie, no ale cóż..
    NIe przynudzając.. jeszcze raz 100 lat
    Pozdrawiam Skyler.

    OdpowiedzUsuń
  163. Hej Maciek:)Napisałeś bardzo fajny wpis,a 17 lat to jeszcze nie tak staro hehe:)A ja z resztą sobie też mówię że jestem już stara a mam dopiero 13 lat hehe.My Maciek Cię bardzo bardzo lubimy!;D Pozdrawiam Ola;P

    OdpowiedzUsuń
  164. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!(TROCHĘ SPÓŹNIONE,ALE SZCZERE) TEZ W SOBOTĘ OBCHODZIŁAM URODZINY TYLKO,ŻE 16. (CHCIAŁAM JESZCZE COŚ NAPISAC O MOICH POSTANOWIENIACH Z OKAZJI URODZIN, ALE NIE MAM DZIŚ ZA BARDZO WENY. MOŻE KIEDY INDZIEJ).

    POZDRAWIAM. SYLWIA. ;)

    OdpowiedzUsuń
  165. Ty masz siedemnastkę,za rok dorosłość a ja 13 (w październiku jak Jessica powyżej) dopiero zaczynam być nastolatką z czym mi dobrze ;) 100 lat i najlepszego!!!! Karolina

    OdpowiedzUsuń
  166. Chciałam Ci złożyć życzenia w dzień twoich urodzin czyli sobotę. Miałam dać życzenia pod sobotnim postem. Ale go nie dodałeś, nic się nie stało :). Moje życzenia będą spóźnione, ale liczą się tez takie :P. Złożyłam Ci również życzenia w komentarzu pod twoim postem na facebooku ale nie jestem pewna czy odczytałeś, więc złożę je też tutaj :).
    Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, mnóstwa wolnego czasu, miłości, milionów walentynkowych kartek, więcej piątek i szóstek w szkole oraz dużo propozycji do nowych filmów i seriali ( o ile chcesz ). :)

    Ps. Ja też czasami wspominam jak to było za dawnych czasów, gdy liczyła się tylko i wyłącznie zabawa, też robi mi się żal, że tych czasów już nie ma. Ale na teraźniejsze życie też narzekać nie mogę :) Bo w końcu nie jest tak źle :):);););)

    Pozdrawiam, Lila :)

    OdpowiedzUsuń
  167. niee skończyłeś 17 a zacząłeś 18 rok życie Pozdrawiam Justyna <33

    OdpowiedzUsuń
  168. nie to nie tak!
    teraz skończyłeś 17 a tak jakby zaczeles 18.
    bo spojż jak skończyłeś rok to żyłeś juz rok czyli zaczełeś drugi tak?
    troche to poplatane ale tak juz jest ;***
    Pozdrawiam
    Klaudia♥

    OdpowiedzUsuń
  169. Po skończonej 18 jest sie starym. a ty. nie wypowiadam się;)
    ale ja ci nie lubie żeby nie było.!;p
    ale sto lat.;D

    OdpowiedzUsuń
  170. Ja tego samego dnia co Ty skończyłam 14 lat.! ;D alee lubię czytać twojego blog..szczególnie dlatego , że czasami gdy mam doła poprawia mi humorek ;] Tak właśnie dzisiaj mam ... totalny dołek.. (faceci, dlaczego to przez was .? ) pzdr. ;**

    OdpowiedzUsuń