Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

poniedziałek, 6 lutego 2012

ŻOŁNIERZYK

Dziś coś trudnego. Dla mnie i w ogóle...
Właściwie nie powinienem tego pisać teraz, bo niby trwa jeszcze konkurs i mogę być posądzony o granie emocjami albo takie tam.... Ale jak już powiedziałem, olewam konkurs, a ludzie czekają...
No więc ponieważ ten blog jest dosyć popularny (chyba) dostaję coraz więcej próśb o pomoc. Coraz więcej e-maili. Codziennie, kiedy otwieram skrzynkę jest około 200 nowych wiadomości, w tym kilka od różnych fundacji i prywatne maile od chorych osób.
I coraz bardziej nie wiem co robić... Nie wiem czym sobie na to zasłużyłem... I czasami myślę sobie, że życie byłoby prostsze, gdybym tego bloga nie założył...Trochę mnie to chyba przerosło. Bo co ja mogę??
Ale cóż, stało się. Założyłem bloga i trzeba działać;))
Najpierw, przy okazji Bereniki postanowiłem, ze założę fundację. Wysłałem mamę żeby dowiedziała się jak to się robi. Mama przyszła  totalnie sfrustrowana, bo - strasznie skomplikowane i w ogóle. Sama procedura założenia to minimum trzy miesiące.
Ale działamy;) Tylko to trochę potrwa.
Jednak już teraz, żeby nie zostawiać tych wszystkich maili bez odpowiedzi postanowiłem coś robić.
I... wymyśliłem, że co jakiś czas będę wrzucał tutaj różne fajne akcje, a Wy... możecie się włączyć lub nie. To od Was zależy.
Ale jeśli możemy komuś pomóc, to dlaczego nie? Co Wy na to??
Więc dziś pierwsza akcja. Przekonała mnie do niej Emi (czyli Emilia), z którą wymieniliśmy już kilka maili. Emi prowadzi bloga
http://www.dotyknadziei.blogspot.com/  
i pomaga chorym  dzieciom.  Wczoraj na jej blogu poznałem "Żołnierzyka"


Emi napisała mi : " Do samego końca wierzyliśmy. Nawet wtedy, gdy Misio trafił już pod
opiekę hospicjum i otrzymywał duże dawki morfiny, bawił się jakby
nigdy nic... Lekarze nie mogli wyjść z podziwu- normalnie przy takich
dużych dawkach dzieci przez większość czasu śpią, a Misio walczył do
samego końca... Nasz mały Żołnierzyk... Michałek miał niesamowitą moc
przyciągania ludzi, całe tłumy mu kibicowały... Od jednego z
"blogowych" przyjaciół Misio otrzymał prawdziwy żołnierski mundur,
specjalnie uszyty na Jego miarę [...] Udało się spełnić
Jego marzenia, m.in. leciał samolotem, był w wesołym miasteczku,
dostał swojego chomiczka... Dziś wiem, że było warto... właśnie dla
Jego uśmiechu :)"

Nie chcę Was zanudzać, ale ja się wzruszyłem. To blog, na którym jest więcej o Michałku

Dlatego postanowiłem nie czekać. Emi zbiera też znaczki pocztowe, które przekazuje potem rodzicom chorych dzieci, aby mogli oni wysyłać prośby do różnych instytucji o pomoc. Chodzi mniej więcej o to: 
"Aby pozyskać środki na rehabilitację i leczenie, Rodzice chorych i niepełnosprawnych dzieci wysyłają apele z prośbą o wsparcie finansowe do wielu firm i urzędów. To nie jeden, dwa apele, ale często setki apeli miesięcznie! Na każdą kopertę trzeba nakleić znaczek... Aby wysłać 300 listów potrzeba około 500 zł miesięcznie... Koszty znaczków i kopert znacznie przekraczają możliwości finansowe Rodziców , dlatego zwracamy się do Was z prośbą o pomoc.

Dla Ciebie to tylko 1,55 zł... Dla dziecka to jeden wysłany apel więcej i szansa na dodatkową rehabilitację.
Tak niewiele potrzeba by wywołać uśmiech na twarzy."
 
Dlatego proponuję akcję: ZBIERAMY ZNACZKI
Wy zbieracie znaczki w swoich szkołach
a ja przyjeżdżam do szkoły, która zbierze najwięcej znaczków za 1,55
Ponieważ w niektorych szkołach są ferie - proponuję, żeby akcja potrwała do 10 MARCA.
Co wy na to? Git?
Damy coś od siebie dzieciom. Wy znaczki, ja spotkanko z Wami w szkole, która wygra!!
 
NO TO  DO ZOBACZENIA ;))
 
Jutro wkleję plakat, który będziecie mogli wydrukować i powiesić w szkole:)
 
 
Wow, sam się boję....
 
idę pisać polemike z polskiego, żeby o tym nie myśleć;)))
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        

276 komentarzy:

  1. Hej Maćku:)
    ooo jak trafiłam O.o
    jeszcze notki nie czytałam ale na pewno zaraz to zrobię :)

    Pozdrawiam Cię cieplutkoo

    Karolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie bedę odpowiadała na nic ale tam na dole to na bank nie uzyskam odpowiedzi wiec mam takie pytanko :
      Czy do Suwałk też byś się pofatygował zeby przyjechać ? ; )

      Usuń
    2. Świetny, świetny, świetny pomysł.
      Jesteś dobrym człowiekiem :)

      Usuń
  2. Wzruszające... ;) Z tą fundacją to nie jest głupi pomysł... Trzymam za Ciebie kciuki!!! :D Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie pytanie do Ciebie Maciek, nie wiem czy odpiszesz. Czy na blogu jest udostępniony Twój email? Bo właśnie pisze bardzo osobistą wiadomość, a nie jestem pewien czy jest tu Twój email, żebym mógł wysłać.

    Pozdrawiam, Marek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maćku! Cieszę się, że postanowiłeś zająć się taką działalnością. Nie musisz zakładać fundacji by być wolontariuszem :) ja np jestem wolontariuszem od kilku ładnych lat, sprawia mi to radość. Ostatnio, razem z innymi wolontariuszami rozkręciłam w moim miasteczku akcję zbierania plastykowych nakrętek po napojach. Niby nic a zebranie odpowiedniej ilości może pomóc. Jako osoba znana możesz zachęcać do klikania w różne strony, takie jak pustamiska.pl , pajacyk.pl , pustypokoj.pl i wiele innych :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heh a jak ja mieszkam tak daleko to do mnie tez przyjedziesz po znaczki ?

    uwierz uzbieram najwiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, superr,hehe
    trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł!! popieram w 1000% :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysl. Tylko nei wiem czy sie przyjmie u mnei w szkole xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł.! Czekam na plakat :)
    Wzruszyłam się..tyle dzieci cierpi, chociaż nie powinno..

    OdpowiedzUsuń
  11. To genialny pomysł !
    I to właśnie dlatego sobie zasłużyłeś,bo jesteś dobrym człowiekiem o złotym sercu :) ;*
    Życzę weny w pisaniu polemiki z polskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł popierm :)
    trzymam kciuki ;*;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;) Postaram się wkręcić moją szkołę do akcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jak fajnie.:)
    Powiem o tej akcji swojej wychowawczyni.:)
    Może się udać.:)
    Fajnie, że robisz takie akcje i pomagasz ludziom.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry pomysł, a historie wzruszające !
    Pogadam o tej akcji z przewodniczącą :)) Może się uda ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz serce.:) Bardzo podoba mi się ten pomysł. Czekam na plakat i na pewno pójdę z tym pomysłem do szkoły.:) Moja szkoła popiera takie akcje.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idelany pomysł.. zawsze chciałam pomagać słabszym,ale no nie dało się ..;/ Niestety teraz mam możliwości i je wykorzystam w 100% Dziękuje ;* A byłaby możliwość np. wysłać Ci te znaczki, czy coś podobnego ? Bo mojasz szkoła too.. szkoda słów.

    Pozdrawiam :)
    *-*Kasia*-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ? Można je gdzieś wysylać ?

      Pati ;) pzdr. ;)

      Usuń
  18. Świetny pomysł, ale w mojej szkole to nie wypali, bo jest zacofana...
    Wielka szkoda, też chciałabym pomóc ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam . ;)
    Zapraszam na blog , Do relaksu sobie poczytasz . ;p
    A jak się nie spodoba to napisz w komentarzu ;D
    link .:
    http://onedirection-onething-onelove.blogspot.com/

    I jak będziesz miał czas w co ja bardzo wątpie no to poczytaj nie jest idealny no ale jeszcze go ubarwie to dopiero 1 post na nim ale postaram się coś fajnego wymyślić jeszcze . ;)

    Pozdrawiam . ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pragnę być wolontariuszem w schronisku ale to nie to samo . ;)
      A co chodzi o tą akcje to pogadam z nauczycielami może nasza szkoła się włączy . ;*

      Usuń
  20. Genialny pomysł! To jest świetne, że dzięki swojej popularności starasz się robić coś dobrego. Niewiele osób jest takich, więc tak trzymać! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja idę pisać matme :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobra akcja, myślę , że możesz dużo pomóc ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Maciek to genialny pomysł!
    Już się nie mogę doczekać mam nadzieję że to moja szkoła wygra xd;))
    i ta historia o tym chłopcu ... nie umiem wyjść z podziwu:>
    pozdrawiam Julcia<333

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł, jestem za! Tylko tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysł nie zły, ale u mnie przechodzą najczęściej akcje ogólnopolskie, więc jakby ktoś wiedział, czy taka akcja zbierania znaczków, jest też ogólnopolska bym była wdzięczna o kontakt; margo_777@buziaczek.pl
    pozdrawiam i popieram
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  26. HEj
    JEstem 11!
    No dobre ciesze sie że nie jesteś narcyzem : )
    I nawet mam nadzieje że przeczytałeś mój komentarz wcześniejszy
    Oby taak daej
    pozdr SPP

    OdpowiedzUsuń
  27. Ok, ale... dwie dodatkowe kwestie, które powinieneś rozstrzygnąć:

    - rozumiem, że od tej szkoły, która uzbiera najwięcej znaczków sam je odbierzesz, a co z pozostałymi, gdzie maja je oddać w przypadku niewygrania? w końcu nic się nie może zmarnować.

    - co z osobami prywatnymi (nie będącymi uczniami) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leszek, cierpliwości;) Juto doprecyzuję wszystkie szczegóły tylko muszę je uzgodnić z Emi. W końcu to moja pierwsza taka akcja no nie?

      Usuń
  28. Maciek napisałeś bardzo wzruszający post.A akcja ze znaczkami jest super! Pozdrawiam Ola;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście, ze pomożemy.. Nie codziennie ma się taką okazję a jeżeli już się trafi to trzeba iść na całego.. Oczywiście spróbuję nakłonić 300 osób w szkole do dobrego uczynku i prawdopodobnie damy radę :)
    Co do bloga to mam nadzieję, że nie chcesz go likwidować ? ? Ten konkurs to faktycznie lipa.. Wygląda to tak jakby wszystko z góry było przesądzone..

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej! Ale to...hmmmmm.. słodkie? Dobre? Pozytywne? Tak chyba każde z tych słów jest dobre;) Wspaniała akcja naprawdę! Szacun i to wielki! Ciekawe czu uda mi sie w kręcić w to moją szkołę? Może... zobaczę :))))
    Qatro.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem za, ale w mojej szkole nie da rady, bo juz mamy akcje zbierania znaczków dla jakiejś fundacji czy coś w tym stylu ale osobiście popieram i kibicuję. :))


    Dobrusia

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł, postaram się coś zrobić.. Porozmawiam z dyrektorem mojej szkoły (gimnazjum nr. 5 w Lesznie) a jak sprawdzić, która szkoła miała tego najwięcej ?

    Pozdrawiam
    Ola Skorupka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za , a nasz ukochany pan dyrektor na pewno się zgodzi! ;p
      Pozdrawiam ;p

      Usuń
    2. o, Ada ty tutaj ? :D no, a teraz dyrektor coś mówił, że mamy jakieś akcje sobie w grupach wybrac, ja wybrałam z moją grupą kupienie karmy i innych potrzebnych rzeczy do schroniska w Henrykowie (koło Leszna) dla porzuconych psów i kotów, ale możemy zrobić dwie akcje. ;)

      Usuń
  33. Elo,
    świetna akcja.! Jestem zastępcą w Saorządzie Szkolnym. Wystąpie z pomysłem, ale za tydzień bo mam ferie. Sprawiasz Tym, że jeszcze bardziej Cie polubilam i podziwiam. Wiele ludzi, sławe wykorzystywalo, by tylko dla kasy, a Ty pomagasz innym... TAK TRZYMAJ>!

    OdpowiedzUsuń
  34. Polemika z polskiego.. Nie wiem skąd sie wziął mojej polonistce bardzo ciekawy temat na esej. "Czy Hitler był dobry człowiekiem" ( dzień po feriach)
    A co do akcji. Pogadam w szkole z kim trzeba może nam sie coś uda zrobić.

    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym żeby w naszej szkole po feriach była taka akcja..., ale pewnie przekonam tylko moją klasy... :/ Ale jak wydrukujesz plakat to przywiesze gdzieś w szkole. Mam nadzieje że moja szkoła się w to włączy, ale nie wiem. Fajnie by było.... Jakoś spróbuje.

    Pozdrawiam Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  36. Jutro zgłoszę to Pani Dyrektor. Albo pojutrze, bo może jej nie być. Bardzo dobry pomysł ;). Cała moja klasa uwielbia Rodzinkę.pl, więc nagroda w postaci spotkania z Tobą to niemała gratka, że tak powiem.
    Wiesz dlaczego uwielbiam czytać Twojego bloga? Bo czuć od Twoich postów na kilometr, że jesteś dobrym człowiekiem, jak to się mówi. Nie sfiksowałeś, nie zwariowałeś, w głowie Ci się nie przewróciło. A co najważniejsze - pomagasz z potrzeby serca, nie portfela.
    Godne pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  37. Popłakałam się jak czytałam o ten wpis...
    Maciek, Ty to masz wielkie serducho! Przysięgam Cie od dziś, zbieram każdy znaczek napotkany na swojej drodze, a jest tego trochę, listy przychodzą do mojego domu prawie codziennie, nie mówię tu o rachunkach (chociaż to też :)) ale mój tata masowo kupuje stare monety.
    Jestem pełna podziwu, dla Twojej osoby i tego co robisz.
    Trzymam kciuki i pozdrawiam Sylwia;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wlasnie, jak to sprawdzic

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny pomysl . No ludziska zabieramy sie fo pracy . Maciek musze ci powiedziec ze coraz bardziej mnie zadziwiasz pozytywnie oczywiscie .

    OdpowiedzUsuń
  40. Oglądałam blog tej Emi jest naprawdę super.
    Masz bardzo dobre serce Maciku:)
    TRZYMAJ TAK DALEJ!!!
    Pozdrawiam PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  41. Aż się popłakałam... Ej a skąd będziesz wiedział, która szkoła uzbierała najwięcej znaczków z całej Polski? ;oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, bo w mojej szkole to by wypaliło (może). I jeszcze jedno pytanie....Co z pozostałymi szkołami? Jak ty te znaczki odbierzesz?

      Usuń
  42. A teraz wku*wiający SPAM blogowy! x3

    Zapraszam na mojego bloga z dziwnymi myślami dziwnego człowieka xD
    http://yumizuka.blogspot.com/

    ^W^ Zapraszam ^W^

    OdpowiedzUsuń
  43. Git git Maciuś. Bardzo fajnie, że angażujesz się w tego typu akcje i potrafisz wykorzystać swoją rozpoznawalność w taki dobry sposób. Osobiście zawsze przechodziłam obojętnie obok tego typu spraw, ale odkąd moja koleżanka zachorowała na raka, staram się wkręcać w jak najwięcej tego typu spraw, każde zbieranie nakrętek, góry grosza, wośp wszędzie mnie pełno i jestem z tego bardzo dumna :). Chciałabym zaangażować moją szkołę, ale niestety mieszkam dość daleko więc to chyba mnie nie dotyczy, jednak życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Maciej...a jeżeli nazbieramy te znaczki to gdzie je potem wysłać? Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiele ludzi przede mną pisało dużo mądrych słów. Przeczytałam oba te blogi i wzruszyłam się okropnie. Nie pozostaje mi nic innego jak trzymanie kciuków za Twoją fundację i oczywiście powiadomię kogo trzeba w mojej szkole i zachęcę do zbiórki znaczków . OBY ZAANGAŻOWAŁO SIĘ JAK NAJWIĘCEJ SZKÓŁ .

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietny pomysl. Chetnie wlacze sie w ta akcje. Czekam na plakat.

    OdpowiedzUsuń
  47. popieram i włączę się z chęcią ;p jestem wolontariuszkom i pomagam pewnej Wiktorii córce mojej nauczycielki chorej na mukowiscydozę(pani musiała zrezygnować z uczenia )pomysł świetny i wierzę że się uda ;p
    powodzenia trzymam kciuki :**

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiesz to bardzo miłe co robisz : ) Jest wiele chorych dzieci : ) A te linki w Tw poście to chyba nie dla ACTA . HeHe

    OdpowiedzUsuń
  49. Aż mi się łzy pojawiły na oczach, gdy weszłam na bloga Michałka i przeczytałam kilka najnowszych postów. To jest bardzo przykre...

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiesz, zgadzam się z innymi --> masz wielkie serce i na pewno są Tobie ludzie już wdzięczni, choćby za ten pomysł :) Tylko mam takie pytanko.. Jeśli załóżmy do mojej szkoły byś nie przyjechał, a byśmy mieli dużo tych znaczków, to gdzie je można wysłać? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Woooow Macku to bardzo ładnie z twojej strony. Tez bym chciała pomoc ale nie potrafię bo nie mieszkam w Polsce :/ A na serio bym pomogła. Może masz jakiś pomysł w jaki sposob potrafiłabym pomoc ?

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie w szkole pewnie tego nie będzie bo to nie jest duza szkola ale sama postaram sie cos uzbierac jak będe miala ich sporo to dam ci znac i ci je wysle tylko podaj mi adres czy cos a jesli nie chcesz bo pewnie nie to napisz do mnie na facebooku to cos uzgodnimy a ja zbieram troszke znaczki mam ich troche kupie jeszcze wiele z pewnoscia i ci wysle a na facebooku szukaj dziewczyny ktora nazywa sie Natalia Ręboch a to piekny cel i gdy to czytalam to sie wzruszylam szkoda mi takich ludzi i dzieci koncze pa oa odezwij sie koniecznie Natalia

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeju łzy mi poleciały o tym Michałku [*] ;(
    Ja powieszę w szkole zaraz po feriach i też gdzie się da .

    OdpowiedzUsuń
  54. Maciej - chłopak o niezwykle szlachetnym sercu, jestem pełna podziwu, proszę, pogratuluj rodzicom, że wychowali tak fajnego młodego człowieka!
    Powodzenia!
    (szkoda, że już nie chodzę do szkoły ;) )

    OdpowiedzUsuń
  55. Po feriach pogadam z dyrektorem mojej szkoły. ;)
    Jest to spoko koleś więc na pewno pozwoli aby taka akcja zaistniała w naszej szkole ;) mam nadzieje że uda nam się zebrać duużo znaczków dla chorych dzieci ;)

    pozdrawiam ;)
    Gusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem przewodniczącą szkoły i mogłabym się na to zgodzić, organizujemy podobne akcje charytatywne. Ale mam do Ciebie jedno pytanie: co ze znaczkami, których nie weźmiesz ? Jak mamy je przekazać?

    OdpowiedzUsuń
  57. Blog Michałka bardzo mnie poruszył.[*].Pomysł ciekawy. Chętnie się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej
    ogólnie ruszają mnie takie akcje urodziłam się w światowy dzień raka . A w przyszłości chce iść na wolontariuszke na onkologie a potem sama zostać onkologiem dziecięcym . Maćku polecam ci owiedziny w szpitalach jako wolontariusz to wiele daje dzieciom chorym . Taki mały zastrzyk energi szczęścia, pozytywnych wibracji . One choć chore są mega radosne . Przez chorobe dużo szybciej muszą dojrzeć i dużo się nacierpieć ale wiedzieć wdzięczność w oczach tego dziecka niezapomniana rzecz i strasznie wzrusza. Zachęcam także do oddawania krwi a co najważniejsze szpiku ty spędzasz góra godzine na tym a dajesz dziecko pare pięknych lat do przeżycia.
    Klaudia (Loczek)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny pomysł... i dlatego lubię czytać Twojego bloga! ;)

    pat.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie no pomysł świetny ! Na pewno nasza szkoła weźmie udział ;D Trzeba pomagać innym xd



    A co do twojego bloga to nie będę cię zmuszać ani nic w tym stylu , decyzja należy do cb .

    OdpowiedzUsuń
  61. w mojej szkole większość woli wydać pieniądze na alkohol i papierosy niż na znaczki. :x
    ~ Monika

    OdpowiedzUsuń
  62. Fantastyczny pomysł, ale zastanów się czy dasz sobie z tym wszystkim, bo wież, szkoła, plan, wywiady i wgl. Mogę oddać kolekcję moich znaczków, kiedyś się tym interesowałam, ale już mi przeszło.
    PS. Na pewno moja dyrektorka się zgodzi. :D Trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo dobry pomysł zaproponuje to w swojej szkole :) Ale jak mamy zdawać ci relacje ile znaczków uzbieramy ??

    OdpowiedzUsuń
  64. genialny pomysl, tylko powiedz: jak wygra szkoła np. w Zakopanym to tez przyjedziesz? albo w Suwałkach? jeśli zrobisz wszystko żeby się zjawić to życze powodzenia ;D
    Jaśmina

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz możliwości to działaj!
    Według mnie powinieneś też zachęcać
    jednak do głosowania na bloga.
    Nie ważnie jakiego, chodzi o pieniądze
    z sms-ów. Tak też można pomóc chorym.
    Możemy też się modlić..

    Nie wyobrażam sobie przeżywać takiego dramatu w swojej
    rodzinie. Tyle walczyć o życie dziecka, wylać tyle łez,
    miłości, a ono odeszło. Najgorsze jak choroba spotyka małe dzieci.
    One mają w sobie tyle uśmiechu i ciepła. Nie rozumieją dlaczego ich boli, dlaczego nie mogą bawić się z innymi dziećmi. Ledwo się urodziły a już muszą umierać. Na tym polega życie? Rodzimy się by umrzeć?

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej :).Mój brat też jest chory... Nie tak bardzo jak Michałek [*], ale poniekąd wiem co to znaczy... Cieszę się, że poruszasz takie tematy. Masz rację, zbiórka pieniędzy jest bardzo ciężka. Dobrym pomysłem jest także zbieranie plastikowych nakrętek. Co prawda potrzeba ich dużo, ale uczucie po otrzymaniu pieniędzy, które są potrzebne do zapłacenia za leczenie - bezcenne. W zasadzie to nie wiem co więcej napisać, ale chciałabym, abyś wiedział, że popieram takie akcje. Postaram się zorganizować coś z tymi znaczkami, ale nie obiecuję, bo uczniowie mojej szkoły są "odporni" na takie akcje :/. Pozdrawiam Ula.

    OdpowiedzUsuń
  67. No jasne, ze pomożemy. Ja to w sumie nic innego do roboty nie mam oprócz szkoły ;) więc zachęciłeś mnie ;)
    A fundację do rzeczywiście jest ciężko założyć. No ale dasz radę.
    My pomożemy i będziemy działać
    I w sprawie znaczków i innych

    Ostatnio szkoła zbierała nakrętki, i nawet było ich całkiem sporo, było one przeznaczone chyba na wózki inwalidzkie. Nie pamiętam już dokładnie .

    Ale pomagać lubię i będę ;)

    Pozdrawiam Emi i Ciebie Maćku.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wspaniały pomysł.Powiem dziewczynom w szkole o tym jak się uda pójdziemy grupką do naszej wychowawczyni i z nią pogadamy ona przekaże dalej.Świetny pomysł naprawdę;) A i czy np.jak wygra szkoła w Łowiczu lub Wrocławiu to tam przyjedziesz ?Pozdrawiam Okta ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie lubię tematu wiary bo jest bardzo trudny.
    Wiem,że zawsze gdy zaczynam pogawędkę z siostrą to żałuje,iż zacząłem.Jednym zdaniem mnie łamie w trzech miejscach i stwierdzam,że lepiej siedzieć cicho.Znam wiele takich osób,znam wiele osób które siedzą w pierwszej ławce i starają się za bramami kościoła być dobrymi ludźmi.
    Ja się przyznam nie chodzę do kościoła.Może jest do tego nie dojrzałem.Wychodzę z założenie,że nie warto iść na msze na której będzie się cały czas spoglądało na zegarek.
    Często mówimy,iż jeśli nie zobaczę to nie uwierzę.No i to się często mijamy z znaczeniem słowa wiara.
    Katechetów nie rozumiem kompletnie.Mają nam przekazać wiedzę a większych głupot jeszcze w życiu nie słyszałem.Moja katechetka opowiada nam swoje historię z życia co strasznie nas irytuje.
    Ja w ogóle nie rozumiem dyskryminacji na tle religii,koloru skóry itp,itd
    Ja swoją wiarę oceniam na -5.Po prostu nie rozumiem kościoła.Tego co nam głoszą.I może ciężko mi jest uwierzyć w to wszystko co jest w biblii i nie tylko.Mam z tym problem ale nawrócić się można nawet na łożu śmierci:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubercie, Ci Tamci Tam na gorze będą patrzeć na Twoje serce. Wielu młodych ludzi po prostu rezygnuje ze Mszy Św. bo nie wie co tam tak naprawdę się dzieje, o spowiedzi nie wspominając. 'większych głupot nie słyszałem(..)' skąd ja to znam..;)ale taki już nasz los. jeden dostaje proste trzonowe, drugi dobrego spowiednika, trzeci kulę w plecy. co jest najważniejsze w wierze?miłość. kto nas przy niej trzyma?sam Bóg. który gdzie nam się objawia?w innych ludziach, On jest w nas a my mamy Nim żyć;) Dlatego polecam rozpocząć 'nową drogę' od czytania Nowego Testamentu i coś specjalnie dla ucha a mianowicie kazania ks. Pawlukiewicza, który ewidentnie ma gadane:D http://lewa1409.wrzuta.pl/playlista/3afFpi76dgM/ks._piotr_pawlukiewicz tu masz całą playlistę. Polecam i pozdrawiam, Alex.

      Usuń
  71. wreszcie jakiś mądry pomysł :)
    3maj się, Karola

    OdpowiedzUsuń
  72. To straszne jak wiele młodych, niewinnych osób, takich jak Michałek cierpi z powodu raka. Jestem wolontariuszką i spotykam często osoby chore i to jest dla mnie bardzo bolesny widok, ale dzięki takim spotkaniom ja staję się silniejsza. Macie wspaniałe blogi zarówno Maćku jaki i Emilio(moja imienniczko, znam bardzo mało osób o tym imieniu). Popieram akcję, ale zapewne tak jak niektórzy pisali nie wszyscy będą chcieli pomóc, ale jak będą dograne wszystkie szczegóły: co?, jak?, gdzie? to postaram się coś w tym kierunku zrobić i pomóc... Maciek masz Złote serce, szkoda, ze nie ma zbyt wielu takich osób jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna i bardzo dojrzała inicjatywa Maćku, brawo :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja napewno powieszę w swojej szkole plakat! Bardzo miło z twojej strony, że angażujesz się w takie akcje i ta fundacja też GENIALNE, i tak sobie czasem myślę czemu nie jest tak, że każdy nie pomyśli tak jak na przykład ja- np. aaaa wyśle tego smsa dla mnie to tylko 2 zł a może pomóc! Gdyby każdy tak pomyślał wiele żyć można by uratować w tym przypadku kupie znaczek ale nieważne może uda się w szkole jakiś apel zorganizować...
    Hania ;*

    OdpowiedzUsuń
  75. Niektóre szkoły mają teraz ferie i będą miały mniej czasu na zbieranie. Powinieneś tą akcję zorganizować jak już żadne województwa nie będą miały ferii, bo są nierówne szanse.

    OdpowiedzUsuń
  76. Mieszkam w miasteczku które liczy 1000 mieszkańców, do mojego gimnazjum uczęszcza ok. 150osób.Dwa lata temu nasza koleżanka została potrącona przez samochód. Teraz potrzebuje stałaj rehabilitacji. Opiekuje się nią fundacja "zielony liść". Staramy się jej pomóc. Ostatnio piekliśmy ciasta i sprzedawaliśmy je w sklepiku szkolnym. Cały dochód wpłaciliśmy na fundację. Nasza koleżanka ma indywidualne nauczanie ponieaż szkoła nie jest przystosowana do osób poruszających się na wózkach. Od początku roku działa akcja " nakręteczka dla Franeczka" - zbieramy plastikowe nakrętki. Namawiam też do pogadania z rodzicami by odpisali 1% podatku na jakąś fundacje.
    Mam nadzieję że akcja ze znaczkami przyniesie sukces i spróbuje wciągnąć w to znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  77. ja też chętnie pomogę a co z tymi znaczkami jesli bedzie icch mniej niz w innej szkole?

    OdpowiedzUsuń
  78. Jesteś świetny , masz dobre serce. Oby się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny pomysł ;)
    Teraz mam ferie, ale w poniedziałek w szkole zgłoszę się do mojej z polskiego i poproszę ją o pomoc w ogłoszeniu tego w szkole. Bardzo mi się podoba ten pomysł lubię pomagać innym i jak tylko mam okazję to biorę udział w różnych akcjach charytatywnych ;) Mam tylko dwa pytanka ;D
    Jak mamy Ci dać znać o ilości znaczków ?
    Jak moja szkoła nie wygra to jak mamy przekazać te znaczki ?
    I czy koperty, kartki też mogą być ?

    OdpowiedzUsuń
  80. Jutro ide z tym do dyrektorki : DD Jeszcze tylko plakaty do wydrukowania i git ; D Hheehe napewno sie zgodzi ; D Przecież to fundacja harytatywna ; D <333

    OdpowiedzUsuń
  81. Hej to dobry pomysł, ale jest jakieś ograniczenie w miastach do szkół w których zawitasz?
    Wzruszyłam się tez historią tego Misia ;)

    Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  82. siema ; )).
    ciekawa ta akcję , z pewnością będę starała się w niej uczestniczyć, ale mam kilka pytań ; )).
    Jak to będzie wyglądało ? będzie trzeba przekonać nauczycieli do tej akcji i ilość zebranych znaczków wpisać na stronę szkoły ? tak to będzie wyglądało ?
    proszę o odpowiedź ; >. chętnie pomogę ! ; ).

    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  83. maciek to świetny pomysł:D też uważam że takim osobom jak żołnierzyk należy pomagać:)) ja spróbuje coś zrobić w mojej szkole, myślę że sie uda !! trzymaj sie i życze powodzenia:)

    Aneta :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo fajny ten pomysł ze znaczkami.Ja zacznę zbierać.Ale jakby moja szkoła wygrała to byś musiał przyjechać,przylecieć to masz prawie 600km do daleko i długa droga ale ważne żebyśmy zgarnęli dużo znaczków pocztowych za 1.55zł to nie jest dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystko fajnie,ale dlaczego nie bierzesz pod uwagę studentów? Ja nie mam już takiej stacjonarnej szkoły jak Ty,ale pomagać chętnie pomogę i może znajdę kogoś kto się dołączy.Nie sądzę,żeby w moje grupie wiekowej podstawę tego działania stanowiło 'zwycięstwo' i fakt Twojego przyjazdu gdziekolwiek (z całym szacunkiem ;)),ale sam pomysł jest bardzo sensowny.Tylko jak to odnieść do grupy akademickiej? Jest dużo fundacji, wiele możliwości pomocy,ale ta jest bardzo ujmująca 'grosz do grosika'. Większość młodych ludzi na garnuszku rodziców nie zdaje sobie sprawy ile dla kogoś może znaczyć 1,55zł których ja mogę nie wydać na bilet tramwajowy a przejść się do domu pieszo :) Dla zdrowia, dla tych, którzy chwilowo nie mogą nic zrobić o własnych siłach. W grupie chętnych serc jest duża moc :) Pozdrawiam, studentka w trakcie sesji, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem studentką, ale rozumiem. U mnie technikum przeważają klasy męskie, więc także wątpię, że to mogłoby być dla nich zachętą. Ale sama akcja i pomoc, jak najbardziej. ;)

      Usuń
  86. świetny pomysł!w mojej szkole działa również wolontariat i ostatnio nasza koleżanka wpadła na pomysł, ażeby rozpocząć korespondencję z chorymi dziećmi oto link, tam dowiecie się więcej na ten temat http://marzycielskapoczta.pl/category/chore-dzieci/ pomoc innym ludziom
    zawsze do nas wraca, więc naprawdę warto! to tak przy okazji znaczków, coby nasze serca zawsze były gorące;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Wchodzę w to ;D (moja szkoła też ;))

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny pomysł. Tylko proszę, abyś w nastepnej notce wspomniał jak dokładnie taka akcja ma wyglądać, gdzie wysyłać te znaczki i wgl, ok ?:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Pomysł jest świetny,jutro porozmawiam z wychowawcą.
    Zgadzam się z innymi - naprawdę masz złote serce. Mnie również wzruszył blog Michałka [*]. Trzymam kciuki i czekam na plakat.

    OdpowiedzUsuń
  90. Tak jak napisałam na FB w komentarzach zrobię wszystko aby pomóc chorym dzieciom... Kocham pomagać. Więc zagonie swoją leniwą szkołę i im pomogę. Nie dlatego, że ty przyjedziesz tylko dlatego, że mam dobre serce i zależy mi na szczęściu innych.
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w zakładaniu fundacji.. :))

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak weszłam w ten pierwszy link i puściłam tą piosenkę przy tym chłopcu co była i pisało że "Dziś około godz. 16, po długiej walce z chorobą odszedł Michałek...Żegnaj nasz dzielny Żołnierzyku..." i czytałam dalej to aż się poplakałam ze wzruszenia...
    Pomagajmy tym słodkim dzieciom.

    Paula^^

    OdpowiedzUsuń
  92. Hej... :)

    Maciek to bardzo świetny pomysł ja na pewno powieszę ten plakat w mojej szkole i spróbuje nakłonić wszystkich by kupowali znaczki i przynosili do szkoły :)
    Ja sama tez kupie dużo znaczków by pomóc tym dzieciom :D

    Pozdrawiam Weronika :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Cześć, dobry pomysł. Teraz tylko czekam na plakat, aby móc wydrukować i powiesić w szkole. Na pewno znajdą się chętni do pomagania :)

    Aga.

    OdpowiedzUsuń
  94. ej a te znaczki to później jak się zbierze to gdzie się wysyła ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  95. Szlachetne jest to co robisz. Poświęcasz siebie i swój czas, ale działasz i chcesz pomóc. To się liczy.. Ludzie często oceniają innych po pozorach. Jedno nieuważnie wypowiedziane słowo i całe życie może legnąć w gruzach. Powiesz coś niestosownego i dziwnie na Ciebie patrzą, później tak Cię zapamiętują. Ty napisałeś na facebooku coś dla żartu i już dużo osób uważało, że się przechwalasz, zaczęli spostrzegać Cię przez to jako dzieciaka, który ma wszystkiego za dużo. Lecz oni Cię nie znają. Tak naprawdę my Cię nie znamy. Możemy jedynie oceniać jaki jesteś. Możemy przewidywać. Żeby poznać Cię jaki jesteś musielibyśmy porozmawiać twarzą w twarz. Dzięki temu blogowi stworzyłeś też kilka innych bloczków, stworzyłeś świat, w którym możemy Cię poznać. Nie słuchaj złych komentarzy ludzi. Oni chcą Cię zniszczyć, poniżyć, lub po prostu Ci zazdroszczą. RÓB TO, CO ROBISZ. Dzięki temu zyskasz szacunek nie tylko wśród fanów. Może nawet kiedyś będziesz najszlachetniejszym człowiekiem na ziemi? :)

    OdpowiedzUsuń
  96. cześć Maćku . Mam do Ciebie pytanie odnośnie zbierania znaczków w szkole. Jestem przewodniczącą samorządu w mojej szkole i chciałabym właśnie zorganizować razem z innymi uczniami taką akcję i myślę, że to by wypaliło . Odnośnie mojego pytania to co mamy zrobić z tymi zebranymi znaczkami ? Jak możemy je przekazać ?

    Zuzka :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Super ;) Maciek ty to masz wielkie serce :D Napewno przylacze sie do tej akcji. Tylko daj ten plakat i opisz szczegoly okej? Gdzie zostana konkretnie te pieniadze przeslane... Kiedy. Na jaki cel. Żeby to bylo wiarygodne dla mojej dyrki . ;* czekam .

    Shinley.

    OdpowiedzUsuń
  98. Super pomysł, Maciek. To świetnie, że tak każdemu pomagasz i nie olewasz ich problemów. Obiecuję, że zaraz po feriach (koczńę je w tym tygodniu)za zgodą dyrektora porozwieszam takie plakaty u nas w szkole i razem będziemy zbierać znaczyki. I nie zrobię tego po to, by Cię spotkać, tylko po to, żeby pomóc chorym dzieciom, ktore naprawdę zasługują na zdrowie i szczęscie.
    Życzę powodzenia w zakładaniu fundacji :)
    Pozdrawiam, Pajka

    OdpowiedzUsuń
  99. To bardzo dobry pomysł z tymi znaczkami, sama nawet bym o takim czymś nie pomyślała.Chętnie przedstawiła bym to wychowawczyni tylko potrzebuję jakiś szczegółów,np. adresu na który powinniśmy wysłać znaczki. :)
    Powodzenia z fundacją :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Jakbyś mógł, podaj jutro adres, na który mają być przesyłane znaczki. Jestem w samorządzie szkolnym, więc myślę, że nie będzie problemu ze zorganizowaniem całej akcji. Cieszę się, że bierzesz udział w tego typu przedsięwzięciach. Oby tak dalej. ;) Pozdrawiam, Dominika. :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Ale się popłakałam.. nie mogę przestać i się uspokoić.. Tak mi szkoda tych wszystkich dzieci, które umierają przez jakieś straszne choroby..Jak przeczytałam o Michałku to tak mnie coś poruszyło że nie mogłam powstrzymać łez... Jest coraz mniej ludzi którzy chcieliby pomagać potrzebującym. To wspaniałe Maćku, że chcesz pomóc innym. Z pewnością porozmawiam z dyrektorką w sprawie tych znaczków bardzo chcę pomagać potrzebującym szczególnie po tym jak przeczytałam o Michale i obejrzałam filmy z nim..

    Powodzenia : )

    Laura

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie możesz za dużo od siebie wymagać, masz przecież dopiero 17 lat!
    I tak zrobiłeś już wiele, ale jak widać dopiero się rozkręcasz. I tak trzymaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Mam tylko pytanie. Oczywiście w szkole powiesze ten plakat. Pójdę do mojej pani dyrektor i opowiem o Michałku i co nalezy zrobić. Tylko napisałeś, że przyjedziesz do szkoły, która zbierze najwięcej znaczków, a co ze szkołami, które nie uzbierają największej ilośći ? Chodzi mi o to co wtedy zrobić z tymi znaczkami ?

    OdpowiedzUsuń
  104. A jaki ty masz adres e-mail, chcę się z tobą podzielić czymś ważnym ze mną, nie chce żeby to wszyscy wiedzieli, prosze podaj mi jakiś twój kontakt. Bardzo proszę, Ania

    OdpowiedzUsuń
  105. Maciek! Jestem z Ciebie dumna :) Nawet nie wiesz jaki TOOL masz w rekach..pomaganie innym to najlepsza rzecz jaka mozesz zrobic a to,ze istniejesz jakos w show bizie znakomicie Ci ulatwi uszczesliwianie ludzi dla ktorych los nie byl laskawy..zwlaszcza dzieciaki.. ich cierpienie wydaje sie byc tak cholernie nie sprawiedliwe..Ja niestety skonczylam juz szkole,a college do ktorego latam to takie dziwaczne miejsce w Londynie gdzie pomoc charity istnieje tylko w Swieta.Smutne :\ Pomagam prywatnie.Twoj pomysl jest super :)Kontynuuj,the force is with You! xx Tati

    OdpowiedzUsuń
  106. Jestem w szkolnym wolontariacie i właśnie postanowiłam podsunąć ten pomysł opiekunom. Oni są bardzo otwarci na wszelkie takie propozycje.
    Na prawdę bardzo podziwiam to, co robisz. Jakiś czas temu (sądzę że może 3 dni temu, może 4) pomyślałam sobie, żeby zobaczyć coś więcej o Tobie. Otóż wpisałam w google.pl "Maciej Musiał" i co mi się rzuciło w oczy to ten właśnie blog. Jednym z pierwszych wpisów jaki przeczytałam był wpis do Bereniki. Na prawdę byłam mile zaskoczona tym gestem, jaki zrobiłeś. Nie chodzi mi tutaj o nic wielkiego, chodzi mi o zwykłe nagranie, w którym umieściłeś na koniec tę dedykację dla Bereniki. Jak to zobaczyłam zaczęłam dalej szukać o Tobie informacji, zobaczyłam trochę wywiadów, innych wypowiedzi (zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych - bo i te niestety się zdarzają (ale czy niestety? to jest pytanie, w końcu dzięki takowym się czegoś potrafimy nauczyć)). Sądzę, że mogłabym teraz wiele o Tobie powiedzieć, chociaż tak naprawdę się nie znamy. Bardzo cenię takich ludzi, którzy potrafią coś zrobić. Wróć! Może bardziej niż potrafią chcą - bo jak to mówią - dla chcącego nic trudnego. "Ale jeśli możemy komuś pomóc, to dlaczego nie?" - i z tym się w zupełności zgadzam.
    Miło byłoby gdybyś coś na to odpisał, nie wiem co - cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - nie podpisałam pod tym wpisem
      - Madzia jestem.

      Usuń
  107. Swietny pomysl z ta akcja... Postaram sie ja jakos naglosnic u mnie w szole... masz racje z tymu znaczkami. dla nas to tylko 1,55 a dla tych dzieci to szansa na przezycie...

    OdpowiedzUsuń
  108. Wow!
    Fajny gest z twojej strony;)
    Ja mam ferie;// Więc pogadam z nauczycielkom z j.Polskiego i z Dyrektorkom;p
    Może się zgodzą;f
    Pytanie?
    Czy do konkursu bądź Akcji trzeba się zgłaszać?..
    Serdecznie Pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  109. MICHAŁ UMARŁ NIE WIEM CZY KTOŚ ZAUWAŻYŁ !

    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  110. Na pewno przekonam samorząd szkolny, aby dołączyć do akcji. Nasz szkoła jest dość mała więc trudno nam będzie zebrać dużą liczbę, dlatego mam pytanie w jaki inny sposób można przekazać te znaczki. Proszę o informację i oby jak najwięcej takich akcji. Fajnie, że wykorzystujesz swoją popularność właśnie w taki sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  111. jak się zgłosić do tej akcji? mam nadzieję że odpiszesz , bardzo chciałabym pomóc :)) Pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  112. :cc....
    Szkoda chłopca ;((
    widać ze rzeczywiscie cb to wszystko przerasta,powoli nie dajesz rady..ale my ci kibicujemy ! bądz silny ;D
    To megazajebsciedobrzewspaniale !
    Jestes wspanialy za to co wlasnie robisz...mimo ze masz tyle na glowie..to pomagasz innym !!
    No masakra ! podziwiam naprawde :D
    eh... podniete bede miaala z tego szczescia..ciesze sie ze ktos wkoncu sie zainteresowal chorymi dziecmi !
    Dobrze to o tobie świadczy ;)

    Pozdrawiam M.<3

    OdpowiedzUsuń
  113. Jak fajnie ! Ja na pewno wywieszę w szkole plakat, na pewno zbierze się kila znaczków, a tym bardziej że za to spotkanie z tb : )) Fajnie, ze podejmujesz się takiego czegoś :)
    Pozdrawiam Aśś . ;*

    OdpowiedzUsuń
  114. ojej Maciek to super że pomagasz innym. ale się wzruszyłam tym Michałkiem. On miał dopiero siedem lat!! Jak załączysz plakat to spróbuję powiesić go na tablicy przed wejściem do szkoły. Mam nadzieję, że ktoś weźmie to na poważnie i przyniesie jakieś znaczki. Bardzo mi na tym zależy, bo oczywiście chciałabym pomóc chorym dzieciom oraz spotkać Cię na żywo w mojej szkole. Jestem teraz w szóstej klasie i jestem w samorządzie szkolnym. ;D Tak bardzo chciałabym żeby moja szkoła wygrała na serio.! To byłoby wspaniałe dla mnie przeżycie spotkać Cię na żywo i normalnie pogadać. Niestety moja szkółka jest mała i położona w miasteczku oddalonym od Warszawy o jakieś 50km. Czy to nie szkodzi? Wsiadasz w pociąg i po 45 minutach jesteś w Mińsku Mazowieckim. ;) Mieszka tutaj dużo twoich fanów. Po każdym nowym odcinku rodzinki.pl wszyscy opowiadali sobie następnego dnia najfajniejsze momenty, a skajpaj wywołuje u nas fajne wspomnienia. Już nie mogę doczekać się powieszenia plakatu w szkole. Koleżanki pewnie zazdrościłyby mi, gdybyś przyjechał do naszej szkółki i powiedział, że jesteś tutaj dzięki wielkiemu entuzjazmowi takiej Agaty Eł. Mógłbyś także dać mi swój autograf i mogłabym zrobić sobie z tobą zdjęcie abym miała po tobie pamiątkę. Ok idę spać paa. ;*
    Agata z Mmz. ;]

    OdpowiedzUsuń
  115. Myślałam, że na świecie nie istnieje płeć męska, o takiej wrażliwości;)
    Rzadko, bardzo rzadko rodzą się tacy mężczyźni jak Ty, a w szczególności sławni, bogaci, przystojni jedynacy;D

    Edyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. Maciej podziwiam Cię. Masz naprawdę wielkie serce. :)
    To naprawdę super cecha. Tak trzymaj.
    Pozdrawiam, Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  117. Dzięki za tego posta ! :)
    Bardzo mi pomógł ,dzięki niemu zrozumiałam jaką jestem szczęściarą , będąc zdrową . W dzisiejszych czasach młodzież zapomina o tym , że podczas gdy one kłócą się z rodzicami o pieniądze na jakiś drogi t-shirt czy też wyjazd za granicę , inni ludzie walczą o życie . Podczas gdy my marudzimy , że nie ma tostów na śniadanie , ktoś walczy o życie . Kiedy my siedzimy bezczynnie przed komputerem na facebooku , ktoś niepełnosprawny rozpacza nad tym , że nie może wyjść na dwór i na własnych nogach zagrać w piłkę . Dziękuję Ci jeszcze raz bardzo za to , że uświadomiłeś mi , że należy cieszyć się z każdych chwil życia i starać się wykorzystać je jak najlepiej.
    PS. Obejrzałam stronę 'żołnierzyka' czytając posty , w których jego rodzice opisywali ostatnie dni jego życia mocno płakałam . Nie wspomnę już o tym jaki smutek mnie ogarnął gdy obejrzałam zdjęcia misia ;<

    OdpowiedzUsuń
  118. Szczytny cel, dużo znaczków. : D

    OdpowiedzUsuń
  119. Hejoo . ; ) To bardzo dobry pomysł . Maszz MEGAA SERDUSZKO . ! Jesteś bardzo ciepłym i wrażliwym chłopakiem . Zazdroszczę twojej przyszłe dziewczynie . Uważam ze trzeba pomagać . Fajnie że wykorzystujesz swoją "sławę" także w inny sposób .

    Pozdrawiam , trzymaj się ciepło . ;*

    Dominika .K / 14 / Wawa

    OdpowiedzUsuń
  120. Ranyy liczba wyswietlen zmienia sie tak szybko jak sekundy w zegarku ;PP Dobrze ze wykorzystujesz swoja slawe w dobrym celu. Mam nadzieje ze wplyniesz na wiele osob i uda ci sie cos zdziałac. Trzymam kciuki i zaczynam zbierać znaczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja też cię podziwiam, że masz na to wszystko siłę choć masz tak mało czasu próbujesz pomagać innym. Ta akcja ze znaczkami jest bardzo fajna.
    Pozdrawiam, Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. Hmm, bardzo dobry pomysł z akcją. Oczywiście włączę się do niej, bo możemy pomóc chorym dzieciaczkom. Mam nadzieję, że uda nam się coś zdziałać. Podoba mi się Twoje podejście do tej sprawy, bo tak mało osób w naszym wieku angażuje się w takich celach, fundacjach oraz akcjach. To piękne, naprawdę. Czekamy na więcej szczegółów i pozdrawiam Cię. :*

    OdpowiedzUsuń
  123. A no własnie bo mam jeszcze pytanie jak sprawdzić która szkoła wygrała?. Czekam na szczegóły. ;P

    OdpowiedzUsuń
  124. Wszystko super , ale może do końca marca ? Więcej czasu , więcej się uda zebrać i w ogóle ;))

    OdpowiedzUsuń
  125. jejciuu on nie zyje . : (
    strasznie mi szkoda ludzi chory . i dzieci które nawet nie mogły poczuć co to zycie . zabawa . ; / smutno bardzo sie robi kiedy to sie czyta . ; /

    OdpowiedzUsuń
  126. a ja Misia znałam od dawna.Dziś pierwszy raz zajrzałam na Twój blog a tu...MISIO...kochany nasz.

    pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wszystkiego dobrego.

    d.

    OdpowiedzUsuń
  127. Dobry pomysł z tymi znaczkami , daj trochę więcej szczegółów , po feriach , pokaże tą akcję szefowej wolontariatu i może u nas to też ruszy:)

    OdpowiedzUsuń
  128. A czy do tych znaczków koperty też mogą być ? I np. kartki ksero ?

    OdpowiedzUsuń
  129. Ojej... Naprawdę przejmujesz się losem tych ludzi... To bardzo dobrze. Cieszę się, że są na świecie jeszcze tacy ludzie jak Ty.
    Postaram się namówić dyrektorkę w mojej szkolę na akcję ze znaczkami :).

    OdpowiedzUsuń
  130. Kurcze nie dość, że wielkoduszny, wrażliwy to jeszcze altruistyczny...nie mogę uwierzyć ,że na tej planecie jeszcze chodzą tacy mężczyźni! ;o

    Dla mnie jesteś niewyobrażalnie doskonały;)
    Nawet nie wiesz jak marzę o tym , abyś był moim przyjacielem... Zazdroszczę Twojej przyszłej żonie, teraźniejszym przyjaciołom;)

    Powodzenia! Zyczę Ci, abyś dostał minimum 5 z polemiki z polskiego!

    Luśka

    OdpowiedzUsuń
  131. Hej, czekam na plakat.;D
    Po feriach podejde do dyrektorki i opowiem jej o tym, powinna się zgodzić, bo to największa szkoła w mieście i jest najwięcej uczniów więc powinno chyba wypalić. A jedno pytanie: Czy termin jest nie za krótki? do 10 marca to troche krótko, biorąc pod uwage województwa które ferie mają od 13 lutego...za mało dni. Tak mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpisać. xd Justyna.

      Usuń
  132. Hmmm...
    Bardzo fajnie że myślisz o innych chorych dzieciach;p
    Że masz ten zapał i chcesz im pomagać, bo mało jest takich osób;/
    Trzymam kciuki żeby było jak najwięcej znaczków;p
    Aaaa... Gdzie się zgłasza chętne szkoły do tej Akcji?.
    Pozdrawiam, Maćku:)

    OdpowiedzUsuń
  133. U mnie w szkole zbieramy korki, więc na znaczki się pewnie nie zgodzą, ale zapytam (: I miejmy nadzieję, że się uda <3
    Werooo.

    OdpowiedzUsuń
  134. genialny pomysł, wracam do szkoły i działamy!
    Ż.H.

    OdpowiedzUsuń
  135. Maćku, "znam Cię" przede wszystkim z serialu "Rodzinka.pl", kojarzę Twoją grę także z innych polskich produkcji. Jednakże, gdy ktoś wypowiadał/słyszałam gdzieś Twoje nazwisko nie miałam pojęcia o kim mowa. Wczoraj natknęłam się na Twój fanpage na facebooku i skojarzyłam, że "to właśnie ten fajny koleś z rodzinki.pl". Znalazłam też Twojego bloga, przeczytałam kilka najnowszych wpisów, obejrzałam wywiady z Tobą. Zaciekawiła mnie Twoja osoba (spokojnie, nie jestem sweetaśną natolatką, która Cię loffcia :D,a o rok starszą od Ciebie dziewczyną (18)), dziś przeczytałam całego Twojego bloga i nie żałuję poświęconego czasu! Spodobał mi się Twój tok myślenia, patrzenie na świat; a także fakt, iż na znaną osobę jesteś strasznie "ludzki", wg mnie przysłowiowa woda sodowa Cię nie dotyczy (mam nadzieję, że to się nie zmieni, zawsze będziesz sobą). Miło czyta się Twoje przeżycia, przemyślenia, fajnie, że jesteś wrażliwą osobą, a ludzkie życie, ich problemy nie są Ci obojętne. Zawsze warto pomagać, gdyż nie wiadomo czy i nam/osobą w naszym otoczeniu nie przydarzy się taki los. Trzymam za Ciebie kciuki w dalszej karierze aktorskiej i życzę spełnienia marzeń.
    Trzymaj się Maciuś i bądź sobą :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  136. fajny blog :)
    wiem, że nie masz czasu i że raczej nie wejdziesz, ale zapraszam pozostałe
    osoby, które tutaj są na mój blog :
    http://matekmateo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. buuu... u mnie w szkole jest mało osób, w klasach szóstych jest ok 45, w 5 40, a w 4 ok. 38
    tak więc....
    A Maciuś... nie mógł byś tak odwiedzić szkoły, która jest 5 min drogi od figlowiska?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  138. Miło,że zaczniesz wspierać różne akcje pomagające innym.
    Mam jeszcze kilka pytań odnośnie tej akcji ze znaczkami...ale może to jutro,zaczekam na ten twój plakat:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. wow
    pełen podziw dla Cb Maćku. uwielbiam Twojego bloga i podejście do życia. sama chciałabym założyć coś w tym rodzaju. Ale nie jakąś dużą fundację, tylko np. zebrać parę znajomych, być może znaleźć jakiegoś sponsora i wtedy powymyślałoby się parę sposobów na ulepszenie życia oraz pomoc dzieciom i zwierzaczkom. czasem wysyłam przelewem troche kasy, ale sama chciałabym też ją zbierać. na pewno jest to miłe uczucie. w sql nieraz robimy różne akcje. zakretki, kasa, licytacje, ciasta. ostatnio chcemy w jakis sposob uzbierac pieniadze na fundacje 'mam marzenie'. albo po prostu zdobyc jakies marzenie ktoregos z dzieciaków. spróbować je zrealizować. hmm, moj najdluzszy wpis, haha. no to cóż, pozdrawiam Cię i zycze powodzenia :D
    Olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejciu, szkoda że w mojej szkole nie wypaliłby ten świetny pomysł. Jest bardzo mało uczniów. :( !!
      Z chęciom chciałabym Cię poznać : )

      Usuń
  140. No Maćku aż załuję że do szkoły nie chodzę. Pozdrawiam Paweł Zabrze

    OdpowiedzUsuń
  141. Mimo natłoku zajęć i deficytu wolnego czasu.. mimo młodego wieku.. mimo trudności w rozpoczęciu czegoś takiego masz chęci i zapał by zrobić coś bardzo pozytywnego a jednocześnie coś na co niewielu ze znacznie większymi możliwościami (czas, kasa) się decyduje. Jednym słowem zajebiście. Dla mnie po raz kolejny pokazałeś że twardo stąpasz po ziemi i woda sodowa nie znajduje domu w Twojej głowie, jesteś dojrzałym facetem, masz twardy kręgosłup moralny czego zasługą na pewno są Twoi rodzice ale i po prostu Twój charakter i jesteś świetnym człowiekiem. Wiesz takim który może swoją charyzmą i zapałem pociągnąć innych, może nie wszystkim będzie towarzyszyć wielka idea i zrozumienie sprawy, ale jednak pociągnąć i razem zrobić coś dobrego. Z mojej strony pełen podziw.

    OdpowiedzUsuń
  142. masz wielkie serce, nie przez to, ze jestes slwany i potrafisz uszczesliwic tysiace mlodych dziewczyn... to swoja droga :P , tylko przez to w jaki prosty sposob potrafisz umiejetnie wykorzystac swoja postac jako "celebryty" do szczytnych celow :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Zdecydowanie można powiedzieć, że jesteś młodym ale dojrzałym Człowiekiem. Dziękuję Ci w imieniu swoim i Marcelinki.
    Ania

    Dziękuję i Młodzieży - macie serducha i trzeba na Was stawiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  144. To,że się w to angażujesz,jest naprawdę godne podziwu.. w końcu masz tyle zajęć-szkoła,plan. A jednak chce Ci się to robić. Większość zwykłych nastolatków zapewne miałaby to gdzieś,przynajmniej jak tak na niektórych patrze,to mi się tak wydaje. Ale cóż może tylko udają,zgrywają pozerów,a tak naprawdę są zupełnie inni ? Nie wiem,ale naprawdę podziwiam Cię za to. Ten pomysł z fundacją,jest naprawdę świetny. Ogólnie co do twojego bloga... naprawdę niektóre twoje wpisy,dają taką ...otuche ? chyba tak to można nazwać. ;P Wydajesz się być normalnym,fajnym chłopakiem. :) A historia Michałka wzruszjąca,normalnie,aż się popłakałam . Taki mały chłopczyk. :(

    OdpowiedzUsuń
  145. Swietny pomysł. Maćku masz dobre serce i widać że jesteś wrażliwy zresztą tak samo jak ja. Czytając o żołnierzyku łezki mi poleciały:(



    A co ze znaczkami ze szkoły, która nie wygra, wkońcu nic nie powinno się zmarnować:)??? Może podasz jakiś adres na ktory będzie mozna je wyslac:) pozdrawiam Martyna K (limonka)

    OdpowiedzUsuń
  146. Jejku, to wzruszające. Nawet bardzo.
    Fajne te akcje pomocnicze. Przyłączę się na pewno.
    Moja szkoła jest mała więc wątpię by się udało ale spróbować można, bo każdy znaczek się liczy. Nagrodą jest uśmiech tych dzieci :)

    Ps. Myślałeś nad książką :P Ja wiem, że nie masz za wiele czasu. :)

    Pozdrawiam trzymaj się, Lila :)

    OdpowiedzUsuń
  147. No Chłopaku coraz bardziej mi imponujesz i myśle że to jest z Twojej strony szczere. Tez ostatno myslalem jak dać komuś coś od siebie i tak na początek mysle ze ta akcja jest warta uwagi : http://www.zostandawca.pl/ Jeszcze sie nie zdecydowałem ale zmobilizowałeś mnie do dzialania :)

    3m sie i idź dalej w tym kierunku bo masz w sobie taka sile ktora zarazasz innych.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  148. Fajnie, że zajmujesz się takimi sprawami i chcesz pomagać innym

    Ja zapraszam do mnie. Przeczytać można moją recenzję 'Charlie', a niedługo notka o tym jak powstało OFC Maćka. ;)

    http://pink-girl-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Wow Maciek! Świetny pomysł. Czekam na plakat :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Wow, Maćku jesteś niesamowity! Zamiast przejmować się konkursem Ty pomagasz chorych, na prawdę podziwiam Cię. Nie mogę się doczekać plakatu, który na pewno zawiśnie w mojej szkole ;))

    OdpowiedzUsuń
  151. Musiałeś się w to bardzo zaangażować widzę. Wielki podziw! :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Maćku napisz w poście proszę adres fundacji gdzie przesłać znaczki oraz w jaki sposób zaadresować, żeby fundacja wiedziała, że ślemy znaczki w związku z Twoją akcją oraz żeby przekazała Tobie info o darczyńcach. Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń
  153. Marek Torzewski - Magnes dusz polecam piosenkę:) Paweł Zabrze

    OdpowiedzUsuń
  154. Świetny pomysł :) Czekam na plakat, z chęcią pomogę :**

    OdpowiedzUsuń
  155. Popłakałam się. Maciek to co robisz jest cudowne, nie wiem co mogę więcej powiedzieć... Chyba tylko trzeba podziękować, tobie za bloga i pomysły, a wszystkim innym za to, że Cię w realizacji tych pomysłów wspierają. Widać, że Ci zależy i że blog nie jest tylko Twój, ale też "Nasz". :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Super pomysł;)!A jak się dowiesz która szkoła będzie miała najwięcej?? Będziemy musieli liczyć?? ;>

    OdpowiedzUsuń
  157. Nie Ty na siebie zbyt dużo wziąłeś, tylko ludzie zbyt wiele od Ciebie oczekują. Ja wiem, że chcesz pomagać, ale nie dasz rady 'zbawić całego świata'. Jesteś przecież tylko szesnastolatkiem!(chociaż bardzo rozpoznawalnym) Akcja fajna, cel także. :) Ale przemyśl sobie parę spraw, bo nie dasz rady sprostać oczekiwaniom każdego, kto poprosi Cię o pomoc. Wiem, że odmawianie pomocy, gdy ktoś jej potrzebuje jest ciężkie, ale Ty nie jesteś jedynym, który może coś zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  158. finashiherb;o7 lutego 2012 08:43

    Fajnie, że podałeś adres bloga tej dziewczyny, inaczej bym nie znalazła. Dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  159. Hej. Uważam, że to bardzo dobry pomysł,a każdy znaczek się liczy. Każdy kto będzie zbierał będzie miał dobry uczynek. Więc żeby pomóc tym dzieciom już od dziś zacznę zbierać znaczki...

    OdpowiedzUsuń
  160. Szkoda u mnie jest mało osób. W całej szkole jest tylko 170. Więc nie mamy szans na wygraną. Ale i tak pomogę.! :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Poleciłam stronę na takim jednym portalu. Mam nadzieje , że będą czytać...

    OdpowiedzUsuń
  162. Woow :) .Podziwiam Cię Macku za to co robisz. U mnie w szkole też nie ma za dużo osób ale co z tego, zbierzemy ile się da . Powinno się liczyć to że pomagamy, szkoda że nigdy cię nie spotkam ale pomoc też się liczy i będzie oczywiście ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Maćku :) W poście napisałeś że "cóż ja mogę" otóż wydaje mi się a raczej wiem na pewno możesz wiele jeśli tylko będziesz chciał, domyślam się że to Cię przerosło i powiem tak nie jedną osobę przerosło jak dowiedziała sie że do końca życia będzie jeździć np. na wózku inwalidzkim czy ma raka czy tak jak ja problemy z poruszaniem ja już od jakiś 2 lat nie mogę postawić kroku mimo że mój wiek pokazuje dopiero 21 lat choruję od pierwszego roku życia niestety są takie momenty w życiu które utrudniają nam to życie a nie ułatwiają.Proszę Cię przeczytaj wiadomości email od to ważne :) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. email skuzminska@hotmail.com Sylwia

      Usuń
  164. Oczywiście w swojej szkole też przekażę wiadomość jeśli tylko sie da - zbierzemy i pomożemy tym dzieciaczkom i rodzicom 3maj się i do przodu :)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  165. Oliwia ♥ Będziemyśl7 lutego 2012 10:01

    Fajna akcja , ale u mnie w sql jest dziwna dyra i sie za chiny nie zgodzi,wg jest bardzo mało ludzi ,ok 70 heh ;/. I właśnie teraz mam ferie... Wątpię że jakiś człowiek się zainteresuje... sorki :-(

    OdpowiedzUsuń
  166. Wspaniała idea, Maćku. Oczywiście, że Ty o wiele więcej możesz, ponieważ
    a) jesteś znany i ludzie dażą Ciebie zaufaniem
    b) Twój blog jest popularny i na pewno ktoś prędzej czy później zobaczy różnego rodzaju akcje
    Sama wiem, jak ważna jest choć 0,01 % pomocy. Dla nas to tylko tyle, a dla tych wszystkich potrzebujących AŻ tyle... Jedna, dwie osoby się wkręcą, potem będzie ich kilkadziesiąt, a pomoc rośnie...
    Oczywiście, że założenie fundacji to na razie dla Ciebie chyba zbyt duże wyzwanie. Sama mam 17 lat i widzę, ile czasu potrzeba nawet na zwykłą naukę. Do tego Ty masz jeszcze grę aktorską, dlatego poczekaj. Na razie faktycznie możesz być takim "pośrednikiem".
    Kiedyś, gdy już będziesz miał spokój, przynajmniej ze szkołą, zbierzesz ludzi, którzy będą Ci pomagać, i wtedy założysz fundację. I być może będziesz organizował jakieś festiwale, które pomogą. Jak Pani Ania Dymna...
    Pozdrawiam i nie zaprzestawaj w pomaganiu, bo jak wiesz, to co dasz, czyli dobro, serce, zwróci Ci się kiedyś podwójnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  167. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  168. postaram sie pogadać z dyrciem na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  169. Maciej, niesamowity jestes, masz bardzo dobre pomysly. Ja czytalam bloga Misia prawie od samego poczatku i z niego byl naprawde bardzo dzielny Zolniez. Misio jest juz w niebie, ale jest duzo dzieci, ktore potrzebuja pomocy i to nie zawsze finansowej, zachecam do zapoznania sie z programem 'Marzycielska poczta', wysyla sie tam listy badz kartki do chorych dzieci, jak one sie ciesza z kazdego listu - niezapomniane chwile.
    trzymam kciuki, zeby udalo sie zebrac jak najwiecej znaczkow. ja sama wspomagam dzieciaczki jak tylko sie da.

    OdpowiedzUsuń
  170. Pani Elzbieto!
    ma Pani racje, ze trzeba poszanowac pomysly innych, ale czy nie chodzi w tej akcji o to, zeby zebrac jak najwiecej znaczkow?
    mlodzi ludzie nie zawsze robia wszystko tak jak trzeba, czasami nalezy przymknac oko, zwlaszcza jak nic zlego sie nie dzieje, o wiele wiecej dobrego. dume czasami trzeba schowac do kieszeni.
    zaznaczam, ze rozumiem Pania, ale w tej sytuacji, chyba warto troche jednak przymruzyc oko. pozdrawiam i dziekuje za organizowanie takich akcji, jestes wielka fanka Marzycielskiej Poczty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziękowałam Maćkowi i dałam błogosławieństwo osobiście......na mailu

      Usuń
  171. mialo byc oczywiscie ja jestem wielka fanka Marzycielskiej Poczty

    OdpowiedzUsuń
  172. Wczoraj cieszyłam się z tego pomysłu.Obiecałam, że też powieszę taki plakat w szkole. Ale teraz myślę, że to chyba nie ma sensu, bo ty przyjedziesz po te znaczki tylko do jednej szkoły.. A reszta szkół co ma zrobić z tymi znaczkami ? Gdzie je wysłać ? Proszę, odpisz
    Pozdrawiam, Pajka

    OdpowiedzUsuń
  173. przyjedź z Mateuszkiem, który gra z tobą w rodzince. Więcej osób będzie wtedy zbierać te znaczki :)

    OdpowiedzUsuń