Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

poniedziałek, 13 lutego 2012

JESZCZE SZCZEGÓŁY AKCJI ZNACZEK

Dziękuje wszystkim, którzy włączyli się w „Akcję znaczek”.
Przypominam, że to akcja charytatywna, to znaczy – działamy coś wspólnie, żeby pomóc chorym dzieciom. Jest to naprawdę fajna sprawa, a radość z tego, że się komuś pomoże – bezcenna;))
Mój przyjazd do szkoły która zbierze najwięcej i spotkanie z Wami – to tylko taki gratis. Nie traktujcie tego jako nagrody, a całej akcji jak konkursu. Nie ważne ile zbierzemy, sto znaczków, tysiąc czy pięć. Ważne, że ruszyliśmy się sprzed telewizorka i dajemy coś od siebie.

W związku z tym, ze jest strasznie dużo pytań,  powiem jeszcze raz najważniejsze rzeczy. Proszę, przeczytajcie uważnie, albo wydrukujcie dla siebie do szkoły.

1.      Każda szkoła, która włącza się do akcji organizuje zbiórkę znaczków u siebie, a następnie przesyła zebrane znaczki do stowarzyszenia. To szkoła organizuje zbiórkę, stowarzyszenie czuwa jedynie nad całością akcji i zobowiązało się przekazać zebrane
 znaczki potrzebującym dzieciom.

2.       Stowarzyszenie może ( jeśli ktoś by chciał) wystawić dla szkół dokument
 potwierdzający, że czuwają nad przebiegiem akcji i zobowiązują się
 rozdzielić znaczki dzieciom.  Zaświadczenie można też dostać pisząc na maila nadzieidotyk@gmail.com

3.      Zbieramy zwykłe, niestemplowane (nowe) znaczki pocztowe za 1,55 zł.
Im więcej znaczków, tym lepiej :)
4.      Po zakończeniu zbiórki wyślij zgłoszenie swojej szkoły na maila:
 nadzieidotyk@gmail.com
W zgłoszeniu podaj:
- nazwę i adres szkoły
 - numer telefonu do osoby odpowiedzialnej za zbiórkę znaczków w szkole
 - ilość zebranych znaczków
   Termin zgłoszeń: 10 marca 2012 r.
5.      Wszystkie zebrane znaczki prześlij zbiorowo, w jednej kopercie na
 adres Stowarzyszenia Pomocy Chorym Dzieciom. Na kopercie koniecznie
podaj nadawcę, czyli nazwę i adres szkoły.

 Adres do wysyłki znaczków:

 Stowarzyszenie Pomocy Chorym Dzieciom
 ul. Księcia Warcisława I 27 E/2
71-667 Szczecin
 z dopiskiem: "Akcja Znaczek"
6.      Spośród nadesłanych zgłoszeń zostanie wyłoniona szkoła, która
zdeklarowała największą ilość zebranych znaczków. Po przeliczeniu
 znaczków przez Stowarzyszenie, zwycięska szkoła zostanie ogłoszona na
     blogu www.maciejmusial-oficjalnyblog.blogspot.com  w dniu 17 marca
     2012 roku (termin może ulec zmianie ze względu na opóźnienia w wysyłce
     znaczków- ogłoszenie wyników nastąpi dopiero wtedy, gdy Stowarzyszenie
     otrzyma przesyłki ze znaczkami od wszystkich zgłoszonych szkół).
7.      W przypadku indywidualnych osób zasada jest taka sama jak w przypadku
szkół.  Zbieracie znaczki, do 10 marca, wysyłacie zgłoszenie na maila,
natomiast znaczki przesyłacie na adres Stowarzyszenia.
8.      Dla Uczniów szkoły, która zbierze najwięcej znaczków przewidziana
 jest nagroda- spotkanie z Maćkiem Musiałem. Maciej skontaktuje się
 osobiście ze zwycięską szkołą w celu ustalenia szczegółów.
9.      Po zakończonej akcji Stowarzyszenie przekaże znaczki potrzebującym
 dzieciom. Rozliczenie z przekazanych znaczków (czyli lista dzieci,
 które otrzymały znaczki oraz ilość znaczków) zostanie umieszczone na
 stronie Stowarzyszenia Pomocy Chorym Dzieciom
 http://podaruj-zycie.eu.org/
10.  Wszystkie pytania dotyczące akcji można kierować na maila:
 nadzieidotyk@gmail.com

11.  Po akcji opublikujemy wszystkie szkoły i osoby które się w to włączyły.

12.  Jeśli miejscowość jest malutka, to oczywiście można połączyć siły – szkoła, Przedszkole itd. Wszystko dozwolone;)


 Na pewno relację ze spotkania z Wami ( w formie zdjęć i filmików) wkleję tu na bloga.
I pewnie napiszą o tym na Kotku, i w paru innych miejscach;)

Dla osób indywidualnych,  – coś wymyślam.
Na pewno będzie to coś fajnego;)

I… najważniejsza jest idea, że razem robimy coś dobrego dla innych.
Bo chcemy i już;)
Jeśli akcja się uda, będą jakieś inne, następne… Wy wymyślicie, albo ja... Bo jest nas tu trochę i działamy razem!

Dużo dzisiaj tego, ale mam nadzieję, że teraz już wszyscy wszystko wiedzą;)
No to do roboty.

A ja szykuję się do spotkania. Antyfanów w szkole... proszę wyślijcie na wagary...










98 komentarzy:

  1. OK. Już drukuję i pokaże w sql. Musimy działać, bo nie ma dużo czasu.!!

    Pozdrawiam, Marta ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy osoba odpowiedzialna za zbiórkę znaczków (w szkole) musi być osobą pełnoletnią ??

      Usuń
    2. Maciek dla osob pojedynczych jakie to beda nagrody moze tez spotkanie w miescie gdzie ta osoba mieszka co?

      Usuń
  2. MAm pytanie...A jeżeli kttoś zbiera indywidualnie?? jakies spotkanie z toba czy coś?? To jest oczywiście pytanie małlooe ważne bo i tak będę zbierac ale zawsze warto miec jakiąś motywacje gdy jej zacznie brakować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacją powinno być to, że dzięki uzbieranym przez Ciebie znaczkom chore dzieci mają większe szanse na uzyskanie pieniędzy na leczenie.

      Co za materialiści z tych młodych ludzi się robią. Ani krzty zainteresowania! A jakby Maciek nie zaproponował "zwycięzcy" spotkania to byś w ogóle nie zbierała?! :O :(

      Usuń
  3. Heh szkoda że jestem jako druga. Już w szkole pokazałam plakat i wszystko wytłumaczyłam... Czyli.. i...i...i... ?? Start .. Moja szkoła bierze udział, .. Cieszę się z tej akcji.. A mam takie pytanko : Dlaczego Blog: Ojca Leona Knabita, nie jest w rankingu Blogów najpopularniejszych? Przecież był na 2 miejscu .. :/

    ' po prostu Liv ;** '

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej jako trzecia ale to mało ważne....Też szukałam jego bloga na najpopularniejszych ale nie znalazlam....dziwne

      Usuń
  4. Fajnie, fajnie :D I tak nie mam szans... a chciałabym Cię spotkać, no ale zawsze warto spróbować... i będę próbować xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba Twoja i innych rozpowszechnianie akcji charytatywnych. A taki znaczek to cóż to dla nas? 1,55? Przecież tyle kosztuje zwykły jogurt, albo trzy czerwone oranżady w szklanych butelkach. Muszę przyznać, że fajnie (za dużo nadużywam tego słowa) jak coś dobrego i wspólnego robimy, o tak dla lepszego jutra. A ja teraz pozwolę sobie uciec, bo mój kochany niemiecki (tak bardzo lubię ten przedmiot, w porównaniu z innymi!) i herbata w kubku!

    Pozdrawiam Ciebie, wszystkich, kogokolwiek - Wu. v Siekiera

    OdpowiedzUsuń
  6. A co w sensie, wymyślisz dla osób indywidualnych?

    OdpowiedzUsuń
  7. Maćku a co z fundacją? Jeśli tylko uda Ci się ją założyć chętnie się włączę w jej działalność:) Nie mieszkam w Warszawie tylko w Tarnowie, ale mam nadzieje, że i tak będę mogła pomóc:) I oby jak najwięcej takich akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to zaczynam zbieranie :D

    Mi teraz trochę trudniej bo jestem w szpitalu przez te ciągłe doły i osoby które ratują mi życie, a nie wiem po co?! :(
    I tak nikomu potrzebna nie jestem..... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gadaj głupot. Jestes potrzebna i to pewnie nie jednej osobie. Rodzna przyjaciele. Wiem że gdy ma się doła to sie tak myśli bo tak miałam nie raz ale trzeba byc silnym.

      Usuń
    2. Popieram zdanie karolci.. :) Jesteś potrzebna! Będzie dobrze ;* Trzymaj się Patuu ;)
      Pozdrawiam Kadia.;)

      Usuń
  9. No fajnie, fajnie.:)
    Moja szkoła także bierze udział tylko niestety przez ferie mamy mniej czasu.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wyślę indywidualnie znaczki;D Bardzo fajnie że angażujesz się w takie akcje pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mojego bloga http://jeszczeomnieuslyszycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Maciek mam pytanie o stronę na która trafiłam : http://maciej-musial.blogi.kotek.pl
    czy ty ją prowadziłeś? :)

    Anastazja.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo chętnie rozgłoszę to w szkole ; D poproszę koleżanki by mi w tym pomogły :) mam nadzieję, że wspólnymi siłami do czegoś dojdziemy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nudne to jest to, że tyle osób, zadaje Maćkowi mnóstwo powtarzających się pytań, a notka jak notka w końcu musi jakoś im odpowiedzieć...
      Pozdrawiam Sylwia;)

      Usuń
    2. W sumie racja. Jak się nie ma o czym pisać to się pisze o pierdołach ;D

      Usuń
  15. Hej, oczywiście pomagamy chorym dzieciom. Pozdrawiam Kubę i Kamila którzy są chorzy na raka. Pozdrowienia dla was chłopaki kocham was , !! Madzia. <3 Pozdrawiam ich tuu ponieważ obserwują tego bloga ; )
    Oczywiście zbieram znaczki pomagamy , Postanowiłam wydrukować plakaty. Wcześniej wydrukowałam 200, i teraz 2 raz 250, łooo dużo. ; DD
    Postanowiłam pomagać, bo jak ja bym byla chora to napewno inni by też mi pomagali. : )
    Bardzo , bardzo fajnie , że pomagasz .
    Czytam wszystkoo co piszesz na blogu i facebooku i panpag 'u . ;DD
    Podobnoo jakieś masz dziś badania. ? Czytałam na facebooku . ; )

    Trzeba pomagać innym i siedze na kompie 24h i staram się pomagac.
    Ostatnio zorganizowałam akcjię, zbieraliśmy pieniądze , żywność i ubrania , Bo nie tylko dzieciaki są chore , ale także nie mają w co się ubrać i co jeść. Więc działałam ., Podobniesz , przez moja akcję uratowałam 2 dzieciaków, Jestem z siebie bardzo dumna. Jeśli jakoś mogę pomóc pisz,.

    Madzia ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w szkole juz ona sie rozpoczęła:) i mamy narazie 15 znaczkow;d ja na jeden dzien to nawet duzo:)) hehe zbieramy bo chcemy cie zobaczyc w naszej szkole:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, sporo tego, dlaczego boisz się antyfanów, skoro ich nie ma:)? Oj Maciek, Maciek.
    Pozdrawiam Sylwia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najprawdopodniej będę sama zbierała znaczki, bo nie wiem czy moja szkoła by chciała w takiej akcjii uczestniczyć. Powielam pytanie koleżanki powyżej: czy osoby indywidualne będą miały szanse na spotkanie z tobą? bardzo bym chciała cię zobaczyć.
    Na zawsze wierna fanka, Magda :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Maćku, mam pytanie...;*
    Czy te znaczki muszą być koniecznie z Maliną, takie jak na plakacie i reklamie?
    Czy mogą to być zwykłe za 1.55zł?
    Jak odpowiesz to fajnie, z góry dzięki i sory za dręczenie głupimi pytaniami;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie :

    Czy można indywidualnie to czy mogę zbierać z przyjaciółką ?
    Bo sama nie dam rady ;/ . A wgl zaczełyśmy zbierać dziś i mamy 24 znaczki ;) .
    To chyba dużo jak na 1-szy dzień .

    Pozdrawiamy . Julia i Martyna .

    OdpowiedzUsuń
  21. to wspaniałe z twej strony ; )
    jeśli zechcesz wejść to zapraszam do mnie , taki tam blog ;p :
    http://ichiqoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. moja szkoła się raczej nie przyłączy :/ mamy narazie ferie i ciężko bedzie, a gdybym zbierała sama to i tak by to nic nie dało, bo u mnie w całej gminie jest ok. 6000 osób :/ ale spróbować zawsze można mam nadzieje, żę uzbieram troche :D
    powodzenia, bede trzymac kciuki, żeby znaczków było jak najwięcej :D :*

    pozdrawiam:)
    Aneta :D

    OdpowiedzUsuń
  23. to szlachetne z twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy pytanko ;) Razem z koleżanką chcemy ogłosić tę akcję w naszej szkole tylko nie wiemy jednego: zgłoszenie wysyła się na e- maila do 10 marca znaczki też mają byc wysłane pocztą do 10 ?
    Pozdrawiamy Cię Ala i Gabi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenia e-mailowo na nadzieidotyk@gmail.com czyli DO 10.03 WŁĄCZNIE ZBIERASZ ZNACZKI :) Tradycyjną pocztą polską możesz je wysłać np. 11 marca. Najważniejsze, to żeby do 17 marca Stowarzyszenie otrzymało Twoje znaczki w celu przeliczenia :)

      pozdrawiam, Karolina_S

      Usuń
  25. Hey mam sprawę ale nie pytanie tylko propozycjia z tymi znaczkami odpisz mi proszę na e-maila bo to musi być szybko mój mail to amilove@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. HAHAHA OHH MACIEK :*,
    A CO, BOISZ SIĘ ANTYFANÓW? :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie : D zbieraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamy znaczki !

    OdpowiedzUsuń
  28. Haha fajny pomysł! Szkoda,że moja szkoła nie chcę się w to włączyć , bo dyrektorkavtwierdzi , że to pewnie zbyt dużo roboty.... Mamybswoje własne akcje charytatywne w szkole.....! Dobra nie to nie będę znaczki zbierała sama ;)) nawet gdybyśmy wygrali to wpółuła bym ci bardzo , bo u mnie hm... No. Nikt cię nie lubi ....naczynia jako jedyna :(. Ale biorę udział POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  29. hehe..u mnie w szkole (raczej nie masz antyfanów ;P)...No chyba,że chlopaki byliby zazdrośni ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ej dlaczego moje komentarze nie chcą się załadować do reszty? Czy tylko u mnie w kompiem ich nie widzać? Jak widzicie ten komentarz to odpiszcie pliss:D bo chcialem napisać coś ważnego:P

    OdpowiedzUsuń
  31. A co wymyślisz dla osób indywidualnych?

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie dzisiaj akcja dodarła do mojej szkoły:)
    W klasie mam twoje zagorzałe fanki Maciek, więc znaczków chociażby z mojej klasy będzie dużo;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. U nas są akurat ferie, ale może po nich jeszcze jakoś się wyzbieramy, mam taką nadzieję. :) No i zaległe sto lat oczywiście, przepraszam całkiem wczoraj zapomniałam. ;)
    Liczę, że wszystko się uda i to nie będzie ostatnia taka akcja, jeszcze wiele osób czeka na naszą pomoc.
    Pozdrawiam
    Magda :D
    P.S.: Anonim, komentarz jest dodany o ile jeszcze Cię to interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. szkoda tylko ,ze nie masz czasu dla swoich fanow i raz w tygdniu poswiecic im godzine na odpisywanie , podobno lubisz sprawiac radosc innym hmm , ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No ja próbuje działać indywidualnie.. Zobaczymy co z tego będzie ;) Pozdrawiam ;) Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma za co ;) O te życzenia (to miało być do tamtego postu :P)

    A tą Akcje Znaczek to ja jednak nie organizuje w mojej szkole :/ Sorrki, ale zdecydowałam że nie chce :/ Pozdrawiam! Wiki

    OdpowiedzUsuń
  37. z chęcią bym spróbowała, ale po pierwsze mieszkam w Niemczech, i chyba nikt by tu znaczków nie zbierał i zakładam,że gdybyśmy jakimś cudem wygrali to by ci się i tak nie chciało przyjechać;D No ale, co do tematu pomaganie Popieram całkowicie.Fajnie,że troszczysz się o te biedne dzieci. U mnie, też są takie akcje,lecz,że tak powiem, nie przynoszą takich sukcesów, ale liczy się to,że w jakiś sposób pomogliśmy tym maluchom;)
    Skyler;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Maćku oczywiście rozumiem Twoje rozczarowanie, i wcale sie nie dziwię. Co prawda mam już swoje lata - nie będę tu zdradzać ile bo jest ich za dużo :D oczywiście tak jak Ty chciałabym czasami obejrzeć Madlen tak właśnie to moja ulubiona bajka z dzieciństwa. Fajnie jest wrócić do przeszłości - jak to było kiedy byłam mała ale niestety czeka na nas szara rzeszywistość tuż za rogiem :D każdy ma swoje marzenia do których dąży chce je realizować, spełniać je tak by móc cieszyć sie sukcesem odnosić satysfakcję. :D Ja jeszcze długo nie poczuję jak to jest cieszyć się z sukcesów bo idą bardzo w wolnym tempie - choroba wyniszcza człowieka i choć starasz się z dnia na dzień podejmować walke i stawać oko w oko z twoim przeznaczeniem nie jesteś wstanie zmienić hmm zmienić tego w jakiej sytuacji w danym momencie się znajdujesz :D Jestem zaszczycona tym że mogłam czytac Twojego bloga czuc się jakbym była na Twoim miejscu co bym zrobiła w chwili obecnej jak podeszła do spraw które nie raz przerastają możliwości człowieka. Dziękuję za tą możliwość. Dziękuję za wsparcie jakie dajesz nam - osobom niepełnosprawnym i dziękuję z całego serca za to że dałeś nam wiarę w to iż nie ważne jaki jesteś czy zdrowy czy chory zawsze jesteś człowiekiem. Mam do Ciebie wielki szcunek :) Dzięki Tobie uwierzyłam że życie człowieka nie zależnie od tego w jakiej sytuacji staje zależy tylko od niego samego. Dzięki Tobie pojawia się uśmiech na mojej twarzy każdego ranka gdy czytam tego bloga, odzyskuje siły na walkę z przeciwnościami bo wiem że tego właśnie wszyscy ode mnie oczekują.Choć nie raz mam dość wysiłku jaki musze włożyć w to żeby postawić krok kolejny, nie raz sie załamuję ale wierzę w to że kiedyś będzie lepiej że dam radę kolejnym wyzwaniom jakie stawia przede mną życie. Wiesz zawsze myslałam że ludzie sławni nie są wrażliwi na ludzkie cierpienie i tu jakże pięknie udowodniłeś mi, że sie myliłam. Dziękuję za wszystko jeszcze raz. Pozdrawiam Sylwia Kuźmińska
    Ps. Wstawiłam tą wiadomość do poprzedniego posta ale ludzie tam piszący zaspamowali strona i zginęłam w świetle spamu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. usiłuje coś ogarnąć w mojej szkole, jak mi się uda to tu na piszę, że się udało, tylko jak na razie moja szkoła chcę bez nagrody, czyli rywalizacji, bo byś miał daleko, malutka miejscowość w zachodnio-pomorskim, ale chcemy pomóc więc jest malutka nadzieja że się włączymy :D
    pozdrawiam ja jutro mam fizykę więc też bym chciała małe wagary :P
    Gośka zach-pom

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiem jakie to ważne bo moja Siostra cioteczna jest chora na raka. ma 4 latka. Nigdy nie widzialam jej tak szczęśliwej jak mnie zobaczła w szpitalu. Chce jej pomóc ale nie wiem jak, mieszkam w ubogim domku i biednej rodzinie. Amelia(tak ma na imię moja siostra cioteczna) Bardzo cię lubi Maćku. Jak tylko może ogląda rodzinke.pl na laptopie... Mając nadzieje że może kiedyś uda jej się zobaczyć ciebie na żywo. Ponieważ kocham ją najbardziej na świecie pomagam jej jak tylko mogę. Nawet strałam się o jakąś pracę by zarobić dla niej. Błagam pomuszcie jej. Zrobie wszystko by wkońcu wyszła z szpitala i czuła się jak nowo narodzodzona. Pozdrawiam Mariaaka

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja Już z koleżanką zaczeliśmy zbierać w szkolę !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Nasza szkola zbiera! Mamy nadzieje ze uda nam sie pomóc! Pozdrawiam Nela z łodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. www.mojusmiech.blogspot.com/?m=1

    moje wiersze.. zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Pisze tu do cb, bo mam pytanie, czy mógłbyś udostępnić jakieś zdjęcia twoje jakie jakby prywatne.? Tzn chodzi mi o takie nie z planu zdjęciowego czy tam z jakiejś sesji tylko takie twoje własne.? Jeśli rozumiesz o co mi chodzi.
    Nie wiem po co, ale fajnie by było takie zobaczyć. Dzięki za uwagę.przepraszam, że pisze z anonima, ale nie chce mi się logować..:D

    OdpowiedzUsuń
  45. A właśnie..Co do osób indywidualnych może trzeba zrobić grupę kilkuosobową (tak do 5 osób ) i zrobić akcję podwójną:
    dla szkół i dla takich małych grupek.. Fajnie by było , bo u mnie jest baaaaardzo małe gimnazjum i na pewno nie uzbieramy tyle co szkoły z dużych miast( typu Warszawa,Kraków...) . Bardzo chciałabym Cię zobaczyć , tak jak moje siostry ...
    Pozdrawiam WERONIKA:-)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć. Przyznam Ci że wzruszyło mnie twoje ogromne zaangażowanie w tą akcję, wkład pracy itd. .. To bardzo motywujące, a poza tym dobrze wiedzieć że ktoś tak troszczy się o to by pomóc dzieciakom i ich rodzinom.
    Niestety osobiście nie wiem czy uda mi sie włączyć w tą akcję, bo właśnie motywuje swoją szkołę do zbierania pieniędzy na rehabilitację dla naszego ( niepsełna 16-letniego ) kolegi, którego cudem odratowali po pęknięciu tętniaka, a rodzicom już w połowie drogi brakuje pieniędzy. Chłopak robi postępy, ale potrzeba kasy .. Nie wiem jeszcze co mi tak na prawdę z tego wyjdzie, ale mam nadzieję że się uda. W sumie twoje działania też w jakims stopniu mnie motywują. Ale nie użalając sie nad sobą, życze Wam powodzenia i tysięcy, a może nawet milionów znaczków ? ;) Jeszcze raz powodzenia, Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałam Ci złożyć życzenia w dzień twoich urodzin czyli sobotę. Miałam dać życzenia pod sobotnim postem. Ale go nie dodałeś, nic się nie stało :). Moje życzenia będą spóźnione, ale liczą się tez takie :P. Złożyłam Ci również życzenia w komentarzu pod twoim postem na facebooku ale nie jestem pewna czy odczytałeś, więc złożę je też tutaj :).
    Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, 100 lat, albo nawet więcej :P, mnóstwa wolnego czasu, miłości, milionów walentynkowych kartek, więcej piątek i szóstek w szkole oraz dużo propozycji do nowych filmów i seriali ( o ile chcesz ). :)

    Masz urodziny 11 dni przede mną, bo ja mam 22 lutego :). Też się już zbliżają :).
    Dodałam ten komentarz z życzeniami również pod niedzielnym postem, ponieważ nie jestem pewna czy go przeczytasz, bo nie jest dzisiejszy :) A chciałam byś wiedział, że pamiętam heh :D

    Ps. Akcja znaczek to fajna rzecz, na pewno pomoże całej masie chorych ludzi :). Cieszę się, że się angażujesz mimo tego, iż jako aktor oraz uczeń nie masz zbyt wiele czasu :) Podziwiam brawo :D.


    Spełnienia marzeń, Lila :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Po akcji Znaczek ruszy kolejna akcja (ale to już tylko w jednej szkole): "Bronimy Maćka przed antyfanami!" xD własną, osobistą piersią! :D
    Pozdrawiam, Sandra ;)

    P.S. Oby rodzice tych chorych dzieciątek mieli dużo do.....lizania? Ale zabrzmiało, gash :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Maćku, u nas nie ma twoich antyfanów, my Cię lubimy. ;] Dzięki za te wskazówki, bo dzisiaj rozmawiałam z nauczycielkami opiekującymi się samorządem i powiedziały, że mam przykleić plakat na dużej kartce z dopiskami pomocniczymi i twój wpis mi pomógł. Więc wystarczy zrobić duży plakat i może ktoś znaczki kupi. Ja mam zamiar kupować duużo. ;) Musimy oczywiście pomóc chorym dzieciom ale spotkanie z Tobą pewnie też byłoby miłe. Moi znajomi też myślę, że chętnie pomogą, bo każdy chętnie by takiego Maćka Musiała poznał. A mam małe pytanko, czy najpierw trzeba zgłosić szkołę czy dopiero jak zbierzemy znaczki? Jak to przeczytasz to proszę odpisz a jeśli nie to się skonsultuję z rodzicami lub nauczycielką. Ok to ode mnie na tyle, życzę miłego wieczorku paa.
    Agata ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja zbieram sama ;)
    Mam 10 znaczków :) Może to niewiele ale zawsze coś prawda?

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja zbieram sama i ze szkołą. Jak na razie mam 206 znaczków.
    Pozdrawiam Olcia

    OdpowiedzUsuń
  52. Antyfani ... xD
    Sadzę, że ich nie ma... ;P
    A zresztą, jeżeli nie znają Ciebie prywatnie to jak mogą być antyfanami ? :D
    Izka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak fani. :) Ty też nie znasz go prywatnie, a jesteś jego fanką.

      Usuń
  53. .......................... Nie no w ogóle to jest nie do przyjęcia.! Słuchaj tego,pomimo iż bardzo kochaam ♥ ferie bo mam możliwość odpoczęcia od wszystkich spraw to akurat teraz musiało się to nadarzyć ?! Kiedy jest taka szansa żeby pomóc. Taka akcja może się już nigdy nie powtórzyć, a ja na pewno zrobiłabym wszystko by pomóc, bo jestem zapatrzona tylko w siebie i doskonale wiem, że trzeba patrzeć też na innych ;].. Ehhh.. taka szkoda, że nie mogę nic zrobić w tej sprawie :'( Jeśli będziesz miał jakieś nowe wiadomości to proszę Cię najładniej jak potrafię skontaktuj się ze mną albo na gg :34341297 , albo na e-m@il daria030@o2.pl ..
    To dla mnie bardzo ważne, wiem że codziennie jesteś tutaj na swoim blogu i dodajesz nowe posty .. dlatego mam taką skrytą nadzieję, że odczytasz mój komentarz i dasz mi znać :D .
    A i jeszcze raz życzę Ci wszystkiego najlepszego, czego sobie tylko zażyczysz .. Zdrowia, szczęścia, miłości, sukcesów w show biznesie i wiele, wiele innych (:
    No to chyba tyle, więc do usłyszenia . Czekam na nowy post :D . Daria ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam poprawka do poprzedniego komentarza.
      ' bo nie jestem zapatrzona ' ooo .. :P . Daria♥

      Usuń
  54. Maćku, czy doszedł do Ciebie mój e-mail? Dosyć ważna sprawa. ks. Paweł

    OdpowiedzUsuń
  55. wchodzić i klikać LUBIĘ TO! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=382719925075192&set=a.381718508508667.106798.161257807221406&type=1&ref=nf

    OdpowiedzUsuń
  56. "Antyfanów w szkole... proszę wyślijcie na wagary..." :D Fani na pewno sami z chęcią też by poszli. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzięki,teraz już wszystko wiem...:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Hejka Maćiek:) Zbieram znaczki zbieram hehe aż Pani na poczcie dziwnie patrzy i już wie po co się zjawiłem :D:D Powinni mi dać kartę stałego klienta i herbatkę hehe;) Pozdrawiam Paweł z Zabrza

    OdpowiedzUsuń
  59. Mhm...to cos sie po zalatwia ...Moja dyrka jest ciotką majną (; d) wiec moze...Wszystko dla chorych dzieci. ;) W koncu moj brat tez jest chory...
    Mobylizacja.! (o zachowanie podciagnie jak rzuce taki pomysl) ^^
    -Mallow

    OdpowiedzUsuń
  60. dzięki za szczegóły bo sama już zacznę zbierać znaczki a po feriach w poniedziałek spytam się dyrki czy mogłabym to ogłosić w całej szkole . ale raczej się zgodzi bo nasza miejscowość jest malutka a są chore dzieci . A mogą zbierać ludzie z poza szkoły ???odpowiedz jak najszybciej proszę

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgadzam się anty fanów na wagary!!!:D.O fajnie to ja mogę pojechać samochodem albo autobusem na tą ulicę tego stowarzyszenia bo ja mieszkam w centrum Szczecina:D

    OdpowiedzUsuń
  62. heh...dobrze ze dopisałeś te punkty...;) tylko szkoda że najpierw wszystkie przepisałam a następnie kapnęłam się ze został mi do wydrukowania plakat wiec i tak leciałam do cioci by go wydrukować ;)) a fakt anty fanów na wagary ale wątpie żeby ci coś zrobili ;p

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej Maciek! ;*
    Mam 13 lat.
    Bardzo, ale to bardzo chcę pomóc w akcji! Tylko są pewne komplikacje..
    Fajnie, że ktoś zauważa chore dzieci. A wracając do komplikacji, mam bardzo, ale to bardzo mulnego dyrektora, ciężko z nim porozmawiać, jeszcze jak ma zły humor to dopiero hohoo i jeszcze boje się, że ktoś mi pomoże, a cała akcja nie wypali. Nie wiem jak mu powiedzieć o całej akcji i jeszcze mam w dodatku teraz ferie, małopolskie.
    Nie wiem czy masz antyfanów w naszej szkole, ale raczej nie za wielu..
    Może ktoś pomógł by coś powymyśleć jak pomóc, bo ja nie mam pomysłu jak o wszystkim powiedzieć dyrektorowi.
    Każdy znaczek się liczy, a na pewno było by w naszej szkole dość dużo, ale nie wiem co i jak wymyślić, żeby wszystko się udało.
    Może pomógł byś coś wymyślić jak przekonać dyrektora do tej akcji..
    Proszę o odpowiedź, bardzo proszę. Zależy mi na tej akcji, jeszcze spotkanie z Tobą, jak by się udało ( w co wątpię ).
    P.S. Chciałam wcześniej to napisać, ale ściągłam wirusa na laptopa, weszłam na link, który dodałeś i oczywiście wszystko zgasło..
    Ale już po wszystkim.
    Jak sobie pomyśle, że u nas będziesz w szkole, w co jednak wątpię to mi przechodzą ciarki. < wyobrażałam to sobie ty taki zaje***ty w naszej szkole, jeszcze dzięki mnie to dopiero. >
    A moim marzeniem jest, żeby się udało i żebyśmy my, nasza szkoła to wygrali..Przynajmniej aktualnym marzeniem. Nie tak jak z tymi marzeniami co pisałeś.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. <3
    Karolina z okolic Zakopanego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      mam maly problem . chcialabym sie przylaczyc baardzo do tej akcji ale mam ferie do 27 lutego. i wątpie czy mi sie uda zebrac dosc duza ilosc i spotkac się z Tobą. napisz o tym w poście ! . czy bede jeszzce jakies akcje?

      Usuń
  64. Mądry i rozsądny z Ciebie dzieciak. Tak trzymaj!!!
    Pozdrawia stary pryk ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. JUHU!!!! Nasza szkoła bierze udział w akcji, ale jak wygramy to maciek bd musiał przyjechac do Rzeszowa :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Próbowałam rozgłosić tę akcję,ale dyrektorka się nie zgodziła, bo znaczki maja wartość i urząd skarbowy może się tym zając ;/ szkoda:((

    OdpowiedzUsuń
  67. Dla osób indywidualnych moze np. zdjecie z Twoim autografem? ;D
    Pozdrowienia Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. U mnie w szkole też już ogłosiłam, ale jak na razie to się rozkręcamy. Trochę mało czasu, ale może się uda ;)
    Pozdrawiam Marysia ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Moja szkoła się przyłączyła. Nagłośniliśmy akcje w szkolnej gazetce, rozwiesiliśmy plakaty, na lekcjach chodziliśmy po klasach z ogłoszeniami, a samorząd dla motywacji zasponsoruje nagrodę dla klasy, która nazbiera najwięcej. Na razie czekamy na rezultaty =).

    OdpowiedzUsuń
  70. naszza szk0ła też bieże udział a jak wygramy to maciek zawita w górach xD

    OdpowiedzUsuń
  71. ale zgłoszenie szkoły ze zbiera do 10 marca czy trzeba już te znaczki wysłać

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy pochodzi ktoś ze szkoły nr2 w Wołominie??

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam Maćku!
    W mojej szkole- gimnazjum także zorganizowałem akcje znaczek nie wiele osób jest tym zainteresowanych więc chyba będzie ich nie wiele ,od siebie także prześlę kilka.

    OdpowiedzUsuń
  74. Tak chciała bym to spotkanie! Pomóc oczywiście tez, spróbuję c;

    OdpowiedzUsuń
  75. szkoda że tylko do 10 marca to było za późno się obejżałam :(
    będą jeszcze jakieś akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Przyjedziesz kiedyś do Dąbrowy Górniczej, Sosnowca albo chociaż Katowic?
    Chciałabym Cię poznać :)
    Żaneta 16 lat

    OdpowiedzUsuń
  77. Cześć :D Spoko blog ,a w tobie jak mam być szczera nic szczególnego :P Mam nadzieję że dasz komentarz na moim blogu .
    Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeśli jest tutaj ktoś kto interesuje się urządzeniami automatyki to polecam sprawdzić na stronę https://ivel.pl/p21205,ds-kis202t-wideodomofon-wideofon-videodomofon-hikvision.html

    OdpowiedzUsuń
  79. spójrzcie tutaj https://www.eltrox.pl/

    OdpowiedzUsuń