Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

czwartek, 16 lutego 2012

SPOTKANIE

Dziś gala konkursu w którym już nigdy nie wystartuję. Dostałem oficjalne zaproszenie, ale postanowiłem nie pójść. Co tam. To ja decyduję i tak właśnie zdecydowałem. Nie dlatego, ze nie wygrałem, ale dlatego, że przekonałem się, że zasady są, jakby to powiedzieć,  dziwne. Sms-y wysyłane przez ludzi na różnych etapach - nic nie znaczą. W ogóle mogłoby ich nie być. To tylko taka ściema. A ludzie nabierają się jak głupi...
Ale jest też pozytywna strona mojego udziału w konkursie. To zaskakująca znajomość z Ojcem Leonem Knabitem. Dziś przyjeżdza do mnie. Zjemy obiadek, nagramy wywiadzik. Całą drogę ze szkoły myślałem jakie zadać mu pytania, nagrywając z nim wywiad. Z jednej strony muszą zaciekawić Was, a z drugiej muszą być na poziomie.
No więc nie było łatwo… Oczywiście sobie żartuję. Było ciężko je wymyślić bo wywiad ma być krótki, a jeżeli ktoś oglądał filmiki ojca Leona to wie, że potrafi dłuuuugo odpowiadać na ,,otwarte” pytania. Tak więc postaram się mu zadawać tylko lekko uchylone ;)
Kurczę denerwuję się. Moja mama pichci w kuchni, tata biega po domu i sprząta a ja siedzę przed kompixem i słuchając TON!C’a piszę posta. Zaraz przyjdzie Ojciec Leon razem z Joachimem i będzie ostra impreza. Odpalimy dobre nutki, otworzymy sok pomarańczowy i uraczymy się pysznym antrykotem? Nie mam pojęcia co to jest, ale mam nadzieję, że nie jest to żaden kot… Także tak. Wczoraj byłem na planie ,,Ja to mam szczęście”. Grałem chłopaka Natalii ;) Bardzo w porządku dziewczyna.
Graliśmy scenkę, że jesteśmy u niej na randce, teges śmieges afrykańskie żmije, już mamy się pocałować a tu nagle wchodzi jej młodsza siostra…. Ooo dzwonek do drzwi!!!! Ojciec Leon i Joachim. Przyjechali. Biegnę na dół.
Relacja ze spotkania - jutro.
No i oczywiście wywiadziki - jak zmontuję.
Siemka.

192 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Czytam długo Twojego bloga, a teraz postanowiłam również komentować :DD

      Usuń
    2. Życzę Ci udanego wywiadu ;) Którego tak bardzo się boisz :P
      Ale jak zawsze dasz sobie rade ! Na twoje możliwości... Na bank !!
      Zazdroszczę ci takiego talentu !! Jesteś świetny !! Też w przyszłości chciałam bym być aktorką ;) Ale Ciebie to nikt nie przebije :D Moja przyjaciółka była na castingu do " Ja to mam szczęście " . Przeszła do finału pewnie kojarzysz Dominika ( w warkoczu ) ;) Na moje oko dobrze zrobiłeś , że tam nie poszedłeś!
      Po co ?? To wielka ściema .

      Pozdrawiam !!

      Usuń
    3. Mamy kryzys kryzys kryzys19 lutego 2012 16:25

      zapraszam wszystkich na mojego pingera xd do niedawna to był normalny pinger ale zaczęłam pisać książkę ; D jeśli lubicie romanse to zapraszam, Ciebie Maćku też w wolnej chwili^^ http://kasix15.pinger.pl/

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Hej . Czekam na wywiadzik . i Pozdrawiam . Becia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam c(: Podoba mi się Twoje podejście do sprawy. Miłej imprezki. I.... chyba to nie kot :D

      Daria

      Usuń
  3. Pozdrowienia dla ojca Leona oczywiście
    Mam 21 lat, a czytam Twojego bloga :D, ktoś powie: no zwariowała :D, a co mi tam. Masz dobre posty, dobrze się je czyta, trzeba miec jakieś inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 20 i jakoś zdrożności w tym nie znajduję ;)

      Usuń
    2. 21, 20 a ja 19. ;) I również nie widzę w tym nic złego. :))

      Usuń
    3. a ja 15 i też wszystko jest ok, haha wiek nie ma znaczenia, ale dobra..

      Usuń
    4. Ja mam 12 lat i mi się podoba:)

      Usuń
    5. Aaaa.. A ja mam 16 Lat ^^ A blog Megga ;*
      Hemm.. fajnie,że nie tylko 10-18-latki go czytają ;) Pooozdrawiam Wszystkich.! ;)

      Kasiaaa :)

      Usuń
    6. Haha, wiedziałam, że prędzej czy później to się właśnie tak skończy. :)

      Usuń
    7. Ja mam 12 lal. Czytam Twojego bloga po prostu bo mi się podoba masz bardzo fajne życie i pomysły na bloga ^^. Tak trzymaj Maciek !


      Patrycja. ;*

      Usuń
    8. ja mam 15 i też z chęcią czytam i komentuje .
      pozdrawiam brunetka z krakova

      Usuń
    9. a ja mam 15 lat i lubie oglądać stare bajki z dziecinstwa i kreskówki. no i co z tego?

      Usuń
    10. a ja mam naście lat a blog jak każdy inny ; d tyle że aktora. i dlatego ma tyle czytelniczek. nie sądzicie ?

      Usuń
    11. A ja mam 11 ale podoba mi się blog ;) Baardzo ;) Może bys napisał coś o przyjaźni ? Jaka czasami jest fałszywa itd. jak odnaleźc pradziwą przyjaciółkę ;) Ostatnio w gazecie był twój plakat u mnie w klasie dziewczyny cb kochaja xD
      Pozdrowienia Kaśka ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Takk! Czekamy.. :D Widziałam zdjęcia na facebook`u. :)<3
      Maciek, zmieniłeś fryzurę i powiem, że bardzo mi się podoba :D
      Nie mogę się doczekać odcinków " Ja to mam szczęście" i "Rodzinki.pl" <3 A co do antrykota.. moja mama też go kiedyś przygotowała i to nie ma nic wspólnego z kotem :D hahaha Ale podobnie zareagowałam, gdy usłyszałam tą nazwę xD

      Usuń
    2. Aaa zapomniałam! Wstaw jakieś swoje, obecne zdjęcia... hmmm? :D

      Usuń
    3. http://olciakowaa.blogspot.com/ zapraszam ! ;D

      Usuń
  5. No to super !! Ale bk jestem pierwsza!! Jestes BOSKI !!;*** <3
    Dominika;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię zasmucić - nie jesteś pierwsza -_-

      Usuń
  6. Ciekawie... :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no widzisz - w każdym smutku możemy doszukać się odrobiny radości ( odnoszę się od poznania Ojca Leona ) ;) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba jednak nie bylam pierwsza! :(
    Dominika..( Mika.* )

    OdpowiedzUsuń
  9. No to powodzenia z wywiadem. Czekam niecierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ni słyszałam o Leonie ale jestem ciekawa:) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  11. Maciek Maciek super, widać zakumplowałeś się z Ojcem Leonem, tak trzymaj
    powodzenia no i życzę świetnej imprezki
    czekam na wywiadzik w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To moze zapytaj Ojca Leona jak to jest z tym przeznaczeniem ..jesli tak naprawde mozna je zmieniac..? Wlasnie wrocilam z podrozy ,ktora dala mi wiele do myslenia.. ;) xxTati

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, czekam na filmik. Ojciec Leon to naprawdę spoko ksiądz!

    PS. Fajny odcinek dzisiaj Ojca Mateusza, oglądałeś??

    OdpowiedzUsuń
  14. fakt. ten konkurs to jakaś masakra. No to czekamy na relacje ze spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na wywiad z ojcem Leonem. ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to czekam na relacje ze spotkania;)
    Co się stało że wczoraj nie napisałeś żadnego posta? Cały dzień czekałam:)
    Uwielbiam czytać twojego bloga, jest poprostu genialny;)
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. heh to miłego spotkania ;] ..czekam na filmik z wywiadu ;d by Karolaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh taak.
    Masz racje, co do konkursu ;/
    To czekam na wywiad ;P
    Dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Macku, chyba nie potrafisz przegrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwól, że się powtórzę : Maciek też człowiek.

      Usuń
  20. No to widzę ,że ciekawe spotkanie się widzi .Właśnie oglądałam rodzinkę i mam taką bekę ,że nie mogę szczególnie kiedy wszyscy martwili się gdzie jest Tomuś penie , ćpa , jeździ motorem i uprawia sex oralny a tu tomuś śpi na kanapie bo łóżko się zepsuło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ŁO.To fajnie miałeś
    Apetytu narobiłeś tym opisem jedzenia.
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  22. Z niecierpliwością czekam na wywiad ! :)
    Pozdrawiam Misia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlaczego nic nie znaczą? Dokładniej o co chodzi?: O

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieuczciwe jest to ,że nie wygrałeś. Moim zdaniem Twój blog jest najciekawszy ze wszystkich, które brały udział w konkursie. No ale trudno...dla nas i tak jesteś wygrany;* Także się nie przejmuj. Dzisiaj właśnie wstawili na Facebooka fotki z planu. Widać właśnie, że to była randka, bo tak tajemniczo i z uczuciem na siebie patrzyliście :D :) Super w ogóle Cię wystylizowali. Wyglądałeś naprawdę spoko. :) Miłego spotkania z Ojcem Leonem, i czekam na wywiadzik i relację ze spotkanka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam zdjęcia ^^. Naprawdę super są. Trochę smutno mi się zrobiła gdy widziałam fotkę jak siedziałeś z Natalią ale przeszło już mi ;). Jeszcze mam małe pytanie... gdzie masz pocztę ? Jak napisałam na "gmail" to nie odpisałeś (wiem, wiem, że masz duuużo e-maili). ;/. Napisz czasem na : patrycja544@gmail.com.


      Pozdrawiam ;3

      Usuń
  25. Cześć!
    Można pozazdrościć tej Natalii =] żartuje przecież Cię nie znam.
    Czekam na wywiad
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nic nie znaczy? Przecież pomogło to dzieciom. Napisz coś o tym spotkaniu z zwyciężczyniami wczorajszymi ;p




      Pozdrawiam M.A

      Usuń
  26. 'teges śmieges afrykańskie żmije' dobre, dobre :D

    Magda.

    OdpowiedzUsuń
  27. W każdym tym serialu chłopak + dziewczyna.
    Ty miałeś tę blondynkę (przepraszam ale zapomniałam imienia)
    Mania ma Grochola
    Ela tego bruneta...znaczy ciebie.
    I jak tu obchodzić dzień singla ? haha.
    Wiesz....może to nie była Twoja kolej na wygranie konkursu. Masz dopiero 17 lat. Może wygrała bardziej...czy ja wiem...życiowo doświadczona persona.

    Zapraszam do siebie i pzdr ;]

    http://indiferencia4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. E tam, dla Nas i tak Twój blog jest naajlepszy;D
    Czekam na wywiadzik;p

    OdpowiedzUsuń
  29. boooooooooooomba teges śmeges <3 nie no fajne ale mi się humorek poprawił :) dziękuję <3 pozytywnie !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hehe. No już pewnie, pewnie ! Nie ma całowania ;P Nie zasłużyłeś hahaha :D
    Jestem strasznie ciekawa tego wywiadu hihi . Na pewno nie obędzie się bez śmiechów, bo to tam będzie na pierwszym miejscu ;P
    Pozdro . Siemka
    Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ;)) to fajnie, szkoda, że nie każdy może mieć takie znajomości ! A na ten wolny czas przed kompem zapewne zasługujesz, przecież bycie aktorem, to też nie lada wyzwanie..... Pewnie ciężkie, a my jesteśmy takim niczym w porównNiu do was , do aktorów,; tacy nie potrzebni. Wy macie pełno zaproszeń, itd... ;))) wiesz ja to się naprawdę pogubiłam.... Zawsze chciałam zostać aktorką i nawet nie źle mi to wychodziło ( chodzi mi o takie teatre i kółka teatralne ) takie nic ale zawsze coś. No nie? Ale czasem myślę co jakbym była aktorką. Ta sława to musii być jednak męczące....i tu pojawia się problem... Jesteś ( nie zwracam się tu tylko do cb ;)) ) obserwowany, masz nie ten kolor spodni, źle, tu jesteś ubrudzony- jeszcze gorzej. Trzeba mieć chyba duuuuż wytrwałości i cierpliwości. Tak samo pewnie na planie , brak wakacji, brak czasu dla kumpli ;( MASAKRa nie wyobrażam sobie nie mieć czasu dla kumpli. Podoba ci się to , ta cała sława - ograniczenie wolności ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, każdy jest komuś potrzebny i to nie ma żadnego związku ze sławą :)

      Usuń
    2. aktor też człowiek.

      Usuń
  32. No to powodzenia w zadawaniu tych pytań;) ,co do odpowiedzi nie musimy się martwić, na pewno będą interesujące jak sam Ojciec Leon :)...
    Pozdrawiam Sylwia;)

    OdpowiedzUsuń
  33. no to powodzenia . ;)

    pozdrawiam ;)
    Gusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dokładnie dla nas jesteś wygrany!!!:) Teksty takie the beściarskie piszesz!:D MACIEJ MUSIAŁ na PREZYDENTA!!!:D Na pewno jakbyś był nim, to by w Polsce żyło się lepiej!:D

    Odwiedź mnie, będzie mi bardzo miło!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obiad o tej porze?! Heheh :P
    Nie ładnie to tak nie pomagać rodzicom :P :D
    Czekam na jutrzejsze wiadomości heh :P

    P.S Aaaaaaaa i pozdrów Ojca Leona ;)

    Ściskam, Lila :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No to powodzenia.:)
    Trzymam kciuki i czekam na efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. kocham TON!C <3 jak długo słuchasz ? jeżeli będziesz miał czas to możesz dodać taki post z najlepszymi dla Ciebie utworami TON!C'a ciekawa jestem jakie to będą :D a tak ogólnie to spoko z Ciebie chłopak no i PRZYSTOJNY : )

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie no te sms z tego co wiem mają cel i to bardzo dobry.
    Co innego czy to wszystko trafia na ten cel ale to już mniejsza z tym.
    Pozadawaj jakieś trudne pytania,zapytaj czy w Polsce jest 3 liga hokejowa.
    Zapewne Ojciec Leon będzie wiedział lepiej niż pewna Pani wysoko postawiona:)
    Afrykańskie żmije..xD
    Miłego wywiadu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. No to miłego obiadu:) I owocnego wywiadu:P Mam nadzieje, że za niedługo wrzucisz go na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Do jednego z anonimowych:
    najpierw człowiek jest takim nikim jak to ujęłaś ale potem zależy tylko od niego samego co z sobą zrobi.
    Nie piszmy o sobie,że w porównaniu do aktorów jesteśmy nikim bo jest to jak dla mnie nie zrozumiałe:)
    Czasami trzeba po prostu chcieć a jak ktoś naprawdę nie ma talentu do aktorstwa to za wszelka cenę szuka go w "innych kategoriach"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pościk. Kiedyś spotkałam Ojca Leona, taka gadka szmatka.
    SmS-y czasami mają sens, a czasami nie, ale ja uwielbiam je wysyłać. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. No to powodzenia na spotkaniu;P Pozdrawiam Ola;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Antrykot to kurczak w panierce z tego co wiem haha :P A o tej porze wywiad? Dość późno haha. POwodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy tylko mi się wydawało, że wczoraj/przedwczoraj Maciej dodał notkę, a później ją usunął? Martwię się, że mam omamy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. 'teges śmieges afrykańskie żmije' - dooooobre! :D

    pat.

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie,że tak się zaprzyjaźniłeś z Ojcem Leonem : )
    Czekam na wywiad.
    No właśnie na fb widziałam zdjęcia z Elą i tb jak siedzieliście na kanapie : D
    To miłej ' ostrej imprezy ' jak to ująłeś ;P
    Papa ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Hahah imprezka na pewno będzie udana xD
    Ehh ja i tak wole Rodzinke.pl ;DD

    Udanego spotkanka,
    Pozdrawiam, Marta :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Nic dziwnego, że denerwujesz się tym spotkaniem. Już sama różnica wieku robi swoje ;) Przypuszczam, że spotkanie było luźne, ale jednak na poziomie i zapewne wyniesiesz z niego coś mądrego ;) Czekam na kolejny post.

    Pozdrawiam,
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. hahaha imprezka z księdzem:P
    czekam na jutrzejszy wywiad...

    życzę udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie mogę się doczekać wywiadu;)

    Klaudia;)

    OdpowiedzUsuń
  51. jesteś sławny tak czy siak - potrzebna ci nagroda za bloga? co to zmieni? dostaniesz laptopa, którego i tak z pewnością masz? prawda? no właśnie. więc po co ta spina, Panie Maćku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. super powodzenia ale obiadek o tej porze?? :)
    MIKI

    OdpowiedzUsuń
  53. Miłego spotkania Maciuś ;p ..czekam na filmik z wywiadu ;d ;*
    Pozdrawiam i odpisz mi na maila to pilne :);D By Monika ;**

    OdpowiedzUsuń
  54. amerykańskie żmije, haha.
    uje, muje, dzikie węże
    jakoś tak to leciało.

    chyba pisałeś to wcześniej, no chyba,
    że obiad jadasz po 21 ; o
    Tak ojciec Leon lubi rozwijać, rozwijać i rozwijać
    swoje długie wypowiedzi ; D
    do Ciebie przychodzą goście,
    a ty przed komputerem.
    Mamie obiad pomógłbyś gotować..
    bo nie wiem jak u cb ze sprzątaniem .. xD

    Ola
    tam na górze jest link na majn fbl,
    no i yy.. zapraszam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś wspaniałym chłopakiem . ;- ) ! jak jużmówiłam, na pewno każda dziewczyna Ci to mówi, ale ja będę kolejną :)

      Usuń
  55. hej :)
    Pytanie poza konkursem:Czy trzeba chodzic na jakies warsztaty,by przyjsc na casting np. do jakiegos filmu? Czy osoby,ktore w takich nie uczestnicza maja szanse dostania się? I czy trzeba miec jakies doswiadczenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba chodzić na żadne warsztaty ( chociaż warsztaty aktorskie na pewno nie zaszkodzą :> ). Doświadczenie zawsze jest ważne i bardzo dobrze jakieś mieć. Jednak chyba najlepszą metodą na zwiększenie szans dostania się do jakiegoś filmu jest zapisanie się do agencji aktorskiej i chodzenie na castingi.

      : )

      Usuń
  56. Hej:)
    Mam 20lat i z chęcią czytam twojego bloga. Nie mogę się doczekać wywiadu, o.Leon to fascynująca osoba. Bardzo za nim przepadam.
    A konkursem się nie przejmuj. Te smsy są głównie po to uzbierać kasę na nagrody a zasady są porąbane. też chciałam wziąć udział, ale okazało się, że nie mogę, bo 1niektóre posty piszę po angielsku 2mieszkam w Anglii. Jak dla mnie punkt 2świadczy o dyskryminacji ponieważ bloga mam na platformie obsługującej Polskę (blogspot), jestem Polką, piszę też w języku polskim a co najważniejsze, głównie mojego bloga czytają, niespodzianka,Polacy. nie moja wina, że w ojczyźnie ciężko z pracą i rodzina wyjechała do Anglii w celach zarobkowych a ja postanowiłam do nich dołączyć po maturze, bo tutejsze uniwersytety mają ciekawszą ofertę od rodzimych i dają większe możliwości rozwoju a także lepszej przyszłości. poprzez bloga chcę pokazać siebie a regulamin konkursu odebrał mi możliwość pokazania się szerszej publiczności. No nic, taki nasz kraj...
    Trzymaj się Maćku. Jak mawia moja babcia, głowa do góry, pierś do przodu i idź podbijać świat :))
    Pozdrawiam Ciebie i Twoich fanów oraz zapraszam na mojego bloga, Karolina

    http://caroline-in-manchester.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. DROGI MACIUSIU SZKODA ŻE NIE UMIESZ CZYTAĆ BO TAM NIC NIE PISAŁO ŻE WYGRYWA TA OSOBA CO MA NAJWIĘCEJ SMS-ÓW TYLKO TO ZALEŻY O POSTANOWIENIA JURORA A SMSY ODCHODZĄ NA DRUGI PLAN, PO PROSTU DZIECIACZKI DAŁY SIĘ NABRAĆ I DZIĘKI TOBIE KTOŚ ZGARNĄŁ TWOJĄ NAGRODĘ ZA FREE DZIĘKI TWOIM SMSOM , HEHE JAK MOŻNA BYĆ TAK NAIWNYM ŻEBY WYSYŁAĆ SMSY JAK TO JUŻ BYŁO USTAWIONE ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha...? Ja i tak nie wysylalam (sorry,bo po 1 jeszcze nie wiedzialam o blogu, 2 kasa mi sie skonczyla. xd)

      Usuń
  58. No hej, wiem że ostatnio masz.. zresztą ty masz zawsze napięty grafik. Chodzi o to że mógłbyś wpaść do największej Galerii w Polsce. Galeria Echo. Kielce. Fajnie by było. Zastanów się nad tym :D:D

    M****

    OdpowiedzUsuń
  59. Super wpis ;**
    Czekam na wywiadzik <3

    Pozdrawiam Asia :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny poscik;)
    Oczywiście czekam na wywiad z Ojcem Leonem:p

    pzdr

    truskawkowa:*

    OdpowiedzUsuń
  61. Potrawa z Kota.?! Obrona zwierząt.! xDDee Chinskie zarcie. ;p Zartuje. ;) Jestem ciekawa jak z tym wywiadem beedzie. ;d mh... Ja nie glosowaloam na twoj blog (I'M SORRY, I'M VERY STUPID) , bo nie wiedzialam o twoim blogu.(chociaz teraz tez bym nie glosowala bo 0,00zl na koncie...to SMS-owanie. ;pp...sorrka). Dobra. Ale przynajmniej poznales Ojca Leona. ^^ I bibe robicie. xd joke. Powodzenia z wywiadem.
    -MalloW

    OdpowiedzUsuń
  62. Powodzenia z wywiadem, Maćku ;)
    Bardzo byłoby mi miło, gdybyście zajrzeli na mojego bloga ;)
    http://my-life-my-fairy-tale.blogspot.com/
    Fajnie by było, gdybyś ty też, Maćku wpadł ;p
    Pozdrawiam, Aneta ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. super :) bardzo lubię Twój blog :DD

    OdpowiedzUsuń
  64. szkoda, że nie wygrałeś ;( wysyłałam sms-y ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. dość późno to spotkanie. 21:00? no no ...

    OdpowiedzUsuń
  66. WESZŁAM NA BESTY I ZOBACZYŁAM BESTA Z TWOIM UDZIAŁEM. MOŻE TO I PRAWDA CO NA NIM PISZE. CO TY O TYM SĄDZISZ? MOŻE TY TEGO NIE ZAUWAŻYŁEŚ, ALE RACZEJ DZIEWCZYNY TAK. WSTAWISZ TEGO BESTA NA SWOJEGO BLOGA, BĘDZIE MIŁO W KOŃCU TO PIERWSZY BEST JAKI ZOBACZYŁAM O TOBIE http://besty.pl/665125

    Natasza. buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  67. To musiało być,bardzo miłe spotkanie.
    Czekam na relacje. :)
    3maj się!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale dodaj ten wywiad ;)

    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obiad z Ojcem Leonem o 21... wow...

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam Twojego bloga, piszesz tak naturalnie. Chcialabym bardzo Ciebie osobiście poznać, może kiedyś uda mi się to marzenie zrealizować, bo jesteś przede wszystkim niesamowicie przystojny, ale też inteligentny zabawny. i kocham BANSIK w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. O to życzę powodzenia na wywiadzie z o.Leonem;P
    Hah to ją nie pocałowałeś...taka scenariuszxdd
    już się nie mogę doczekać wywiadu buziaki paa
    Julcia<333

    OdpowiedzUsuń
  72. Heej.. ; D
    Fajny post . ^^
    Ile pączków zjadłeś .?? ; P

    Love. < 3
    Iza ; )

    OdpowiedzUsuń
  73. Aaa... To Ty jednak grasz w "Ja to mam szczęście" E to fajnie .. ;) Dobra pozdrów Ojca Leona xD Miłej imprezki ;P
    Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeny, ja Cię podziwiam. Cały czas coś robisz, prawie cały czas jesteś zajęty. Jak ty znajdujesz na coś czas? A że się tak zapytam, pączek chociaż jeden wczoraj zjedzony? hahah :P

    OdpowiedzUsuń
  75. Siemka Maciek ! Prowadzicie nadal poziom 2.0 ? Tak w ogóle to extra blog :* może wpadłbys do Nysy w woj. Opolskim ? Zobaczysz byłoby extra. całuski Tita :**

    OdpowiedzUsuń
  76. i dobrze że weszła nie ma całowania :) nie łam nam serc :P a tak wogóle to długo bedziesz grał tego chłopaka Eli czy to tylko "przejsciowe" :)
    BUZIAKI :) a i mam jeszcze pytanie odnośnie znaczków czy mogą zbierać je tylko szkoły czy pojedyncze osoby też?
    Weronika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inwidualnie też można.. Przejć do postu o znaczkach. Maciek tam w punktac o wszystkim napisał! Także trochę uwagi ;)

      Usuń
  77. Hej ;) W takim razie czekam na wywiad i na kolejny post ;)
    pozdrowienia
    Dominikaa. z Kielc ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. Czytam dodawane tu komentarze praktycznie od początku istnienia bloga. I(z miłym zaskoczeniem ;) widzę, że są coraz mądzejsze. Kiedyś było kilka sensownych, przysłoniętych górą spamu. Teraz tworzy się tu, może jeszcze nie grupa dyskusyjna xD, ale wszystko zmierza w dobrą stronę i mam nadzieję, że się nie zatrzyma.
    Maćku, nawracasz społeczeństwo polskie :)))

    OdpowiedzUsuń
  79. No to nie mogę się doczekać kolejnego postu.
    Pozdrawiam,
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  80. hymm Natalia Idzikiewicz zazdroszczę jej chociaż jest możliwe że jej marzenia spełniły się nie że <>było jej marzeniem żeby cie spotkać i w ogóle ,ale tez nie oto chodzi że wygrała casting ...ja jestem akurat taka ze nigdy się mi nie spełnią marzenia a są takie proste do wykonania ,ale dla mnie nie .Jestem chora znaczy się gdy miałam 4,5 lata zaczęły się problemy z nerką i ciężko zachorowałam .potem już miałam 6 lat miałam przeszczep nerki .Nie mogę żadnych nawet lekkich rzeczy wykonywać nie mam po co żyć a najgorsze ........leże już w szpitalu i znów się pogorszyło i możliwe gdy się już całkiem pogorszy będę mieć dializy ,a potem przeszczep nerki ... nie chce mi się żyć mam zwalone już życie znaczy się już miałam jak byłam czterolatką ...ale gdy ma się 12 lat
    całe życie zaczyna się stawać bez sensu .ojj dobra tez jakaś walnięta jestem no bo nie mam do kogo się wyżalić moja kuzynka jest za granicą...a rodzic nic nie rozumie oraz Koleżanka lub kolega z klasy często wyśmiewali mnie bo nie mogę nosić plecaka lub torby .. OK SERDECZNIE POZDRAWIAM I SMACZNEGO !!!

    OdpowiedzUsuń
  81. hymm Natalia Idzikiewicz zazdroszczę jej chociaż jest możliwe że jej marzenia spełniły się nie że <>było jej marzeniem żeby cie spotkać i w ogóle ,ale tez nie oto chodzi że wygrała casting ...ja jestem akurat taka ze nigdy się mi nie spełnią marzenia a są takie proste do wykonania ,ale dla mnie nie .Jestem chora znaczy się gdy miałam 4,5 lata zaczęły się problemy z nerką i ciężko zachorowałam .potem już miałam 6 lat miałam przeszczep nerki .Nie mogę żadnych nawet lekkich rzeczy wykonywać nie mam po co żyć a najgorsze ........leże już w szpitalu i znów się pogorszyło i możliwe gdy się już całkiem pogorszy będę mieć dializy ,a potem przeszczep nerki ... nie chce mi się żyć mam zwalone już życie znaczy się już miałam jak byłam czterolatką ...ale gdy ma się 12 lat
    całe życie zaczyna się stawać bez sensu .ojj dobra tez jakaś walnięta jestem no bo nie mam do kogo się wyżalić moja kuzynka jest za granicą...a rodzic nic nie rozumie oraz Koleżanka lub kolega z klasy często wyśmiewali mnie bo nie mogę nosić plecaka lub torby .. OK SERDECZNIE POZDRAWIAM I SMACZNEGO !!!

    ada g :)

    OdpowiedzUsuń
  82. MACIEK! To bardzo ważne!!!! Przeczytaj o akcji pomocy dla Ewy na blogu Honey!!! Dziewczyna STRACIŁA OBIE NOGI W WYPADKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MA DOPIERO 15 LAT!!! http://www.honorata-skarbek.com/2012/02/pomoc-dla-ewy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przecież jak sam/a napisałaś/eś to Honayka próbuje byc fajna i organizuje akcję, po co maciek ma się tak wtrącać?

      Usuń
  83. www.girls-love-fashionstyle.blogspot.com
    Ja czytam Twój, Ty wejdź na mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. no i dupa. Byłam na planie JTMS yyy chyba 09.02 ?
    Tak, chyba tak. Zgadzam się. Natka to 'bardzo w porządku dziewczyna '. I wgl to uczę się do inglisza (joł,joł) na jakiś egzamin semestralny i czekam na wywiad. Troszku mi się nudzi no :<
    Ale nie no ludzie. Kto wymyślił angielski w sobotę o 9 na 3 godz ? ( moja mama ). :D Pa czesć czołem rodacy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa.. Megaśnie było! Super Ludzie,atmosferka :D Pozdrawiam Cię Martoo! ;)
      Monika

      Usuń
  85. Siema ^^. Liczyłam na jakąś notkę o twoich przejściach miłosnych, a tu dupa... Po za tym to całkiem fajna notka. Czekam na wywiad. Pozdrawiam, Julcia :D

    OdpowiedzUsuń
  86. WAŻNE !
    Eeee. To znowu ja. Wiem, troszkę męczę ;p. Mam ważne pytanie. Wysłałam Ci na maila, ale już chyba nie czytasz tego spamu pocztowego. Do marca muszę wybrać agencję aktorską ( znaczy nie muszę, ale chcę o.o ) i chyba wybrałam MMstars ale nie mam całkowitej pewności. Chciałam się zapytać co o tej agencji sądzisz i czy wgl ją polecasz w sensie czy rzeczywiście interesują się swoimi yyy 'podopiecznymi' . I przede wszystkim czy warto. Sorry że tak ten ale nie znam nikogo kto tam należy i musiałam Ciebie zaatakować ( wybacz mi moje karygodne ataki ). Koniec. Kropa. Ale serio to ważne. Jak jakimś cudem to przeczytasz to spróbuj odpowiedzieć chociaż jednym słowem. Albo w zdaniu pojedynczym najlepiej :D.
    Dobra , joł mordeczki joł mordunie.Żegnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta agencja jest spoko polecam

      Usuń
    2. Noo to na pewno przeczyta :D
      W necie poszukaj opini może będą ?
      Powodzenia.
      Syyha.

      Usuń
    3. ja się nadal łudzę że przeczyta. -_-
      W necie szukałam ale nie ma. Chyba średnio znana agencja.
      Dzięki. :>

      Usuń
  87. Hej Maciek mieszkam w Krakowie i mam 15 lat.
    Z chęcią czytam twojego bloga i często komentuje.
    Bardzo lubię oglądać z tb filmy i seriale.
    Jesteś bardzo sympatycznym chłopakiem oraz z poczuciem humoru i dodam że bardzo przystojnym .
    Dodam jeszcze na koniec że chciała bym jezdzić rano do szkoly jednym autobusem :) może byś mnie zagadał bo ja chyba nie miła bym odwagi :D



































































    z pozdrowieniami Brunetka z krakova

    OdpowiedzUsuń
  88. Życzę ci udanego melanżu,ponieważ kończy się już niestety karnawał.Tylko się nie upij za bardzo:P
    Udało się spotkanie z Ojcem Leonem?:)

    OdpowiedzUsuń
  89. No cóż udanego wywiadu z Ojcem Knabitem ^^
    I zapraszam na mojego bloga jest o moich zainteresowaniach, ale jeżeli poruszycie cos w komentarzach albo na mój e-mail to na pewno go poruszę w następnym poście! To są o moich i o innych hobby itd. I można pogadać na e-maile, który jest zamieszczony na blogu!! Maciek ciebie też zapraszam będę o tobie często wspominać. http://wszystko-o-niczym-i-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Smsy nic nie znacza? Wszystko jest bez sensu? Nie wiem czy pamietasz kto namawial do glosow, kto mial lekkie parcie na szklo... Nie chce mowic, ze jestes smieszny, bo bez przesady, ale sam sie chyba pogubiles w tej sytuacji z konkursem.
    Gdybys wygral to by fair na 100% nie bylo, wiec moze to i lepiej, ze wyszlo, jak wyszlo :]
    Nie zrozum mnie zle. Nie jestem tu, zeby pisac wyjatkowe chamskie i wredne komentarze (a to w moim tylu ;)) tylko nie naleze do Stowarzyszenia Psychofanek Macka Musiala, wiec patrze na te sprawe innaczej niz inne osoby.
    Na wywiad z Ojcem Leonem czekam z niecierpliwoscia.
    Trzymaj sie, pozdrawiam.
    Wredna M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę się zgodzę. nie chce nic ten no ,ale faktycznie...ty namawiałeś ludzi do wysyłania tych sms-ów ,mówiłeś ,że to tylko 1,23zł i wgl. jak coś to nie chce ci dogadywać ,bo mówię jak jest...pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Przecież dochód miał być przeznaczony na niepełnosprawne dzieci więc dlaczego uważasz Maćku, że są teraz nic nie warte? Konkurs jest dla Ciebie ważniejszy niż te dzieci ?

      Usuń
  91. Wydaję mi się, że trochę przesadzasz z tym konkursem. Tak jak koleżanka wyżej napisała, gdybyś wygrał na pewno wszystko było fair ; ). Nie wygrałeś i trudno!Trzeba przyjąć to na klatę, a ty to przeżywasz jak mrówka okres.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ojj tam a wy byście sie nie wkrzyły?.. Gdyby tak was z pierszego na trzydzieste przerzucono? Hm..? No troce to takie nie tego.. Ale cóż każdy ma swoje zdanie. A poza tym Maciek może pisac tu co chce.. a Wy przecież nie musicie czytać nie ? ;) Życiooowe xD

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  93. Cześć : ) No dobra Jestem Martyna , mam 14 lat. Bardzo cię lubie (wiem , wiem "kocham cię , jesteś słodki" jest już przereklamowane) .. Inspirujesz mnie , do spełniania moich marzeń, Zawsze obawiałam się ,że gwiazdki to tylko takie przemądrzałe kasiaste ludzie :d (bez obrazy dla gwiazdek) ale ty jesteś inny. Jesteś tak naturalny i pokazałeś mi ,że można być fajnym i orginalnym w tym co się robi. Ale zeszłam z tematu o.O Nie ukrywam tego ,że szaleje za Tobą chociaż w sumie cię nie znam .. Niestety cię nie znam. Ale uwielbiam twojego bloga :)I czytam go przy każdej możliwej okazji .. ciekawi mnie czy to przeczytasz :D Wiem ,że nie mówie do rzeczy ale nawet mi się śniłeś. Tylko to było głupie bo były tam sowy i wgl.. xd Bądź dalej sobą , jesteś genialny ; *
    Martyna *.*

    OdpowiedzUsuń
  94. Dobry wieczór. Przepraszam, że nie na temat, ale czy mógłbyś mi napisać tytuł utworu, który zadedykowałeś Berenice? Chyba, że sam go skomponowałeś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest muzyka z filmu Amelia. Comptine d'Un Autre Été

      Usuń
  95. http://www.makelifeeasier.pl/inne/special-day/

    OdpowiedzUsuń
  96. hej Maciek a tak na marginesie to szkoda że nie lubisz śpiewać publicznie, bo jesteś zajebisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej !!! i więcej filmików z tym jak rapujesz to jest słodkie:D
      brunetka z krakova

      Usuń
  97. Nie rozumiem tylko jednego... Jak blog Kasi Tusk mógł zostać wyróżniony w konkursie "Blog Roku", a twój nie? I Kasia jest w miarę sławna i ty. Niesprawiedliwość straszna.

    OdpowiedzUsuń
  98. Twój blog zaczyna mnie nudzić. Wyobrażasz sobie, że wszystkie dziewczyny Cie kochają, a tak naprawdę większość nie zna. Nie prowadź już tego bloga. Moim zdaniem, dobrze, że nie wygrałeś na ,, Bloga Roku '' ! Nie zasłużyłeś na to. A to, że na tą galę czy coś nie poszedłeś, to tylko świadczy o tym, że poniosłeś klęskę z samym sobą i nie możesz się cieszyć z tego, że ktoś inny wygrał. Jesteś egoistą ! ;/// Nie wiem co dziewczyny w Tobie widzą, wcale nie jesteś przystojni, są bardziej utalentowani i ładniejsi od Ciebie, Maćku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę skoro zaczyna Cię nudzić to po co tu wchodzisz? czytasz to? Nie wiem, nie rozumiem takich ludzi. Wchodzisz tu po to żeby napisać chamski komentarz? trochę to żenujące..

      "Nie wiem co dziewczyny w Tobie widzą, wcale nie jesteś przystojni, są bardziej utalentowani i ładniejsi od Ciebie, Maćku !" No np. Taki Justin Bieber .. Utalentowany plasticzek xD Gotowy towarek ... Hahaaa... 100% Naturalny i wgl . Powodzenia ;)
      Pozdrawiam
      Kassia.

      Usuń
    2. hmmm, z pewnością musiała to napisać jakaś rozhisteryzowana zazdrośnica, z głębszymi problemami psychicznymi. tak, poniosła klęskę dodając tenże komentarz. poległa na swoim wyimaginowanym froncie z M.M ale cóż my biedni czytelnicy możemy na to poradzić? moja ocena owej anonimowej jest równie pochopna i poniekąd niesprawiedliwa jak jej w stosunku do nas i do Maćka-bo jak zauważyła wszechwiedząca(albo nie) nie jest sam w tworzeniu tego bloga;) radzę zapoznać się z przyczyną dlaczego blog M. nie wygrał, pogodzić się z faktem, że nie każdy ma dobry gust, i nie każdy zna się na aktorstwie. jeżeli cchesz się podzielić z nami sowimi problemami, napisz. pomożemy(mówiąc już calkowicie poważnie)

      Usuń
    3. Dobra,dobra,ale ona Ciebie nie obraziła a Ty ją tak .. No więc nie wiem kto tu ma coś nie tak z psychą.. A pozatym drogi czytelniku/czytelniczko aby pomagać trzeba nauczyć się pisac! Polecam dodatkowa godzinę polskiego! :D
      Ja tam się zgadzam z "Kassia."
      Poza tym pomocy się szuka u specjalisty a nie na blogu.. :)

      Usuń
    4. Czy tylko mnie się wydaje, że droga anonimka wcale nie jest antyfanką Maćka , tylko zdesperowaną zakochaną fanką, która już nie wie co robić aby Maciek zwrócił na nią uwagę ? Bo to tak działa. Napiszesz coś innego niż wszyscy i nagle robi się afera na skalę przynajmniej taką że Maciek musi ją przeczytać. Lepsza zła sława niż żadna, nie ? Albo może się mylę. Nie wiem. Wolny kraj ludzie. Wypisujcie sobie co chcecie. Śmieszne to wszystko. -.-

      Usuń
    5. Skoro śmieszne to po co to czytasz ? I odpowiadasz? Hm ?
      Bo trochę Cię nie rozumiem .

      Usuń
    6. Boże no wybacz. Przepraszam Cię serdecznie.

      Usuń
  99. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko czytam komentarze.. ale Twój jakoś mnie zaciekawił. Musisz być po prostu sobą! A inni muszą Cię zaakceptować taką jaka jesteś! Cholernie Ci współczuje gdybym mogla jakoś pomoc? Rozumiem Twoją sytuacje rodzinną, wiele osób tak ma..a może i jeszcze gorzej.. :( Ale pamiętaj,że nie można się poddawać.. Może spróbuj jeszcze raz iść do tego ośrodka.. może trafisz na jakąs osobę,która akurat Cię zrozumie. Życzę Ci tego z całego serca.16 lat to właśnie taki wiek,że wszystko musi być perfekt!Mam nadzieje,że i Tobie uda się osiągnąć swój cel. A z ojcem.. może z nim porozmawiaj? Może zdecyduje się na jakieś leczenie uzależnień czy coś? Warto próbować!
      "Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi,bo nie jesteś sam".
      Pozdrawiam Cię Sercecznie. Mam nadzieje,że wszystko będzie dobrze!
      KASIA. ;)

      Usuń
    2. moze zbiorke zrobimy jakas albo niech kazdy wysle jej po 5 zl na konto to nie duzo dla nas a ona w ten sposob moze uzbierac te 4 tysiace ;)

      Usuń
    3. Tylko że takich ludzi jak ona jest wiele.
      (a co do 5 zł.. Oj uwierz że dla niektórzy to nie jest "niedużo".)
      Tyle że większość nie chce innym czytelnikom zawracać głowy, bo i taak wiadomo ze nikt nic z tym nie zrobi.
      Ja tez mam ( znaczy ja , moja mama i brat ) mamy minimalny problem finansowy. Jak każdy. To nic nadzwyczajnego. Tak samo potrzebuję aparatu i tak samo na razie nie bede miec. Ale az ak sie tym nie przejmuje, gdyż mi się wydaje, że dla moich znajomych to nie ma znaczenia.

      Co do proszącej o pomoc:
      A co do ojca.. Ja bym bardziej chciala zeby cos zrobić z problemem matki i ojca (praca dla matki, pomoc dla ojca) niz o aparat..Ale to ja. Nie wiem, nie jestem Tobą i nie wiem jak to wygląda z Twojego punktu widzenia.

      Usuń
    4. przeczytałaś uważnie że jej matka jest niepelnosprawna a ojciec alkoholik ?

      Usuń
  100. Ej ty uważaj sobie ! Znalazła się cwaniara kurde, z anonima to ja tez tak mogę pisać haha ! Szkoda mi Ciebie kim kol wiek jesteś . Bo nawet nie znasz Macieja Musiała a od razu jesteś przekonana że go nie lubisz ! Jak go nie znasz to po co w ogóle się wypowiadasz ?! Co myślałaś,że niby ktoś cię tu poprze ? To chyba się pomyliłaś . On sam siebie nie uważa za jakąś wielką gwiazdę i nie myśli że jest nie wiadomo kim ! Jest normalnym chłopakiem, jeżeli możecie to zrozumcie to. A jeśli się Wam coś nie podoba to nie piszcie takich obraźliwych wiadomości i zostawcie to dla siebie ! To jest blog dla fanów Macieja ! Więc nie wchodź więcej na tą stronę jeśli nim nie jesteś :] .
    - Pozdrawiam Daria ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. *kimkolwiek :]
      2. Macka tez nie znasz misiu i nie wiesz jaki jest w rzeczywistosci :*
      3. Kazdy moze pisac to co mu sie podoba. Jedni pisze, ze kochaja Macka, inni, ze nie do konca im sie podoba. druga wersja komentarzy wydaje mi sie bardziej wiarygodna, bo pisane przez osoby nie zaslepione 'milosia' do Macka.
      4. Nikt nie napisal, ze Maciek jest rozpuszczona gwiazdorzyna.
      5. Nikt nie pisze obrazliwych komentarzy, tylko wyraza wlasne zdanie :)
      6. Blog jest dla wszystkich, moze tu wejsc kazdy. Fanka Macka tez moge byc, ale to nie znaczy, ze musze pisac, ze go kocham i pochwalac wszystko co napisal.
      Wiem, ze twoj komentarz niekoniecznie tyczy sie mnie, ale to co napisal nie jest zupelna prawda. Oczywiscie, Anonim tez nie ma 100% racji, ale to juz osoba kwestia.
      Pozdrawiam. Wredna M.

      Usuń
  101. to powodzenia, na pewno będzie super;**

    OdpowiedzUsuń
  102. Kochasz MONIKE KAZYAKE czy jak to się tam pisze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JeeeenY! Co Wy wszyscy z tą Moniką ? Masakra!

      Usuń
  103. Maciek od dawna czytam Twój blog . Bardzo mi się podoba ; )
    Mam nadzieję , że zajrzysz tez czasem do mnie ; )
    http://pozytywnie-nienormalna.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  104. fajne masz wpisy.Twój blog rządzi.Kocham cię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  105. Maćku, wiem, że może nie przeczytasz tego komentarza, ale warto spróbować.. nie wiem czy znajdziesz chwilę, ale chcę cię poprosić o radę... mój blog piszę od 12.02 tego roku i nie wiem czy jest dobry... jak znajdziesz chwilę to bardzo cię proszę zajrzyj tam, to dla mnie bardzo ważne nigdy nie pisałam bloga, a jak chciałam, to strasznie długo nad tematem myślałam... Teraz kiedy już go prowadzę nie wiem czy zadowoli czytających go... Proszę o wsparcie... Błagam... Nie ma dużo postów... Pozdrawiam. Dobry blog.
    Mój adres na bloga:
    http://historysko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=Lfgj7Y1ujYg&feature=related
      oglądaj do końca :D nie pożałujesz !

      Usuń
    2. "Może tu na blogu zrobimy kiedyś konkurs na jakąś sesję?" Taaaaak! :D Mogę robić za fotografa? :)

      Trzymaj się!

      Usuń
    3. A ja mogę być za modelkę albo fotografa ;]

      zapraszam do siebie:
      http://indiferencia4ever.blogspot.com/

      Usuń
  106. hej dzis pierwszy raz wchodze n twojego bloga i jestem pod wielkim wrażeniem ilu masz fanow szoda ze juz nie ma rodzinki.pl bo byla super smieszna :) a poza tym pozdrawiam:) bo nie wiem czy jeszcze kiedys wejde na twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  107. Jacy wy jesteście dziwni.. O_o oczywiście mam tylko niektórych na myśli. Piszecie, że Maciek nie potrafi przegrywac. Jeżeli byście czytali jego wpisy ze zrozumieniem to byłoby ok..
    Maciek dla nas i tak jesteś wygrany! ;) Twój blog rządzi! ;*
    Zaczęłam czytac go od niedawna, ale jak mnie wciągnął, że co chwilę wchodzę i sprawdzam czy czasem nie dodałeś czegoś nowego.. ;)
    Jeszcze takie jedno pytanko. W ilu odcinkach "Ja to mam szczęście!" pojawisz się? ;) Myślę, że nie tylko ja jestem tego ciekawa. ;D
    Obyś tak dalej prowadził tego bloga!
    Pozdrawiam Syśka. ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.
      Co do innych.. Widziałam też jak niektórzy pisali "Sam nas nakłaniałeś do pisania smsów , że tylko 1,23 zł, a teraz mówisz ze sie nie liczą!.!.!.111 :/"
      haha :D Mu chodziło o to, iż smsy się nie liczą - w sensie to zwykłe oszustwo i nakłanianie ludzi do wydawania kasy na nie wiadomo co. Bo smsy w ogóle nie są brane pod uwagę. (Tak samo pewnie jest z "Mam talent" "X Factor" i innymi tego typu. -.-)

      Anonimowy: Normalnie jakbym swój post czytała. :D Tez zaczęłam od niedawna czytać , mianowicie od wczoraj :D , a teraz co chwilę (znaczy: bez przesady :D) wchodzę i zerkam, czy może nic nowego..
      Czyżby uzależnienie z tego wyjdzie? O_O

      Usuń
  108. Cóż, a blogspocie jestem nowa, i niestety nie mogę nazywać się Twoją wielką fanką, ale pożyjemy, zobaczymy. Może uda Ci się mnie zaciekawić? Albo ja zaciekawię Ciebie...? W każdym razie wydajesz się ciekawą osobą, a ja na ten blog będę zaglądać. =)

    OdpowiedzUsuń
  109. Przykro mi to pisać Maciek, ale masz nas w dupie... Jeszcze do niedawna łudziłam się, że tak nie jest, ale niestety Twoje niedodawanie wpisów na blogu potwierdziło to, że my Twoi fani dla Ciebie nic nie znaczymy:( ,dlatego dziś tracisz jedną z fanek. Niestety, nie mam czasu wchodzić 100 razy dziennie na bloga kogoś kto nic nie robi sobie z tego, że tyle osób codziennie sprawdza, czy przypadkiem nie dodałeś choć malutkiego wpisu. Dużo osób pisze, że Cię podziwia, że nie jesteś taki jak inne "gwiazdy" i utrzymujesz stały kontakt z fanami i prawda jest taka, że albo Cię to przerasta, albo jesteś jak cała reszta "gwiazdorów".
    Pozdrawiam była fanka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i super,jedna kretynka mniej :/ Czy ty sobie zdajesz sprawe ze tego,ze ten koles ma swoje zycie ????nie jest niczyja wlasnoscia,i to on zadecyduje kiedy ma pisac na swoim blogu. pozdraaaawiaaaam!! HardRock

      Usuń
    2. Zgadzam się z przedmówczynią.. Maciek też ma swoje życie i nie siedzi całymi dniami jak Ty przed kompem ;p

      Usuń
    3. Hahahahahaha :D Coś Ci się dziecino stanie, jeśli P. Maciej Musiał doda wpis po 3 dniach od dodania poprzedniego, albo po 7? :D
      No, tak, najlepiej jakby siedział non stop na blogu i dodawał wpis co minutę. :D
      Gdybyś była rzeczywiście, jak to nazwałaś, 'fanką', to byś była wyrozumiała - ludzie "NORMALNI" czasem czasu nie mają by choć na chwilę wejść na komputer, a co dopiero taki aktor,17-latek który pracuje, bo przypominam, to nie jest tak ze idziesz na plan, wracasz późno i wciąż masz tyle zapału co przed 'pracą'. Zmęczenie jest zawsze. A to że Ty chodzisz (zapewne) do 3, czy 4 klasy podstawówki, to nic strasznego w porównaniu z tym pewnie. Więc Cie to nie obchodzi ze on moze byc po całym dniu zmęczony.
      Zresztą,jak przedmówczynie pisały, on MA WŁASNE ŻYCIE. :3

      A Ty, tym komentarzem pokazałaś właśnie, iż to TY jesteś "dupkiem" w wersji żeńskiej. :D
      Hm.. Tak właściwie, mam cichą nadzieję że to jakiś troll napisał, czy coś, bo dziwi mnie czasami kretynizm niektórych osób.. ;D

      Usuń
    4. Zgadzam się z dziewczynami, on nie może cały dzień siedzieć przed komputerem, powinniśmy się cieszyć, że przy swoim zabieganym życiu, gdzie nie ma czasu dla przyjaciół, znajduje ten czas dla nas fanów... Niektórym co piszą te komentarze(negatywne) to się chyba w dupach poprzewracało.
      Pozdrawiam Sylwia;)

      Usuń
    5. Więc,wiesz co Maciek nie siedzi cały dzień przed kompem żeby tobie kurde doda wpis ! Przecież on chce miec swoje zycie ! Ciesz się że on wogule pisze... Maicek ty jej nie całuj xDD
      Pozdrowienia twoja największa fanka Kaśka ;)

      Usuń
  110. NO tak jest ze wszystkimi konkursami esemesowymi -.-
    Niby TYLKO nasz głos się liczy a tak naprawdę to kłamstwo !!!
    Dlatego ja nie wysyłam esemesów, tylko ostatnio jak prosiłeś zebyśmy wysłali to wysłałam ale przynajmniej poszło to dla tych dzieci niepełnosprawnych ??
    Pozdrawiam ;D
    PS. Zaglądajcie do mnie czasem. Ja tak perfekcyjnnie nie piszę no ale zawsze coś ; ))

    OdpowiedzUsuń
  111. Heej :-)
    Nazywam się Agata i właśnie założyłam własnego bloga, na którego serdecznie zapraszam i zachęcam do komentowania i dyskusji.
    Pozdrawiam

    PS: Link do bloga: www.agata-in-her-minds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Jakas napieta atmosferka sie zrobila ;) Dziewczyny(bo watpie, ze chlopcy ;>) wyluzujcie troche :)
    Kazdy moze napisac co chce, a to ja jak autor tego bloga to potraktuje, czy wezmie to sobie do serca, czy totalnie oleje to jego indywidualna sprawa. Wy nie macie na to wplywu chociaz pewnie byscie chcialy. Jesli przyjdzie taka potrzeba Maciek obroni sie sam. A to, ze ktos pisze komentarze mniej przychylne od innych to nie znaczy, ze chce zwrocic na siebie uwage. Moze zwyczajnie nie idzie slepo za wszystkimi tylko bardziej 'pod prad' i mowi to co mysli, a to sie chwali ;)
    Jeszcze raz pozdrawiam :)
    Wredna M.

    OdpowiedzUsuń
  113. cześć z jakiej parafii jesteś??

    OdpowiedzUsuń
  114. Hej, mam pewne pytanie, może tak; marzę o tym, żeby zostać aktorką, albo zagrać w choć jednym filmie czy serialu, ale mam kłopot. Chodzi głównie o to, że nie słyszę o żadnych castingach, a jest ich sporo. Proszę, powiedz gdzie można szukać castingów. Pozdrawiam, fanka Sandra xD

    OdpowiedzUsuń
  115. dodałbyś coś nowego :*

    OdpowiedzUsuń
  116. Żyjesz jeszcze...nawet na facebook'u Ciebie nie ma.? ;D
    Miśka <3

    OdpowiedzUsuń
  117. Super < 33 Mam do ciebie pytanko :) Kiedy twój nowy wywiad dla kotka x D

    OdpowiedzUsuń
  118. Wejdźcie prosze na mojego bloga :) www.crazytown-olcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Jesteś meega suuuuuper<33
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kocham Cię!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  120. Będziesz w filmie "Ja to mam szczęście" Ale super! Chociaż będzie coś ciekawego xd
    "Rodzinka.pl" jest o wiele lepsza niż ten nowy serial...;/ Serial bez Ciebie to nie serial. :D <3

    OdpowiedzUsuń