Kamera ruszyla jak miałem jakieś sześć lat... A potem już się kręciła. Gdyby nie kamera, pewnie nigdy byście mnie nie poznali. Chodziłbym codziennie do szkoły, pisał regularnie sprawdziany, potem angielski, lekcja pianina, trening na boisku u księdza ( najlepsze boisko w okolicy;), kumple, podwórko, kompik i marzenia... O czym? Pewnie o wakacjach, fajnej dziewczynie i ... sławie. Jak każdy. Dziś sporadycznie bywam w szkole i ... znacie mnie. Postaci które gram, są do mnie trochę podobne, ale nie identyczne. Dlatego jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, czym sie różnię od Tomka Boskiego, Michała z Ojca Mateusza i wielu innych ról, które zagrałem - wpadajcie. Postaram się pisać o moim prawdziwym życiu. I postaram się żeby było ciekawie.

I komentujcie, to będzie znak, że chcecie czytać;)

poniedziałek, 20 lutego 2012

...

Miałem dzisiaj dodać wywiad z ojcem Leonem...
Wiem, niektórzy powiedzą, że jestem niesłowny, że się zmieniłem, że gwiazdorze, albo że ich olewam... Ale cóż takie życie.
Rzeczywiscie miałem dodać, ale rano byłem w szkole, potem na mieście robiłem lekcje, traz kręcimy nowy trailer do Poziomu 2:0. I... nie wiem kiedy skończę... Potem wsiądę do autobusu, potem do metra, a potem do kolejnego autobusu i kolo 23 może będe w domu?
Jutro pobudka 6.10 i 6.50 autobus do szkoły....
Ech, ojcze Leonie, Ciebie też przepraszam. Ale nadrobię, nadrobię ;)

261 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hej
      Maciek spokojnie, nic się nie dzieje złego. Jak już wczoraj mówiłam i tak dla nas jest ważne każde słowo, które napiszesz. Nawet ten mały post. Widać, że nas SZANUJESZ.
      Wiedz, że z naszej strony (przynajmniej z mojej) możesz liczyć na to samo i na zrozumienie... JUST TAKE IT EASY ;)

      Trzymaj sie i spokojnych podróży do sql;)

      Aleksandra

      Usuń
    3. Siemaa Maciek ;)) .
      spoko, dodasz kiedy będziesz miał chwilę wolną . xD
      pozdro ;dd

      Usuń
    4. poznaje http://barbarakwarc.blogspot.com/

      Usuń
    5. chm... całkiem fajny ten blog
      wszędzie paski ;D

      Usuń
  2. oj maciuś dużo masz na głowie ale co tam .....hah
    Alcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję .. ja wstaję o 7 ale wiesz nie chcę dołować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam masz prawo wybaczam Ci ale wejdziesz jeszcze na fejsa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie,, nadrobisz. Niezawsze może dotrzymać danego słowa. Jeśli są tu prawdziwi fani - spokojnie poczekają. Powrót do szkoły Cię męczy? Szczerze? Ja tam chodzę do szkoły tylko dla moich kumpli. Bez nich najpewniej spałabym do południa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko nikt się nie obrazi w każdym bądź razie ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dużo na głowie szkoła plan zdjęcia Zrozumiale nie kazdy ma czas ja się nie gniewam pa :D

      Usuń
    2. My Cię rozumiemy Maćku -My twoi fani :)

      Anastazja

      Usuń
  7. Odpisujesz w ogóle na maile? Napisałam do Ciebie (foxlater@gmail.com) - jest to dla mnie dość ważna sprawa, więc jakbyś miał chwilkę odpisz proszę (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On dostaje mnóstwo wiadomości ... myślisz , że akurat tobie odpisze? Bo ty chcesz a on musi .. Typowe..

      Usuń
    2. Nie chodzi o to, że musi. Zdaję sobie sprawę z tego ile wiadomości on dostaje, widzac spam na jego fanpagu na fb. Po prostu spytałam czy on w ogóle czyta te wiadomości i czy na nie odpisuje... I wcale nie byla to wiadomość typu 'Ah, oh loveee KC Maciuś jesteś świetny :**** ' nie obrażając przy tym żadnej jego napalonej fanki, która myśli, że będzie z nią chodził...

      Usuń
    3. huehuehe , tak , te fanki - napalone hot dwunastki :D
      BUeheheh :D
      Smutne, że może rzeczywiscie dostawać wiele tego typu wiadomosci, jak podalas w przykladzie. :[

      Usuń
    4. ja na przykład nie jestem twoją fanką,
      ale lubię sobie poczytać jakieś fajne blogi!

      Usuń
  8. Spokojnie. Wiemy , że masz dużo na głowie jak będziesz miał wolny czas to dodasz ten filmik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw sie i nie przejmuj sie...ja noi tak ciebie Bardzo lubie ( heh Kc ;****) nigdy sie na ciebie nie obraze...nie kazdy jest idealny! Ale to nic...:)
    jejku ?! Ile ty masx na glowie jak ty sobie z tym wszystkim radzisz ??
    Pozdrawiam Twoja fanka Dominika z Gdyni;**<3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam Maciuś możemy poczekać nawet tydzień, przecież nic nam się od czekania nie stanie zajmij się ważniejszymi sprawami najpierw! ;)
    Hania ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiadomo - full obowiązków, szkoła, nagrywanie programu. Rozumiem. To jest najważniejsze. Czekam na ten wywiad dodasz kiedy będziesz mieć czas ; ).

    OdpowiedzUsuń
  12. hej,hej,glowa do gory ;)nadrobilam dzisiaj czytanie Twojego bloga i widze,ze przechodzisz troche trudniejsze chwile..ale spokojnie :)jestes bardzo madrym i wrazliwym czlowiekiem(dlatego tak lubie tu wracac)jednak sprobuj nie brac sobie do serca belkotu niektorych ludzi bo osiwiejesz przed 30 hehe..Fajnie,ze zrobiles wywiad z Ojcem Leonem,zawsze bardzo go lubilam.Akurat nie dawno wrocilam z podrozy,ktora przypomniala mi istnienie niezwyklej Sily,ktora sprawia,ze ten swiat mimo wszystko jest taki piekny:)opowiem Ci tutaj kiedys;)Tez cierpie na brak czasu i snu i doskonale Cie rozumiem.Trzymaj sie! xx TATI

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko też jesteś człowiekiem.:-)
    I tak i tak cię lovciam.
    JAGODA

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie szkodzi. I tak Cię kochamy! ;) Masz ważniejsze sprawy.
    Pozdrawiam,
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ty tak kurwasz :D spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eej Maciek.. Wydaje mi się, że coraz więcej rzeczy bierzesz sobie od razu do serca.. ;) Nie warto! ;*
    Nie przejmuj się negatywnymi opiniami.. Ja choc mam normalne życie, rozumiem Cię. Doskonale Cię rozumiem. To przecież norma, że jesteś ciągle zajęty! W końcu jesteś aktorem.. A te osoby, które Cię krytykują nie zasługują nawet na czytanie tego bloga i poznawanie Cię lepiej! ;)
    Tak więc nie przejmuj się i śpij spokojnie! ;) ;*
    My na wywiadzik i nowe posty możemy poczekac. ;**
    Pozdrawiam. Syśka. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krytyka to też w jakiś sposób wyrażanie swojego zdania :D
      A do niego każdy ma prawo.Tylko co innego jeśli ktoś już za bardzo wyraża swoje zdanie i uraża nim drugą osobę.
      Nie którzy mogli poczuć się urażeni tym,iż Maciek w jakimś stopniu skrytykował pewnego bloga pewnej Pani a On mógł zostać urażony krytyką jego zdania przez innych.No..trochę zamieszałem ale da się zrozumieć:)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zresztą, jak mówi Hubert:
      Tak, do krytyki ma każdy prawo, więc Ty Anonimko też tego nie kwestionuj. Ale ja tu mówię o krytyce konstruktywnej,normalnej. Bez urazania jakiejkolwiek osoby. Nie napisanej przez jakiegos dzieciaka, w stylu takiej w stylu:
      "Weś! Ciotooooo wogule nie umiesz prowadzić bloga i masz nas fanóf w dupjeee!"
      Tak, błędy, bo zwykle takie komentarze są widoczne.
      No może w mniejszym stopniu błędy są ukazane :D Ale to chyba tylko zasługa "wykrywacza błędów , czerwonego paseczka pod złym słowem". Choc mam nadzieje ze tak nie jest. ;)

      Usuń
  17. Jestem zawsze zdania,że lepiej odpocząć,pomyśleć,zająć się sobą a dopiero potem patrzeć na innych w tym przypadku fanów.Fan jak fan.Trzeba o niego dbać.Bo jak poczuję się choć trochę źle to zrobi wszystko by uprzykrzyć Ci życie.Ale widząc ten krótki dzisiejszy post twierdzę,że nadal jesteś w jakimś stopniu oburzony:)...nie wiem czy niektórymi komentarzami czy konkursem a może tym i tym.
    Moim zdaniem jesteś aktorem.Gwiazdy są na niebie i je zostawił bym w spokoju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ok, poczekamy.. nie fochaj się już! Ja to napisałam w sensie żeby cię usprawiedliwić, że nie zawsze masz czas na czytanie komentarzy.. A ty to potraktowałeś jakbym ci to wytykała! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Przykro mi że masz taki napięty grafik i mało czasu dla siebie. Zero odpoczynku dla Cb. I ja np. nie gniewam się na Cb że nie dodałeś wywiadu z Ojcem Leonem. Najwyżej dodasz następnym razem. Uśmiechu :')

    OdpowiedzUsuń
  20. to miłe, że w tym wszystkim znajdujesz jeszcze czas na bloga ;) to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeżyjemy ; )) .

    Uwielbiam Cię ; ) .

    Pozdrawiam . Mery x3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do Ciebie pretensji nie mam i zapewne większość czytających tego bloga też nie... Ja Ciebie doskonale rozumiem, sama prowadzę blogi i od pół roku nie mam czasu nic nowego dodać... podziwiam Cię zwłaszcza, że na tobie ciąży presja fanów... A tak właściwie to jakie jest Twoje hobby poza grą na pianinie?
    moja to pisanie wierszy i gra w siatkówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przejmój się :) wiadomo że masz dużo na głowie i brakuje Ci czasu ;) ja to rozumiem i myślę że inni też ;)
    Czekam na wywiad ;)
    Trzymaj się ;)
    Gusia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przejmuj*..
      Ludzie.. Nie podkreśla się Wam błąd, tak prosto mówiąc? O_O

      Usuń
  24. Hej Maciuś ! Czytam twojego bloga od pażdziernika zeszłego roku i niemiałam jeszcze okazji aby napisać komenarz więc nadrabiam to teraz.

    Wiem że masz dużo pracy szkoła aktorstwo itd. ale ja sie czuje podobnie po tej całej szkole jestem prawie tak samo wykończona. Ale nie martw się jak niemasz czasu to wszyscy rozumieją. Pawie wszyscy są zapracowani i niemają czasu na przyjemności. Tak samo jak ty pisałeś u gury że masz pełne ręce roboty. Pewnie wszyscy to rozumieją. A i w POZIOMIE 2.0 zawsze jesteś świetny i ja doceniam cię zato co robisz z tątwoją ciężką prace np. na planie rodzinki.pl ale ja to rozumiem i cię doceniam.

    Pozdrawiam Cię ! Twoja wielka\ najwieksza fanka Maciejka ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. To ci współczuję bo musisz wstać 6.10,a wychodzisz do szkoły o 6.50.To ja bym musiała chyba wstać przed 6.00 ale nie mam tak źle bo na piechotę mam do szkoły tylko 10minut:)Ale dasz radę pomyśl sobie że za niecałe dwa miesiące jest Wielkanoc,potem majówka i wakacje:)Od razu zrobiło mi się lepiej mam nadzieje że tobie chociaż trochę też:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Eh. Nie wyrabiasz. Ja ci wybaczam.
    Pozdrawiam. Ola. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic się nie stało. Chcę Ci tylko napisać, że zaczęłam dzisiaj akcję Znaczek.! Rozwiesiłam dzisiaj plakaty w całej szkole. Później chodziłam z koleżanką do każdej klasy i wygłaszałyśmy informacje. Większość była do tego pozytywnie nastawiona i gdy pokazałyśmy twoje zdjęcie rozpoznawali cię i cieszyli się. Mam nadzieję, że dużo osób przyniesie znaczki i jakos uda nam się wygrać.
    Pozdrawiam, Agata. ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja Ciebie nie rozumiem .. piszesz, że o może 23 będziesz w domu, a post piszesz o 20 ; //

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo może go nie ma w domu ? :> Myślimy, myślimy...

      Usuń
    2. post mógł napisać nawet na planie..np. przez fona..

      Usuń
    3. Monika!
      dziewczyno, ogarnij się !
      Na planie ?! na planie to on skarbie ciężko pracuje żebyśmy My mogli później go widzieć na ekranie i bardziej go szanować.
      On też ma swoje obowiązki !
      Powinniśmy byc mu wdzięczni,ze w tak doskonały i śmieszny sposób opisuje swoje zycie. Że daje się nam lepiej poznać!
      cieszmy się,że doda coś co pare dni, chociaż ma sto innych rzeczy na głowie..

      Przykro mi ale chyba jesteś zdesperowaną fanką..

      Usuń
    4. Mógł napisać. Przed "rozpoczęciem" pracy.
      Może czytajcie ze zrozumieniem. O_O

      "traz (teraz - literówka) kręcimy nowy trailer do Poziomu 2:0."
      Czyli już tam jest, albo zaraz będzie.
      " I... nie wiem kiedy skończę... Potem wsiądę do autobusu, potem do metra, a potem do kolejnego autobusu i kolo 23 może będe w domu?"
      Czyli DOPIERO POTEM BĘDZIE W DOMU, TERAZ GO NIE MA I ROBI ten jakiś TRAILER ;D
      (mowie o czasie w którym to pisał)

      I co tu do rozumowania Anonimowa? ;D

      Bo chyba wiadomo, że teraz w komórce można z internetu korzystać, i nie wątpie że taki Maciej tym bardziej może w swoim telefonie. Pewnie się to troche przydaje. ;)
      A raczej przez telefon nie doda wywiadu hhahahha xd No co tu do rozumienia :3

      Usuń
    5. Nie chce mi się logować, ale to ja Monika Bee.. no właśnie jako jedyna mnie rozumiesz, bo reszta odpowiada mi tak jakby żyła w innym świecie.. to jest dziwne!

      Usuń
  29. Daj już spokój. Prowadzisz tego bloga pod kątem tych którzy Cię lubią i szanują bez wzgl na to ile razu w miesiącu się zmieniasz i jak bardzo gwiazdorzysz ( dżołk ;d )dlatego zostaw w spokoju debili, którzy chcą tylko powytykać Ci błędy i mają z tego satysfakcję. Nie warci tego żebyś zawracał sobie nimi głowę.

    I trzymaj się. Bo chyba ledwo, ale dajesz radę. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ' *Nie są warci ' miało być. :D

      Dobra idę już sama mam dość siebie i swoich mądrości życiowych. -.-

      Usuń
  30. poczekamy, poczekamy tak jak to ktoś tam na górze napisał od czekania jeszcze nikomu się nic nie stało ;DD my to rozumiemy i wiemy że masz mało czasu...
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie to wcale nie gwiazdorzysz...
    Na twoim miejscu też już nie miałabym siły, lub czasu na wstawianie wywiadu. I myślę że nic w tym złego ; ) Pewnie nie wiem jak to jest, ale przez szkołę muzyczną i poniedziałkowe próby też jestem późno w domu i nic mi sie nie chce, a trzeba zrobić jeszcze lekcje. Fajny by był jeden dzień nic nie robienia. Kompletnie nic.
    Pozdrawiam Wiktoria :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Spokojnie , dasz radę ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Maaciek my to rozumiemy ;) przeciez jestes aktorem a oni z reguły nie mają czasu

    OdpowiedzUsuń
  34. No Maćku. ;)
    Jak będziesz miał więcej siły to napisz post na całą stronę ;)

    3-maj sie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spoko jest. ^^
    Ale współczuje ci ... ja wstaje o 7.10.
    Nie wyobrażam sobie jak ty się uczysz do sprawdzianów. =|

    OdpowiedzUsuń
  36. Maciek my możemy poczekać i nie martw się my się nie nie obrazimy !!! To pozdrawiam :P
    Jessica<33

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiesz co trochę ci współczuje tyle zajęć na głowie raz szkoła,raz plan filmowy :-/ Ja bym się nie wyrabiała ^^ <3

    Karolink aa ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze mówiąc lepiej siętego bloga czytało przed tym jak odpadłeśz tego konkursu teraz nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahahahahahahahah :D
      Ty powinnas wygrac nagrodę.. na "najgłupszy komentarz roku"! :D

      Usuń
    2. JOŁ ! Laska ! To nie czytaj jak 'lepiejsiętegoblogaczytałoprzedtymjakodpadł '. Naprawdę. Dla nas i Maćka to ulga jak chociaż jedna rozchisteryzowana, zawiedziona fanka przestanie tu wchodzić i atakować intelektem na poziomie " Maciek się zmienił i gwiazdorzy, nienawidzę jego bloga, ale szczele jeszcze jeden komentarz o tym jak ja cierpię z tego powodu ". Poczytaj sobie wcześniejsze posty i komentarze Maćka to może wyciągniesz jakieś wnioski. Albo i nie.

      Usuń
    3. hahahahah. 'Marta ~! &gt;_' : czytam już któryś twój komentarz i zawsze mam polew. znaczy W tym dobrym sensie :p. Kocham czytać jak zjeżdżasz na łyso jakieś hejterki. Dodawaj więcej :DDDDD
      Apropo tematu to racja -- biedny Maciek !!! :(((
      A do Maćka: nie przejmuj się , ci fałszywi fani w końcu dadzą Ci spokój i się wykruszą a ci prawdziwi zostaną. :))))))

      Pozdrowienia dla Maćka i gratulacje dla Marty ~! &gt;_ :DD. Guśka ! :**

      Usuń
  39. Heh. Nie tylko ty masz taki problem. Ja też jestem niesłowna ale to raczej wynika z mojej głupoty lub zapomnienia niż braku czasu a więc jesteś w lepszej sytuacji. :D Ojciec Leon napewno rozumie brak czasu u nastolatka a szczególnie tak zapracowanego jak ty :) my również rozumiemy xd dla mnie samej 24 h na dobę to stanowczo za mało . .

    OdpowiedzUsuń
  40. też mam bardzo dużo zajęć i wiem jak to jest.....a lekcje kończe tak późno... ;(

    Paulinka ♥♥♥♥♥♥♥♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. 6:50 ? Widzimy się w autobusie? heeem ;) Fajnie,fajnie o ile nie zaśpie :) Ale w sumie lepiej sie teraz wstaje..Jasno wiosna tuż,tuż ;)
    Ja tam wiem o tym,że nas nie olewasz, wiem jak duzo masz pracy..; p
    No to do jutra Macieju ; *
    Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. autobus+ mega ciasne metro!!! Yyyy.. ale dziś bylo dobrze ;D

      Maja.

      Usuń
  42. KC ;****** :) maciuś ;D

    Werka...;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże. -.-
      Kolejny płytki komentarz, "super fanki".
      TAKI BOGATY W SŁOWA! X_X Już nie mówiac o ''emotkach'', dosłownie. ;x

      Usuń
    2. panna ogarnij się on dostaje mnóstwo takich wyznań lol

      Usuń
  43. Doskonale Cię rozumiem,czas ucieka nieubłaganie,trudno zorganizować go tak,aby wystarczył na spełnienie wszystkich planów.

    OdpowiedzUsuń
  44. Prawdzie fanki wszystko potradią zrozumieć.. Najważniejsze jest to,że jednak znajdujesz dla Nas czas, ktorego masz niewiele ;* Ale efekty niesamowite!
    [*Kachorra*]

    OdpowiedzUsuń
  45. Nic się nie stało, że nie dodałeś dzisiaj wywiadu z Ojcem Leonem :)
    Wcale nie uważam, że gwiazdożysz, albo, że olewasz nas. Poprostu rozumiem, że czasami naprawdę nie ma się czasu i nawet gdyby się miało ogromne chęci to się nie zdąży. Ja naprzykład jutro mam zabiegany dzień, bo mam dwie lekcje matematyki, angielski, czytac książkę, ułożyc w szafkach i poprasowac, a przecież mam ferie. Ale cóż postaram się jakoś wyrobic, a zapomniałam, że obiecałam porozmawiac z moją przyjaciółką przez skype. Boże, daj mi siłę, żebym się wyrobiła :)

    Pozdrawiam,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  46. w ciągu 40 minut uszykujesz się do szkoły? :D kiedy włosy zdążysz zrobić? :>
    3maj się!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak bys miał chwile czasu mogłbys napisac, gdzie kupujesz ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobrze nic się nie stało. My-fani rozumiemy to,że masz tyle spraw na głowie.

    Pozdrawiam zafręcona - Ewa

    OdpowiedzUsuń
  49. Może i niektórzy tak powiedzą ale są też osoby które rozumieją że nie masz czasu ogółem ja podziwiam cię że mimo tego wszystkiego starasz się nam tu klikać i utrzymujesz z nami kontakt :)
    Według mnie też nie gwiazdorzysz.
    Robisz kawał dobrej roboty jesteś świetnym aktorem :)::)

    Trzymaj się nie przejmuj się tak tym prawdziwi fani docenią to co robisz i cię zrozumieją :):):)

    Pozdrawiam Paula :):):)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie przejmuj się;) Czasami chciałoby się dodać parę godzin do dnia, żeby się wyrobić, ale cóż mówi się trudno i żyje się dalej;) Powodzenia;* Ja miałam dzisiaj ciężki dzień;( Nie miałam nawet czasu usiąść i się pouczyć, a jutro same sprawdziany i pytania;/ Masakra;( Ale życzę wszystkim miłej nocki i powodzenia jutro ;) Dobranoc <3 Ada

    OdpowiedzUsuń
  51. Nic się Maćku nie przejmuj - wszystko rozumiemy :)

    zapraszam na czytanie opowiadania z mojego bloga www.onedirection-lovestory.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Początki Twojego bloga zapowiadały się na super, interesującą sprawę. Jednakże, bo dłuższym zweryfikowaniu tego piszesz od jakiegoś czasu, wydaje mi się, że robisz swoje fanki w balona.. Sam fakt związany z sms'ami przedstawił Ciebie jako hipokrytę. Z nudy przechodzi to w żenadę. Po co założyłeś bloga, jeżeli nie masz na niego czasu? "..że ich olewam. Ale cóż takie życie." - sarkazm+lekceważenie, być może debilizm.

    Pozdrawiam, fanka Rodzinki.pl, Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie przyszło Ci do głowy, że po to by choć trochę podzielić się emocjami? Ja bym tego olewaniem nie nazwała. Maciek daje od siebie tyle ile może, pokazuje, że mu zależy. Ale ty tego nie zrozumiesz..

      L. :)

      Usuń
    2. Zgadzam się . Jeśli na coś sie nie ma czasu to się tego nie robi. A poza tym, któż z nas ma teraz czas... każdy jest zabiegany i ma dużo pracy .... A robić coś na siłe to chyba nie ma sensu . Zresztą jest mnóstwo innych do poczytania i nie popadajmy w paranoje ... Śmieszne są te wszystkie dziewczynki, które właśnie nie maja nic do roboty i budzą sensację poprzez durne komentarze, które czytają inni , bo on robi sobie z was tyle co nic. Ale kiedyś ten śmieszny wiek minie fascynają gwiazdeczek z okładki ha ha ha . A to co można tutaj poczytać , chodzi mi o komentarze wasze - to idzie popłakać się ze śmiechu , skąd ci wszyscy komicy się biorą ;)A i jeszcze jedno , oczywiście nie do wszystkich - ale chyba lepiej troche przyłożyć się do nauki i polskiej ortografii ,a nie ciągłe wasze żenujące zajmowanie się bzdurami, bo aż razi jak się patrzy na te niektóre błędy . A i jak najbardziej uznany respekt dla Macieja ! :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Ale dowaliłaś ;*

      Anastazja

      Usuń
    4. nieprawdaż Anastazjo ;)

      Usuń
    5. Hm.. Kto by się spodziewał tego, że smsy to bzdura?
      Z smsami chodziło o to, że Ci "organizatorzy", czy ci co tam w końcu wybierają "ostatecznego bloga", tak naprawdę smsów i głosów ludzi w ogóle nie biorą po uwagę.
      No widać nikt nie zdawał sobie z tego sprawy , że wszędzie oszukują i każdy wysyłał i namawiał/prosił innych. ; ) No przynajmniej ja to tak wszystko widzę.

      Zresztą po co miałby robić "fanki" w balona? Jakby chciał, by bloga po prostu usunął, albo napisal, że "zawiesza", wymyślając jakąś bajeczke lub mówiąc prosto z mostu, iż nie chce prowadzić bloga bo ma to gdzieś, choc raczej sobie tego nie wyobrazam.. Nie pasowałoby mi to do jego osoby, chodz głupio mi to mowic, gdyż Macieja w ogóle nie znam, jedynie co , to po tym co pisze.
      A to, że pisze w ogóle, moim zdaniem jest już CZYMŚ.
      Ja jestem zwykłym, szarym obywatelem, Polką, a nie mam czasu, co dopiero taki człowiek z 'podwójnym życiem'. ; ]

      Zresztą co to za "fanki" które po nie-dodawaniu posta po 3 dniach się OBURZAJĄ i FOCHAJĄ! :D Buahaha, Wybucham śmiechem. :)

      Em, poza tym, ja np. żadną fanką nie jestem, na Macieja "nie lecę", po prostu lubię czytać jego bloga. Równie dobrze mógłby być jakimś szarym obywatelem jak ja, i tez by bylo dobrze.
      Wtedy pewnie nikt by nie zwracał uwagi, ze niby robi ludzi w balona. O_O Calkiem inne spojrzenie z takiej perspektywy. ; )Dziiiiiiiiwneeee : 3

      Usuń
    6. W jaki sposób robi swoje fanki w balona? Trzeba pamiętać o tym,że każdy musi i chciałby mieć czas dla siebie.Szczerze? Miał bym w nosie większość komentarzy,które tu padają.Nie mam czasu nie pisze.A reszta niech sobie płaczę i się nad tym użala.
      Dajcie sobie spokój.Wiele osób pisze,że go postrzega jako normalnego nastolatka.To wypadało by spojrzeć na siebie i pomyśleć:czy ja mam na wszystko czas?
      Jeszcze nie zapominając o jego obowiązkach aktorskich.
      Fanki.Takie to sobie w buty można włożyć.(nie urażając tych co mają olej w głowie).
      Pozdrawiam

      Usuń
  53. Wszystko się może zdarzyć. Człowiekiem jesteś. Czasami się różne rzeczy nawarstwiają a doba ma tylko 24 godziny a my sami nie jesteśmy niezniszczalni.

    OdpowiedzUsuń
  54. Spoko spoko my też ludzie , rozumiemy Cię i ufamy ,że nas nie zawiedziesz, raz możemy poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hehe. przecież Cie nie zjemy z tego powodu.
    jakis pożądny chillout by Ci się przydał, widze..
    Trzymaj sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Spoko xd .. Słuchaj ze stawaniem mam podobnie . 6:10 wstać , a 7:00 autobus do szkoły . Idzie się przyzwyczaić ; P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle że Ty pewnie nie śpieszysz się po szkole np. na plan, czy na "próby" do programu , ale to tylko przecież taki nieważny szczegół... :D
      Bo kto by zwracał na to uwagę, przecież szkoła jest gorsza! TYLE PRACY ZE HOHOHO! :D
      haha xd

      Usuń
  57. Doskonale Cię rozumiem , nie przejmuj się tym że dzisiaj nie dodałeś tego wywiadu dodasz jak będziesz miał czas.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziś dodam komentarz nie na temat, bo po prostu nie mogę się powstrzymać by go nie dodać :P.

    Mam takie nietypowe imię : Lilianna i niestety zamiast cieszyć się, że mało spotykane itp. to ja się denerwuję. Bo ja na przykład chciałabym mieć takie "zwykłe" imię jak Kinga czy Klaudia. Niektórzy też np. nauczyciele nie mówią do mnie zdrobniale (Lila, Lilka) tylko Liliana. Mnie to strasznie denerwuje, ponieważ to nie jest moje imię!!! Ja całościowo jestem Lilianna, a nie Liliana!!! Tak mam w akcie urodzenia :P.
    Nikt w całej szkole nie ma tak na imię... Może to dobrze, ale ja wolę nie być sama z takim imieniem :P.
    Znajomi mówią do mnie zdrobniale, jedni mówią Lila, drudzy Lilka i tak mi się podoba. :D A nie żadna Lilianna czy Liliana :P

    PS. Widzę, że masz u góry w innych komentarzach tyle otuchy co do dzisiejszego twojego wpisu, to ja mogę tylko to powtórzyć, bo myślę tak samo : Nie gniewam się na Ciebie, bo świetnie Cię rozumiem i nie uważam, że się wywyższasz ;)

    Pozdrawiam, Lila :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cześć ; )
    Nie uważam żebyś zachowywał się jak gwiazda ,której sława uderzyła do głowy . Widać ,że jesteś nadal sobą i to jest najważniejsze . Nawet taki ,krótki post się licz. Widać jak bardzo są dla Ciebie ważni fani choć nie masz za dużo czasu to i tak znalazłeś odrobinę chwili by napisać do nas . To jest to coś co fani cenią sobie najbardziej . Podziwiam Cię bardzo .! Mało jest takich gwiazd co utrzymują taki dobry kontakt z fanami co ty . ;) I ,że zawsze im odpiszesz . A najbardziej podziwiam Cię ,że bez względu na to co się stanie i wgl nadal pozostajesz sobą i nie oszukujesz innych . Jesteś po prostu wzorem naśladowania dla mnie jak i dla innych ludzi i tyle .; )))
    Serdecznie Cię Pozdrawiam ; ***
    Paulina .

    P.S Zapraszam na bloga Bo to dzięki tobie wpadłam na pomysł by go założyć i za to bardzo Ci dziękuje ; *
    http://entangled-in-words.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to stwierdzenie o tym, że "gwiazdorzy", wzięło się z komentarzy pod tym postem, który był przed opisaniem spotkania z Ojcem Leonem. ; )
      Wiele osób tam pisało , oczywiście wszystkie to te "Och! Jestem twoja fanka ihih :( :** ", coś w stylu "Wiesz co maciej?! (oczywiscie z malej litery imię, ;> ) Masz nas widocznie w dupie i jednak gwiazdorzysz! Już 3 dni posta nei dodajesz! ;( Straciłeś właśnie fankę! ;("

      No ludzie O_O

      Usuń
  60. E tam, jak nie dzisiaj to innym razem. jeejku dużo roboty masz :o
    omg, ile komentarzy^^.
    xoxox

    OdpowiedzUsuń
  61. oj maćku maćku , bardzo ci wspułczuje ,aż tyle tej pracy . Ojoj . Nie wiedziałam że masz tyle na głowie .
    Wspułczuje ci tego wstawania o 6 i wracania o 23 . Ja wstaje o 6 ale wracam o 15 i odpoczywam . Nie przejmuj się tak , tym prawdziwi fani docenią to co robisz i cię zrozumieją .
    Życze ci powodzenia maćku i spokojnych podruży do sq . A ten wywiad wsawisz kiedy indziej my cie rozumiemy .
    Bay do jutra maciusiu . Wika z Wrocławia :]

    OdpowiedzUsuń
  62. tak jest jak się tak ciągle ma co robić xD

    OdpowiedzUsuń
  63. Trudno Maćku, nie poddawaj się i nie przejmuj krytyką. Jeśli chcesz coś osiągnąć to pamietaj: Show Must Go On!


    ONE DIRECTION! ♥
    http://onedirection-lovestory.blog.pl/
    ONE DIRECTION! ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Odpowiedzi
    1. pomyliłeś/łaś się to nie ta strona na takie wpisy... WYNOCHA STĄD

      Usuń
  65. Okey, rozumiem Twoją sytuację, ważne, że w ogóle się odezwałeś. ;)
    Mam małą prośbę, pytanie - rozwiej wszelkie wątpliwości i napisz kiedyś, np. na FB, czy "Rodzinka.pl" na serio wraca jesienią, bo już sama nie wiem, a ciekawa jestem. A i kiedy startuje serial "Krew z krwi" ?

    Czekam na ten filmik i serdecznie Cię pozdrawiam.
    Ania K. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Rodzinka.pl" <3
      będzie we wrześniu, natomiast "krew z krwi" nie mam pojęcia;)

      Anastazja

      Usuń
    2. "Krew z Krwi" w marcu .. ;)
      Kasia.

      Usuń
    3. "Krew z krwi" w kwietniu na 100 % :-)

      Maciejka

      Usuń
    4. W Marcu! poczytajcie na innych portalach.
      Nawet w którymś z wywiadów Maciek ujawnia kiedy pojawi się na ekranach "krew z krwi"

      Kajtarzynka

      Usuń
  66. Ja wstaję o 5:50. Ciężko jest,ale trzeba :P
    Jeśli chodzi o ten wywiad to spoko, umiesz przeprosić. Ważne jest to, że to zrobiłeś.


    P.S.Zapraszam do mnie:
    www.pory-roku-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ehhh.. Szkoda mi Ciebie Maciej. Tyle pracy co ty masz to chyba ja nigdy nie miałam . Nie martw się poczekamy, jesteśmy cierpliwi :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie musisz nas przepraszać, ale to dobrze świadczy o Tobie.
    Rozumiemy, a przynajmniej ja rozumiem to, że masz dużo zajęć, obowiązków, pracy i nie zawsze masz czas na Facebooka i blog. To akurat nie jest Twoim obowiązkiem, tylko robisz to chyba po to, byśmy poznali Cię lepiej.
    A Twoje "fanki", które uważają, że nie odpisujesz Im, to oznacza, że gwiazdorzysz, sodówa Ci odbiła, są po prostu infantylne i żałosne. Oraz takie, które piszą "Kocham Cię Maciuś", no ludzie bez przesady, nawet nie znacie Go w realu więc co.

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100 % z Anią !

      Anastazja

      Usuń
    2. Ja Też popieram tych, którzy popierają Anię.
      Pozdrawiam Cię Aniu i tych, którzy ją popierają :)

      Usuń
  69. Macieju :)

    Rozumiemy że nie masz za duzo czasu bo jesteś zapracowany i wcale nie uważamy ze nas olewasz :) powodzenia i oczekujemy nowinek na temat założenia fundacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. Hej:)
    Przepraszam,że zawracam głowę,ale chciałabym Cię prosić o wejście na mój blog muchomorek444.blogspot.com oczywiście jeżeli bd miał czas.Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  71. hej.
    kurczę, nawet nie wiesz jak fajnie, że masz blog. Obecnie chłopaki "takiego czegoś" nie prowadzą, co moim zdaniem jest, mimo pozorów, błędem.
    Pozdr. Aga :)
    P.S fajny kolor bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Siemka ! ;D

    Chciałam się spytać nie tylko Maćka ale też was wszystkich gdzie można znaleźć castingi go filmów i seriali... była bym bardzo wdzięczna.
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. nic się nie stało :****

    OdpowiedzUsuń
  74. Hej ;) Fajny blog ;) Zapraszam na mój http://osiagnacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Podziwiam cię ! Jesteś taki zapracowany i jeszcze masz czas na blog;)

    OdpowiedzUsuń
  76. nie martw się nic się nie stało . POZDRAWIAM CIĘ !!

    OdpowiedzUsuń
  77. nie masz się czym przejmować, rozumiem też mam zalatany dzień tylko wygląda trochę inaczej, u mnie nie ma takich możliwości jak u cb, ale są projekty, koła, dodatkowe lekcje, na które trzeba się uczyć a w szkole o tym nie ma mowy, czekałam i poczekam, i sądzę że nie gwiazdorzysz :D
    ps. milo byloby przeczytac o osobie w ktora sie wcielasz w hotelu 52 jak oczywiscie mozesz cos o niej powiedziec
    pozdrawiam goska zach-pom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey
      Zgadzam się z poprzedniczką te wszystkie kółka, sprawdziany, kartkówki, obowiązkowe projekty i konkursy idzie wykorkować ;)
      Choć w życiu Maćka są większe priorytety niż te co mamy my ;)
      Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i zapraszam na mój gdyż dodałam notkę o Maćku jeżeli się z czymś nie zgadzacie to pisać ;D ----->http://weronikalepak.blogspot.com/

      Usuń
    2. ja tez tak sądze.

      Usuń
  78. Ten początek brzmi jakbys chcial wzbudzic w tych , ktorzy chcieli cie oskarzyc o olewanie , poczucie winy. xD Ale doobra , dobra...rozumiem. ;) Raczej mozemy poczekac. ;d
    -Mallow

    OdpowiedzUsuń
  79. Denerwuj mnię takie podejście do życia jak co niektórzy mają.
    Przecież on też jest człowiekiem.
    Ważne że chaciaż wolną chwile poświęca na tego bloga,
    zamias mieć ją dla siebie.
    Takie podejście do życia nazywa się brakiem wyrozumiałości.
    Bo co niektórym poprostu tego brakuje.
    Pozdrawiam<3
    JAGODA

    OdpowiedzUsuń
  80. Maćku od kilku dni czytam Twój blog. Bardzo mi się podobają Twoje wpisy .
    Pozdrawiam :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  81. Maćku ! ;)
    na pewno nikt nie ma do ciebie żadnych pretensji .
    Ludzie to nie roboty , żeby wykonywać wszystko zawsze
    perfekcyjnie i na czas . Mogę się jedynie domyślać ,że masz
    bardzo mało czasu , wciąż jesteś zalatany . Ja jestem osobą , która
    też ma parę rzeczy na głowie - zajęcia dodatkowe , jak każdy .
    Mam do cb jedno pytanko , czemu Rodzinka.pl zastąpi jakiś nowy serial .
    To znaczy , że to już koniec rodzinki , czy jeszcze wróci na ekrany?
    - to zawsze było moje zajęcie na wieczór w środę ;)
    Paulina .

    OdpowiedzUsuń
  82. Mam nadzieję, że nadrobisz :D. Zawsze zastanawiałam się o tym, jak to jest być sławnym. Przez twój blog można trochę zobaczyć jak to jest... I zawsze ciekawiło mnie jak wygląda twój pokój ;d

    OdpowiedzUsuń
  83. Do Paulina: Rodzinka nie zniknie, tylko na okres jej nieobecności, będzie inny serial ponieważ w tym czasie będą się odbywać zdjęcia do Rodzinki.pl!!!
    !!!POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Tak, mnie też ciekawi twój pokój xP I świetny blog, naprawdę, b.fajnie się czyta ! ;)

    Estera.

    OdpowiedzUsuń
  85. Każdy ma jakieś zajęcia...
    Ja np. wczorajprzez prawie cały wieczór pisałam wypracowanie z polaka:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj Maćku! Zupełni przypadkiem trafiłam na ten blog, szukając informacji o "Akcji Znaczek". Zaczęłam czytać posty, pierwszy, drugi, trzeci....i nie wiem kiedy przeczytałam całą stronę. Muszę przyznać, że bardzo fajnie się czyta ten blog, bo jest taki "prawdziwy", o życiu. Byłam(no i nadal jestem) pod wrażeniem Twojego tańca w filmiku dodanym (nie wiem dokładnie kiedy, chodzi mi o ten bankiet na zakończenie "Rodzinki.pl"), no król parkietu po prostu :D. Moją tradycją już się stało włączanie TV w środy o 20:45. Ten serial, jak i Wasze nazwisko jest boski! Nasze gimnazjum też włączyło się w tę akcję zbierania znaczków, no i ja oczywiście już zbieram;). Fajna akcja, szczytny cel, bo jeśli można pomóc dzieciom, to czemu się nie zaangażować. No i jeszcze nagroda.........jak usłyszałam(na pierwszej lekcji, parę minut po ósmej) o tym, że jest szansa, abyś do nas przyjechał, to od razu mnie to rozbudziło i postawiło na równe nogi. No, to kolejna czytelniczka Twojego bloga Ci przybyła. Nie wiem, jak znajdujesz czas na pisanie, ja postanowiłam systematycznie umieszczać wpisy w moim pamiętniku, ale ostatnio to pisałam jeszcze w ferie(które u mnie się skończyły prawie dwa tygodnie temu). Ale postaram się przynajmniej znaleźć czas, aby regularnie wchodzić na Twojego bloga i czytać nowe posty. W takim razie pozdrawiam xD
    A, i gratuluję talentu aktorskiego no i tak ogólnie, bo gdzieś czytałam, że w szkole też jesteś świetnym uczniem;-)
    Pozdrawiam Maćku,
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  87. Spoko, spoko wiadomo, jak ktoś chodzi do szkoły i w dodatku się uczy to ma przerąbane poza tym Ty jeszcze pracujesz. Ja zaś leże w łóżku, ale nie z lenistwa dopadło mnie jakieś straszne chróbsko, leżę i czytam sobie Twojego bloga i wiesz... on trochę leczy, a przynajmniej poprawia samopoczucie :)
    Pozdrawiam Sylwia;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Tak Maciek, rozumiem cię codziennie o 5:00 wstaje i do szkoły. potem do domu, lekcje i nauka na sam koniec... Twój blog ;)
    Pozdrawiaaa... Wiki <3

    OdpowiedzUsuń
  89. właśnie to, że napisałeś tych parę słów z wyjaśnieniem idealnie dowodzi że nas szanujesz, nie olewasz, nie gwiazdorzysz i że jesteś normalnym nastolatkiem który ma szkołę, hobby i zawsze wszystko przekłada na później ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Maciek, Ja Cię rozumiem wiem że teraz stałeś się bardzo sławny i grasz w Krew z Krwi, Rodzince.pl, poziom 2:0 i jeszcze Ja to mam szczęście plus jeszcze szkoła nadrabianie wszystkiego, no i raczej nie wydaje mi się żeby ludzie myśleli że gwiazdorzysz, a tak wgl to życzę Ci dużo sukcesów .. Pozdrowionka Izunia <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Spoko, wiem jak jest.... Ja też sobie mówię zrobię to , tamto .. i co ?
    Często nie wywiazujemy się z różnych rzeczy min. przez masę prac domowych..

    Pozdrawiam Weronika z Żarek - Letniska .... <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Wiecie co.. mnie się wydaje, że tutaj mnie nikt nie rozumie.. może jakaś garstka.. no ale teraz będziecie cały czas pisać o tym jaka to jestem zła i niedobra.. no sory.. nie jestem żadną ANTYfanką Macieja a wy patrzycie tylko na reakcje Macieja i taka sama reakcja jest wasza.. on powie tak to wy tak.. nie macie swojego zdania? zresztą o czym ja tu piszę mój komentarz nie był w sensie "wredny" tylko usprawiedliwiający go z braku czasu, ale ok róbcie co chcecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o jaki komentarz chodzi dokładnie?
      Nie wiem , o ktorym to jest mowa, ale wiem jedynie to, że rzeczywiście - coś powiesz inaczej, od razu się rzucą. Ja tego nie doświadczyłam, bo wlasciwie jak na razie odmiennego od "innych" nie miałam, chodz i tak dopiero jednego posta skomentowałam. :D
      Ale wiem że tak jest. Od razu ktoś ma inne zdanie, krytykę pisze, to źle. A przeciez mowa jest o krytyce "normalnej", nie takiej ze ktos chce sie wyzyc i dowartościować kogoś obrażając. ;)

      A jesli chodzi o mnie. Ja tam np. bloga czytam, bo po prostu wydał mi się interesujący. (szczególnie 'rozmyślania' Macieja ;D) Jak już chyba raz pisałam, równie dobrze móglby to pisać zwykły człowieczek szary. Mnie tak treść interesuje, nie to, kto pisze blog. :)
      (Pewnie normalnie te jego "fanki" na taki podobny blog nigdy nie spojrzały gdyby był pisany przez kogos innego.. Chociaz, wiekszosc jest tutaj o 'zyciu aktora'.. Wiec trudno powiedziec.. Ale.. jednak. xd)

      Usuń
  93. Cześć :)
    Eh.. nikt nie będzie miał Ci tego za złe ;)
    Wiadomo, że nie zawsze mamy czas ;]
    Ja jutro pobudka 5.45 -> autobus do szkoły 6.40 ;// ;P
    Damy radę, nie? ;P
    Pozdrawiam, Dżesii :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie sie z Toba zgadzam Karolina.Pozdrawiam :) Tati

      Usuń
  95. hejka. czytając twojego bloga uświadomiłam sobie,że jesteś całkowicie normalnym chłopakiem ( chłopakiem a może powinnam napisać mężczyzną ?)jesteś sławny,lubiany a jednak jesteś normalny.ja osobiście ostatnio bardzo cię polubiłam ponieważ świetnie grasz,znajdujesz czas dla fanów i piszesz bloga.
    pisząc,że jesteś normalny mam na myśli to,że nie gwiazdorzysz i w ogóle. a wywiad z Ojcem Leonem możesz dodać kiedy indziej. Fajnie,że masz czas by pisać tego bloga.
    Pozdrawiam Cię serdecznie : Paula C. ;d

    OdpowiedzUsuń
  96. Maciek, nikt Ci nie każe codziennie dodawać nowe posty! Wiadomo, że każdy ma własne obowiązki, a ty w szczególności. Musisz wszystko ogarnąć, szkoła, plan, dom, zajęcia pozalekcyjne, CZAS WOLNY - byłoby dziwne, gdybyś cały czas na swój 'relaks' przesiadywał przed komputerem uszczęśliwiając swoich fanów. ;) tak być nie powinno, każdy zasługuje na chwilę wytchnienia. Ty masz jej mniej niż większość Twoich rówieśników-jak ja czy inni. Masz ambicje, jesteś sławny. To wszystko równa się większym zaangażowaniem w wykonywaną przez Ciebie pracę. Tylko głupcy będą oczekiwali od Ciebie codziennych, wyczerpujących [według nich najlepiej na 2000 słów] postów. Masz własne życie i proszę Cię, częściej rób sobie wolną chwilę, taką bez żadnego stresu, że musisz się gdzieś spieszyć, bo nie zdążysz, bądź stracisz fanów. Nie przejmuj się tym, dobra? Zrobisz to?

    OdpowiedzUsuń
  97. Jeny jak czytam te komentarze to chce mi się rzygać. Wszyscy się tylko kłócicie i wgl. dajcie na luzik ;D Chłopak jest strasznie zapracowany więc się cieszcie że w ogóle prowadzi tego bloga ! Pozdro ziomusie xD :D
    Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapewne to sprawa przemęczenia, ale Twoje notki nie są już takie jak kiedyś. Oczywiście nie musisz dodawać codziennie nowych postów, nie musisz przecież codziennie opisywać swojego życia, nastolatkom, którzy/które nie mają swojego życia, karmią się czyjąś porażką, a smucą czyimś zwycięstwem.. To normalne. Ale poczułam, że twoje posty nie są takie jak kiedyś.. kiedyś były "cieplejsze", a teraz czuję takie wywyższanie. Broń Boże, wcale Cię nie oceniam, tylko przedstawiam swoje zdanie. Zdaje mi się, że więcej osób to zauważyło i szkoda byś stracił taką rzeszę fanów.. Przemyśl, po co w ogóle ujawniać wiele rzeczy na swój temat, ja rozumiem chcesz się przypodobać. Ale znając ludzi, jeden Twój błąd i to wszystko zostanie wykorzystanie przeciwko Tobie. Milcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 procentach,a to wywyższanie czuć z daleka ! Zero pokory. Przynajmniej jej tutaj nie 'widać' ...

      Usuń
    2. Ostatnie zdanie.. TRAFNE na 200%. Niestety. :<,

      Usuń
    3. nie przejmuj się, większość twoich rówieśników nawet połowy nie robi tego co Ty, ale powinieneś się nauczyć lepiej planować i przewidywać swoje czasowe możliwości , to jest bardzo ważne na przyszłość, dobrze planować kolejne kontrakty, życie prywatne, aktywność medialną, znaleść jak to się mówi "worklife balance"
      Lepiej obiecać mniej i zrealizować, niż za dużo, rozumiem ciśnienie fanek popędza :) ,wszystkim nie dogodzisz

      Usuń
    4. Racja widać wywyższanie czytałem tego bloga bo chciałem odnaleźć cząstkę siebie,teraz jak go czytam to wyobrażam sobie chłopaka który użala się jaki to on nie jest zapracowany ile on to nie robi...żenada a tym co tego nie widzą gratuluję inteligencji.

      Usuń
    5. Kiedyś przeczytałam na kotku komentarz pewnej dziewczyny pod jakimś tam tekście o Maćku. To nie była jego fanka. Napisała,ze Maciej jest za bardzo pewny siebie.. W tedy się jeszcze nim strasznie jarałam, i pomyślałam sobie co za idiotka. Teraz musiałabym zwrócić jej honor. ma rację. We wszystkim jest strasznie pewny siebie i swoich racji. Chyba nie przyjmuje do wiadomości,ze czasem może być coś nie po jego myśli..
      Napisał także, że to,ze jest jaki jest,ze jest aktorem, ma fanki i jest sławny nie zawdzięcza swoim rodzicom tylko swojej ciężkiej pracy. MOIM ZDANIEM ON WSZYSTKO ZAWDZIĘCZA RODZICOM. Oni go od początku, od małego jakby 'pchali' do telewizji, zaczynając od reklamy.. Jest jedynakiem, może chcieli poświecić mu wszystko,zeby był aktorem i był sławny? Dzięki Nim (rodzicom) znamy go teraz, oglądami i dzięki Nim ma taki charakter.
      takie jest moje zdanie..

      Anastazja

      Usuń
    6. Teraz nich nie pisze. Tak jakby rano idzie na autobus, potem jak wraca z planu rodzice sa jeszcze w pracy..

      Usuń
    7. Maciej jest typowym przykładem dziecka rodziców którzy maja niespełnione ambicje.Jego rodzice są/byli aktorami ale nie zrobili wielkiej kariery więc chcieli za wszelką cenę żeby ich synuś zrobił i mimowolnie pchali go na castingi....także prawdą jest że zawdzięcza wszystko rodzicom bo gdyby go nie wepchali na castingi to by był przeciętniakiem.Dla mnie nie znaczy już nic jest zwykłym gwiazdorkiem zapatrzonym w siebie.

      Usuń
    8. "Anonimowy" nade mną. Jakbym była Maćkiem to bym, wybacz, przypierdoliła Ci w zryty łeb. Bo ja rozumiem wszystko, WSZYSTKO, ale nie obrażanie czyichś rodziców i to obrażanie ich z takim bezczelnym chamstwem. Możecie sobie mówić co chcecie. Pieprzyć głupoty na prawo i lewo na temat czy Maciej jest czy nie jest 'gwiazdorkiem zapatrzonym w siebie ', bo i tak nikt was nie powstrzyma. Ale gówno wiecie o rodzicach i życiu Maćka i zachowajcie takie chore, żałosne, dedukcje dla siebie. Jak zobaczyłam ten komentarz to się we mnie wszystko kurfa zagotowało. Więc nie chcę wiedzieć co bym zrobiła jakby ktoś obraził moją rodzinę. Fajnie się pisze takie rzeczy z anonima, nie ? Ciekawe czy byłbyś taki wygadany/a i pewny sb jakbyś miał to powiedzieć komuś na żywo. W jakim ja kraju żyję. Ja pierdziele.

      Usuń
    9. weź popatrz czy ja obrażam jego rodziców??nie napisałem że maja chore ambicje to nie jest obrażanie.kolejna ślepo patrząca fanka troszkę obiektywizmu i mogę mu to powiedzieć prosto w twarz gdybym tylko miał taką możliwość i w internecie nikt nie jest anonimowy(Konrad M. z Oświęcimia)

      Usuń
  99. nadrobisz... chyba na emeryturze... o ile jeszcze będzie istaniała... i ktokolwiek jej dożyje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  100. My się cieszymy, że w ogóle prowadzisz bloga i cieszymy się, że dodajesz kolejne wpisy. ;) Ja to rozumiem, że możesz nie mieć czasu, nie wiem jak inni mam nadzieję, że też. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  101. dość ciekawy ten Twój blog nie powiem. mógłbyś dodawać więcej wpisów o swoich marzeniach i podobnych rzeczach. :) pozdrawiam.
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  102. Grono fanów dopisuje i wszystko Ci wybaczy:)
    Na bloga weszłam całkiem przypadkowo, ale warto poczytać.
    Bardzo wciągająco i otwarcie piszesz.:)
    Pozdrawiam!:):)

    OdpowiedzUsuń
  103. Maciek, jutro 8 - matematyka s.116, do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  104. Wiesz, tak czytam twojego bloga od prawie 1h i poczułam, że jestem w innym świecie, idealnym. Ujawniasz tu kawałek swojego życia. Ej powiedz, czy na świecie jest jeszcze jeden taki chłopak jak ty? Wyrozumiały, mądry, inteligentny, zabawny no i trzeba przyznać, że ładny. Z pewnością będziesz zaprzeczał, ale czasem wydaje mi się , że jesteś idealny. Może się mylę. Aż normalnie chce mi się płakać. Fajnie by było bliżej cie poznać ;) Wiem, że to nie realne ;( Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedziesz do Wawy to realne. :D
      Nie czytałaś o dziewczynach na lodowisku? ^o^

      Usuń
  105. Hej nie wiedziałam że masz swojego Bloga :)
    Zapraszam tutaj - http://pomozmy-naszej-ewuni.pinger.pl ZAPRASZAM WSZYSTKICH, TYLU WAS TU ZAGLĄDA, ŻE MOŻE WSPOLNYMI SILAMI POMOŻCIE JAKOŚ!

    OdpowiedzUsuń
  106. http://barbarakwarc.blogspot.com/ Zapraszamy maćka i czytelników

    OdpowiedzUsuń
  107. a co to taka przerwa w nadwaniu???? Ja tu od niedawna śledzę z zainteresowaniem a tu nawalamy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  108. oj taam ;) najważniejsze, że dajesz radę i wgl robisz wpisy ;D a resztą sie nie przejmuj ;D i tak te "słit fanki loffka foreverka" zawsze będą Cię kochały ;) nie tylko one, bo ja tez xd

    OdpowiedzUsuń
  109. Współczuje ci ze masz tak dużo na głowie. A z jednej strony zazdroszczę ci ponieważ robisz coś co kochasz jest twoją pasją, wiele z z nas jeszcze nie znalazło swojej pasji .
    Więc jesteś pewnie szczęśliwy ze rozwijasz swoja passe,a na pewno też masz dni gdzie już masz dosyć.Wtedy pomyśl ze inni na ciebie liczą.
    Przede wszystkim odnalazłeś samego siebie to swoje prawdziwe JA.
    Pozdrawiam Gal Anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy o kim mówisz. Bo tu jednak są tak samo 9-latki, tak samo 14-latki, a tak samo 19 i wzwyż.
      I myślę , że może niekoniecznie takie 9/11 latki znalazły pasje (choć ja w wieku 9 lat ją odkryłam , do teraz jest pasją i zawsze będzie,a juz troche czasu minelo. Nie jest chwilowym urojeniem) to jednak zawsze znajdą sobie zajęcie, coś co rozwijają, i co wlasnie sie pasją może stać. Zwykłe zajęcia taneczne mogą się przerodzić w cotygodniowe występy z jednym układem. Zwykłe rysowanie może się przerodzić w niesamowity talent i nagle można w sobie odkryć niesamowitą wyobraźnię. I tak ze wszystkim. :)

      Usuń
    2. wiele z z nas jeszcze nie po znalazło swojej pasji.
      Gdy pisałam to zadanie chodziło mi o nastolatki.
      Ja mam 16 lat i uważam sie za nijaką osobe ktora nie znalazła swojej pasji.
      Pozdrawiam Cię

      Usuń
  110. hej ;d no w sumie też Ci współczuję bo masz trochę na głowie.No ale wiesz co zauważyłam? wszystkie dziewczyny są zachwycone twoim wyglądem i wgl . każda od razu Ciebie kocha . zastanawiałeś się kiedyś jakby to było gdybyś nie był sławny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em.. byłoby inaczej? -.-
      Pewnie Ci ludzie, którzy po prostu lubią czytać tego bloga - gdyby owego bloga znaleźli - po prostu by czytali. ;D

      No a myślisz że one naprawdę go kochają? O_O
      No wiesz, "pseudo-fanki" po prostu jak znają kogoś "super ładnego" itp. to mówią że są fankami.
      A niektórzy po prostu "są fanami" za 'gre aktorską'.


      No a gdyby nie byl slawny.. Zamiast tabuna fanek , zakochanych by w nim było kilka dziewczyn.

      Ale zreszta co tu się zastanawiać? -.-
      Gdyby nie był sławny, ten blog byłby całkiem inny.
      Pewnie byłoby 'dzis wstałem o 7, poszedłem do szkoły' etc.
      I rozmyślenia. Bo już wtedy nie byloby opisywania jak to jest na planie.
      Zreszta pewnie gdyby nie był sławny, połowa Polek by go nie znała..

      No bezsens. Nie mozna zakładać "gdyby nie był sławny" - wtedy by miał 'normalne' życie. Po prostu. -.-

      Usuń
    2. Ale jest sławny i nie ma normalnego życia;)

      Anastazja

      Usuń
    3. No właśnie. Więc po co autor pierwszej odpowiedzi poruszyła temat 'Co by było gdyby'.. Byłoby co innego. proste :3

      Usuń
    4. wydaje Mi sie, że nie do Was zadałam to pytanie .; )

      Usuń
  111. A szlachta ma ferie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haaaa no właśnie ;d kujawsko-pomorskie świętuje ;d

      Usuń
  112. A, więc na wstępie podkreślę - Nie jestem Twoją FANKĄ, WIELBICIELKĄ, ani nic w tym rodzaju, ale doceniam naprawdę te dziewczyny, które znalazly miłość w Twojej osobie ;) chcialabym tak, serio, ale jakos nie potrafię ;( Nie masz tego dosyć? Nie jest Tobie przykro, że łamiesz serca tysiąca dziewczyn w Polsce? Nie chce Cie oceniać, ponieważ no przystojny jesteś. I życzę ci z całego mojego narządu, który utrzymuje mnie przy życiu, że znajdziesz tą inteligentną dziewczynę, Bo takiej po prostu szukasz, tak.
    Czytałam gazetkę.
    Upss. Przepraszam teraz się nie odpędzisz od dziewczyn, które chcą wyrazić swoja inteligencje, by podbić serce Macieja Musiała.
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  113. Hej ;) Zapraszam do mnie www.osiagnacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. a ja tam mam teraz feerie i jest git:) a co do wywiadu spoko też jesteś człowiekiem trochę bardziej rozchwytywanym ale nadal człowiekiem :>

    OdpowiedzUsuń
  115. Olewasz? No co ty, rzadko kiedy jakiś aktor prowadzi bloga i znajduje czas, żeby na nim napisać, a ty tak :) To jest właśnie fajne :>
    Widzę, że twój dzień w połowie wygląda tak jak mój , iść spać, zwlec się z łóżka, autobus, szkoła, przyjaciele, lekcje i tak w kółko :)
    Ja tak jak wcześniej ktoś napisał, nie jestem twoją wielką wielbicielką, ale Cię lubię, niestety nie mam pojęcia jaki jesteś w realu, ale może kiedyś się przekonam . Jako aktor i tak jak cię ja widzę jesteś spoczko, cała ta sława cię nie zmieniła, sodówka do głowy nie uderzyła ;P.
    Wywiad będzie, co nie? Niech zrozumieją, że masz mało czasu :>
    Gabiii ;]

    OdpowiedzUsuń
  116. Kurcze, ja niby nie robie nic "poważnego" mimo to też nie mam czasu.. Nawet na komputer, który jest miłością młodzieży.. W sumie fajne jest to życie,że nie ma się na nic czasu.. może nie fajne,ale w jakiś sensie ciekawe "latasz" tu i tam. Wstajesz 6:00 [albo nawet wcześniej] 6:40 autobus potem szkoła,treningi i wgl.. I nagle wieczór.. Strasznie szybko leci ten czas! - Trzeba go wykorzystać w 100% ! Pozdawiam Wszystkich Zabieganych! ;)

    KasiA

    OdpowiedzUsuń
  117. Życie warszawskiego licealisty- ciężkie. Wiem co mówię! Życzę wytrwałości i duużo, duużo siły.
    Pozdrawiam. Wredna M.

    OdpowiedzUsuń
  118. A ja tam mam ferie ;d

    Szkoda , że w nowych odcinkach Ojca Mateusza już nie będziesz grał : ( !

    OdpowiedzUsuń
  119. Rozumiem Cię. Mam podobnie wstaję o 6 do domciu wracam mniej więcej o 20.I podziwiam Cię że jeszcze masz siły :D Ale taki tryb życia :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Mogłbyś powiedzieć o swoich planach na najbliższy week? Może jest jakieś konkretne miejsce w Wawie, w którym można będzie Cie spotkać?;)

    OdpowiedzUsuń
  121. A ja mam takie pytanie: Czy pomaga Ci w czymś to, że masz fanki, czy raczej nie? Nie jest to męczące, np. jak ja zadałam Ci to pytanie? Szalona B.....a :D

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja nie robię nic, a jednak to nic zabiera mi tyle czasu, że nawet nie wiem kiedy z 6 rano robi się 23.
    Zapraszam do mnie na www.mlodakrew.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  123. spoko, poczekam :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  124. HEJ ;P no nie zazdroszczę Ci szczerze mówiąc. Ja jestem normalną nastolatką " nie jestem sławna" ani nic w tym stylu, tak samo jak Ty nie mam czasu.. najpierw szkoła potem odrabianie lekcji, hmmm... coś zjeść, umyć się i spać ;d i tak codziennie.. monotonia . jedynie odpoczynek jest w soboty i niedziele ale to nie zawsze...;d a Ty ? hmm.. dom, szkoła, plan, dom, szkoła plan ? znajdujesz w tym świecie czas sam dla siebie ? ja chyba nie dałabym rady.. jednak są plusy i minusy bycia sławnym. nie sądzisz ?

    OdpowiedzUsuń